Da's geen BBQ-en!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef Manu82 het volgende:
Ik door de stekker in het stopcontact te steken
Schei uit man, een wijvending is dat. M'n moeder heeft er ook eentje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze dat ding verkopen als BBQ noem ik het BBQ-en
Wij eten vandaag ook frieten, zelfgemaakte. Ik wist nooit dat die zoveel lekkerderderderderder waren dan die van de snackbar, maar het is echt waar!quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
klinkt allemaal jammie....maar ik zit nu aan de frieten...met joppiesaus en majo en hete chilisaus
Ja, daar denk ik dan weer niet aan hè Pietquote:Op zondag 31 mei 2009 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat laatste doe je met een kaarsje in zo'n warmhoudgeval.
ik had alleen nog maar oven frieten.maar die kan je gewoon in de frietenpan flikkerenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij eten vandaag ook frieten, zelfgemaakte. Ik wist nooit dat die zoveel lekkerderderderderder waren dan die van de snackbar, maar het is echt waar!
whehehe...je mag je buren niet zo?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor twee weken geleden trouwens klachten van de buren na het BBQ-en. Ik heb zo'n kachelgeval (zie onderstaand) en had er een paar schoenen op geflikkerd. Roken en stinken als de tering![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, maar ik dacht "wat ik kan verbranden hoef ik niet te storten" en ze geven ook een hoop warmte, 't calorisch gehalte van rubberen zolen is nogal hoog.quote:
ik heb ook nog troep wat ik speciaal weg moet gaan brengen...denk dat ik het ook maar op het balkon in de fik steekquote:Op zondag 31 mei 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik dacht "wat ik kan verbranden hoef ik niet te storten" en ze geven ook een hoop warmte, 't calorisch gehalte van rubberen zolen is nogal hoog.
Die dingen doen het aardig goed en ze zijn ook uitstekend geschikt om er een paar blokken hout op te gooien.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
Wij hebben hier ook zo'n stenen geval.
Met verse rozemarijn! Dat geeft een lekkere geur afquote:Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die dingen doen het aardig goed en ze zijn ook uitstekend geschikt om er een paar blokken hout op te gooien.
Same here, maar het was fokking warmquote:Op zondag 31 mei 2009 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn zon gevolgd totdat ik ongeveer bovenop de schutting zat, maar nu is hij verdwenen achter mijn huis. En ja wolken, en af en toe schijnt de zon er lekker tussendoor.
Je had weer mazzelquote:Ik hoop toch niet dat ik nu de lapo heb.
Dit niks? Qua BBQ dan hè.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef Manu82 het volgende:
Ja, ik wil ook wel zo'n echt ding, maar dat zal wel komen als ik een tuin heb en niet op het balkon hoef te bbq'en
Ze zijn idd behoorlijk goed, je kunt met 1 lading houtskool/briketten aardig wat weg BBQen en ze staan leuk in de tuin.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die dingen doen het aardig goed en ze zijn ook uitstekend geschikt om er een paar blokken hout op te gooien.
Fucking briljantquote:
quote:
Zo dat lijkt me een schatje.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
Daar zit niet zoveel vlees aan.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een scheetquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen weer zo'n mooie dag voor iedereenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Pfff klaar met bbqen, film gekeken en nu keigaar na de rose Lambrusco en het bier
Met koflooksaus best te doenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Tis in ieder geval een keimooi Pinksterweekend waarin iedereen kan genieten van wat hij/zij leuk vindt.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Morgen weer zo'n mooie dag voor iedereenIk hoop het
pinkpop op de achtergrond,leuk![]()
Zeker wetenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tis in ieder geval een keimooi Pinksterweekend waarin iedereen kan genieten van wat hij/zij leuk vindt.
quote:
Hihiquote:
Joah dat heb ik ook lieverquote:Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zit niet zoveel vlees aan.Doe mij maar een lap koe ofzo
![]()
Bij de dierenwinkel, kost je een euro of 8.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Met koflooksaus best te doenWaar haal ik ze ???
As je kakatoe wil eten kost dat bij de dierenwinkel al gauw 1200 euro.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Hihi
[..]
Joah dat heb ik ook liever
[..]
Bij de dierenwinkel, kost je een euro of 8.
Coos! Wat een zon he?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
As je kakatoe wil eten kost dat bij de dierenwinkel al gauw 1200 euro.
Iedereen vindt m'n hamster liefquote:
Naaktslakken gratis af te halen bij mijquote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
As je kakatoe wil eten kost dat bij de dierenwinkel al gauw 1200 euro.
Geen idee,quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand postte laatst een liedje van Miss Montreal ofzo, welke was dat?
Die heeft ook een BBQ !!! Maar biefstuk is goedkoperquote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen vindt m'n hamster lief!
Liesje ookmisschien moet je een hamster voor haar kopen
![]()
!
Zeg! Wat moet ik nou met een hamster?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen vindt m'n hamster lief!
Liesje ookmisschien moet je een hamster voor haar kopen
![]()
!
Je eraan ergeren als 'ie op je nagel begint te bijten en smelten als 'ie zich aan het wassen is of op een nootje knabbelt!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg! Wat moet ik nou met een hamster?
Ik zorgde vroeger voor een hamster en toen was ik een weekie ziek en toenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamsters zijn zo liefquote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh je taak was dus om haar te verwarmen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zorgde vroeger voor een hamster en toen was ik een weekie ziek en toen
kwam ik bij die mensen was ze doodgvroren.....![]()
ze heette Doortje![]()
RIP
nee die mensen hadden een konijnenhok met één konijn en twee hamsters maar die waren zóquote:Op maandag 1 juni 2009 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh je taak was dus om haar te verwarmen?
En die kwam op de begraafplaats? God hebbe haar ziel, amenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zorgde vroeger voor een hamster en toen was ik een weekie ziek en toen
kwam ik bij die mensen was ze doodgvroren.....![]()
ze heette Doortje![]()
RIP
volgens mij hebben die gasten die beessies gewoon in de vuilbak gepleurdquote:Op maandag 1 juni 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En die kwam op de begraafplaats? God hebbe haar ziel, amen
ik luister nuquote:
Ooit een hamster uitgekozen uit een nestje omdat ie werd gepest.Hij was heel vlug"rap" en snel dus de naam werd Speedy Gonzalez..Helaas op de tocht gestaan denk ik"en na 3 weken was ie doodquote:Op maandag 1 juni 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je eraan ergeren als 'ie op je nagel begint te bijten en smelten als 'ie zich aan het wassen is of op een nootje knabbelt!
Dit wordt al maanden gedraaid in Spanje..quote:
Ben jij degene die mee aan het zingen is?quote:
Wie zijn het dan? familie? bekende?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dit wordt al maanden gedraaid in Spanje..
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben jij degene die mee aan het zingen is?
ik heb 2x geluisterd !quote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
weet ik veel, op de radio klinkt het mooier,
zal morgen eens verder googlen,
Dat bedoel ik, dat blijft in je kop zitten, dat rot lied.quote:
Kun je niet eff neurien? Wie weet herkennen we het liedje?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat blijft in je kop zitten, dat rot lied.
en ik maar raden ,wie het zijn.
dacht nu zal het wel verdwenen zijn van de radio, mooi niet, ieder half uur..
begon ik weer te denken, wie zijn dit, vragen aan buren , familie, zelfs op FOK
niemand kon me helpen, maar ik vorder al in mijn zoektocht
jeetje , wat een verhaal, na 1700 km.
Heb hem al gevonden, zie boven bij youtuubje..quote:Op maandag 1 juni 2009 01:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Kun je niet eff neurien? Wie weet herkennen we het liedje?
Slaap lekker ,ik ga er ook van tussenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb hem al gevonden, zie boven bij youtuubje..
maar ben nu op zoek naar meer informatie..
eigenlijk morgen, wat weer vandaag is, nu ga ik eerst slapen,
trusten.
Gelukkig niet ver weg, staat in het vorige SC-topic.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand postte laatst een liedje van Miss Montreal ofzo, welke was dat?
quote:Op zondag 31 mei 2009 04:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb vanavond iets moois gehoord op een festival. Van de band Miss Montreal.
Nu ben ik geen grote fan van mainstream popmuziek, maar dit was kippenvel om het live te horen![]()
Ze vertelde van tevoren dat het gaat over een overleden vriend van haar, en ze zong het met nóg
meer emotie dan in deze versie. Ik moest gewoon even een traantje laten.Zij ook trouwens.
Thanksquote:Op maandag 1 juni 2009 01:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gelukkig niet ver weg, staat in het vorige SC-topic.
[..]
Even terugkomen op de hamstergate: dochter hier kocht er ooit eentje, meneer dierenwinkel zei: het is een mannetje, nou mooi niet! 5 koters opeens erbijquote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ooit een hamster uitgekozen uit een nestje omdat ie werd gepest.Hij was heel vlug"rap" en snel dus de naam werd Speedy Gonzalez..Helaas op de tocht gestaan denk ik"en na 3 weken was ie doodHet was geen kwestie van slechte verzorging want ooit was er Pebbles die 5 jaar is geworden
quote:Op maandag 1 juni 2009 03:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even terugkomen op de hamstergate: dochter hier kocht er ooit eentje, meneer dierenwinkel zei: het is een mannetje, nou mooi niet! 5 koters opeens erbij.
Vier heeft ze opgevroten en nummer 5 gaven we weg maar die werd weer door een kat opgevroten, schoot niet op dus.
Madame hamster maakte in de avonduren/nacht nogal herrie dus zette ik haar in de hal.
Vrat ze een gat door de kooi en verdween in de meterkast en stortte naar beneden.
Vriend hier heeft haar via een touw nog kunnen redden maar de tweede keer was het einde oefening.![]()
Ik wil nooit meer hamsters!
Hadden wij met cavia s..quote:Op maandag 1 juni 2009 03:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even terugkomen op de hamstergate: dochter hier kocht er ooit eentje, meneer dierenwinkel zei: het is een mannetje, nou mooi niet! 5 koters opeens erbij.
Vier heeft ze opgevroten en nummer 5 gaven we weg maar die werd weer door een kat opgevroten, schoot niet op dus.
Madame hamster maakte in de avonduren/nacht nogal herrie dus zette ik haar in de hal.
Vrat ze een gat door de kooi en verdween in de meterkast en stortte naar beneden.
Vriend hier heeft haar via een touw nog kunnen redden maar de tweede keer was het einde oefening.![]()
Ik wil nooit meer hamsters!
Wat een ratten he, die lui van de dierenwinkels haha!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hadden wij met cavia s..
We hadden twee vrouwtjjes, dachten we...zeiden ze![]()
Op gegeven moment komen mijn kinderen aanstormen, de cavia doet zo gek,
Wij kijken , lag ze te bevallen.
Toen sprong zoonlief weer op moeder, en zo bleven ze aan de gang.
Ik naar de dierenwinkel, en gelukkig, mocht ik ze daar zetten, kreeg werkelijk nachtmerries, van een huis vol met alleen maar cavias erin., en maar voortplanten.
was bij de konijnen af.
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is veels te mooi weer om binnen te zijn eerst even bakkie![]()
En dan met een boek de Paleistuinen in.
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze openquote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?
Ik denk de grotere winkels wel, want de stad is tenslotte zondag ook gewoon openquote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze open
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze open
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk de grotere winkels wel, want de stad is tenslotte zondag ook gewoon open
Kan je het beste op internet kijken naar openingstijden
Ik denk dat het meer adrenaline kost dan je in één jaar kunt aanmakenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou maar ik zou me ook rot schrikken hoor, in haar geval!
Ik zie nu net dat de AH vandaag geslotenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, ik wil naar de AH, en naar de karwei. De karwei is open dat weet ik zeker. Ik graszaad kopen zodat ik straks de kale plekken bij kan zaaien.
En nee Nmns het is helemaal niet zo moeilijk een mooie grasmat te krijgen, het komt gewoon door die buien van zondagavond. Hoor!
Dan verbrand hetquote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
En wat las ik aan de overkant? Waarom mag je gras niet sproeien als het in de zon ligt?
Wat?!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat de AH vandaag gesloten
ik had mijn post al gecorrigeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?!Zijn ze gewoon 2 dagen dicht?
je mag niks water geven met de zon erop anders verbrand hetquote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
En wat las ik aan de overkant? Waarom mag je gras niet sproeien als het in de zon ligt?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan verbrand het
Kortom, sproeien in de avond
Eh, ff denken of ik er 1 in de buurt heb, anders ga ik gewoon naar het centrum.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik had mijn post al gecorrigeerd
de XL AH is wel open
Je weet het allemaal wel hè, maar je denkt niet naquote:Op maandag 1 juni 2009 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik doe het steeds ook overdag, tijdens de zon, maar dan ben ik dus mijn frisse jongen sprietjes aan het cremeren? Oei.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=462&Art_Type=1
Vind dat je leuk bezig bent Liesje in je nieuwe huis en tuin. Klinkt heel gezellig.
Sinds 1 april woon je er toch? net 2 maanden en nu al zo ver met verven, schutting
tuin........
In de Elandstraat zit ook een XL AHquote:Op maandag 1 juni 2009 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh, ff denken of ik er 1 in de buurt heb, anders ga ik gewoon naar het centrum.
Eigenlijk de enige XL die ik ken zit in de boogaard.
Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet het allemaal wel hè, maar je denkt niet na![]()
waterdruppeltjes, vergrootglaseffect
Ohwja!! DIe ken ik en is niet zo gek ver bij de karwei vandaan!quote:
Natuurlijk op je eigen tempo, want jouw werk , nieuwe opleiding en van alles gingen ook door.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
Dank je wel fluitert, wat ben je toch een attent mens
1 april kreeg ik de sleutel, ik denk dat ik er 3 weken later woonde ofzo.en ik heb idd veel gedaan,
maar gelukkig is alles niet zo groot he? Ik heb het wel in een Anneliestempo gedaan trouwens
Ik vind het bij een beginnende relatie vaak wel leuk, na een paar weken begint het mij te vervelen en vind ik het maar zo zo, na een paar maanden kan ik dat domme gevraag niet uitstaan en denk ik "Tief eens een eind op s.v.p."quote:Op maandag 1 juni 2009 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Maar daar heb ik jullie voor, om jullie te bestoken met domme vragen. En ik leer elke dag nieuwe dingen, hoe leuk is dat?
Kijk is aan, dan kan je toch nog gewoon je boodschappen in huis halenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja!! DIe ken ik en is niet zo gek ver bij de karwei vandaan!
En ik denk 10 minuutjes van mijn huis, gewoon de weimarstraat doorfietsen
Ohw, nou dat is duidelijk dan.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het bij een beginnende relatie vaak wel leuk, na een paar weken begint het mij te vervelen en vind ik het maar zo zo, na een paar maanden kan ik dat domme gevraag niet uitstaan en denk ik "Tief eens een eind op s.v.p."
Dat is een handige sitequote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=462&Art_Type=1
Liesje Vind dat je leuk en ijverig bezig bent in je nieuwe huis en tuin. Klinkt heel gezellig.
Sinds 1 april woon je er toch? net 2 maanden en nu al zo ver met verven, schutting,
tuin........en zelfs tuinlampjes.
Gelukkig niet nee!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Om het gras maar even voor je voeten weg te maaien
![]()
Gelukkig hebben wij geen relatie
Daar staat niets over in de zon sproeien toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Natuurlijk op je eigen tempo, want jouw werk , nieuwe opleiding en van alles gingen ook door.
Deze las ik ook nog:
Gazon sproeien
Als het gazon kort wordt gemaaid en het ligt op droge (zand)grond, sproei het dan iedere dag even.
Anders wordt bruin en als het gras bruin wordt ben je eigenlijk al te laat.
Sproeien doe je het best aan het begin van de middag. Dan kan het gras nog goed opdrogen,
echter niet sproeien in de felle zon dan kan het gras verbranden en wordt het ook bruin.
Een gazon dat meer een speelfunctie heeft, moet je niet te kort maaien en dat hoeft dan ook minder
gesproeid te worden. Om de dag, moet voldoende zijn.
Woon je samen NMNS?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het bij een beginnende relatie vaak wel leuk, na een paar weken begint het mij te vervelen en
vind ik het maar zo zo, na een paar maanden kan ik dat domme gevraag niet uitstaan en denk ik
"Tief eens een eind op s.v.p."
"Doe gewoon je ding, doe ik het mijne" is mijn motto. Ik maak maar zelden ruziequote:Op maandag 1 juni 2009 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee!
Volgens mij zouden wij de hele dag ruzie hebben dan, jij bent ook niet de makkelijkste natuurlijk
Maar je bent wel lief hoor
UIteraard, uiteraard!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Doe gewoon je ding, doe ik het mijne" is mijn motto. Ik maak maar zelden ruzie
De grond moet gewoon lekker vochtig zijn, niet kledder. Gewoon met dit weer iedere avond even nat maken en 't komt goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar staat niets over in de zon sproeien toch?
En om de dag, is dat ook bij nieuw gras?
Zie je? Ik weet niets.
Nee en ja. Langzaam maar zeker vormt 't zich en ontstaan er stilzwijgende compromissen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die fase zijn jullie gelukkig voorbij nu
Dat gaat bij oudere mensen altijd wat trager he? Jullie zijn wat stugger en patronen zijn al meer ingesleten. :pquote:Op maandag 1 juni 2009 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee en ja. Langzaam maar zeker vormt 't zich en ontstaan er stilzwijgende compromissen.
Toen had ik een banquote:Op maandag 1 juni 2009 11:25 schreef liesje1979 het volgende:Ik kwam trouwens laatst je sinterklaasgedicht nog tegen op mijn laptop.
En binnenkort 3 weken richting Tchechie en Roemenie,quote:Op maandag 1 juni 2009 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bijna gaat de proefperiode van samenwonen in
Ja, echt flex ben je niet meer, dat is wel waar. Je ontwikkeld redelijk vaste patronen en die zijn soms lastig te doorbreken.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat gaat bij oudere mensen altijd wat trager he? Jullie zijn wat stugger en patronen zijn al meer ingesleten. :p
quote:
Ja, dat was wel grappig, jij vroeg er hier naar en een paar dagen eerder had ik er ook over zitten praten. Ook weer zo'n compromis trouwens.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En binnenkort 3 weken richting Tchechie en Roemenie,
LS volgens mij. Die had er nogal grote verhalen over.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja gelukkig kon ik het voor je posten!![]()
Wie ging daar nou nog maar weer over uit zijn/haar dak? Dat ik een ban moest enzo?
Maar dat deed hij volgens mij meer om Noek een hak te zettenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
LS volgens mij. Die had er nogal grote verhalen over.
Ohwja Ls, begon en opeens had ik het helemaal gedaan, en ik maar klagen bij jou. Maar ik heb het iig niet weggehaald.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
LS volgens mij. Die had er nogal grote verhalen over.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat deed hij volgens mij meer om Noek een hak te zetten
En ik maar tegen je roepen dat je het maar weg moest halen, maar dat wilde je ook weer nietquote:Op maandag 1 juni 2009 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja Ls, begon en opeens had ik het helemaal gedaan, en ik maar klagen bij jou. Maar ik heb het iig niet weggehaald.
Ja, jouw Sinterklaas en Kerstkadootje was naar beide ouders gaan om iets op te biechtenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja dat kan wel, het is alweer zo lang geleden!(begin december he? heftige periode voor mij
)
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik maar tegen je roepen dat je het maar weg moest halen, maar dat wilde je ook weer niet
Ja en mijn moeder was nog jarig ookquote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jouw Sinterklaas en Kerstkadootje was naar beide ouders gaan om iets op te biechten![]()
Weet het niet meer, Caroo had volgens mij gewonnen en daar kwam gedoe over met Soury.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee daar was ik heel stellig in, ik vond het zo onzinnig allemaal
Wie heeft er toen eigenlijk gewonnen? Fan of Caro ofzo?
Ik vond die van Fan voor Coos ook zo tof!
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet het niet meer, Caroo had volgens mij gewonnen en daar kwam gedoe over met Soury.
Een vriendin belde op dat zij een klein hotel kan beheren 20 minuten van Praag,quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat was wel grappig, jij vroeg er hier naar en een paar dagen eerder had ik er ook over zitten praten. Ook weer zo'n compromis trouwens.
Twee weken is het geworden. En over Roemenië rep ik niet meer, daar begin ik wel voorzichtig over als we daar zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 11:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
NMNS jij had het eerst over doorreis en later las ik zelfs 3 weken en ook een beetje Roemenie?
Oud en nieuw, die periode zat je vooral met Fritsel en Fann hele nachten door te halen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
Best leuk, om eens stukken terug te gaan lezen, oud en nieuw bijvoorbeeld, wat heb ik toen gelachen!
Klopt, en Soury was er ook met oud en nieuw.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oud en nieuw, die periode zat je vooral met Fritsel en Fann hele nachten door te halen.
Afijn, ik ga douchen en dan ergens aan een dijk liggen bij het IJsselmeer, kijken naar bootjes
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet het niet meer, Caroo had volgens mij gewonnen en daar kwam gedoe over met Soury.
Dat is langs mij heen gegaan, gaf wel mijn stem.....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tuinfluitertje weet dat nog wel
Ik heb net gesmeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 12:54 schreef Laysa het volgende:
hoiiii.....ik ga ook de zon in....tot latersssss....ennuh wel smeren allemaal he
oh is ver weg, maar mijn allerliefste maatje woond daar, maar die zit geloof ik ergens op haar balkonnetjequote:
Ze zal er wel geen foto's van maken he?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh is ver weg, maar mijn allerliefste maatje woond daar, maar die zit geloof ik ergens op haar balkonnetje
hejjjj moppie.....alles oke....ik duik weer op mn balkonnetjequote:Op maandag 1 juni 2009 13:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh is ver weg, maar mijn allerliefste maatje woond daar, maar die zit geloof ik ergens op haar balkonnetje
Ik weet het niet, hoor iemand met een microfoonquote:Op maandag 1 juni 2009 13:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat is er dan te doen?????? gratis bier???
brakkenstein is toch nog een eindje van je vandaanquote:Op maandag 1 juni 2009 13:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoor iemand met een microfoon
Er is toch geen festival vandaag ofzo?
Edit: wel dus http://www.nijmegenonline.nl/nieuws/music-meeting/
Klinkt vriendelijker dan crimineeltjequote:Op maandag 1 juni 2009 13:56 schreef Toverheks het volgende:
boefje?? boefje??? leven we in de middeleeuwen met het woord Boefje hahahaha
Ik weet het niet, zal het zo eens vragenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
brakkenstein is toch nog een eindje van je vandaan....ik hoor niets...ja de buren die hebben hardcore op....nah doeiiiiiiiiiiiiiiiiik ga zweten in de zon
Verschrikkelijk toch Manu, echt wie doet zoiets, die moeten ze doodtrappen, sorry hoor 2 jaar oud echt zo triest heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:04 schreef Manu82 het volgende:
Jup postte het vanmorgen al in RLS, schijnt nu in Radboud te liggen...
Ik neem aan dat het een ongeluk is, maar dan vind ik het nog eigenlijk stompzinnig om GHB te gaan gebruiken als je met je 2 jarig kind op een vakantiepark bentquote:Op maandag 1 juni 2009 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Verschrikkelijk toch Manu, echt wie doet zoiets, die moeten ze doodtrappen, sorry hoor 2 jaar oud echt zo triest heb er gewoon geen woorden voor.
als ze het gebruiken ja sorry doe je niet waar kinderen bij zijn en 2 jaar wat is dat nou, echt heb er gewoon geen woorden voor en hoop dat alles goed gaat met het jongentjequote:Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een ongeluk is, maar dan vind ik het nog eigenlijk stompzinnig om GHB te gaan gebruiken als je met je 2 jarig kind op een vakantiepark bent
Hier komen ook wat wolken vanuit Noord-Oost overwaaien. Mag van mij wel een drupje uitvallen.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:46 schreef Chanel5 het volgende:
Hier begint het te bewolken.
Toestel van Air France verdwenen
quote:
Hai haaiii liev nerdje van mequote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef evaxsis het volgende:
Goeiemiddag![]()
Wat is het leven wanneer de zon schijnt toch mooi
ja in de atlantische oceaan ook triest echt lijkt wel of er elke dag een ramp gebeurt op de wereld.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier komen ook wat wolken vanuit Noord-Oost overwaaien. Mag van mij wel een drupje uitvallen.
Toestel was ineens van de radar. 216 Passagiers en 16 bemanningsleden
he scattiequote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef evaxsis het volgende:
Goeiemiddag![]()
Wat is het leven wanneer de zon schijnt toch mooi
Was een garpje, waren pluisjes van een boom, maar leek wel sneeuw.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ga je maar op de koffie bij LS daar kan je sneeuwpoppen maken lees ik
quote:
Ohhquote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een garpje, waren pluisjes van een boom, maar leek wel sneeuw.
Over een half uurtje á 3 kwartier gaat het hier ook ff regenen.
Zon is er nu (gelukkig) ff niet. Af en toe ff weer wel, maar komt best wolkenpak aan deze kant op.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heeeeyben je ook zo aan het genieten van de zon?
![]()
Hoe is het met afgelopen met jouw deleted file?
hahahaha natuurlijk begreep ik dat het een grap was hahha zal toch wel gek wezen als het bij jou sneeuwd, hier in amsterdam blauwe lucht en heet en klein beetje wind dus de regen komt nog niet deze kant op.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een garpje, waren pluisjes van een boom, maar leek wel sneeuw.
Over een half uurtje á 3 kwartier gaat het hier ook ff regenen.
Hier is het heerlijk, ik heb in de Paleistuinen gelegen met mijn hondje en dat was onwijs te goed doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zon is er nu (gelukkig) ff niet. Af en toe ff weer wel, maar komt best wolkenpak aan deze kant op.
Ook wel weer mooi om te zien hoe die wolken zich opstapelen. Stapelwolken dus.
Heb de file wel, maar heb hem nog niet goed kunnen omzetten naar 100% tekst.
Nog steeds van die rare tekentjes. Denk dat ie beetje is beschadigd ofzo.
Shit hey, dan moet je maar met ons leuk komen kletsenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Eeste druppels hier, lag nog ff lekker in de tuin
dat lees ik steeds van jou die paleistuinen, lig je dan bij trix op het veldje of heet er zo een park bij jullie, net zoals bij mij het vondelpark.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk, ik heb in de Paleistuinen gelegen met mijn hondje en dat was onwijs te goed doen.
Er was nog iemand die speelde de Bas dus ook nog sfeervol, helaas moest ik weer sassen dus hop toen naar huis.![]()
Maar kan je de file wel lezen en zo maken zoals die was.
Of mis je stukken tekst?
Ja het is de tuin van het Werkpaleis van de Koningin.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat lees ik steeds van jou die paleistuinen, lig je dan bij trix op het veldje of heet er zo een park bij jullie, net zoals bij mij het vondelpark.
oke nu snap ik het, 3 keer Hoera voor onze Koningin, wat lief van der, ach ze heeft al zoveel hectare kan ze best delen met Haar Onderdanen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja het is de tuin van het Werkpaleis van de Koningin.
Zij is zo lief die met ons te delen![]()
Daar is het ook leuk voor kleine kinderen want er staan van die kinderspeel toestellen en aan de andere kant die tuinen heb je meer jongerenouderen die daar chillen
Precies en ik maak elke dag even gebruik van haar Tuinen, dat is leuk voor het hondje een beetje groen zien en ruiken.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke nu snap ik het, 3 keer Hoera voor onze Koningin, wat lief van der, ach ze heeft al zoveel hectare kan ze best delen met Haar Onderdanen.
Mijn hondje ligt dan gelijk in mijn nek als het gaat donderen, terwijl van rotjes trekt hij zich geen bal van aanquote:Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
YESSSSSSSSSSS
Het begint al te donderen in de verte. Hondje lag lekker in de tuin en een grote klap. Hij wist niet hoe snel hij naar binnen moest sprinten. Hij is heul bang voor onweer en zit nu te shaken onder mijn stoel.
Honden zijn watjesquote:Op maandag 1 juni 2009 15:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mijn hondje ligt dan gelijk in mijn nek als het gaat donderen, terwijl van rotjes trekt hij zich geen bal van aan
ik heb ook katten....dat zijn mn moppiesquote:Op maandag 1 juni 2009 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Honden zijn watjes
Mijn katten zijn bikkels
Zijn die katten van jou niet bang dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Honden zijn watjes
Mijn katten zijn bikkels
Katten zijn coolquote:Op maandag 1 juni 2009 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ook katten....dat zijn mn moppies
Oh ja ik denk dat ik zo maar is even langs de avondwinkel loopquote:Op maandag 1 juni 2009 15:42 schreef Laysa het volgende:
tis nu droog al een tijd...het was zo'n grote spetterbui die gelijk verdampt....in die 10 min ff mn logeerkamer omgebouwd...nu weer lekker op balkon...met een roseetje
Zoals ik al zei, het zijn bikkelsquote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zijn die katten van jou niet bang dan?
Mijn vroegere kat was ook zo bang voor onweer
Hier is FOK! gelukkig weer snel, vanmorgen was ut daarin tegen traagquote:Op maandag 1 juni 2009 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik was op tijd, maar de software van Fok werkte niet mee
hier is het weer zinderend warm....lig lekker met mn stoel achterover , beentjes omhoog....lekker bakkenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn katje reageerde niet op de donders, maar ging met de eerste druppenwel naar binnen.
Maar meeste trekt net naast ons langs
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:18 schreef D. het volgende:
yahoooooooooooooohoooooooohoooooohoooooooohooo![]()
Zo, nu weer 'gewoon'
Laat ik het er op houden dat er iets op Ebay staat wat ik al een hele tijd heel graag wil hebbenquote:
ja nu ben ik nwsgierig...je mag het ook via pm vertellenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat er iets op Ebay staat wat ik al een hele tijd heel graag wil hebben
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nu ben ik nwsgierig...je mag het ook via pm vertellen![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:57 schreef Laysa het volgende:
trouwens....ik sta niet op ebay hoor...niet dat ik weet![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, en Soury was er ook met oud en nieuw.
Toch gek, dat ik frits al zo lang niet meer gezien heb.
Veel plezier Nmns
Ik ga ook in actie komen.
Dan wonen we niet ver van elkaar vandaanquote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat lees ik steeds van jou die paleistuinen, lig je dan bij trix op het veldje of heet er zo een park bij jullie, net zoals bij mij het vondelpark.
nu nog....lekker bij mij is de zon weg helaasquote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
BTW tis fucking heet op balkon.. Zit er met een plantenspuit en ingesmeerd mer kids pray faktor 30 (had me bril niet op toen ik het kocht) Maar als het voor "kids" goed is waarom niet voor mij, en tis waterproof
Ik moet nog een paar uurquote:Op maandag 1 juni 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu nog....lekker bij mij is de zon weg helaas
Word je er wel bruin van dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
BTW tis fucking heet op balkon.. Zit er met een plantenspuit en ingesmeerd mer kids pray faktor 30 (had me bril niet op toen ik het kocht) Maar als het voor "kids" goed is waarom niet voor mij, en tis waterproof
Yoh ben net michael jackson Oh nee !!!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Word je er wel bruin van dan?
Hier ook nog steeds de zon maar nu op het achterbalkon![]()
Ik heb trek in wijn dus ga over 1 uurtje maar is naar mijn stamkroeg toe
ben je nu blauw als een smurf hahaha had ik ook een keer gekocht dacht net als jij kan het voor een kind niet kwaad voor ons ook dan niet was het blauw hahaquote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
WTF !!!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je nu blauw als een smurf hahaha had ik ook een keer gekocht dacht net als jij kan het voor een kind niet kwaad voor ons ook dan niet was het blauw haha
quote:
Oh nee pffff .... Maakte me al zorgen ... Maar uh A'dammertje woon je vlakbij het vondelpark ??quote:Op maandag 1 juni 2009 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha wordt je morgen wakker ben je blauw haha nee wat ik bedoelde was ook factot 100 geloof ik maar was blauw hahaha als je het opsmeerde
nee, maar is ook niet ver weg, amsterdam is maar klein hoor als ik op de fiets het zal doen ben ik 20 min onderweg........... als ik hard fiets 10 min en je hebt p.b.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nee pffff .... Maakte me al zorgen ... Maar uh A'dammertje woon je vlakbij het vondelpark ??
Oh ok dacht het te lezen !! Dan waren we burenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, maar is ook niet ver weg, amsterdam is maar klein hoor als ik op de fiets het zal doen ben ik 20 min onderweg........... als ik hard fiets 10 min en je hebt p.b.
nou dan zijn we bijna buren hahha iik ben er zo en als het bij de overtoom ligt helemaal......quote:Op maandag 1 juni 2009 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dacht het te lezen !! Dan waren we buren
een blauwe Muisquote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je nu blauw als een smurf hahaha had ik ook een keer gekocht dacht net als jij kan het voor een kind niet kwaad voor ons ook dan niet was het blauw haha
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Yep dat was leuk iid en wat waren we zieligHehehehehehhe
Waarom maak geen paints meer !! Daar ben je goed in. Of kom niet meer te vaak in ONZ ??
Heb ff in de was gezeten en moet nu drogen !! Valt allemaal niet meequote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
Ik was al zoet hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]wij gebruiken dat op ons werk, en dat spul ruikt toch zoet!!
Dus jij ruikt nu als een kauwgombal?
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was al zoet hoor![]()
Deze was van Eliza
[ afbeelding ]
Oh ja vergetenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja die kon ook leuk painten he?
Hoe is het eigenlijk met je wallpaper afgelopen, zijn de stemmen al geteld?
Had al gevonden wist niet dat de race nog open was !! Er zitten prachtige foto's bijquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb het witte Lost-logo als wallpaper.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan je naaktfoto wel als wallpaper zetten, maar ik kom ook op openbare plekken. Die foto wil ik voor mezelf houdenquote:
Shhhtt man !!! verdommequote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan je naaktfoto wel als wallpaper zetten, maar ik kom ook op openbare plekken. Die foto wil ik voor mezelf houden.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan je naaktfoto wel als wallpaper zetten, maar ik kom ook op openbare plekken. Die foto wil ik voor mezelf houden.
Jij wilt liever met je naaktfoto in het openbaar?quote:
Ik een autoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee al die aandacht kan ik niet aan. Maar dat Pietje het verklapt is best lullig en openbaarquote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt liever met je naaktfoto in het openbaar?
Welkequote:
Voila Topolino (Souris)quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt liever met je naaktfoto in het openbaar?
Oh, diequote:
Wat is 'vroeg'?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef Laysa het volgende:
ik ga vroeg naar bed...ik ben helemaal moe van vandaag
Lekker vroeg naar bed is niet verkeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo dadelijk...das wel vroeg voor mij...voor 11en
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
nope....dus adiueeewww....jij ook sweet dreams
Hebben we het nog over auto'squote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben niet zo'n held, mag je niet mee spotten.
Ik heb geen flauw idee waar we 't over hebbenquote:
Ah, dan begrijp ik ook waarom ik geen idee heb waar jij het over hadquote:Op maandag 1 juni 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar we 't over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |