quote:Hoogtepunten
van het festival van zaterdag en zondag, i.s.m. 3VOOR12 en 3FM.
De publieke omroep is erin geslaagd een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop uit te zenden. In deze uitzending wordt een aantal nummers van zijn optreden uitgezonden (waaronder Born to Run).
Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers die op het concert van Bruce Springsteen zijn afgekomen. Eric Corton interviewt journalist en Bruce Springsteen-fan van het eerste uur Leon Verdonschot.
Verder in deze uitzending o.a. aandacht voor The Killers, Milow, Placebo en Madness. Eric Corton zal ook een exclusief interview met de heren van The Killers aangaan.
Mwah, vindt dat ze het niet verkeerd doenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef ralfseltje het volgende:
Jammer dat 3voor12 nog steeds niet begrijpt hoe je sfeer over kunt brengen via een camera.
Zuurpruim.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Carnaval is al maanden voorbij, en nu opzouten.
Truequote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef ralfseltje het volgende:
Jammer dat 3voor12 nog steeds niet begrijpt hoe je sfeer over kunt brengen via een camera.
Zie OP.quote:
Met deze twee bands tegelijk blijft er bijna niks van het festivalterrein overquote:Op zondag 31 mei 2009 15:08 schreef Haunter het volgende:
Kyteman schijnt ook aardig te tent af te breken daaro..
Ach welnee! Je gooit er een paar biertjes in en ze zijn weer het mannetje!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hierna moeten 30.000 man aan de beademing.
Hadden ze deze Americaanse band niet kunnen zetten in de plaats van DM?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een optreden was dit![]()
.
Leuk cadeautje van en voor de provincie Limburg
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Hadden ze deze Americaanse band niet kunnen zetten in de plaats van DM?
http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestreamquote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef maartenducrot het volgende:
Waar is de livestream ergens?
En Rowwen Hèze
http://pinkpopmashup.vpro.nl/quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef maartenducrot het volgende:
En Rowwen HèzeJammer dat ik er vandaag niet bij ben.
Zie OPquote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef maartenducrot het volgende:
En Rowwen HèzeJammer dat ik er vandaag niet bij ben.
Was zeker een leuk optreden. Beter dan Chris Cornell gisteren . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een optreden was dit![]()
.
Leuk cadeautje van en voor de provincie Limburg![]()
Kan het alsnog muziek wezen, hoeft het niet per se tussen aanhalingstekensquote:Op zondag 31 mei 2009 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, nu komt 'muziek' die ik minder kan waarderen, geloof ik.
bij wie nietquote:Op zondag 31 mei 2009 15:34 schreef knox_ het volgende:
Nu ik de stream kijk gaat het toch een beetje kriebelen dat ik er dit jaar niet bij ben
gaat weer iets kriebelenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
Volbeat
Had ze ook al gezien vorig jaar @ Lowlands. Was ook al zo'n feestje.
Ik ookquote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeker!
Ben er wel weer bij, Lowlands 2009
Volbeat is weer lekker bezig.quote:
Daar heb je 3voor12 voor toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:53 schreef Cee het volgende:
Ik word echt gallisch van die mash-up crap waar ze dit jaar op de site mee aan komen kakken. Ja, leuk dat Pietje bier aan het halen is en dat Marietje in het gras ligt en we een foto van d'r voeten zien maar ik zie liever een overzichtelijke site met verslagen en reportages die uit meer dan 140 letters bestaan.
Hatsee. Maar die hele 3voor12-site is onoverzichtelijk, dus dit past er wel bij...quote:Op zondag 31 mei 2009 15:53 schreef Cee het volgende:
Ik word echt gallisch van die mash-up crap waar ze dit jaar op de site mee aan komen kakken. Ja, leuk dat Pietje bier aan het halen is en dat Marietje in het gras ligt en we een foto van d'r voeten zien maar ik zie liever een overzichtelijke site met verslagen en reportages die uit meer dan 140 letters bestaan.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/index/index.jsp?portal=2534202&event=41826093quote:Op zondag 31 mei 2009 15:53 schreef Cee het volgende:
internet 2.0 zuigt ;pquote:Op zondag 31 mei 2009 15:53 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm net dankzij geklik uit pure frustratie gevonden, maar toch bedankt!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hatsee. Maar die hele 3voor12-site is onoverzichtelijk, dus dit past er wel bij...
Wees blij dat je tenminste nog wat kan zien. Vandaag is al een betere dag dan gisteren wat betreft de livestream . . .quote:
Seconded! Maar het schijnt dat ze vanavond in de TV-uitzending komen. Met geluk dus één nummertjequote:
Gisteren was ik er zelfquote:Op zondag 31 mei 2009 16:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wees blij dat je tenminste nog wat kan zien. Vandaag is al een betere dag dan gisteren wat betreft de livestream . . .![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:24 schreef maartenducrot het volgende:
Gisteren was ik er zelf![]()
En morgen ook![]()
![]()
Zure typische 3VOOR12-opmerking ook weer: "Rifles stampen het ene na het andere 3 minuten hitje uit de grond. Compleet met leren jasje en Britse vlag gitaar. Heel 2005." Laat het ons met eigen ogen zien dan, goddamnit.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:23 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Seconded! Maar het schijnt dat ze vanavond in de TV-uitzending komen. Met geluk dus één nummertje.
Pownedquote:Op zondag 31 mei 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Ah wtf. "Er wordt helaas niet gefilmd op dat podium vandaag." Géén Kyteman, The Rifles, White Lies, Pendulum... You've gotta be kidding me...
De ego's van sommige bandjes ook . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Ah wtf. "Er wordt helaas niet gefilmd op dat podium vandaag." Géén Kyteman, The Rifles, White Lies, Pendulum... You've gotta be kidding me...![]()
Heeft niks met de publieke omroep te maken, maar meer met de bands zelf. Ik zei gisteren al dat het niet van deze tijd meer is om niet op een livestream te zitten . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 16:39 schreef Aisumasen het volgende:
Naja, I couldn't care less. Heb de band meerdere malen met mijn eigen ogen gezien. Maar het zegt wel weer genoeg over de prioriteiten van de Nederlandse Publieke Omroep.
Kwestie van vraag en aanbod ook natuurlijk. Who gives a shit about dat soort bandjes...quote:Op zondag 31 mei 2009 16:45 schreef Aisumasen het volgende:
Denk je echt dat deze 4 namen niet staan te springen om promotie op de landelijke televisie? Dit heeft gewoon te maken met prioriteiten, die in dit geval bij de 2 hoofdpodia liggen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod ook natuurlijk. Who gives a shit about dat soort bandjes...
"ik ben geen hoer) "
Natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]Ik denk dat veel mensen eerder zitten te wachten op een registratie van deze jonge interessante bandjes, dan de 8ste live-registratie van Snow Patrol, The Killers of Franz Ferdinand...
Dan kan je lang wachten. Die stadionacts trekken meer kijkers en daar gaat het tegenwoordig om hier in omroepland. Wat dat betreft kan je beter de BBC hebben, waar ze verplicht zijn ook aandacht aan de kleinere acts te geven . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 16:51 schreef Aisumasen het volgende:
Het zou de NPO sieren om, net zoals vroeger, wat meer aandacht te besteden aan non-stadionacts.
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:14 schreef jmac het volgende:
Zelf maar geupload: Rowwen heze (vanaf nummer 3/4 oid): http://www.megaupload.com/?d=TMP4I714
Haha, je leest de reply van Atze op mij op Twitter ookquote:Op zondag 31 mei 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Ah wtf. "Er wordt helaas niet gefilmd op dat podium vandaag." Géén Kyteman, The Rifles, White Lies, Pendulum... You've gotta be kidding me...
Weet ik, en dat is juist ook mijn puntquote:Op zondag 31 mei 2009 16:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten. Die stadionacts trekken meer kijkers en daar gaat het tegenwoordig om hier in omroepland. Wat dat betreft kan je beter de BBC hebben, waar ze verplicht zijn ook aandacht aan de kleinere acts te geven . . .
Held!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:14 schreef jmac het volgende:
Zelf maar geupload: Rowwen heze (vanaf nummer 3/4 oid): http://www.megaupload.com/?d=TMP4I714
niet hun straatje hehquote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, 3VOOR12 is duidelijk niet tevreden over Rowwen Hèze.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42039994
Ze moeten bij 3voor12 gewoon hun waffel houden en zorgen voor een goeie en overzichtelijke site + registratie . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, moet je ze straks over De Staat, Kyteman of De Jeugd Van Tegenwoordig horen. Euforisch!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat inderdaad. Lekker in het gras een biertje doen bij deze muziek is wel OK.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:38 schreef Darkestrah het volgende:
Toch kan ik niet ontkennen dat ik het wel jammer vind dat ik er niet bij ben. Maar dat zal meer met de sfeer en het weer te maken hebben dan met de bands.
Jmac, bedankt voor het uploaden van Rowwen Hèze! Die heb ik gemist vanmiddag.
En zeker niet van 3VOOR12quote:Op zondag 31 mei 2009 17:48 schreef Desunoto het volgende:
Die recensies moet je sowieso niet serieus nemen.
Die malloot wil dat ze avontuurlijker zijn. Is ie wel lekker?! Men verwacht feest, dan moet je niet met wat anders aan komen zetten, want dan wordt het bierkoppen. Avontuurlijk gaan doen op een festival, een betere manier van zelfmoord is haast niet te verzinnen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Psies. Ik heb daar een heel veld, dat nog tig keer groter had kunnen zijn, zien springen en meeblèren. Dus daag 5,5, daaaaagquote:Op zondag 31 mei 2009 17:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die malloot wil dat ze avontuurlijker zijn. Is ie wel lekker?! Men verwacht feest, dan moet je niet met wat anders aan komen zetten, want dan wordt het bierkoppen. Avontuurlijk gaan doen op een festival, een betere manier van zelfmoord is haast niet te verzinnen.
Ik zag een heel veld springen, dat zegt mij meer dan zo'n snobistische rukker.
Ken uw klassiekers!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef Christiaan het volgende:
Grappig, ik ken een aantal nummers wel. Helemaal niet gedacht!
One step beyond begonnen ze meequote:Op zondag 31 mei 2009 18:04 schreef Felixa het volgende:
Krijgen we One Step Beyond nog en Nightboat to Cairo?
(heb een deel gemist net)
Ik heb een Best of van ze. Eén groot meeblèrfestijn.quote:
Moet ik ook maar es ff opduikelen ergens.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb een Best of van ze. Eén groot meeblèrfestijn.
Ik ga zo lekker Rowwen Hèze kijken, ongeacht of het White Lies of James Morrison wordt.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop wel dat we dadelijk White Lies krijgen en niet James Morrison.
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:11 schreef knox_ het volgende:
Ik kon het niet laten om even door de kamer te springen met een bord eten in mijn handen
Onthou wel dat Madness een singleband bij uitstek is. Meer dan een best of heb je echt niet nodig van ze.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet ik ook maar es ff opduikelen ergens.
Ah, Madness - Discography (1979-2005) komt reeds binnen.
Wordt vast en zeker weer 5 en een halfje volgens 3voor12 'recensenten' . . .quote:
Dat zou dan weer erg flauw zijn..quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt vast en zeker weer 5 en een halfje volgens 3voor12 'recensenten' . . .![]()
Dan ga ik bij de recensie dezelfde reactie plaatsen als bij Rowwen Hèze.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt vast en zeker weer 5 en een halfje volgens 3voor12 'recensenten' . . .![]()
Ik stop de ene download en start de anderequote:Op zondag 31 mei 2009 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Onthou wel dat Madness een singleband bij uitstek is. Meer dan een best of heb je echt niet nodig van ze.
Ja, een band die het publiek aan het hossen krijgt, is natuurlijk niet intellectueel genoeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop wel dat we dadelijk White Lies krijgen en niet James Morrison.
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Dus James Morrison dan, ok, dan ga ik maar even naar m'n eigen muziek luisteren.quote:
Wie?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Tism het volgende:
Ben ook de hele tijd al 't publiek uit aan 't checken of ik iemand met een blauwe hoed op zie staan, als je die toevallig ziet, da's een FOK!Ker..
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Tism het volgende:
Lol!..![]()
Toen de zanger van Madness weg liep zag ik een goede kennis van mij daar op 't podium staan..![]()
Nog meer mensen bekenden gezien toevallig?..![]()
Ben ook de hele tijd al 't publiek uit aan 't checken of ik iemand met een blauwe hoed op zie staan, als je die toevallig ziet, da's een FOK!ker..
Wacht maar tot hun eigen platgeplugte bandjes aan de beurt zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:16 schreef knox_ het volgende:
Normaal ben ik het wel redelijk eens met die recensies, maar dit jaar is het wel erg laag allemaal?
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ah joh, die gasten hebben hun recensie van de Jeugd Van Tegenwoordig nu al klaar, om 5 minuten na afloop te kunnen spreken over een "legendarische show", "geniale raps", "on-Nederlands goed", en meer superlatieven.quote:
Ego, what else !?!?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:24 schreef jmac het volgende:
Reden dat James geen livestream wou bekend?
DVD-release, niet goed bij stem, nieuwe songs, na afloop even de set willen goedkeuren... Zijn genoeg begrijpelijke redenen te bedenken.quote:
Volgens mij is die offline gehaalt. Doet het niet in zowel Firefox als IE hier. Was hij zo grof?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:31 schreef ralfseltje het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=41826093&news=42039752&type=-1
Die is dan wel weer heel tof, over Milow:
50 Cent schept misschien wat te veel op met die negen kogelgaten in zijn lijf, Milow kan er best een paar gebruiken.
Doet 't hier ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij is die offline gehaalt. Doet het niet in zowel Firefox als IE hier. Was hij zo grof?
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=41826093&news=42039752&type=-1quote:Milow is saaier dan vissen
Duffe knuffelbelg droomt over rock-'n-roll
Er zijn bands die als toegift een paar nummers akoestisch spelen. Even ontladen. Dat is vaak saai, zeker in een grote zaal, maar dat geeft niet. Het dient een hoger doel: het slotnummer met vol geluid komt dan dubbel zo hard aan. Een optreden van Milow klinkt van begin tot eind als een opwarmertje voor het echte werk. Maar Milow wil vast geen voorprogramma voor Volbeat zijn. En al helemaal geen achtergrondmuziekje tijdens de Pinkpoplunch.
Milow, Pinkpop Mainstage, zondag 31 mei 2009
MUZIEK
Krezip voor Depeche Mode is niet bepaald een eerlijke ruil. Maar Krezip en Milow gaan dan weer best samen. De Belg Jonathan Vandenbroeck brak dit jaar door in Nederland dankzij een cover van 50 Cent's Ayo Technology, vervolgens met eigen liedje You Don't Know. Milows folkpopliedjes zullen van geen enkele radiozender geweerd worden.
PLUS
Verstand van aanstekelijke melodieën heeft hij. En een lief gezicht. Er zijn duidelijk mensen die van Milows muziek de behoefte krijgen elkaar te omhelzen.
MIN
Milow is een dromer. Hij droomt dat hij een rock-'n-roll-ster is. Dat hij naar Canada emigreert, daar Neil Young ontmoet en doorbreekt in de Verenigde Staten. Alle verkooprecords zullen gebroken worden en zelfs Neil zelf zal genieten van zijn liedjes. Milow gelooft eigenlijk zelf nog niet dat zijn droom langzaam begint uit te komen. Pinkpop, daar keek Jonathan als kleine jongen op tv al naar. Ondergetekende begrijpt daar ook niets van. Noem het de X-factor, noem het een uniek talent: Milow heeft het niet. Geen uitstraling, geen bijzondere stem, geen rauw randje. Geen spannende band achter zich (Michiel Veenstra op contrabas! Sorry Michiel, woensdagavond salsa-avond, meisje als vocale ondersteuning). Na anderhalf nummer zijn zelfs de gretige fotografen vooraan op hem uitgekeken. Ze wenden zich massaal tot een enthousiaste fan, die alles woordelijk meezingt. De zwoele hiphoptrack Ayo Technology verandert hij in seksloze folkpopsong met de swagger van een banaan. Live wordt dat ook nog eens uitgerekt tot een minuut of zeven, gevoelstijd een kwartier. Het lijkt op een jam, maar in feite gebeurt er helemaal niets. Alleen maar voorspelbare ingehouden gitaarlikjes en laffe toetsen. We kunnen niet allemaal Bruce Springsteen zijn, maar zo nietszeggend als Milow is het andere uiterste.
CONCLUSIE
Milow, de Vlaamse eenmans-Racoon, is saaier dan Jack Johnson en Gavin DeGraw bij elkaar. Saaier dan vissen in vissenkom. 50 Cent schept misschien wat te veel op met die negen kogelgaten in zijn lijf, Milow kan er best een paar gebruiken. Nee, nee, dat bedoel ik niet zo, dat floepte eruit. Echt. Milow is een lieve jongen, een vriendelijke en dankbare jonge knaap, die je met de beste wil van de wereld niets kwaads toe kunt wensen. Maar je hoopt zo voor die jongen dat hij eens echt iets meemaakt, dat hij ooit op een kern stuit. Iets wat de moeite waard is en waar hij vol vuur over kan vertellen. Milows pijn lijkt nu te bestaan uit het ontbreken ervan.
CIJFER
4
Post eens hier, ben wel nieuwsgierig nu.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:38 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Hij doet t bij mij wel gewoon die recensie, heeft trouwens iemand het optreden van madness ook opgenomen?
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:38 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Hij doet t bij mij wel gewoon die recensie, heeft trouwens iemand het optreden van madness ook opgenomen?
Maar het is wel heul hip.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef Darkestrah het volgende:
Flikker toch óóóóóp, De Staat krijgt een 8 van 3voor12. Het klinkt oke, maar op die manier krijg je het publiek niet mee. Iedereen staat daar maar een beetje met zn hoofd te tikken, meer niet.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, moet je ze straks over De Staat, Kyteman of De Jeugd Van Tegenwoordig horen. Euforisch!
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..] Wacht maar tot hun eigen platgeplugte bandjes aan de beurt zijn.[..]
Maar (nog?) lang niet zo goed als 3voor12 denkt.quote:
Idd.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar (nog?) lang niet zo goed als 3voor12 denkt.
Dat is waarquote:Op zondag 31 mei 2009 19:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar (nog?) lang niet zo goed als 3voor12 denkt.
Daar is ook weinig kans op tijdens Krezip, die bevindt zich nu ergens aan de andere kant van 't terrein..quote:Op zondag 31 mei 2009 19:21 schreef Darkestrah het volgende:
Nog steeds niemand met een blauwe hoed gezien.
2000, 2001, 2003, 2007 en 2009quote:Op zondag 31 mei 2009 19:27 schreef StephanL het volgende:
5e keer, dacht de derde keer.
Tja, dat krijgen vrouwen als ze jongen gaan werpen . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een tieten.
Prima.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:30 schreef ThunderChild het volgende:
O ja, en dat witte riempje van d'r help natuurlijk ook wel om het één en ander te accentueren . . .
De hoeveelheid azijnzeikers staat gelukkig in geen verhouding tot de mensen die gewoon een paar leuke dagen willen hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:32 schreef Aisumasen het volgende:
En ik dacht dat heel Pinkpop zo'n hekel zou hebben aan Krezip? Ik zie toch echt een veld vol meeklappende en enthousiast meezingende mensen.
Hij stond ook op de reservelijst, nu ziet hij zn eigen bandleden op het podiumquote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, er is er eentje op het plintenladdertje gaan zitten:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:35 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Hij stond ook op de reservelijst, nu ziet hij zn eigen bandleden op het podium
Wie is dat nou weer ??quote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, er is er eentje op het plintenladdertje gaan zitten:
[ afbeelding ]
Het was meer een cover van een cover (Saturdays) dan dat het op Depeche Mode leek.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:39 schreef Darkestrah het volgende:
Haha, leuk gedaan! Dat stukje keyboard doet het altijd wel goed.
Dat surfen op zo'n luchtblaasding ofzoiets, inderdaad. Die vond ik toendertijd wel tof.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die clip van dit liedje toen ze zo ergens in stonden, in een put ofzo
Daar gaan ze mee eindigen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef StephanL het volgende:
straks vast i would stay
Helaas, of ze moeten er nou al mee kappen . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Daar gaan ze mee eindigen.
Jaquote:Op zondag 31 mei 2009 19:46 schreef ThunderChild het volgende:
Die kleine zal wel van haar denk ik zo . . .
Nipplegate !!quote:
Tuurlijk. Waarom niet? Meezingen is leuk.quote:
Allebei de dames inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Marlies Dekkers zal de komende week wel weer genoeg setjes verkopen.
Ik heb een stille poephekel aan dit nummer.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waarom niet? Meezingen is leuk.
Er zijn er drie hoor: Anne, Marlies en Jacqueline.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Allebei de dames inderdaad.(Allebei? Waren er geen 3?
)
En dan bedoel ik niet Roel van Velzenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
De kleine staat al klaar om aan te vallen..
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan bedoel ik niet Roel van Velzen
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan bedoel ik niet Roel van Velzen
Jaaahhh, this brings back some memories . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Her Sun![]()
.
Uit de tijd dat ik nog fan was
Wat een verkapte neuk-nummer zeg.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |