Ik hecht er ook geen waarde aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach ik sinds 2007. Maar die 6/7 naamtopics zijn niet echt de moeite waard
Hehe oke.quote:
Ben benieuwt of ik me examen nederlands heb gehaaldt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef RayMania het volgende:
Je cursus Nederlands heb je hopelijk nog niet gehad?
Jij verdient beterquote:Op maandag 1 juni 2009 21:17 schreef koningdavid het volgende:
Mijn naamtopics zijn van bedroevende kwaliteit.
Voorbeelden:
koningdavid moet zijn bek houden
koningdavid is een hoer
Koningdavid fantopic
En nu?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef Robinhoo het volgende:
GTST - Geen Thaise Slet voor Ted. STEUN FOK!
Ik vond het wel een schokkend verhaalquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe oke.
Maar wil je niet meer van die moeilijke woorden gebruiken, ik moest googlen wat wiedes betekend
Jij wist het ook niet.quote:
quote:
quote:
Zo'n speciaal woord is het niet hoor.quote:
Ik schrok er ook van.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo'n speciaal woord is het niet hoor.
Nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zonder vertaling had ik dat ook wel kunnen raden.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee.
Hier in Twente zeggen we altijd : Wiede hek niks te lullen
Wat in ABN betekend: Verder heb ik niks te vertellen.
Pfff platteland slang...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Naja, ik gebruik niet vaak Twentse woorden. Al helemaal niet op een forum want dat isquote:Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zonder vertaling had ik dat ook wel kunnen raden.
Valt mee.quote:
Simpele.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij ben ik morgen na het tweede uit maar ik vind nooit iets op mijn schoolsite en kan dat dus niet checken.
Mijn schoolsite is een doolhof.quote:
Oké. Vraag aan vrienden hoe het werkt? Of desnoods aan een leraar?quote:
Van welke school is het?quote:
Succes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:43 schreef denthemen het volgende:
Zo, nu naar school om een tentamen te maken
Pas op he! De laatste die dat tegen me zei, zat 5 minuten later toch even verzuurd achter zn pcquote:
Het is nu al 5 minuten later.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Pas op he! De laatste die dat tegen me zei, zat 5 minuten later toch even verzuurd achter zn pc
Mooi weer gehad ook, heerlijk als je 's avonds nog lang op het terras kan zitten daarquote:
Ah, daar had onze buurman dus last van. Mijn god, wat een gebulder.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Breach het volgende:
En die hooikoorts trouwens
Me ogen zien eruit. En ik zit als een dolle te niezen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Breach het volgende:
Houniet en/of Prosac.. Doen jullie ook aan verzoekjes? Zo ja:
Op wat voor tyfus school zit jij eigelijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik was dus helemaal niet na het 2e uitmijn schoolsite was gewoon niet geupdate. Daarom CKV maar geskipt het 7e en Biologie het derde gedaan ipv het 5e. Toch vroeg uit nu
In Helmondquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Op wat voor tyfus school zit jij eigelijk?
Hehe.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
[..]
In Helmond
Dat kán gewoon niks goeds beloven
Ik vind het ook echt een tragische school maar we hadden als enige genoeg uren ofzo want wij stonden niet negatief in de krantquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
[..]
In Helmond
Dat kán gewoon niks goeds beloven
Ja, das een lekker argumentquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Robinhoo het volgende:
Paaskonijn hoezo doe je eigelijk VWO. Je wou toch niet naar de UNI ?
Helmond is echt een pauperstad, sorry.quote:
Ik vind het wel een goed argument. VWO is moeilijk man. En je doet er een jaar langer overquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, das een lekker argument
Ik heb ook VWO gedaan en daarna HBO. Maar dat kon wel lekker in 3 jaar op die manier
Jawel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Robinhoo het volgende:
Paaskonijn hoezo doe je eigelijk VWO. Je wou toch niet naar de UNI ?
Valt reuze mee. Een stad als Rotterdam, Arnhem is echt erger. En Almere ook.quote:
Ja, maar dat jaar haal je daarna weer inquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed argument. VWO is moeilijk man. En je doet er een jaar langer over
Het is een onverkaptequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar dat jaar haal je daarna weer inEn ik denk dat als ik HAVO had gedaan, ik totaal ontspoord was omdat ik er dan helemaal niks voor hoefde te doen.
En dat is geen verkapte kijk-mij-eens-slim-zijn-post
Juist, omdat het niveau dan op HAVO ligt. Trek je dat makkelijk, dan kun je VWO doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind dat best meevallen hoor. In de eerste en tweede zat ik ook in een HAVO/VWO klas en toen deed ik geen klap en kon ik ook naar VWO. Leraren zeggen wel dat je elke dag op VWO en HAVO 2,5 uur huiswerk moet maken maar volgens mij haalt niemand dat bij ons.
Zou kunnen, we kregen iig havo en vwo punten. Ik was echt nog slim in de eerste toen vond ik huiswerk maken leuk ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Juist, omdat het niveau dan op HAVO ligt. Trek je dat makkelijk, dan kun je VWO doen.
Wat is er weinig aan 7 ? Ik heb er dit jaar 6.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:20 schreef Suijk het volgende:
Ik heb gewoon VWO gedaan en ook geen problemen mee gehad. Maar dat was wel de oude vorm, waar je maar examen in 7 vakken hoefde te doen.
Ik denk persoonlijk dat ik beter HAVO had kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:19 schreef Grulez het volgende:
Ik heb gewoon Havo gedaan. Nooit wat uitgevoerd en mooi doorgegaan. Vond het allemaal wel prima en heb er achteraf ook totaal geen spijt van.
Oh, ik dacht dat toen met die nieuwe fase je opeens 14 vakken had ofzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat is er weinig aan 7 ? Ik heb er dit jaar 6.
Ik heb 11 vakken nu en ANW, Maatschappij al afgesloten. Maar volgens mij hebben we niet van al deze vakken examens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat toen met die nieuwe fase je opeens 14 vakken had ofzo.
Lol, naja wel veel vakken waar je geen examen in doet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou ja, je rondde in V5 al vakken af, zoals CKV, Duits 1, Frans 1, etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
M'n leervermogen is niet direct aangetast, m'n zelfdiscipline wel. Derhalve herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
Op het VWO is mijn leervermogen wel aangetast, hoefde niks te doen om toch voldoendes te scoren. Vrij problematisch bij mijn vervolgopleiding.
Dat is bij mij op het HBO ook gebeurd. Daarna duurde mijn Master ipv 1,5 jaar opeens 3 jaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
M'n leervermogen is niet direct aangetast, m'n zelfdiscipline wel. Derhalve herkenbaar.
Dat ook.. maar ik heb op het HBO in feite gewoon opnieuw moeten leren leren.. ik had totaal geen idee hoe het aan te pakken dan alleen maar het boekje doorlezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
M'n leervermogen is niet direct aangetast, m'n zelfdiscipline wel. Derhalve herkenbaar.
Nu je het zegt. Mn scriptie moet nog af. Ik pak em er ff bij...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar weer eens richting uni
Corporate Finance for the win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |