heheh. Ik vind het niet heel erg, maar niet elke mongool die op fok rondloopt, hoeft mn hyves te weten.quote:
I was just kiddin'. Al zag je er toch wel anders uit dan ik dachtquote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. Ik vind het niet heel erg, maar niet elke mongool die op fok rondloopt hoeft mn hyves te weten.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef Breach het volgende:
[..]
I was just kiddin'. Al zag je er toch wel anders uit dan ik dacht
Moet je 'm ook niet quoten natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar als je mn hyves hier niet wil posten, zou ik dat wel relaxt vinden. Het is toch wel te vinden daar niet van, maar zo makkelijk hoeft ook weer niet
En Facebook voor pussy'squote:
Ja, ik bedoel: je hebt helemaal geen bierflesje aan je lip..quote:
Sorry Grulez, nu krijg je zulke reactiesquote:
De quote werkt niet zoals je ziet.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je 'm ook niet quoten natuurlijk.
quote:
Ah vandaarquote:
Je lijkt een beetje op DAMquote:Op maandag 1 juni 2009 16:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een pseudopersoonlijkheid
Link ?quote:
Nouuww...quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
Mijn date komt er aan, ik ga richting de zon en Erick E.
Hopelijk draait hij ook hardcore
Waarom wil je hardcorequote:Op maandag 1 juni 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
Mijn date komt er aan, ik ga richting de zon en Erick E.
Hopelijk draait hij ook hardcore
Ok ik snap hem nietquote:
Dat vind ik als Queen-fan juist weer een wat minder nummer (maar wel goed)quote:Op maandag 1 juni 2009 16:29 schreef Breach het volgende:
Het enige nummer wat ik echt goed vind van Queen.
Al sinds het bestaan van deze feesten hoor en lees ik mensen klagen dat er geen hardcore wordt gedraaid en elke keer gaan ze toch. Ze zien de dj's, gaan heen en gaan 's avonds op bijvoorbeeld Partyflock klagen dat er geen Hardstyle of Hardcore is gedraaid.quote:
Lol okequote:Op maandag 1 juni 2009 16:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Al sinds het bestaan van deze feesten hoor en lees ik mensen klagen dat er geen hardcore wordt gedraaid en elke keer gaan ze toch. Ze zien de dj's, gaan heen en gaan 's avonds op bijvoorbeeld Partyflock klagen dat er geen Hardstyle of Hardcore is gedraaid.![]()
Enfin, de bel gaat. Ik ben weg. laters
veel plezier.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:45 schreef Prosac het volgende:
oei ze heeft een wit jurkje aan![]()
nu ga ik echt
Pics voor op Grulez' hyves svp.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:45 schreef Prosac het volgende:
oei ze heeft een wit jurkje aan![]()
nu ga ik echt
wasquote:Op maandag 1 juni 2009 16:58 schreef Houniet het volgende:
Het was mooi weer vanmiddag man.
Dat dus, wat een buien opeens zeg. Iedereen was ook massaal vertrokken bij het waterquote:Op maandag 1 juni 2009 17:05 schreef Breach het volgende:
Er vallen hier druppels die zo groot zijn als een 2 euro muntstuk
dat laatste hier ook druk meequote:Op maandag 1 juni 2009 17:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat dus, wat een buien opeens zeg. Iedereen was ook massaal vertrokken bij het water.
Nu maar eens trainen, douchen, eten en leren.
Ja, echt te kut gewoon, wij hebben gewoon pas eind juli (!!1) vakantie dit jaarquote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef Robinhoo het volgende:
nog 1 examen dan gewoon fucking vakantie.
quote:
Wij hebben een week extra zomervakantie komend jaar.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, echt te kut gewoon, wij hebben gewoon pas eind juli (!!1) vakantie dit jaaren dat terwijl een goede vriendin terugkomt uit Amerika om vakantie te vieren in Nederland. Zul je zien dat ik dan nog naar school moet.
1 September meestalquote:Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef Robinhoo het volgende:
hoelaat begint het weer dan? op HBO dan he. Ik hoor er ook bij volgend jaar.
Bedrijfskundige Informatica, Saxion Enschedequote:Op maandag 1 juni 2009 17:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
1 September meestalWat en waar ga je het doen?
Wie danquote:
Tong80, DAM, Setzten, DK, Jorienquote:
quote:
Breezahquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef Breach het volgende:
Blijft lekker met dit soort weer (de zon zit hier inmiddels weer volop te shinen)
Sylvanaquote:
gast .. wat een kutmuziek...........quote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef Breach het volgende:
Blijft lekker met dit soort weer (de zon zit hier inmiddels weer volop te shinen)
Ik hoop met je mee. Thuis zitten is allesbehalve fijnquote:Op maandag 1 juni 2009 19:55 schreef RayMania het volgende:
Nou, hopelijk kan ik morgen werken. Zou de eerste dag in twee weken worden. En dat terwijl ik een student te begeleiden heb. Op dit moment hoest ik me nog een ongeluk, maar ik heb geen zin om niks te doen.
Ik had het laatst ook 2,5 week lang. Heel apart. Ik ben normaal 1 dag per jaar ziek ofzo, toen had ik het 2,5 week. Frustrerend omdat je telkens dingen wilt doen maar je steeds weer een terugslag krijgt.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:31 schreef RayMania het volgende:
Nog steeds koorts, teringzooi. Ga maar weer naar bed voor de verandering.
Met dit weer?quote:
Buiten, dat wel.quote:
Jij hebt nu een naamtopic hé, die link moet je nu in je fobo zetten enzeau.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:38 schreef Grulez het volgende:
Net ff gevoetbald in het Noorderplantsoen. Erg relaxt.
Ah is dat een regel..? Dan moet ik nog heel wat toevoegenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij hebt nu een naamtopic hé, die link moet je nu in je fobo zetten enzeau.
Dat staat in de disclaimer, en die heb je geaccepteerd.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ah is dat een regel..? Dan moet ik nog heel wat toevoegen
Hoeveel heb jij er al?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat staat in de disclaimer, en die heb je geaccepteerd.
Zie je een linkje in me fobo?quote:
Naja ik registreerde al in 2005, maar post pas sinds eind 2008.quote:
Ach ik sinds 2007. Maar die 6/7 naamtopics zijn niet echt de moeite waardquote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naja ik registreerde al in 2005, maar post pas sinds eind 2008.
Ik hecht er ook geen waarde aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach ik sinds 2007. Maar die 6/7 naamtopics zijn niet echt de moeite waard
Hehe oke.quote:
Ben benieuwt of ik me examen nederlands heb gehaaldt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef RayMania het volgende:
Je cursus Nederlands heb je hopelijk nog niet gehad?
Jij verdient beterquote:Op maandag 1 juni 2009 21:17 schreef koningdavid het volgende:
Mijn naamtopics zijn van bedroevende kwaliteit.
Voorbeelden:
koningdavid moet zijn bek houden
koningdavid is een hoer
Koningdavid fantopic
En nu?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef Robinhoo het volgende:
GTST - Geen Thaise Slet voor Ted. STEUN FOK!
Ik vond het wel een schokkend verhaalquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe oke.
Maar wil je niet meer van die moeilijke woorden gebruiken, ik moest googlen wat wiedes betekend
Jij wist het ook niet.quote:
quote:
quote:
Zo'n speciaal woord is het niet hoor.quote:
Ik schrok er ook van.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo'n speciaal woord is het niet hoor.
Nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zonder vertaling had ik dat ook wel kunnen raden.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee.
Hier in Twente zeggen we altijd : Wiede hek niks te lullen
Wat in ABN betekend: Verder heb ik niks te vertellen.
Pfff platteland slang...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Naja, ik gebruik niet vaak Twentse woorden. Al helemaal niet op een forum want dat isquote:Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zonder vertaling had ik dat ook wel kunnen raden.
Valt mee.quote:
Simpele.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij ben ik morgen na het tweede uit maar ik vind nooit iets op mijn schoolsite en kan dat dus niet checken.
Mijn schoolsite is een doolhof.quote:
Oké. Vraag aan vrienden hoe het werkt? Of desnoods aan een leraar?quote:
Van welke school is het?quote:
Succes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:43 schreef denthemen het volgende:
Zo, nu naar school om een tentamen te maken
Pas op he! De laatste die dat tegen me zei, zat 5 minuten later toch even verzuurd achter zn pcquote:
Het is nu al 5 minuten later.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Pas op he! De laatste die dat tegen me zei, zat 5 minuten later toch even verzuurd achter zn pc
Mooi weer gehad ook, heerlijk als je 's avonds nog lang op het terras kan zitten daarquote:
Ah, daar had onze buurman dus last van. Mijn god, wat een gebulder.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Breach het volgende:
En die hooikoorts trouwens
Me ogen zien eruit. En ik zit als een dolle te niezen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Breach het volgende:
Houniet en/of Prosac.. Doen jullie ook aan verzoekjes? Zo ja:
Op wat voor tyfus school zit jij eigelijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik was dus helemaal niet na het 2e uitmijn schoolsite was gewoon niet geupdate. Daarom CKV maar geskipt het 7e en Biologie het derde gedaan ipv het 5e. Toch vroeg uit nu
In Helmondquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Op wat voor tyfus school zit jij eigelijk?
Hehe.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
[..]
In Helmond
Dat kán gewoon niks goeds beloven
Ik vind het ook echt een tragische school maar we hadden als enige genoeg uren ofzo want wij stonden niet negatief in de krantquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
[..]
In Helmond
Dat kán gewoon niks goeds beloven
Ja, das een lekker argumentquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Robinhoo het volgende:
Paaskonijn hoezo doe je eigelijk VWO. Je wou toch niet naar de UNI ?
Helmond is echt een pauperstad, sorry.quote:
Ik vind het wel een goed argument. VWO is moeilijk man. En je doet er een jaar langer overquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, das een lekker argument
Ik heb ook VWO gedaan en daarna HBO. Maar dat kon wel lekker in 3 jaar op die manier
Jawel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Robinhoo het volgende:
Paaskonijn hoezo doe je eigelijk VWO. Je wou toch niet naar de UNI ?
Valt reuze mee. Een stad als Rotterdam, Arnhem is echt erger. En Almere ook.quote:
Ja, maar dat jaar haal je daarna weer inquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed argument. VWO is moeilijk man. En je doet er een jaar langer over
Het is een onverkaptequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar dat jaar haal je daarna weer inEn ik denk dat als ik HAVO had gedaan, ik totaal ontspoord was omdat ik er dan helemaal niks voor hoefde te doen.
En dat is geen verkapte kijk-mij-eens-slim-zijn-post
Juist, omdat het niveau dan op HAVO ligt. Trek je dat makkelijk, dan kun je VWO doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind dat best meevallen hoor. In de eerste en tweede zat ik ook in een HAVO/VWO klas en toen deed ik geen klap en kon ik ook naar VWO. Leraren zeggen wel dat je elke dag op VWO en HAVO 2,5 uur huiswerk moet maken maar volgens mij haalt niemand dat bij ons.
Zou kunnen, we kregen iig havo en vwo punten. Ik was echt nog slim in de eerste toen vond ik huiswerk maken leuk ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Juist, omdat het niveau dan op HAVO ligt. Trek je dat makkelijk, dan kun je VWO doen.
Wat is er weinig aan 7 ? Ik heb er dit jaar 6.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:20 schreef Suijk het volgende:
Ik heb gewoon VWO gedaan en ook geen problemen mee gehad. Maar dat was wel de oude vorm, waar je maar examen in 7 vakken hoefde te doen.
Ik denk persoonlijk dat ik beter HAVO had kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:19 schreef Grulez het volgende:
Ik heb gewoon Havo gedaan. Nooit wat uitgevoerd en mooi doorgegaan. Vond het allemaal wel prima en heb er achteraf ook totaal geen spijt van.
Oh, ik dacht dat toen met die nieuwe fase je opeens 14 vakken had ofzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat is er weinig aan 7 ? Ik heb er dit jaar 6.
Ik heb 11 vakken nu en ANW, Maatschappij al afgesloten. Maar volgens mij hebben we niet van al deze vakken examens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat toen met die nieuwe fase je opeens 14 vakken had ofzo.
Lol, naja wel veel vakken waar je geen examen in doet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou ja, je rondde in V5 al vakken af, zoals CKV, Duits 1, Frans 1, etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
M'n leervermogen is niet direct aangetast, m'n zelfdiscipline wel. Derhalve herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
Op het VWO is mijn leervermogen wel aangetast, hoefde niks te doen om toch voldoendes te scoren. Vrij problematisch bij mijn vervolgopleiding.
Dat is bij mij op het HBO ook gebeurd. Daarna duurde mijn Master ipv 1,5 jaar opeens 3 jaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
M'n leervermogen is niet direct aangetast, m'n zelfdiscipline wel. Derhalve herkenbaar.
Dat ook.. maar ik heb op het HBO in feite gewoon opnieuw moeten leren leren.. ik had totaal geen idee hoe het aan te pakken dan alleen maar het boekje doorlezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
M'n leervermogen is niet direct aangetast, m'n zelfdiscipline wel. Derhalve herkenbaar.
Nu je het zegt. Mn scriptie moet nog af. Ik pak em er ff bij...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar weer eens richting uni
Corporate Finance for the win.
Zo goed dat je op FOK! zit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:26 schreef Prosac het volgende:
Ik heb mijn scriptie meegenomen naar het werk. Gaat uitstekend nu vind ik, zo'n werkomgeving doet wonderen.
Enigszins wel ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef Robinhoo het volgende:
Hier toevallig iemand met ervaring Bedrijfskundige Informatica?
quote:
Waarover?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Scripties dit en dat... ik studeer af met een documentaire.
Ik met een presentatie en een verslag...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Scripties dit en dat... ik studeer af met een documentaire.
Heel verrassend onderwerp: Jezus.quote:
Ja.quote:
Ben jij wel objectief?quote:
Nee.quote:
wat een kutweer wordt het rest van de week. Regen en rond de 12 gradenquote:
quote:
Daar hoort deze bij:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Heerlijk op school in de zon, in de tuin met een bakkie.
Dan was het toch gewoon een stinkende, arme alcoholist?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heel verrassend onderwerp: Jezus.![]()
Benaderd vanuit historisch-wetenschappelijk perspectief. Wie was hij echt als we het historisch-wetenschappelijk bekijken? Wat valt er dan over hem te zeggen?
Daarvoor heb ik 9 geleerden (professoren, theologen, etc.) geïnterviewd.
Een dergelijke documentaire is, vreemd genoeg, eigenlijk nog nooit gemaakt in Nederland.
Beetje over ijs lopenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan was het toch gewoon een stinkende, arme alcoholist?
Of ben ik dan weer heel erg kort door de bocht.
Nee, maar had 'm woensdag op mijn werk laten liggen, omdat ik de CL-finale ging kijken. Toen werd ik ziek en lag mijn laptop nog op werk. Alles staat erop, dus dan mis je het welquote:
Als het slechts een stinkende, arme alcoholist was hadden wij er nu niet over gepraat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan was het toch gewoon een stinkende, arme alcoholist?
Of ben ik dan weer heel erg kort door de bocht.
Heuj, dat ben ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het slechts een stinkende, arme alcoholist was hadden wij er nu niet over gepraat waarschijnlijk.
Jezus is meest beroemde en meest invloedrijke persoon die ooit op aarde geleefd heeft. Dat maakt hem ook een populair wetenschappelijk onderwerp. In de docu behandelen we eerst de meest 'basic vragen', heeft hij wel echt bestaan? Welke bronnen hebben we dan? Als je daar een antwoord op hebt verklaart dat nog niet direct wat hem blijkbaar zo speciaal maakte. Dat onderzoeken we door te kijken naar zijn 'messias-zijn' en zijn vermeende 'opstanding.'
De verschillende geleerden geven interessante inzichten. Ik denk dat de 'gemiddelde leek' nogal verrast gaat worden als ze de docu zien.![]()
heheh... dat kan er ook wel bij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Breach het volgende:
Kutzooi.
Het bedrijf waar ik het eerste goede gesprek mee had, is zeer enthousiast en ziet me ook als geschikte kandidaat voor die functie. Maar ze tillen de functie over de zomer heen om te zien hoe de economie zich ontwikkeld
Ook een figuur die nooit bestaan heeft, kan invloed hebben gehad op de geschiedenis. Een verdieping daarin kan daarom best waarde hebben of in ieder geval interessant zijn. Ook al geloof je niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heuj, dat ben ik. Die conclusie is trouwens nogal voorbarig als je de eerste vraag nog moet onderzoeken
.
Ik snap de noodzaak nooit zo om je er in te verdiepen hoe dat verhaal is ontstaan, of om het te bewijzen of te ontkrachten tbh. Ik heb er echt totaal niets mee (no shit sherlock), maar als je lekker wil geloven, dan moet je lekker geloven, zolang je iedereen maar met rust laat die het niet wil. Of het nou joden, christenen, moslims of hindoes zijn.
Als er nou straks aangetoond wordt dat jezus gewoon een prutser was, waar iemand een Harry Potter achtig sprookje van heeft gemaakt, dan maak je misschien ineens een half miljard mensen knettergek omdat ze geen houvast meer hebben. Daar word je toch ook niet beter van.
We hebben alle interviews al gedaan, dus die vraag is allang beantwoord. De vraag was al beantwoord voordat we aan de docu begonnen omdat we eerst een heel researchverslag hebben geschreven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heuj, dat ben ik. Die conclusie is trouwens nogal voorbarig als je de eerste vraag nog moet onderzoeken
.
Ik wist al dat Jezus geen prutser was voordat ik aan de docu begon, dat is duidelijk. Ik geloof niet in sprookjes, ik ben al jarenlang bezig om alles omtrent het christendom te onderzoeken. Over Jezus had ik al veel wetenschappelijk werk gelezen voordat ik begon met die docu dus ik wist hoe geleerden over hem dachten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap de noodzaak nooit zo om je er in te verdiepen hoe dat verhaal is ontstaan, of om het te bewijzen of te ontkrachten tbh. Ik heb er echt totaal niets mee (no shit sherlock), maar als je lekker wil geloven, dan moet je lekker geloven, zolang je iedereen maar met rust laat die het niet wil. Of het nou joden, christenen, moslims of hindoes zijn.
Als er nou straks aangetoond wordt dat jezus gewoon een prutser was, waar iemand een Harry Potter achtig sprookje van heeft gemaakt, dan maak je misschien ineens een half miljard mensen knettergek omdat ze geen houvast meer hebben. Daar word je toch ook niet beter van.
Welcome to my world.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Breach het volgende:
Kutzooi.
Het bedrijf waar ik het eerste goede gesprek mee had, is zeer enthousiast en ziet me ook als geschikte kandidaat voor die functie. Maar ze tillen de functie over de zomer heen om te zien hoe de economie zich ontwikkeld
Nah ja, donderdag weer een nieuwe poging. Maar ik moét eigenlijk binnen 2 maanden iig een garantie op een baan hebben (en liefst ook echt al werkende).quote:
Oh, uiteraard. Alleen al door alle oorlogen tussen allerlei gelovigen. Ik vind de verhalen en het ontstaatn ook wel interessant hoor, en ik kan ook zeker wel begrijpen dat mensen er houvast aan hebben puur voor zichzelf.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ook een figuur die nooit bestaan heeft, kan invloed hebben gehad op de geschiedenis. Een verdieping daarin kan daarom best waarde hebben of in ieder geval interessant zijn. Ook al geloof je niet.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enootje_pranken.html
Whehehehehehehehe.
Anders moet je even het hoofd van Peter R De Vries naar Steve Brown brengen, krijg je een half miljoen cash voor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, donderdag weer een nieuwe poging. Maar ik moét eigenlijk binnen 2 maanden iig een garantie op een baan hebben (en liefst ook echt al werkende).
In welke regio en wat voor soort werk zoek je eigenlijk? Krijg nogal veel met vacatures en bedrijven te maken, wie weet zit er eens wat tussen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, donderdag weer een nieuwe poging. Maar ik moét eigenlijk binnen 2 maanden iig een garantie op een baan hebben (en liefst ook echt al werkende).
So, dat is een verhaal dat lekker uit zijn verband getrokken wordt zeg. Lees die weblog maar eensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anders moet je even het hoofd van Peter R De Vries naar Steve Brown brengen, krijg je een half miljoen cash voor.
Regio Midden-West Brabant is gewenst en anders vanuit Tilburg max een uur reizen (maar goed dan kom je nog Brabant niet echt uitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
In welke regio en wat voor soort werk zoek je eigenlijk? Krijg nogal veel met vacatures en bedrijven te maken, wie weet zit er eens wat tussen.
http://www.dumpert.nl/med(...)eloze._apparaat.html wtfquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehehehehehehehe.
Die Belg? Wat zegt hij dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:20 schreef Prosac het volgende:
Je moet Wim Helsen nog even interviewen Koningdavid, die heeft een heel interessante kijk op Jezus en de bijbel.
Ook echt eerst zijn shirt uit doen om dat met vlakke hand te slaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehehehehehehehe.
Ja, Fransiscus Carotta is de schrijver daarvan. Ik heb die theorie nog aan een aantal geleerden voorgelegd maar zij moesten allemaal wat glimlachen, niemand neemt het echt serieus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:38 schreef Silenus het volgende:
Er is ook een boek waarin de link gelegd wordt tussen Jezus Christus en Julius Caesar. (Johan Cruijff werd even niet meegerekend). Best interessant, de schrijver stelde dus dat Christus in feite Caesar was en alle geschriften over Jezus eigenlijk over Caesar gingen.
Dat is ook niet te bewijzen nee, dat klopt. Dat zal altijd een kwestie van geloof blijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:38 schreef Silenus het volgende:
Nouja, er heeft dus een dude bestaan die zei dat 'ie Jezus was en die een hoop volgelingen achter zich aankreeg, maar of 'ie daadwerkelijk over water heeft gelopen, vis in brood heeft verandert en een gast tot leven heeft gewekt...Bewijs het allemaal maar eens!
Jezus was inderdaad een jood, dat wordt nog wel eens vergeten. Daar hebben we ook een gesprek over in de docu met een 'messiasbelijdende jood'. Een jood die gelooft dat Jezus wel de messias was, i.t.t. de meeste andere joden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:38 schreef Silenus het volgende:
En daarbij, Jezus was een jood. Vind ik altijd wel een mooie 'terzijde' in dit hele verhaal.
De meesten zijn christen. Van een aantal weet ik dat ze het zijn i.i.g., van een aantal weet ik het niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:48 schreef Breach het volgende:
Maar die 'geleerden', wat voor geloofsachtergrond hebben die?
Lijkt me toch niet onbelangrijk. Zo objectief is wetenschap niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De meesten zijn christen. Van een aantal weet ik dat ze het zijn i.i.g., van een aantal weet ik het niet.
Maar er vanuit gaande dat ze Christen zijn.. In hoeverre kijk je dan gekleurd naar een geheel.. Kijk ik zal de laatste zijn die zegt dat Jezus niet bestaan heeft, puur om het feit dat ik het niet weet. Maar tot nu toe is er ook geen enkel tastbaar bewijs wat hardmaakt dat hij dat wel gedaan heeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De meesten zijn christen. Van een aantal weet ik dat ze het zijn i.i.g., van een aantal weet ik het niet.
Wetenschap is toch juist wel objectief?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet onbelangrijk. Zo objectief is wetenschap niet.
Dat neemt men aan. Of het ook werkelijk zo is..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wetenschap is toch juist wel objectief?
Ze zullen vast gekleurd kijken, net zoals niet-gelovige wetenschappers ook gekleurd kijken. Ik ben ook van mening dat objectiviteit eigenlijk niet bestaat, zeker niet in historische wetenschap.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar er vanuit gaande dat ze Christen zijn.. In hoeverre kijk je dan gekleurd naar een geheel..
Wat zie je als tastbaar bewijs?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:58 schreef Breach het volgende:
Kijk ik zal de laatste zijn die zegt dat Jezus niet bestaan heeft, puur om het feit dat ik het niet weet. Maar tot nu toe is er ook geen enkel tastbaar bewijs wat hardmaakt dat hij dat wel gedaan heeft.
Historische wetenschap niet i.i.g., zie mijn voorgaande post.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet onbelangrijk. Zo objectief is wetenschap niet.
quote:
Ik zie stemmen wel als een verplichting, desnoods blanco.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:47 schreef Robinhoo het volgende:
Je hoft niet te stemmen.
Ok. Wat voor verkiezingen zijn er eigelijk joh? Europese ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie stemmen wel als een verplichting, desnoods blanco.
Je moet altijd stemmen.. elke stem telt (etc etc)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:47 schreef Robinhoo het volgende:
Je hoéft niet te stemmen.
Interessant debat nu op Ned1.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:47 schreef Kopbal het volgende:
Hmm, die verkiezingen zijn over 2 dagen en ik heb echt geen idee op wie ik ga stemmen. Ga me morgen maar eens inlezen...
Wie staan er voor een middenweg? Ga me binnenkort ook maar even inlezen, wil eigenlijk niet totaal pro-Europa. Sommige dingen moeten gewoon landelijk blijven, en moet elk land voor zichzelf maar uitzoeken.quote:
Jep, in Rotterdam inderdaad. Het is er goed warm, want ze zweten zich kapot.quote:
Ik was er bijna naar toegegaan, maar ik had toch geen zinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jep, in Rotterdam inderdaad. Het is er goed warm, want ze zweten zich kapot.
Viel mij ook al op, kneuzen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:15 schreef Kopbal het volgende:
Heel de zaal 'boee' omdat die PVV dude wint
Wat een kutprogramma en kut presentatoren. Had het na 15 minuten alweer uitgezet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:48 schreef Prosac het volgende:
Hahahahaha, briljant dat stukje net in De Zomer Draait Door, jakhals op bezoek bij het kleine meisje dat een heel stuk mocht meezingen met Bruce Springsteen op Pinkpop. Samen met Spike (Direct) gaat ze nog een stukje zingen
Zegt die Jakhals op het einde: "Ik geloof dat ik een beetje verliefd op je wordt Lotte"
Spike heel droog er achteraan: "viespeuk"![]()
Hoogtepunt van de uitzending nog. Dramatisch...quote:
Welke? Ik vermoed dat ik dat dan ook maar weer moet instellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
Alweer een forum om uit mijn actieve topics te slopen.
Goedenavond! Eindelijk weer gewerkt.
Ja, gaat wel. Eindelijk. Alleen nog dikke SARS, maar dat wordt minder.quote:
LWL. Ik hoef al die troep niet in mijn lijst. VBL en SPT, that's it.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Welke? Ik vermoed dat ik dat dan ook maar weer moet instellen.
Lowlands, godverdomme, moeten ze nu echt overal een subforum voor aanmaken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
LWL. Ik hoef al die troep niet in mijn lijst. VBL en SPT, that's it.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:30 schreef Prosac het volgende:
En toen ging ik even MSN op en kreeg ik 5 berichten van Sjimz over Acai bessensap.
Dat kan je wel zeggen. Had ik er maar rekening mee gehouden met vakantie boeken man. Ik mis 1 of 2 competitiewedstrijden en 1 wedstrijd voorronde CL.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:
Morgen nog een leuke wedstrijd en dan ben ik blij dat het voorbij is. Al begint het nieuwe seizoen alweer snel dit jaar.
Volgens mij mis ik 2 wedstrijden omdat ik op vakantie benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:
Morgen nog een leuke wedstrijd en dan ben ik blij dat het voorbij is. Al begint het nieuwe seizoen alweer snel dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |