heheh. Ik vind het niet heel erg, maar niet elke mongool die op fok rondloopt, hoeft mn hyves te weten.quote:
I was just kiddin'. Al zag je er toch wel anders uit dan ik dachtquote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. Ik vind het niet heel erg, maar niet elke mongool die op fok rondloopt hoeft mn hyves te weten.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef Breach het volgende:
[..]
I was just kiddin'. Al zag je er toch wel anders uit dan ik dacht
Moet je 'm ook niet quoten natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar als je mn hyves hier niet wil posten, zou ik dat wel relaxt vinden. Het is toch wel te vinden daar niet van, maar zo makkelijk hoeft ook weer niet
En Facebook voor pussy'squote:
Ja, ik bedoel: je hebt helemaal geen bierflesje aan je lip..quote:
Sorry Grulez, nu krijg je zulke reactiesquote:
De quote werkt niet zoals je ziet.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je 'm ook niet quoten natuurlijk.
quote:
Ah vandaarquote:
Je lijkt een beetje op DAMquote:Op maandag 1 juni 2009 16:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een pseudopersoonlijkheid
Link ?quote:
Nouuww...quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
Mijn date komt er aan, ik ga richting de zon en Erick E.
Hopelijk draait hij ook hardcore
Waarom wil je hardcorequote:Op maandag 1 juni 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
Mijn date komt er aan, ik ga richting de zon en Erick E.
Hopelijk draait hij ook hardcore
Ok ik snap hem nietquote:
Dat vind ik als Queen-fan juist weer een wat minder nummer (maar wel goed)quote:Op maandag 1 juni 2009 16:29 schreef Breach het volgende:
Het enige nummer wat ik echt goed vind van Queen.
Al sinds het bestaan van deze feesten hoor en lees ik mensen klagen dat er geen hardcore wordt gedraaid en elke keer gaan ze toch. Ze zien de dj's, gaan heen en gaan 's avonds op bijvoorbeeld Partyflock klagen dat er geen Hardstyle of Hardcore is gedraaid.quote:
Lol okequote:Op maandag 1 juni 2009 16:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Al sinds het bestaan van deze feesten hoor en lees ik mensen klagen dat er geen hardcore wordt gedraaid en elke keer gaan ze toch. Ze zien de dj's, gaan heen en gaan 's avonds op bijvoorbeeld Partyflock klagen dat er geen Hardstyle of Hardcore is gedraaid.![]()
Enfin, de bel gaat. Ik ben weg. laters
veel plezier.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:45 schreef Prosac het volgende:
oei ze heeft een wit jurkje aan![]()
nu ga ik echt
Pics voor op Grulez' hyves svp.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:45 schreef Prosac het volgende:
oei ze heeft een wit jurkje aan![]()
nu ga ik echt
wasquote:Op maandag 1 juni 2009 16:58 schreef Houniet het volgende:
Het was mooi weer vanmiddag man.
Dat dus, wat een buien opeens zeg. Iedereen was ook massaal vertrokken bij het waterquote:Op maandag 1 juni 2009 17:05 schreef Breach het volgende:
Er vallen hier druppels die zo groot zijn als een 2 euro muntstuk
dat laatste hier ook druk meequote:Op maandag 1 juni 2009 17:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat dus, wat een buien opeens zeg. Iedereen was ook massaal vertrokken bij het water.
Nu maar eens trainen, douchen, eten en leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |