Een artiest moet er toch eerst toestemming voor geven? Dit doen ze niet altijd.quote:
Mooi ga ik zeker naar kijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef Dos37 het volgende:
springsteen komt zondag op TV, optreden is op zaterdag. Zoiets heb ik gelezen.
edit:
[ afbeelding ]
Ja hoor. Is z'n hele setlist al bekend ofzo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef Dos37 het volgende:
springsteen komt zondag op TV, optreden is op zaterdag. Zoiets heb ik gelezen.
edit:
[ afbeelding ]
Je broer is wat?quote:
Er met zijn vrouw met een VIP pasquote:
Ik steun jequote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Wordt het concert van The Killers niet live uitgezonden?
Ze hebben in ieder geval de uitzendrechten.
Ik ga een brandbom naar Ziggo sturen voor het verwijderen van 3voor12 TV ten faveure van Oranje TV.
Hoezo weerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er wordt dus weer nauwelijks iets uitgezonden.
Vorig jaar was 't ook al heel karig. Waar zijn de tijden gebleven dat een hele maandag uitgezonden werdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo weer
Andere jaren kregen we 3 dagen lang hele avonden van Pinkpop te zien.
Vind het al mooi dat de hele maandagavond is te zien.
Zie jij Werchter of Rock am Ring op de publieke zenders van die landen ?
Ze hadden gewoon een paar centen moeten geven voor de rechten, zo doen ze dat in Amerika.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vorig jaar was 't ook al heel karig. Waar zijn de tijden gebleven dat een hele maandag uitgezonden werd![]()
En kijk eens naar Glastonbury in Engeland... BBC zendt dat zo ongeveer hele dagen uit. Waarom kan dat daar welWaarom geven artiesten daar ineens wel toestemming voor uitzending
Hoe kom je daarbij ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vorig jaar was 't ook al heel karig. Waar zijn de tijden gebleven dat een hele maandag uitgezonden werd![]()
En kijk eens naar Glastonbury in Engeland... BBC zendt dat zo ongeveer hele dagen uit. Waarom kan dat daar welWaarom geven artiesten daar ineens wel toestemming voor uitzending
Dacht je echt dat je een hele avond Lolapalooza op NBC NBA of CBS zietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon een paar centen moeten geven voor de rechten, zo doen ze dat in Amerika.
Het hele optreden gaat nu dus nooit en te nimmer volledig uitgezonden worden, hooguit 2/3 liedjes gekozen door de kneusjes bij 3voor12/VPRO. Waardoor we waarschijnlijk alleen Mr. Brightside, Human en Somebody Told Me ofzo te zien krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |