Voor vervanger van Depeche Modequote:
Vooral dat. Dankzij de 'top'-dj's (lees: plaatjesdraaiers; meer niet)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:18 schreef Tourniquet het volgende:
Wat verschrikkelijk kansloos. Dankjewel 3FM voor het pushen.
quote:Groots afscheid van Krezip op Pinkpop
Het idee om KREZIP een groots afscheid te geven op de 40ste jubileum editie van
Pinkpop was al vaker aan de orde, maar niet inpasbaar in het overvolle programma.
Nu Pinkpop te maken heeft met een afzegging op een wel hele korte termijn, van een
wel heel bijzondere act als DEPECHE MODE wegens de ziekte van zanger Dave Gahan,
kwam het idee plots weer op de proppen.
De organisatie van Pinkpop was aanvankelijk bezig om een buitenlandse act als vervanger
te vinden, hetgeen op zo'n korte tijd een onmogelijke opgave bleek te zijn.
Maar mede dankzij een persoonlijke actie van Claudia de Breij op 3FM werd KREZIP weer gepolst.
Gelukkig was KREZIP beschikbaar, maar ook dit bleek makkelijker gezegd dan gedaan.
Diverse bandleden moeten halsoverkop per vliegtuig terugkeren van vakantie.
Maar de cirkel is rond. De band brak ooit door in 2000 als jongste popbandje op Pinkpop .
Nu, 9 jaar later, kan op een volwassen wijze afscheid genomen worden van de fans.
Dit was altijd de hartewens van KREZIP om dit te laten plaatsvinden op Pinkpop.
Meer dan 60.000 bezoekers zullen nu alle hits van KREZIP ongegeneerd kunnen meebrullen
voor het hoofdpodium vanaf 19.15 uur op zondag 31 mei .
PLACEBO is dan gebombardeerd tot headliner en begint op 21.15 uur.
De organisatie van Pinkpop wenst zanger Dave Gahan van DEPECHE MODE een spoedig
herstel toe.
Alsof die snol ook maar iets te betekenen heeft in 't hedendaagsche muziek- en medialandschap met d'r twee uurtjes plaatjes draaien op 3FMquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:30 schreef Tourniquet het volgende:
Het staat er dus ook gewoon "mede dankzij een persoonlijke actie van Claudia de Breij op 3FM werd KREZIP weer gepolst"
Preciesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:30 schreef Tourniquet het volgende:
Enige lichtpuntje is idd dat Placebo dan lekker lang kan spelen, en dat ik White Lies tot het einde kan zien.
En gister zei Smeets dit nog:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Voor vervanger van Depeche Mode![]()
Sjeez, wat ergIk word steeds blijer dat ik er niet ben heenga
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 06:58 schreef LENUS het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik naar pinkpop ga, wat voel ik me genaaid!!!! Wat een oplichterij!!! wat gaat er nu met die tonnen gebeuren????? GODVER!!!
Ik stel voor om massaal Krezip te boycotten!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |