Ja man die Nikolai is de bom. Ga een of twee nummers van hem gebruiken in mijn nieuwe mix.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, zijn set gister was precies zoals jou ESHAM's. Leek op gegeven moment wel of ie die gewoon op had staan
Maar ik vind het wel de leukste muziek. Die Nikolaï vond ik trouwens ook wel leuk draaien
.
Ik ga zo maar eens uitrusten in de tuin. Want ik heb 4 uur geslapen ofzoquote:
Heerlijk weer hier, ik ga naar buiten.quote:
Of beter voorbereidenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Godverdomme hè, hier kan ik dus echt niet tegen. Net een week stage gelopen krijg ik nu te horen dat we een stagewerkboek van 38 bladzijdes moesten invullen met interview en alles
. Dat ze dat eens duidelijk vertellen
school.
Dudequote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Godverdomme hè, hier kan ik dus echt niet tegen. Net een week stage gelopen krijg ik nu te horen dat we een stagewerkboek van 38 bladzijdes moesten invullen met interview en alles
. Dat ze dat eens duidelijk vertellen
school.
Hoe moet ik dat weten? Ik hoor dat ik stage heb en ga er vanuit dat ik een verslag moet schrijven, hoe moet ik weten dat ik zo'n boekwerk moet invullen? Ze hebben er ook niks over verteld. En op mijn schoolsite heb ik serieus een uur zitten zoeken naar dat ding, dat ze het wat duidelijker makenquote:
Dan ga je gewoon een keer een half uurtje terugquote:Op maandag 1 juni 2009 13:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze vroegen op stage wel nog of ik misschien hun moest interviewen omdat men dat soms moest, ik zei dat ik daar niks over heb gehoord.
Nah ja, je weet toch precies wat architecten doen. Kun je toch mooi een eigen interview verzinnen over het maken van je droomhuis en nog één en nog éen en nog éénquote:Op maandag 1 juni 2009 13:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze vroegen op stage wel nog of ik misschien hun moest interviewen omdat men dat soms moest, ik zei dat ik daar niks over heb gehoord.
Jij moet je boekwerk nog invullenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heerlijk weer hier, ik ga naar buiten.
quote: Je kunt ook vragen of iemand jou wil fotograferen.
Ik moet waarschijnlijk wel, maar ik kijk morgen eerst of ik niet de enige ben met dit probleem. Achja een ander meisje wist er ook niks van en een paar hoorden het weer van een ander meisje, dus niemand van school uit volgens mij.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon een keer een half uurtje terug
Weinig kans dat ik dat nu ga doen.quote:
Joehoéé, ben druk aan het lerenquote:
Haasquote:
Haha wat een faalhaas is het toch.quote:
quote:
Jep.quote:
Of niet natuurlijk...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:24 schreef Suijk het volgende:
Zonde, z'n grootste rivaal eruit, verliest 'ie zelf ook.
Beste Emporium..everquote:Op maandag 1 juni 2009 15:00 schreef Robinhoo het volgende:
hoe was emporium eigelijk kopbal?
lekker.quote:
linkquote:Op maandag 1 juni 2009 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zet jij foto's van 14-jarige sletjes op je hyves, Grulez?
Hyves van Grulezlinkquote:
Das een map die alleen voor mij zichtbaar is. Die delete ik dan gewoon na een dag. xs.to doet het nl niet meer zonder registratie. Ik was in dat Michelle oid topic aan het kijken en kwam dit in dr youtubefilmpje tegen. Daar moest ik toen om best om lachen. Je ziet zelf wel waarom.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zet jij foto's van 14-jarige sletjes op je hyves, Grulez?
Ik zie 'm toch ook?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das een map die alleen voor mij zichtbaar is. Die delete ik dan gewoon na een dag. xs.to doet het nl niet meer zonder registratie.
Maar als je mn hyves hier niet wil posten, zou ik dat wel relaxt vinden. Het is toch wel te vinden daar niet van, maar zo makkelijk hoeft ook weer nietquote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://.....hyves.nl/albu(...)os/598594299/0/xfv7/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |