quote:Hoogtepunten
van het festival van zaterdag en zondag, i.s.m. 3VOOR12 en 3FM.
De publieke omroep is erin geslaagd een gedeelte van het concert van Bruce Springsteen op Pinkpop uit te zenden. In deze uitzending wordt een aantal nummers van zijn optreden uitgezonden (waaronder Born to Run).
Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers die op het concert van Bruce Springsteen zijn afgekomen. Eric Corton interviewt journalist en Bruce Springsteen-fan van het eerste uur Leon Verdonschot.
Verder in deze uitzending o.a. aandacht voor The Killers, Milow, Placebo en Madness. Eric Corton zal ook een exclusief interview met de heren van The Killers aangaan.
Mwah, vindt dat ze het niet verkeerd doenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef ralfseltje het volgende:
Jammer dat 3voor12 nog steeds niet begrijpt hoe je sfeer over kunt brengen via een camera.
Zuurpruim.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Carnaval is al maanden voorbij, en nu opzouten.
Truequote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef ralfseltje het volgende:
Jammer dat 3voor12 nog steeds niet begrijpt hoe je sfeer over kunt brengen via een camera.
Zie OP.quote:
Met deze twee bands tegelijk blijft er bijna niks van het festivalterrein overquote:Op zondag 31 mei 2009 15:08 schreef Haunter het volgende:
Kyteman schijnt ook aardig te tent af te breken daaro..
Ach welnee! Je gooit er een paar biertjes in en ze zijn weer het mannetje!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hierna moeten 30.000 man aan de beademing.
Hadden ze deze Americaanse band niet kunnen zetten in de plaats van DM?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een optreden was dit![]()
.
Leuk cadeautje van en voor de provincie Limburg
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Hadden ze deze Americaanse band niet kunnen zetten in de plaats van DM?
http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestreamquote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef maartenducrot het volgende:
Waar is de livestream ergens?
En Rowwen Hèze
http://pinkpopmashup.vpro.nl/quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef maartenducrot het volgende:
En Rowwen HèzeJammer dat ik er vandaag niet bij ben.
Zie OPquote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef maartenducrot het volgende:
En Rowwen HèzeJammer dat ik er vandaag niet bij ben.
Was zeker een leuk optreden. Beter dan Chris Cornell gisteren . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een optreden was dit![]()
.
Leuk cadeautje van en voor de provincie Limburg![]()
Kan het alsnog muziek wezen, hoeft het niet per se tussen aanhalingstekensquote:Op zondag 31 mei 2009 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, nu komt 'muziek' die ik minder kan waarderen, geloof ik.
bij wie nietquote:Op zondag 31 mei 2009 15:34 schreef knox_ het volgende:
Nu ik de stream kijk gaat het toch een beetje kriebelen dat ik er dit jaar niet bij ben
gaat weer iets kriebelenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
Volbeat
Had ze ook al gezien vorig jaar @ Lowlands. Was ook al zo'n feestje.
Ik ookquote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeker!
Ben er wel weer bij, Lowlands 2009
Volbeat is weer lekker bezig.quote:
Daar heb je 3voor12 voor toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:53 schreef Cee het volgende:
Ik word echt gallisch van die mash-up crap waar ze dit jaar op de site mee aan komen kakken. Ja, leuk dat Pietje bier aan het halen is en dat Marietje in het gras ligt en we een foto van d'r voeten zien maar ik zie liever een overzichtelijke site met verslagen en reportages die uit meer dan 140 letters bestaan.
Hatsee. Maar die hele 3voor12-site is onoverzichtelijk, dus dit past er wel bij...quote:Op zondag 31 mei 2009 15:53 schreef Cee het volgende:
Ik word echt gallisch van die mash-up crap waar ze dit jaar op de site mee aan komen kakken. Ja, leuk dat Pietje bier aan het halen is en dat Marietje in het gras ligt en we een foto van d'r voeten zien maar ik zie liever een overzichtelijke site met verslagen en reportages die uit meer dan 140 letters bestaan.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/index/index.jsp?portal=2534202&event=41826093quote:Op zondag 31 mei 2009 15:53 schreef Cee het volgende:
internet 2.0 zuigt ;pquote:Op zondag 31 mei 2009 15:53 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm net dankzij geklik uit pure frustratie gevonden, maar toch bedankt!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hatsee. Maar die hele 3voor12-site is onoverzichtelijk, dus dit past er wel bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |