je wordt gefouilleerd, dus smokkelen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Een praktisch vraagje: kan je je eigen eten/drinken het terrein opnemen?
Geen blik/glas/petflessen. Voor de rest hangt het ook een beetje af wie je controleert. Er mag iig vrij weinig mee naar binnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Thanks, dus wel pakjes en eten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Geen blik/glas/petflessen. Voor de rest hangt het ook een beetje af wie je controleert. Er mag iig vrij weinig mee naar binnen.
festivalterrein had ik het overquote:
het mag niet, het kan wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Yw.quote:
BS, niks mag, alleen smokkelen kan. broodjes mogen niet, want daar kan spacecake opzittenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Yw.
Sommige controleurs willen zelfs moeilijk doen over pakjes, maar dan moet je gewoon praatjes hebben en dan mag het mee. Je broodjes mogen wel mee ja.
'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:21 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
BS, niks mag, alleen smokkelen kan. broodjes mogen niet, want daar kan spacecake opzitten![]()
vraag maar aan jan smeets
je mag nog geen appel of mars meenemen. smeets moet ook elk jaar een nieuwe auto hebben he, dat snap je wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
'
Awhh fuch hey, is het echt al zó erg?!
Het is een vuige commerciele shitzooi geworden, dat hele pinkpop![]()
Ik háát Smeets
* vind het opeens niet eens meer zo heel erg dattie niet gaat.. *quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je mag nog geen appel of mars meenemen. smeets moet ook elk jaar een nieuwe auto hebben he, dat snap je wel.
Liever dat dan Krezip.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:44 schreef candygirl het volgende:
hoorde net dat Jan Smit aankomende zondag verblijft in het snowword hotel naast pinkpop!!!!
dus de vervangende act word...................
Eensch, nog liever drétje hazes dan Krezipquote:
Is dat het enige? Geen All-American Rejects of zo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:24 schreef Joesse het volgende:
Voor de thuisblijvers: een aantal nummers van Springsteen (waaronder Born To Run) komt zondag op tv.
Dat zal toch niet waar zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:44 schreef candygirl het volgende:
hoorde net dat Jan Smit aankomende zondag verblijft in het snowword hotel naast pinkpop!!!!
dus de vervangende act word...................
Ergens is het wel logisch natuurlijk. Je verkoopt als organisatie een concessie aan een frietkraam met de toezegging dat het exclusief is. Dan moet je natuurlijk niet mensen binnen laten met een patatje met in hun handen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
* vind het opeens niet eens meer zo heel erg dattie niet gaat.. *
Ben jaren naar toe gegaan, vanaf de eerste op mega-land gene meer gemist. Maar toen eerst de bierstraat voor de ingang verdween, en ik daarna mijn koelbox vol met stickers van diverse festivals, vanaf zeg '90, niet meer mee mocht nemen, ben ik niet meer geweest.
Doe mij maar lekker Werchter en Bospop en zulke festivals. Daar gebeurt en mag je tenminste nog wat.
Shit wat is die Smeets een zakkenvuller. Zul je zien dat hij dus ook daadwerkelijk met Kane op de proppen zal komen tov Depeche Mode. Scheelt 'm wel een paar ton, de vetklep.
Hoedanook wens ik alle pinkpoppers een heerlijk aantal dagen toe!!
dus je mag geen appel of sultana of zo meenemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ergens is het wel logisch natuurlijk. Je verkoopt als organisatie een concessie aan een frietkraam met de toezegging dat het exclusief is. Dan moet je natuurlijk niet mensen binnen laten met een patatje met in hun handen.
nee dr komt nog meer! Maar Springsteen was eerst nog onzeker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat het enige? Geen All-American Rejects of zo?
quote:Natuurlijk zijn er al wel voor sommige concerten toestemming, zoals Amy McDonald, The Killers, Keane, Kyteman en Rowwen Hèze.
nee maar kom op, een broodje en een appel..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ergens is het wel logisch natuurlijk. Je verkoopt als organisatie een concessie aan een frietkraam met de toezegging dat het exclusief is. Dan moet je natuurlijk niet mensen binnen laten met een patatje met in hun handen.
Ik heb een blauwe hoed zou ik die nog wel op mogen omdat ze roze hoedjes daar verkopenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dus je mag geen appel of sultana of zo meenemen
ik snap het wel, het is gewoon winstmaximalisatie. maar ik denk dat je beter wat soepeler kunt zijn, waardoor iedereen er meer zin in heeft. ik geef op lowlands altijd een stuk meer uit, terwijl ik veel meer mee mag nemen, de camping op, en het festival op.
Kijk, een appel of een sultana verbieden gaat me wel wat ver ja. Wat mij betreft zou ik een pakje bammetjes ook goed vinden. Maar goed, waar ligt de grens. Persoonlijk zou ik de camping min of meer "vrij" geven, maar op het festival wat strikter, maar goed, das persoonlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dus je mag geen appel of sultana of zo meenemen
ik snap het wel, het is gewoon winstmaximalisatie. maar ik denk dat je beter wat soepeler kunt zijn, waardoor iedereen er meer zin in heeft. ik geef op lowlands altijd een stuk meer uit, terwijl ik veel meer mee mag nemen, de camping op, en het festival op.
Dan krijg je die toestanden zoals bij het voetbal gebeurde. Kwam je met een Heineken hoed het stadion niet in, omdat het gekaapt was door Grolsch (of een collega bierbrouwer).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe hoed zou ik die nog wel op mogen omdat ze roze hoedjes daar verkopen
Als krezip dus komt mogen wel op zondag dus onze broodjes meenemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef LENUS het volgende:
Kijk, de bands kosten veel geld, dus dat moet ergens vandaan komen. Red hot chilly peppers paar jaar terug waren geweldig, maar koste een miljoen dacht ik. Ik heb het er graag voor over en speel dan het spel mee. Zo zijn de regels nu eenmaal, zonder deze regels zit je de hele avond naar jantje smit te kijken of.........KREZIP
Heb je een goed punt mbt Werchter. Ze moeten pinkpop gewoon dichter bij het festivalseizoen plannen. Kunnen ze gezamelijk inkopen. Dit heeft geen nut idd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als krezip dus komt mogen wel op zondag dus onze broodjes meenemen![]()
Bands kosten inderdaad flink wat geld, maar als je ziet hoeveel grote namen altijd op werchter staan dat ongeveer hetzelfde kost 4 dagen duurt en waarbij men niet zo paranoide is op een meegebrachte boterham en appel vraag ik me toch af hoe hun dan de financienen zouden moeten rond krijgen.
Ze verkopen ook kleding, iedereen moet naakt naar binnenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe hoed zou ik die nog wel op mogen omdat ze roze hoedjes daar verkopen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:29 schreef bibaboerderij het volgende:
@ Basp1
Bands kosten inderdaad flink wat geld, maar als je ziet hoeveel grote namen altijd op werchter staan dat ongeveer hetzelfde kost 4 dagen duurt.
Pinkpop 140 euro
Rockwerchter: 187 euro
47
47 euro is voor mij nog best veel geld. zeker wanneer je het met 50.000 vermenigvuldigd. Twas vorig jaar 1/3 van de pinkpop prijs!Voor de line-up zou ik het er net voor over hebben.
quote:"Het lijkt erop dat U2 in 1985 naar Geleen komt, maar de band kiest uiteindelijk toch voor Torhout/Werchter, dat het dubbele bied van de 400.000 gulden die Pinkpop voor het hele programma over heeft. Smeets weigert mee te gaan in het opdrijven van de prijs. Daarnaast neemt Torhout/Werchter exlusiviteit in de contracten op, waardoor veel acts niet kunnen optreden op Pinkpop."
darnaast nog een stukje over dat opdrijven van prijzen en dat hij daar tot 2005 aan heeft vastgehouden tot de medewerkers zeiden zo kunnen we niet doorgaan (20.000 mensen op pinkpop dat jaar). Maar dat betekent nog niet dat men nu gewoon het geld erdoorheen smijt ...quote:Er heerst een natuurlijk rivaliteit tussen Pinkpop en Rock Werchter. 'Herman Schueremans heeft mij wel links ingehaald. Grappig is dat hij nog steeds twee podia heeft en ik al dirie (Red: werchter heeft geen plek voor meer podia, en men is op zoek naar nieuwe weide. Om echter een heel dorp zonder aarzeling aan je voeten te krijgen zoals Werchter/Rotselaar nu ...) Maar als je kijkt naar het concept van podia, popgroep en publiek, dan heeft Werchter het nog straffer in de hand dan ik. Hij kan langer doorgaan, tot twee uur 's nachts, dus meer bands neerzetten en hij heeft er ook nog een donderdag aan vast geplakt. Daar zal ik nooit een vergunning voor krijgen - en ook nooit willen. Sommige meningen heb ik door de jarenlange ervaring gevormd en één daarvan is: vier dagen popfestival is te lang. 's Nachts altijd maar doorgaan, mensen kunnen dat fysiek niet aan. We weten precies hoeveel mensen er douchen. Dat is slechts 20 procent. Dat is vier dage lang niet goed. Een paar misschien og even met hun kop onder de kraan, maar over het algemeen houdt dat niet over. Alles heeft zijn maat. Zo zit de wereld in elkaar.
net zoals je wordt geadviseerd iedere twee uur even te stoppen als je lang moet rijden.'
Toen hadden we nog niet het mojo monopoly in nederland, dat is het voordeel van de belgen die niet zo vast zitten aan mojo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
om even te quoten uit het festival handboek. Werchter heeft ongeveer het 4 tot 5 voudige budget van Pinkpop. Dus ik heb even genoeg van het gezeik over prijzen.
voorbeeld 1985.
Volgens mij werd vroeger de camping (a nu) toch echt geregeld door de voetbalclub waarvan die terreinen zijn. Die verdienden er een leuk zakcent mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ja. Pinkpop regelt alles wat campings is en dergelijke zelf. Laat staan voor de openbare orde. Werchter laat het hele dorp meedoen en focust zich volledig op het festival zelf.
de kraampjes en stands wel en onderhoud van de voorzieningen, maar de vergunningen e.d. en de security wordt door Pinkpop gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij werd vroeger de camping (a nu) toch echt geregeld door de voetbalclub waarvan die terreinen zijn. Die verdienden er een leuk zakcent mee.
Het is zelfs nog meer want op Werchter lopen gemiddeld minstens 75000 mensen rond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:29 schreef bibaboerderij het volgende:
47 euro is voor mij nog best veel geld. zeker wanneer je het met 50.000 vermenigvuldigd. Twas vorig jaar 1/3 van de pinkpop prijs!Voor de line-up zou ik het er net voor over hebben.
Met de pendelbus was het 10 minuten ofzo, meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer lopen is van het festivalterrein naar Station Landgraaf?
Ok, maar dan heb je ook 2 hoofdacts van het caliber Bruce springsteen PER DAG. Kijk maar eens even wat een grote acts dit jaar komen:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is zelfs nog meer want op Werchter lopen gemiddeld minstens 75000 mensen rond.
Als je de juiste weg nog weet rond de 30 minuten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer lopen is van het festivalterrein naar Station Landgraaf?
ok, en hoe vaak gaat die pendelbus na afloop?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Met de pendelbus was het 10 minuten ofzo, meen ik me te herinneren.
dat ook nog. Pinkpop heeft een vergunning voor veel meer mensen (zoals men nu heeft gedaan voor Bruce). Maar Smeets wil dit niet 3 dagen lang. Het terrein is dan te druk en je kan je niet meer normaal bewegen, ff zitten etc. En daar geef ik hem groot gelijk in. Ik zou zaterdag echt niet op Pinkpop willen zitten. Veels te druk. De maandag vonden we vroeger al k*t met meer mensen, laat staan nu. Dus geef hem daar groot gelijk in.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is zelfs nog meer want op Werchter lopen gemiddeld minstens 75000 mensen rond.
En dit is nog een slecht jaar voor Werchter. Ze hebben wel een betere line-up gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:10 schreef LENUS het volgende:
Ok, maar dan heb je ook 2 hoofdacts van het caliber Bruce springsteen PER DAG. Kijk maar eens even wat een grote acts dit jaar komen:
prodigy
oasis
placebo
dave matthews band
coldplay
kings of leon
nick cave
metallica
Dit is de A-garnituur, maar dan heb je ook nog de B-lijst die ook kwalitatief beter is..
Ik was vergeten Lady gaga te noemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dit is nog een slecht jaar voor Werchter. Ze hebben wel een betere line-up gehad.
HOezo niet. Ik ben nu de afgelopen 5 jaar of zo naar werchter geweest en vond het weer eens tijd om pinkpo te bezoeken. Gras, een podium, bandjes en bier wat is er anders aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het hier vooral niet over Werchter hebben, in geen velden met PP te vergelijken.
kwartiertjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je de juiste weg nog weet rond de 30 minuten.
Qua bands is het een festival wat je niet kan vergelijken, ook qua sfeer is het anders in mijn optiek. Belgen zijn allemaal wat relaxter dan de hollanders en de overload aan Nederlands heeft RW ook niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
HOezo niet. Ik ben nu de afgelopen 5 jaar of zo naar werchter geweest en vond het weer eens tijd om pinkpo te bezoeken. Gras, een podium, bandjes en bier wat is er anders aan.
Belgen zijn idd wat relaxter, en vooral allemaal heel enthousiast bij elke atriest.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Qua bands is het een festival wat je niet kan vergelijken, ook qua sfeer is het anders in mijn optiek. Belgen zijn allemaal wat relaxter dan de hollanders en de overload aan Nederlands heeft RW ook niet goed gedaan.
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
ok, en hoe vaak gaat die pendelbus na afloop?
Dan moet je echt rennen, wat we ooit een keer na Lovefields wel eens gedaan hebbenquote:
Ja maakt niet uit wat er staat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Belgen zijn idd wat relaxter, en vooral allemaal heel enthousiast bij elke atriest.
In een pdf die je kan vinden op de pinkpop site staat dat je langs de ingang je kaartje voor een bandje kan wisselen. Maar of je dan ook met dat bandje op de campings kan komen is niet geheel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:34 schreef Mark336 het volgende:
Hey, ik heb even een vraagje.
Als je combi ticket hebt (dus 3 dagen met camping), en je wilt niet op 'n camping dan moet je je polsbandje gewoon ergens afhalen, maar waar?
En daarnaast, mag je dan wel de camping op (hier zijn een paar vrienden van me), of moet je echt op de camping staan om toegang te krijgen?
Groetjes!
Nee hoor, gewoon de camping op rennen lekker gaan chillen, bandje halen. Klaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:39 schreef Mark336 het volgende:
Ok, bedankt!
Hoe gaat dat eigenlijk bij die campings, kan je niet gewoon een camping bandje krijgen zonder dat je uberhaupt op die camping staat?
Ik bedoel, wat gebeurt er als je bij die camping komt wordt je dan een plek aangewezen ofzo?
Ok, maar dan kom ik daar dus zonder tent en dan gewoon bandje halen en dan kan ik toch vrolijk de camping op, jeeuh!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de camping op rennen lekker gaan chillen, bandje halen. Klaar.
Klopt 99%. Ik heb ze één keer niet enthousiast gezien op RW.quote:
Tja, Pinkpop zou dez enamen misschien wel willen halen, maar zeker van 3 is dat onmogelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ok, maar dan heb je ook 2 hoofdacts van het caliber Bruce springsteen PER DAG. Kijk maar eens even wat een grote acts dit jaar komen:
prodigy
oasis
placebo
dave matthews band
coldplay
kings of leon
nick cave
metallica
Dit is de A-garnituur, maar dan heb je ook nog de B-lijst die ook kwalitatief beter is..
Whoaa dat was echt zo'n domper! Krijg je als broekie uit de 80's eindelijk eens de kans om die man live te zien, is hij ziek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef peaceman het volgende:
, terwijl Werchter (afzegging Bowie) en enorme prijsstijging van het bier er nauwelijks commentaar op krijgt.
Ik kan me niet voorstellen dat een hetze tegen Kane schandalig zou zijn, eerder terecht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Klopt 99%. Ik heb ze één keer niet enthousiast gezien op RW.
[ afbeelding ]
Humo was dan ook een schandalige hetze tegen ze begonnen in het programmaboekje. Komt niet vaak voor, dat een band wordt afgekraakt in het programmaboekje.
Ik krijg het bijna niet m'n strot uit, maar ik had medelijden met ze. Moet je als band het hoofdpodium beklimmen nadat je in het programmaboekje regels ziet staan als:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een hetze tegen Kane schandalig zou zijn, eerder terecht.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:58 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet m'n strot uit, maar ik had medelijden met ze. Moet je als band het hoofdpodium beklimmen nadat je in het programmaboekje regels ziet staan als:
Within Temptation is nog tot daaraan toe, maar waar die Hollanders ons nu weer mee opschepen
Op zo'n dag moet er ook een moment zijn om eten te halen, en dit is zo'n moment
hehe terechte kritiek!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:58 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet m'n strot uit, maar ik had medelijden met ze. Moet je als band het hoofdpodium beklimmen nadat je in het programmaboekje regels ziet staan als:
Within Temptation is nog tot daaraan toe, maar waar die Hollanders ons nu weer mee opschepen
He maat welterusten en zie je morgen bij de bar!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:18 schreef Sengha het volgende:
Tijd om te slapen, morgen om 5 uur opstaan. Ik heb er zin in!
Ach, dat lijkt mij een vrij terechte omschrijving. Denk dat het feit dat Vlamingen het niet zo hebben op het stereotype "arrogante 'Ollander" ook een rol speelt en als er toch één iemand is die prima aan dat stereotype voldoet..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:58 schreef BUG80 het volgende:
[..]
WELKOM OP FOK!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Is The Prodigy de Theeoooooo van Pinkpop aan het worden ofzo![]()
Vast wel ergens een plekje op camping C.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef Black-Star het volgende:
Zou er nog plek zijn op de camping als je op zondagochtend komt?
Bij mij ook. M'n enige fatsoenlijke korte broek zit erin dus da's wel even cruciaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
De droger staat aan voor de laatste spulletjes.
Alleen de mafkezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Waldheini het volgende:
Nog mensen hier die ook de zondagmiddag onderbreken om naar Roda - Cambuur te gaan ?
ja zijn oplaadpuntenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef Joesse het volgende:
je kunt je telefoon toch evt opladen op het terrein?
Ja, ik. Ik laat me oppikken, ga na afloop thuis nieuw, koud bier halen, en race terug naar de camping om alles te droppen. Tijd zat om voor Krezip of een andere act terug te zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Waldheini het volgende:
Nog mensen hier die ook de zondagmiddag onderbreken om naar Roda - Cambuur te gaan ?
is ook dichterbij dan camping Cquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Waldheini het volgende:
[..]
Vast wel ergens een plekje op camping C.
Ben overigens benieuwd wat de Camping D-gasten gaan vinden van de nieuwe camping. Qua afstand is deze niet gek ver weg. Lijkt me zelfs dichterbij dan camping C. En deze camping heeft als groot voordeel dat je de auto naast de camping kan parkeren.
No problem. D'r Tuggs neemt een aggregaat mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef Joesse het volgende:
je kunt je telefoon toch evt opladen op het terrein?
Ja tuurlijk, wij nemen gewoon zo'n campingtafel+bankjes-in-één ding mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:59 schreef Cyclonist het volgende:
Zo'n klein camping stoeltje, 3-poot, die mag wel gewoon op de camping he?
Ja op het festivalterrein zijn ze vrij streng, wat de camping betreft hanteren ze eigenlijk alleen een limiet op drank en een vouwwagen of caravan het campingterrein opduwen wordt uiteraard ook niet gewaardeerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:05 schreef Cyclonist het volgende:
Oh ok, meende iets gelezen te hebben dat dat soort spul verboden was.. maar dat zal wel het festivalterrein zijn geweest?*tas bijna klaar!
Voor vervanger van Depeche Modequote:
Vooral dat. Dankzij de 'top'-dj's (lees: plaatjesdraaiers; meer niet)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:18 schreef Tourniquet het volgende:
Wat verschrikkelijk kansloos. Dankjewel 3FM voor het pushen.
quote:Groots afscheid van Krezip op Pinkpop
Het idee om KREZIP een groots afscheid te geven op de 40ste jubileum editie van
Pinkpop was al vaker aan de orde, maar niet inpasbaar in het overvolle programma.
Nu Pinkpop te maken heeft met een afzegging op een wel hele korte termijn, van een
wel heel bijzondere act als DEPECHE MODE wegens de ziekte van zanger Dave Gahan,
kwam het idee plots weer op de proppen.
De organisatie van Pinkpop was aanvankelijk bezig om een buitenlandse act als vervanger
te vinden, hetgeen op zo'n korte tijd een onmogelijke opgave bleek te zijn.
Maar mede dankzij een persoonlijke actie van Claudia de Breij op 3FM werd KREZIP weer gepolst.
Gelukkig was KREZIP beschikbaar, maar ook dit bleek makkelijker gezegd dan gedaan.
Diverse bandleden moeten halsoverkop per vliegtuig terugkeren van vakantie.
Maar de cirkel is rond. De band brak ooit door in 2000 als jongste popbandje op Pinkpop .
Nu, 9 jaar later, kan op een volwassen wijze afscheid genomen worden van de fans.
Dit was altijd de hartewens van KREZIP om dit te laten plaatsvinden op Pinkpop.
Meer dan 60.000 bezoekers zullen nu alle hits van KREZIP ongegeneerd kunnen meebrullen
voor het hoofdpodium vanaf 19.15 uur op zondag 31 mei .
PLACEBO is dan gebombardeerd tot headliner en begint op 21.15 uur.
De organisatie van Pinkpop wenst zanger Dave Gahan van DEPECHE MODE een spoedig
herstel toe.
Alsof die snol ook maar iets te betekenen heeft in 't hedendaagsche muziek- en medialandschap met d'r twee uurtjes plaatjes draaien op 3FMquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:30 schreef Tourniquet het volgende:
Het staat er dus ook gewoon "mede dankzij een persoonlijke actie van Claudia de Breij op 3FM werd KREZIP weer gepolst"
Preciesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:30 schreef Tourniquet het volgende:
Enige lichtpuntje is idd dat Placebo dan lekker lang kan spelen, en dat ik White Lies tot het einde kan zien.
En gister zei Smeets dit nog:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Voor vervanger van Depeche Mode![]()
Sjeez, wat ergIk word steeds blijer dat ik er niet ben heenga
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 06:58 schreef LENUS het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik naar pinkpop ga, wat voel ik me genaaid!!!! Wat een oplichterij!!! wat gaat er nu met die tonnen gebeuren????? GODVER!!!
Ik stel voor om massaal Krezip te boycotten!!
Dan had jan wat mij betreft nog beter voor to many dj's kunnen gaan ipv het altijd geijkte joker kaartje van krezip, wat ik hier 4 of 5 topic terug al aankondigde dat als DM echt niet door zou gaan het waarschijnlijk op krezip zou uitdraaien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:51 schreef peaceman het volgende:
Ik begrijp ook wel dat mensen (waaronder ikzelf) op iets leuks buitenlands hadden gehoopt, bijvoorbeeld Manic Street Preachers oid, maar aan de andere kant heb ik liever Krezip dan bijv. Limp Bizkit![]()
Krezip is het betere Nederlandse alternatief wat mij betreft.
Nee, hier ben ik het totaal niet mee eens. Krezip is definitief doorgebroken op PP toentertijd en nu geven ze een afscheidsoptreden. 2 many dj's is mijn inziens dus niet logischer. Los van het feit of 2 many dj's eventueel gekund zouden hebben, want dat weten wij namelijk niet!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan had jan wat mij betreft nog beter voor to many dj's kunnen gaan ipv het altijd geijkte joker kaartje van krezip, wat ik hier 4 of 5 topic terug al aankondigde dat als DM echt niet door zou gaan het waarschijnlijk op krezip zou uitdraaien.
Voor ons Limbo's isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 07:35 schreef Junkie het volgende:
Het is wel weer lekker 'op z'n Limburgs gegaan'.
Hij zei nog dat er een buitenlandse band zou komen, en wie komt er.....
Dit is leuk voor Krezip, maar dit klopt gewoon niet.
Raymond van het groenwoud is ook defenitief doorgebroken op pinkpop 1970 of zo dan zouden we die ook als vervanging kunnen laten komen. Wat is dit voor vreemde redenering omdat ze ooit daar nationaal bekend zijn geworden is het een geschikte vervanging voor een grote internationale act als depeche mode.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, hier ben ik het totaal niet mee eens. Krezip is definitief doorgebroken op PP toentertijd en nu geven ze een afscheidsoptreden. 2 many dj's is mijn inziens dus niet logischer. Los van het feit of 2 many dj's eventueel gekund zouden hebben, want dat weten wij namelijk niet!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Raymond van het groenwoud is ook defenitief doorgebroken op pinkpop 1970 of zo dan zouden we die ook als vervanging kunnen laten komen. Wat is dit voor vreemde redenering omdat ze ooit daar nationaal bekend zijn geworden is het een geschikte vervanging voor een grote internationale act als depeche mode.
En altijd met succes!quote:En ja ik snap het wel dat het moeilijk is om op korte termijn een geschikte vervanger te vinden, maar voor de hoeveelste keer komt krezip daar nu al weer, en hoe vaak hebben ze daar als vervanger gestaan.
Tot zo maestro! Ook nog even wat bunkeren, alles staat klaar. Wat een hoop chips en bierquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Nog even stevig ontbijten en we vertrekken richting de camping ^^
Veel plezier iedereen!!
Hoeveel onsuccesvolle pinkpop acts kun je noemen.quote:
Wil best een rijtje op gaan noemen... maar goed het ging over vervangende acts!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoeveel onsuccesvolle pinkpop acts kun je noemen.![]()
Nee, want dit doet geen enkel festival, dus waarom zou PP dat wel doen?quote:Bij gebrek aan ander bands vermaken de mensen zich toch wel.
Gaan we nu wel als compensatie voor het extra geld van PP overhoudt op zondag 4 consumptie tickets krijgen.
Rock en seine heeft vorig jaar vanwege het wegvallen van amy whinehouse en een vervangende B act mensen 10 euro retour gegeven. (op een dag kaartje van 45 euro)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:15 schreef peaceman het volgende:
Nee, want dit doet geen enkel festival, dus waarom zou PP dat wel doen?
Uitzondering op de regel. Als ze daar groeien, beseffen ze ook wel dat ze niet reeel in de wereld staan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Rock en seine heeft vorig jaar vanwege het wegvallen van amy whinehouse en een vervangende B act mensen 10 euro retour gegeven. (op een dag kaartje van 45 euro)![]()
Dat is dan wel frankrijk waar men nog niet zo geloofd dat alles zo ubercommercieel moet zijn en zulke dingen niet kunnen. Anders zou een dag kaartje daar ook niet maar 45 euro kosten maar net zoals hier 75 euro.
Hoor je soms bij de organisatie van pinkpop, je komt me op deze manier net zo arrogant als de meeste festival organisties in nederland voor. Een woordvoerder van mojo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:22 schreef peaceman het volgende:
Uitzondering op de regel. Als ze daar groeien, beseffen ze ook wel dat ze niet reeel in de wereld staan.
Ik arrogant?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoor je soms bij de organisatie van pinkpop, je komt me op deze manier net zo arrogant als de meeste festival organisties in nederland voor. Een woordvoerder van mojo?![]()
Die droomwereld zie ik ook graag terugkeren, maar ben bang dat dit niet meer gaat gebeuren.quote:Ik hoop eigenlijk dat wij doro de mand gaan vallen met dat ubercommerciele en gewoon weer naar een reele wereld terug keren waarbij niet meer de winstamximalisatie cijfertjes de boventoon voeren.
Werkelijk? Zijn toch genoeg leuke andere bands? Ik ga me prima vermaken bij De Staat, Kyteman, Madness, Volbeat, Pendulum en evt. Krezip. Daarbij is de sfeer ook gewoon leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik werd vanochtend om 7 uur wakker omdat mijn vriend het nieuws net had gelezen en naast ons bed stond te schelden op Krezip en Claudia de Breij. Ook goeiemorgen![]()
Ik blijf maar thuis morgen, ik ging toch eigenlijk alleen voor Depeche mode.
Je kopt 'm niet zelf inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 07:35 schreef Junkie het volgende:
Het is wel weer lekker 'op z'n Limburgs gegaan'.
Hij zei nog dat er een buitenlandse band zou komen, en wie komt er.....
Over de meeste acts op de zondag ben ik maar matig enthousiast en/of ik heb ze al (meermalen) gezien. Daar ga ik geen 4 uur (enkele reis) voor in de trein zitten als ik niet iets extra speciaals heb om naar uit te kijken. Ik behoor blijkbaar niet langer tot de doelgroep van Pinkpop, voor de sfeer hoef ik niet te gaan want die vind ik persoonlijk op andere festivals leuker, ik kom voor de programmering en het enige wat mij uiteindelijk over de streep heeft getrokken om een kaartje te kopen was DM.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Zijn toch genoeg leuke andere bands? Ik ga me prima vermaken bij De Staat, Kyteman, Madness, Volbeat, Pendulum en evt. Krezip. Daarbij is de sfeer ook gewoon leuk.
Zit je weer in een hotelletje in Heerlen Peaceman? Beviel dat vorig jaar?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Zijn toch genoeg leuke andere bands? Ik ga me prima vermaken bij De Staat, Kyteman, Madness, Volbeat, Pendulum en evt. Krezip. Daarbij is de sfeer ook gewoon leuk.
Tja als je puur voor 1 band komt, behoor je misschien idd niet meer tot de doelgroep van festivals in het algemeen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Over de meeste acts op de zondag ben ik maar matig enthousiast en/of ik heb ze al (meermalen) gezien. Daar ga ik geen 4 uur (enkele reis) voor in de trein zitten als ik niet iets extra speciaals heb om naar uit te kijken. Ik behoor blijkbaar niet langer tot de doelgroep van Pinkpop, voor de sfeer hoef ik niet te gaan want die vind ik persoonlijk op andere festivals leuker, ik kom voor de programmering en het enige wat mij uiteindelijk over de streep heeft getrokken om een kaartje te kopen was DM.
Voor mij is Krezip dus echt een vervanger van likmevestje, maar ik had toch al nergens op gerekend gelukkig.
Nope.. kan helaas maar 1 dag dit jaar, net als vorig jaar overigens. De 2 jaren ervoor zijn we idd in een hotelletje in Heerlen geweest. Beviel uitstekend!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Zit je weer in een hotelletje in Heerlen Peaceman? Beviel dat vorig jaar?
Of je trekt even een conclusie die nergens op gebaseerd is...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja als je puur voor 1 band komt, behoor je misschien idd niet meer tot de doelgroep van festivals in het algemeen.
nou nergens... je koopt in dit geval een festivalkaartje voor 1 act. De rest vind je niet interessant genoeg, nu die ene act is uitgevallen. Zo vergezocht lijkt mijn conclusie dan niet... maar goed er stond ook een smiley bij hoor:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Of je trekt even een conclusie die nergens op gebaseerd is...
Ik vermaak me al jaren prima op minstens vier festivals per jaar, maar sinds 2002 ben ik gestopt met hele weekenden Pinkpop.
Ze zijn nog nét niet uit elkaarquote:
Ja maar dan alleen in dit geval, maar jij extrapoleert het wel even naar alle andere festivals.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou nergens... je koopt in dit geval een festivalkaartje voor 1 act. De rest vind je niet interessant genoeg, nu die ene act is uitgevallen. Zo vergezocht lijkt mijn conclusie dan niet... maar goed er stond ook een smiley bij hoor:
*zucht* MET een knipoog erbij!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen in dit geval, maar jij extrapoleert het wel even naar alle andere festivals.
Het kan natuurlijk ook gewoon aan het programma van dit jaar en/of dit ene festival liggen, wat ik ook al had uitgelegd
Kan het helaas niet zien, microsoft silverlight vereist. Heb hier nu eenmaal mozilla opstaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:27 schreef Apfelsaft het volgende:
Hebben jullie nog beeld of ligt het aan mij dat het op zwart staat?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:56 schreef DeeCruise het volgende:
Persoonlijk zou ik een gigantische sit in of rel wel kunnen waarderen als krezip begint te spelen.
Staat elke dag een overzichtje op de 3voor12 site. Meestal is pas kort van te voren bekend wat ze wel en niet mogen streamen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:25 schreef Afunados het volgende:
Dit jaar voor het eerst sinds jaren geen weekend pinkpop ivm studie, maar mogelijk maandag nog een dagje. Gelukkig over een maandje naar Werchter, en nu af en toe die topsite van 3voor12 op de achtergrond![]()
Benieuwd naar Elbow en Bruce. Waar kan je trouwens terugvinden welke concerten live gestreamd worden?
Hier sluit ik me bij aan eigenlijk. Weet dat ik vorig jaar gewoon nog via firefox kon kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:25 schreef Afunados het volgende:
Waar kan je trouwens terugvinden welke concerten live gestreamd worden?
Link?quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:42 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand trouwens een Megaland plattergrond?
Thanks... Wel boeiend met het setup menu van de camera in beeldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestream
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Thanks... Wel boeiend met het setup menu van de camera in beeld
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:42 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand trouwens een Megaland plattergrond?
Dat moet echt een grote afgang worden als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Een schrale troost, nu gaat Krezip een nummer van Depeche Mode coveren.
Iddquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Een schrale troost, nu gaat Krezip een nummer van Depeche Mode coveren.
Hehe ze waren de witbalans aan het instellen op de bovenkant van zo'n witte tent bij de geluidstoren.quote:
Ja, de hele wereldpers is afgereisd om het concert van Krezip te verslaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:59 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe laat beginnen ze eigenlijk? Zie nu trouwens ook dat het gesloten deel voor het podium een stuk groter gemaakt hebben dan vorig jaar. Zoveel pers verwacht??
Vorig jaar anders niet... Stond bij Metallica achter een hele rij pers geduwdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, de hele wereldpers is afgereisd om het concert van Krezip te verslaan.![]()
Die 2 voorvakken (als je die bedoeld) zijn ook gewoon voor het publiek, en het programma kun je hier vinden: http://www.pinkpop.nl/Timeschedule%20Pinkpop%202009.pdf
Waar kunnen we je aan herkennen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:09 schreef LeonH het volgende:
Gister weer eens een fantastisch concert van The Killers gezien, nu nog even wat dingetjes doen en dan op naar Landgraaf!
De tomaten etc voor Krezip zijn al gehaald!
Mwoah ik denk dat er van die berg mensen er best een aantal blij zijn met krezip, en wie niet gaat gewoon eerder naar huis.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vorig jaar anders niet... Stond bij Metallica achter een hele rij pers geduwd![]()
En daarbij, krezipIk hoop op een gigantisch sit-down protest.
Beeld is weer pleite overigens..
Kan zijn, maar ik hoop het niet. Niet voor krezip zelf, die zijn nu eenmaal gevraagd en allang blij met zo'n mogelijkheid. Maar meer om de organisatie duidelijk te maken dat dit gewoon niet kan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah ik denk dat er van die berg mensen er best een aantal blij zijn met krezip, en wie niet gaat gewoon eerder naar huis.
Ik vraag me überhaupt af waar die graftak haar bekendheid aan te danken heeft? Presenteren kan ze niet, plaatjes draaien kan ze niet om nog maar helemaal te zwijgen over die allesbehalve grappige cabaret programma's van haarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof die snol ook maar iets te betekenen heeft in 't hedendaagsche muziek- en medialandschap met d'r twee uurtjes plaatjes draaien op 3FM![]()
.
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asxquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:30 schreef mits het volgende:
Wat is de streaming aspx link? Dan kan je m tenminste kijken in VLC of Quicktime oid
Dat nummer vond ik verschrikkelijk, maar ik vind dat ze de laatste tijd wel leukere muziek maakten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier begon het mee, toen vond het publiek ze nog tof.
Dus je gaat hem hier gratis weggeven?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:42 schreef candygirl het volgende:
net een kaartje gevonden voor drie dagen pinkpop!!!!
Maar heb al een kaartje ....
Huh, ik zie hier enkel het Pinkpoppetje.quote:
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx
Flitste heel even voorbij en ik was net op tijd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Huh, ik zie hier enkel het Pinkpoppetje.
oh nevermind, zie link boven me.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Klote, ze hebben die zender uit het gewone UPC pakket gegooid. Dacht ik een keer te kunnen kijken...
nou nee, zo aardig ben ik geloof ik dan ook weer nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus je gaat hem hier gratis weggeven?
http://pinkpopmashup.vpro.nl/quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:47 schreef mits het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Toevallig nog meer links of is dit de enige?
Volgens mij hebben ze die zenders helemaal opgeheven. Stel je voor dat je als publieke omroep iets aan muziek zou doenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Klote, ze hebben die zender uit het gewone UPC pakket gegooid. Dacht ik een keer te kunnen kijken...
WMrecorder gebruikte ik ervoor. Moet je wel WMP 9 hebben geinstalleerd . . .quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand hoe je live-streams kunt opnemen? Ik wil het concert van The Killers opnemen.
Weet iemand een goed progje daarvoor?
Kan dat niet met VLC? Verder geen ervaring mee helaas...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand hoe je live-streams kunt opnemen? Ik wil het concert van The Killers opnemen.
Weet iemand een goed progje daarvoor?
Werkt ie op WMP 11?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
WMrecorder gebruikte ik ervoor. Moet je wel WMP 9 hebben geinstalleerd . . .
Vast wel . . .quote:
Vooralsnog niet. Op TV mogen ze een gedeelte uitzenden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:26 schreef jmac het volgende:
Zenden ze THE BOSS live uit?
WTF, jij op pinkpopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Krezip zou ik leuk vinden. Vooral omdat ik het ze heel erg zou gunnen.
Ik zing mee!!
Tenzij net op dat moment The Prodigy speelt, dan wordt het The Prodigy!
Is op papier al beter dan KOTD . . .quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:48 schreef Tourniquet het volgende:
Over naar Chris Cornell
Doet 't bij mij prima, in VLC.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand een andere link voor de live stream?
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx hapert bij mij
Ik zag mezelf netquote:
Uhm, ze spelen niets anders dan covers.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:19 schreef ralfseltje het volgende:
Ze spelen wel veel covers zeg.
Hihi PIquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, ze spelen niets anders dan covers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Me_First_and_the_Gimme_Gimmes
Volgens mij had ie het over the Eagles, wat ze nu dus spelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:26 schreef Desunoto het volgende:
"Every band in the world is better than The Killers"
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, ze spelen niets anders dan covers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Me_First_and_the_Gimme_Gimmes
Dit is wel een geinige samenwerking tussen leden van NOFX en Foo Fighters. Foo Fighters zijn wel beter dan The Killers.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:25 schreef ThunderChild het volgende:
"We're better then the killers" . . .![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:29 schreef Mylene het volgende:
Hoe laat komen The Killers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |