Hier is FOK! gelukkig weer snel, vanmorgen was ut daarin tegen traagquote:Op maandag 1 juni 2009 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik was op tijd, maar de software van Fok werkte niet mee
hier is het weer zinderend warm....lig lekker met mn stoel achterover , beentjes omhoog....lekker bakkenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn katje reageerde niet op de donders, maar ging met de eerste druppenwel naar binnen.
Maar meeste trekt net naast ons langs
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:18 schreef D. het volgende:
yahoooooooooooooohoooooooohoooooohoooooooohooo![]()
Zo, nu weer 'gewoon'
Laat ik het er op houden dat er iets op Ebay staat wat ik al een hele tijd heel graag wil hebbenquote:
ja nu ben ik nwsgierig...je mag het ook via pm vertellenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat er iets op Ebay staat wat ik al een hele tijd heel graag wil hebben
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nu ben ik nwsgierig...je mag het ook via pm vertellen![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:57 schreef Laysa het volgende:
trouwens....ik sta niet op ebay hoor...niet dat ik weet![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, en Soury was er ook met oud en nieuw.
Toch gek, dat ik frits al zo lang niet meer gezien heb.
Veel plezier Nmns
Ik ga ook in actie komen.
Dan wonen we niet ver van elkaar vandaanquote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat lees ik steeds van jou die paleistuinen, lig je dan bij trix op het veldje of heet er zo een park bij jullie, net zoals bij mij het vondelpark.
nu nog....lekker bij mij is de zon weg helaasquote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
BTW tis fucking heet op balkon.. Zit er met een plantenspuit en ingesmeerd mer kids pray faktor 30 (had me bril niet op toen ik het kocht) Maar als het voor "kids" goed is waarom niet voor mij, en tis waterproof
Ik moet nog een paar uurquote:Op maandag 1 juni 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu nog....lekker bij mij is de zon weg helaas
Word je er wel bruin van dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
BTW tis fucking heet op balkon.. Zit er met een plantenspuit en ingesmeerd mer kids pray faktor 30 (had me bril niet op toen ik het kocht) Maar als het voor "kids" goed is waarom niet voor mij, en tis waterproof
Yoh ben net michael jackson Oh nee !!!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Word je er wel bruin van dan?
Hier ook nog steeds de zon maar nu op het achterbalkon![]()
Ik heb trek in wijn dus ga over 1 uurtje maar is naar mijn stamkroeg toe
ben je nu blauw als een smurf hahaha had ik ook een keer gekocht dacht net als jij kan het voor een kind niet kwaad voor ons ook dan niet was het blauw hahaquote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |