Wees blij dat je tenminste nog wat kan zien. Vandaag is al een betere dag dan gisteren wat betreft de livestream . . .quote:
Seconded! Maar het schijnt dat ze vanavond in de TV-uitzending komen. Met geluk dus één nummertjequote:
Gisteren was ik er zelfquote:Op zondag 31 mei 2009 16:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wees blij dat je tenminste nog wat kan zien. Vandaag is al een betere dag dan gisteren wat betreft de livestream . . .![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:24 schreef maartenducrot het volgende:
Gisteren was ik er zelf![]()
En morgen ook![]()
![]()
Zure typische 3VOOR12-opmerking ook weer: "Rifles stampen het ene na het andere 3 minuten hitje uit de grond. Compleet met leren jasje en Britse vlag gitaar. Heel 2005." Laat het ons met eigen ogen zien dan, goddamnit.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:23 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Seconded! Maar het schijnt dat ze vanavond in de TV-uitzending komen. Met geluk dus één nummertje.
Pownedquote:Op zondag 31 mei 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Ah wtf. "Er wordt helaas niet gefilmd op dat podium vandaag." Géén Kyteman, The Rifles, White Lies, Pendulum... You've gotta be kidding me...
De ego's van sommige bandjes ook . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Ah wtf. "Er wordt helaas niet gefilmd op dat podium vandaag." Géén Kyteman, The Rifles, White Lies, Pendulum... You've gotta be kidding me...![]()
Heeft niks met de publieke omroep te maken, maar meer met de bands zelf. Ik zei gisteren al dat het niet van deze tijd meer is om niet op een livestream te zitten . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 16:39 schreef Aisumasen het volgende:
Naja, I couldn't care less. Heb de band meerdere malen met mijn eigen ogen gezien. Maar het zegt wel weer genoeg over de prioriteiten van de Nederlandse Publieke Omroep.
Kwestie van vraag en aanbod ook natuurlijk. Who gives a shit about dat soort bandjes...quote:Op zondag 31 mei 2009 16:45 schreef Aisumasen het volgende:
Denk je echt dat deze 4 namen niet staan te springen om promotie op de landelijke televisie? Dit heeft gewoon te maken met prioriteiten, die in dit geval bij de 2 hoofdpodia liggen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod ook natuurlijk. Who gives a shit about dat soort bandjes...
"ik ben geen hoer) "
Natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]Ik denk dat veel mensen eerder zitten te wachten op een registratie van deze jonge interessante bandjes, dan de 8ste live-registratie van Snow Patrol, The Killers of Franz Ferdinand...
Dan kan je lang wachten. Die stadionacts trekken meer kijkers en daar gaat het tegenwoordig om hier in omroepland. Wat dat betreft kan je beter de BBC hebben, waar ze verplicht zijn ook aandacht aan de kleinere acts te geven . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 16:51 schreef Aisumasen het volgende:
Het zou de NPO sieren om, net zoals vroeger, wat meer aandacht te besteden aan non-stadionacts.
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:14 schreef jmac het volgende:
Zelf maar geupload: Rowwen heze (vanaf nummer 3/4 oid): http://www.megaupload.com/?d=TMP4I714
Haha, je leest de reply van Atze op mij op Twitter ookquote:Op zondag 31 mei 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Ah wtf. "Er wordt helaas niet gefilmd op dat podium vandaag." Géén Kyteman, The Rifles, White Lies, Pendulum... You've gotta be kidding me...
Weet ik, en dat is juist ook mijn puntquote:Op zondag 31 mei 2009 16:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten. Die stadionacts trekken meer kijkers en daar gaat het tegenwoordig om hier in omroepland. Wat dat betreft kan je beter de BBC hebben, waar ze verplicht zijn ook aandacht aan de kleinere acts te geven . . .
Held!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:14 schreef jmac het volgende:
Zelf maar geupload: Rowwen heze (vanaf nummer 3/4 oid): http://www.megaupload.com/?d=TMP4I714
niet hun straatje hehquote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, 3VOOR12 is duidelijk niet tevreden over Rowwen Hèze.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42039994
Ze moeten bij 3voor12 gewoon hun waffel houden en zorgen voor een goeie en overzichtelijke site + registratie . . .quote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, moet je ze straks over De Staat, Kyteman of De Jeugd Van Tegenwoordig horen. Euforisch!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat inderdaad. Lekker in het gras een biertje doen bij deze muziek is wel OK.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:38 schreef Darkestrah het volgende:
Toch kan ik niet ontkennen dat ik het wel jammer vind dat ik er niet bij ben. Maar dat zal meer met de sfeer en het weer te maken hebben dan met de bands.
Jmac, bedankt voor het uploaden van Rowwen Hèze! Die heb ik gemist vanmiddag.
En zeker niet van 3VOOR12quote:Op zondag 31 mei 2009 17:48 schreef Desunoto het volgende:
Die recensies moet je sowieso niet serieus nemen.
Die malloot wil dat ze avontuurlijker zijn. Is ie wel lekker?! Men verwacht feest, dan moet je niet met wat anders aan komen zetten, want dan wordt het bierkoppen. Avontuurlijk gaan doen op een festival, een betere manier van zelfmoord is haast niet te verzinnen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Psies. Ik heb daar een heel veld, dat nog tig keer groter had kunnen zijn, zien springen en meeblèren. Dus daag 5,5, daaaaagquote:Op zondag 31 mei 2009 17:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die malloot wil dat ze avontuurlijker zijn. Is ie wel lekker?! Men verwacht feest, dan moet je niet met wat anders aan komen zetten, want dan wordt het bierkoppen. Avontuurlijk gaan doen op een festival, een betere manier van zelfmoord is haast niet te verzinnen.
Ik zag een heel veld springen, dat zegt mij meer dan zo'n snobistische rukker.
Ken uw klassiekers!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef Christiaan het volgende:
Grappig, ik ken een aantal nummers wel. Helemaal niet gedacht!
One step beyond begonnen ze meequote:Op zondag 31 mei 2009 18:04 schreef Felixa het volgende:
Krijgen we One Step Beyond nog en Nightboat to Cairo?
(heb een deel gemist net)
Ik heb een Best of van ze. Eén groot meeblèrfestijn.quote:
Moet ik ook maar es ff opduikelen ergens.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb een Best of van ze. Eén groot meeblèrfestijn.
Ik ga zo lekker Rowwen Hèze kijken, ongeacht of het White Lies of James Morrison wordt.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop wel dat we dadelijk White Lies krijgen en niet James Morrison.
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:11 schreef knox_ het volgende:
Ik kon het niet laten om even door de kamer te springen met een bord eten in mijn handen
Onthou wel dat Madness een singleband bij uitstek is. Meer dan een best of heb je echt niet nodig van ze.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet ik ook maar es ff opduikelen ergens.
Ah, Madness - Discography (1979-2005) komt reeds binnen.
Wordt vast en zeker weer 5 en een halfje volgens 3voor12 'recensenten' . . .quote:
Dat zou dan weer erg flauw zijn..quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt vast en zeker weer 5 en een halfje volgens 3voor12 'recensenten' . . .![]()
Dan ga ik bij de recensie dezelfde reactie plaatsen als bij Rowwen Hèze.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt vast en zeker weer 5 en een halfje volgens 3voor12 'recensenten' . . .![]()
Ik stop de ene download en start de anderequote:Op zondag 31 mei 2009 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Onthou wel dat Madness een singleband bij uitstek is. Meer dan een best of heb je echt niet nodig van ze.
Ja, een band die het publiek aan het hossen krijgt, is natuurlijk niet intellectueel genoeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop wel dat we dadelijk White Lies krijgen en niet James Morrison.
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Dus James Morrison dan, ok, dan ga ik maar even naar m'n eigen muziek luisteren.quote:
Wie?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Tism het volgende:
Ben ook de hele tijd al 't publiek uit aan 't checken of ik iemand met een blauwe hoed op zie staan, als je die toevallig ziet, da's een FOK!Ker..
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Tism het volgende:
Lol!..![]()
Toen de zanger van Madness weg liep zag ik een goede kennis van mij daar op 't podium staan..![]()
Nog meer mensen bekenden gezien toevallig?..![]()
Ben ook de hele tijd al 't publiek uit aan 't checken of ik iemand met een blauwe hoed op zie staan, als je die toevallig ziet, da's een FOK!ker..
Wacht maar tot hun eigen platgeplugte bandjes aan de beurt zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:16 schreef knox_ het volgende:
Normaal ben ik het wel redelijk eens met die recensies, maar dit jaar is het wel erg laag allemaal?
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ah joh, die gasten hebben hun recensie van de Jeugd Van Tegenwoordig nu al klaar, om 5 minuten na afloop te kunnen spreken over een "legendarische show", "geniale raps", "on-Nederlands goed", en meer superlatieven.quote:
Ego, what else !?!?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:24 schreef jmac het volgende:
Reden dat James geen livestream wou bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |