Verschrikkelijk toch Manu, echt wie doet zoiets, die moeten ze doodtrappen, sorry hoor 2 jaar oud echt zo triest heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:04 schreef Manu82 het volgende:
Jup postte het vanmorgen al in RLS, schijnt nu in Radboud te liggen...
Ik neem aan dat het een ongeluk is, maar dan vind ik het nog eigenlijk stompzinnig om GHB te gaan gebruiken als je met je 2 jarig kind op een vakantiepark bentquote:Op maandag 1 juni 2009 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Verschrikkelijk toch Manu, echt wie doet zoiets, die moeten ze doodtrappen, sorry hoor 2 jaar oud echt zo triest heb er gewoon geen woorden voor.
als ze het gebruiken ja sorry doe je niet waar kinderen bij zijn en 2 jaar wat is dat nou, echt heb er gewoon geen woorden voor en hoop dat alles goed gaat met het jongentjequote:Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een ongeluk is, maar dan vind ik het nog eigenlijk stompzinnig om GHB te gaan gebruiken als je met je 2 jarig kind op een vakantiepark bent
Hier komen ook wat wolken vanuit Noord-Oost overwaaien. Mag van mij wel een drupje uitvallen.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:46 schreef Chanel5 het volgende:
Hier begint het te bewolken.
Toestel van Air France verdwenen
quote:
Hai haaiii liev nerdje van mequote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef evaxsis het volgende:
Goeiemiddag![]()
Wat is het leven wanneer de zon schijnt toch mooi
ja in de atlantische oceaan ook triest echt lijkt wel of er elke dag een ramp gebeurt op de wereld.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier komen ook wat wolken vanuit Noord-Oost overwaaien. Mag van mij wel een drupje uitvallen.
Toestel was ineens van de radar. 216 Passagiers en 16 bemanningsleden
he scattiequote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef evaxsis het volgende:
Goeiemiddag![]()
Wat is het leven wanneer de zon schijnt toch mooi
Was een garpje, waren pluisjes van een boom, maar leek wel sneeuw.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ga je maar op de koffie bij LS daar kan je sneeuwpoppen maken lees ik
quote:
Ohhquote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een garpje, waren pluisjes van een boom, maar leek wel sneeuw.
Over een half uurtje á 3 kwartier gaat het hier ook ff regenen.
Zon is er nu (gelukkig) ff niet. Af en toe ff weer wel, maar komt best wolkenpak aan deze kant op.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heeeeyben je ook zo aan het genieten van de zon?
![]()
Hoe is het met afgelopen met jouw deleted file?
hahahaha natuurlijk begreep ik dat het een grap was hahha zal toch wel gek wezen als het bij jou sneeuwd, hier in amsterdam blauwe lucht en heet en klein beetje wind dus de regen komt nog niet deze kant op.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een garpje, waren pluisjes van een boom, maar leek wel sneeuw.
Over een half uurtje á 3 kwartier gaat het hier ook ff regenen.
Hier is het heerlijk, ik heb in de Paleistuinen gelegen met mijn hondje en dat was onwijs te goed doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zon is er nu (gelukkig) ff niet. Af en toe ff weer wel, maar komt best wolkenpak aan deze kant op.
Ook wel weer mooi om te zien hoe die wolken zich opstapelen. Stapelwolken dus.
Heb de file wel, maar heb hem nog niet goed kunnen omzetten naar 100% tekst.
Nog steeds van die rare tekentjes. Denk dat ie beetje is beschadigd ofzo.
Shit hey, dan moet je maar met ons leuk komen kletsenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Eeste druppels hier, lag nog ff lekker in de tuin
dat lees ik steeds van jou die paleistuinen, lig je dan bij trix op het veldje of heet er zo een park bij jullie, net zoals bij mij het vondelpark.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk, ik heb in de Paleistuinen gelegen met mijn hondje en dat was onwijs te goed doen.
Er was nog iemand die speelde de Bas dus ook nog sfeervol, helaas moest ik weer sassen dus hop toen naar huis.![]()
Maar kan je de file wel lezen en zo maken zoals die was.
Of mis je stukken tekst?
Ja het is de tuin van het Werkpaleis van de Koningin.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat lees ik steeds van jou die paleistuinen, lig je dan bij trix op het veldje of heet er zo een park bij jullie, net zoals bij mij het vondelpark.
oke nu snap ik het, 3 keer Hoera voor onze Koningin, wat lief van der, ach ze heeft al zoveel hectare kan ze best delen met Haar Onderdanen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja het is de tuin van het Werkpaleis van de Koningin.
Zij is zo lief die met ons te delen![]()
Daar is het ook leuk voor kleine kinderen want er staan van die kinderspeel toestellen en aan de andere kant die tuinen heb je meer jongerenouderen die daar chillen
Precies en ik maak elke dag even gebruik van haar Tuinen, dat is leuk voor het hondje een beetje groen zien en ruiken.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke nu snap ik het, 3 keer Hoera voor onze Koningin, wat lief van der, ach ze heeft al zoveel hectare kan ze best delen met Haar Onderdanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |