Dit lijkt anders verdomd veel op een post in een slowchatquote:Op maandag 1 juni 2009 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp, ik ben ein-de-lijk eens met mijn huiswerk bezig
Moet je het morgen afhebben dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp, ik ben ein-de-lijk eens met mijn huiswerk bezig
Lijkt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit lijkt anders verdomd veel op een post in een slowchat.
Da's toch 'algemeen bekend' op Fok?quote:
Nee, eigenlijk niet bij mij iigquote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch 'algemeen bekend' op Fok?
Maar het hoeft niet over mijn auto te gaan hoor, alle auto's zijn 'bespreekbaar'
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Manu82 het volgende:
Ziet er leuk uit
ik wil deze denk ik wel:
[ afbeelding ]
Waarom moet je foto's maken dan eigenlijk? Om situaties te verduidelijken ofzo?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt.
@Manu, nee, gelukkig niet, dan was de nacht te kort geweest. Maar ik loop dus een beetje achter en dat vind ik irritant, dus heb ik tegen de (begripvolledocente gezegd dat ik alles deze week inlever)
Alleen zo'n startreflectie met 16 competenties uitwerken in smart vind ik niet zo leuk.
En verder moet ik nog wat opdrachten inleveren met foto's erbij. Alleen die foto's vergeet ik steeds te maken terwijl ik de de hele week mijn camera bij mij heb op mijn werk.
Ik vind het een van de fijnste auto's om in te rijden en er zit ook al standaard wat luxe in. Enige nadeel is dat ze op dit moment nog wat te duur zijn dus eerste auto zal wel een 107 ofzoiets wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Volvo's gereden (de eerste auto waarin ik reed toen ik mijn rijbewijs haalde was de Volvo van mijn moeder) maar met Volvo heb ik dus helemaal niets
Zo spontaan!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom moet je foto's maken dan eigenlijk? Om situaties te verduidelijken ofzo?
vond ik ook alquote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo spontaan!
Eh ja, voor verschillende opdrachten.
Ja, maar ik weet niet of dat uitmaakt, ik vergeet het tochquote:Op maandag 1 juni 2009 23:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vond ik ook al
![]()
Neem je morgen camera weer mee dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |