kwartiertjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je de juiste weg nog weet rond de 30 minuten.
Qua bands is het een festival wat je niet kan vergelijken, ook qua sfeer is het anders in mijn optiek. Belgen zijn allemaal wat relaxter dan de hollanders en de overload aan Nederlands heeft RW ook niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
HOezo niet. Ik ben nu de afgelopen 5 jaar of zo naar werchter geweest en vond het weer eens tijd om pinkpo te bezoeken. Gras, een podium, bandjes en bier wat is er anders aan.
Belgen zijn idd wat relaxter, en vooral allemaal heel enthousiast bij elke atriest.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Qua bands is het een festival wat je niet kan vergelijken, ook qua sfeer is het anders in mijn optiek. Belgen zijn allemaal wat relaxter dan de hollanders en de overload aan Nederlands heeft RW ook niet goed gedaan.
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
ok, en hoe vaak gaat die pendelbus na afloop?
Dan moet je echt rennen, wat we ooit een keer na Lovefields wel eens gedaan hebbenquote:
Ja maakt niet uit wat er staat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Belgen zijn idd wat relaxter, en vooral allemaal heel enthousiast bij elke atriest.
In een pdf die je kan vinden op de pinkpop site staat dat je langs de ingang je kaartje voor een bandje kan wisselen. Maar of je dan ook met dat bandje op de campings kan komen is niet geheel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:34 schreef Mark336 het volgende:
Hey, ik heb even een vraagje.
Als je combi ticket hebt (dus 3 dagen met camping), en je wilt niet op 'n camping dan moet je je polsbandje gewoon ergens afhalen, maar waar?
En daarnaast, mag je dan wel de camping op (hier zijn een paar vrienden van me), of moet je echt op de camping staan om toegang te krijgen?
Groetjes!
Nee hoor, gewoon de camping op rennen lekker gaan chillen, bandje halen. Klaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:39 schreef Mark336 het volgende:
Ok, bedankt!
Hoe gaat dat eigenlijk bij die campings, kan je niet gewoon een camping bandje krijgen zonder dat je uberhaupt op die camping staat?
Ik bedoel, wat gebeurt er als je bij die camping komt wordt je dan een plek aangewezen ofzo?
Ok, maar dan kom ik daar dus zonder tent en dan gewoon bandje halen en dan kan ik toch vrolijk de camping op, jeeuh!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de camping op rennen lekker gaan chillen, bandje halen. Klaar.
Klopt 99%. Ik heb ze één keer niet enthousiast gezien op RW.quote:
Tja, Pinkpop zou dez enamen misschien wel willen halen, maar zeker van 3 is dat onmogelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ok, maar dan heb je ook 2 hoofdacts van het caliber Bruce springsteen PER DAG. Kijk maar eens even wat een grote acts dit jaar komen:
prodigy
oasis
placebo
dave matthews band
coldplay
kings of leon
nick cave
metallica
Dit is de A-garnituur, maar dan heb je ook nog de B-lijst die ook kwalitatief beter is..
Whoaa dat was echt zo'n domper! Krijg je als broekie uit de 80's eindelijk eens de kans om die man live te zien, is hij ziek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef peaceman het volgende:
, terwijl Werchter (afzegging Bowie) en enorme prijsstijging van het bier er nauwelijks commentaar op krijgt.
Ik kan me niet voorstellen dat een hetze tegen Kane schandalig zou zijn, eerder terecht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Klopt 99%. Ik heb ze één keer niet enthousiast gezien op RW.
[ afbeelding ]
Humo was dan ook een schandalige hetze tegen ze begonnen in het programmaboekje. Komt niet vaak voor, dat een band wordt afgekraakt in het programmaboekje.
Ik krijg het bijna niet m'n strot uit, maar ik had medelijden met ze. Moet je als band het hoofdpodium beklimmen nadat je in het programmaboekje regels ziet staan als:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een hetze tegen Kane schandalig zou zijn, eerder terecht.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:58 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet m'n strot uit, maar ik had medelijden met ze. Moet je als band het hoofdpodium beklimmen nadat je in het programmaboekje regels ziet staan als:
Within Temptation is nog tot daaraan toe, maar waar die Hollanders ons nu weer mee opschepen
Op zo'n dag moet er ook een moment zijn om eten te halen, en dit is zo'n moment
hehe terechte kritiek!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:58 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet m'n strot uit, maar ik had medelijden met ze. Moet je als band het hoofdpodium beklimmen nadat je in het programmaboekje regels ziet staan als:
Within Temptation is nog tot daaraan toe, maar waar die Hollanders ons nu weer mee opschepen
He maat welterusten en zie je morgen bij de bar!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:18 schreef Sengha het volgende:
Tijd om te slapen, morgen om 5 uur opstaan. Ik heb er zin in!
Ach, dat lijkt mij een vrij terechte omschrijving. Denk dat het feit dat Vlamingen het niet zo hebben op het stereotype "arrogante 'Ollander" ook een rol speelt en als er toch één iemand is die prima aan dat stereotype voldoet..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:58 schreef BUG80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |