Voor een playstation 3 spel wel ja.quote:
Beter dan wat jij vroeger verdiende met je vakkenvuller baantje.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:52 schreef Ascendancy het volgende:
Vrachtwagenwasser verdient niet al te best he
Maar geen hekel aan Fok!quote:
Omdat dit een klacht van grote omvang is.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:53 schreef sinadO het volgende:
Wat ben jij voor kneus dat je dit niet gewoon in het originele topic zet. Wie maakt nou een spin-off topic voor zo een nutteloze kutklacht.
Oei, wat heb jij dan een klein wereldje...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat dit een klacht van grote omvang is.
Achter in Zwolle hequote:Op zondag 31 mei 2009 12:55 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oei, wat heb jij dan een klein wereldje...
Jezus, klein kind. Ga bij je moeder huilen of zo.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die het NIET met mij eens zijn, zijn gewoon een Tweaker.
Fout.quote:
Dan eens...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die het NIET met mij eens zijn, zijn gewoon een Tweaker.
Vroegerquote:Op zondag 31 mei 2009 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter dan wat jij vroeger verdiende met je vakkenvuller baantje.
Dat heb ik ook niet gevraagd aan jouw. Ik zei dat je jezelf voor gek zette, omdat jij met je eigen domheid te koop liep.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die phpmystyle.Het is en blijft ook zoeen kutuser hè.
Me nu niet weer gaan PMen of dat ik normaal wil gaan doen tegen jou.![]()
Zo lang mensen het voor die prijs blijven kopen zal het niet goedkoper worden.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:11 schreef Rio het volgende:
Rijk of arm, ergens heeft TS wel een punt. 70 euro voor een disc is pretty much.
Je kan lezen hequote:
Gcshop.nlquote:Op zondag 31 mei 2009 13:11 schreef Rio het volgende:
Rijk of arm, ergens heeft TS wel een punt. 70 euro voor een disc is pretty much.
Joh.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Zo lang mensen het voor die prijs blijven kopen zal het niet goedkoper worden.
Niet waar, ik heb de PMs zelfs hier nog staan, maar die mag ik natuurlijk niet openbaar maken, geen dingen verdraaien.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gevraagd aan jouw. Ik zei dat je jezelf voor gek zette, omdat jij met je eigen domheid te koop liep.
Games topics in KLB, loopt altijd uit op hoe je moet downloaden + een slotjequote:
Zet ze er maar neer, ik ga niet naar een admin toe hoor. Maar laat me geen oor aan naaien door jouw.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb de PMs zelfs hier nog staan, maar die mag ik natuurlijk niet openbaar maken, geen dingen verdraaien.
Vrachtwagenwasser als bijbaantje zijn de betere betaalde hoor. Daarbij kan ik mischien op TL of Havo beginnen. Dus beter zeg maar niets.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:25 schreef -En4Cer- het volgende:
- VMBO-b
- Vrachtwagenwasser..
70 euro zal voor jou altijd een godsvermogen blijven ja.
Ja vast.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zet ze er maar neer, ik ga niet naar een admin toe hoor. Maar laat me geen oor aan naaien door jouw.
Dat kan jij helemaal nietquote:Op zondag 31 mei 2009 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrachtwagenwasser als bijbaantje zijn de betere betaalde hoor. Daarbij kan ik mischien op TL of Havo beginnen. Dus beter zeg maar niets.
Post ze dan, met je grote bek? Jij zwanst maar wat, jij verdraait mijn woorden gewoon. Wouter bosquote:
TL wel en wellicht havoquote:
Of fokkers die iemand gaan afkraken op beroep of opleiding, maar zelf uit schaamte er helemaal niets hebben staan.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef Falco het volgende:
Fok!kers die andermans Fotoboek helemaal uitpluizen.
Avondje uit is nog duurder, heb je minder lang lol van. Zeventig euro en godsvermogen in één zin.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
70 euro... godsvermogen...
beroep: Advocaatquote:Op zondag 31 mei 2009 13:32 schreef HunterSThompson het volgende:
Hahaha, TS vindt 70 euro een godsvermogen. Pauper. En "wellicht Havo"? Dat is nou niet echt een hoge opleiding.
Ben je een beetje opgefokt, lelijkerd?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Post ze dan, met je grote bek? Jij zwanst maar wat, jij verdraait mijn woorden gewoon. Wouter bos
Nee, maar ik geniet met volle teugen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben je een beetje opgefokt, lelijkerd? [ afbeelding ]
Bijna net zo gek als mensen die Yvonne in hun fotoboek hebben staanquote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef Falco het volgende:
Fok!kers die andermans Fotoboek helemaal uitpluizen.
Zou ik ook zeggen terwijl je met traantjes in je ogen zit!quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar ik geniet met volle teugen.
?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Bijna net zo gek als mensen die Yvonne in hun fotoboek hebben staan![]()
OT: TS is een dief
Aja, je hebt er in de OP niet bijgezet dat je liever voor kopieen gaat, sorry.quote:
Dat is een mooie beredenatiequote:Op zondag 31 mei 2009 13:41 schreef Rosbief het volgende:
Belachelijk idd, 70 euro voor een schijfje dat hooguit 50 cent kost om te produceren.![]()
Vroeger, toen ik nog jong en naïef was kocht ik regelmatig een SNES of N64 spel voor 180 gulden, tegenwoordig rip ik alles van de internets, heb al genoeg geld aan die industrie gedoneerd.
Bill gates, de rijkste man op aarde, heeft zijn opleiding niet af gemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of fokkers die iemand gaan afkraken op beroep of opleiding, maar zelf uit schaamte er helemaal niets hebben staan.
Zoals theme hospital, echte klassiekers.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:55 schreef ScarFace- het volgende:
Vroeger waren games weleens 200 gulden maar dat waren niet die spelletjes met een houdbaarheid van 3 uur.
Dat waren nog eens tijden. Vroeger wisten we niet beter...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef vosss het volgende:
Eik is het nog best goedkoop.
Vroeger betaalde je ook gewoon 130 of 140 euro voor een SNES spel.
Eik is het gezien de inflatie en alles nu zelfs goedkoper dan toen
Gelul, eerder 140 gulden, vaak 180 en hooguit 200 gulden.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef vosss het volgende:
Eik is het nog best goedkoop.
Vroeger betaalde je ook gewoon 130 of 140 euro voor een SNES spel.
Eik is het gezien de inflatie en alles nu zelfs goedkoper dan toen
Nou Bubble game is anders best vet hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Titus-Pullo het volgende:
TS is arm en speelt derhalve slechts flash spelletjes op www.spele.nl
Wat ben jij slim. Mag ik je nu aanraken?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Titus-Pullo het volgende:
TS is arm en speelt derhalve slechts flash spelletjes op www.spele.nl
Adoreer jij mijquote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!
phpmystyle
Maar veel plezier met het bier drinken in je leven. Je zal het immers nodig hebben als je dag in dag uit op de bouw moet zijn, met die geweldige geheimezender muziek. Kan best leuk zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:20 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
ik adoreer euthanasie voor jou
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou Bubble game is anders best vet hoor.
Dat zou je wel willen hè met je smerige vrachtwagenschoonmaakmiddel handjesquote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ben jij slim. Mag ik je nu aanraken?
De bouw?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar veel plezier met het bier drinken in je leven. Je zal het immers nodig hebben als je dag in dag uit op de bouw moet zijn, met die geweldige geheimezender muziek. Kan best leuk zijn.
Derhalve
We hebben daar een jerrycan zwavelzuur staan. Daar kan ik best leuke dingen mee doenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:24 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
[..]
Dat zou je wel willen hè met je smerige vrachtwagenschoonmaakmiddel handjes
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
De bouw?
Ben je mal, die staan al zo vroeg op.
Ik ben werkloos
Zit je nu echt andere baantjes te kleineren?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar veel plezier met het bier drinken in je leven. Je zal het immers nodig hebben als je dag in dag uit op de bouw moet zijn, met die geweldige geheimezender muziek. Kan best leuk zijn.
Derhalve
Drink het opquote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hebben daar een jerrycan zwavelzuur staan. Daar kan ik best leuke dingen mee doen
Ik ga later niet op een bouw werken dat is uitgesloten. Maar wat voor werk doe jij dan? Laat me raden je studeerd op de uni?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Zit je nu echt andere baantjes te kleineren?_!
[..]
Drink het op
Mis geschoten. Analyseren is niet je sterkste kant hequote:Op zondag 31 mei 2009 17:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
De mensen voor de bouw doen tenminste hun werk goed, ongeacht hoe pauper ze zijn, jij hebt van die 2 linkse handen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef kensei het volgende:
Met elke post maakt phpmystyle zichzelf weer belachelijker
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
mis geschoten. Analyseren is niet je sterkste kan he
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef kensei het volgende:
Met elke post maakt phpmystyle zichzelf weer belachelijker
Help!!!! Er mist een T!!!.quote:
Ik leer fins in finlandquote:Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga later niet op een bouw werken dat is uitgesloten. Maar wat voor werk doe jij dan? Laat me raden je studeerd op de uni?
Zwavelzuur opdrinken? Doe ik niet, anders kunnen jullie niet meer genieten van mijn geweldige topics.
Blijf je daar ook wonen?quote:
Help, een aidshond quote mijn!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Help!!!! Er mist een T!!!.
suicide its the only way out!. Benut je laatste kans.
Je bedoeld dat je je vereerd voeltquote:
Welke datums? Stem ik mijn vakantie daarop af.quote:
Vanaf vrijdag tot 1 augustusquote:Op zondag 31 mei 2009 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke datums? Stem ik mijn vakantie daarop af.
Ga je nog scoren? Is je tot nog toe niet gelukt.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:42 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Grappig dat je in elke post toch een spelfout maakt, hoe kort de post ook is.
hij heeft Yolanthe gescored, dat kan jij niet zeggenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga je nog scoren? Is je tot nog toe niet gelukt.
Meenjequote:Op zondag 31 mei 2009 17:50 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
hij heeft Yolanthe gescored, dat kan jij niet zeggen
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
MeenjeIk ga straks scoren met een prachtig mooi uitgekiend klb topic. Het zal veel weerzin gaan oproepen maargoed
Dat gaat een topic van niveau worden al zeg ik het zelf
Ik heb inderdaad 1 griepje onder de leden. Maar ik krijg de indruk dat je me geen geweldige user vind. Maar toch blijf je posten en om aandacht zeuren bij mij? Waarom? Omdat je domme mensen interessant vind? Kom maar met een serieus antwoord.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als ik sommige reacties van je lees denk ik echt dat je niet helemaal gezond bent.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1 griepje onder de leden. Maar ik krijg de indruk dat je me geen geweldige user vind. Maar toch blijf je posten en om aandacht zeuren bij mij? Waarom? Omdat je domme mensen interessant vind? Kom maar met een serieus antwoord.
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1 griepje onder de leden. Maar ik krijg de indruk dat je me geen geweldige user vind. Maar toch blijf je posten en om aandacht zeuren bij mij? Waarom? Omdat je domme mensen interessant vind? Kom maar met een serieus antwoord.
Bemoei je je altijd zo met mensen die je dom vind niet geweldig vind of zelfs haat? Of is dit sporadisch?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]__________! Serieus antwoord geven op zoeen kutuser.
_! Ik vind je inderdaad geen geweldie user, en het griepje heeft er niets mee te maken dat ik je niet 100% gezond vind.
__!
Dit vond jij een slimme opmerking?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1 griepje onder de leden.
Wow Fok! is een openbaar Forum.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bemoei je je altijd zo met mensen die je dom vind niet geweldig vind of zelfs haat? Of is dit sporadisch?
Doet het soms zeer onder je voeten? Als je op straat loopt ben je ook in het openbaar, maar dan ga je toch ook niet bemoeien met mensen die je niet mag of aanstaat? Of wel soms? Ook in het openbaar moet je je weten te distantieren van dingen die je niet boeien. Maar ogenschijnlijk boei ik jouw wel dus. Athans je reageert telkens weer op mij, waar ik dus niet om vraag.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wow Fok! is een openbaar Forum.Gast denk eerst is een keer na voordat je wat post.
''jouw''quote:Op zondag 31 mei 2009 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doet het soms zeer onder je voeten? Als je op straat loopt ben je ook in het openbaar, maar dan ga je toch ook niet bemoeien met mensen die je niet mag of aanstaat? Of wel soms? Ook in het openbaar moet je je weten te distantieren van dingen die je niet boeien. Maar ogenschijnlijk boei ik jouw wel dus. Athans je reageert telkens weer op mij, waar ik dus niet om vraag.
quote:
Jajong.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:37 schreef Jajong het volgende:
Ik koop heel veel PS3 spellen, dat het voor jou een 'godsvermogen' is betekent niet dat iedereen een sloeber is jong.
Cliche.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:41 schreef Titus-Pullo het volgende:
Aan dit topic kun je zien dat TS inderdaad een arme sloeber is.
Niks inburgeren, uitzetten die hap.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
![]()
Wanneer begin je met de inburgeringscursus?
Hahahaha, een Geert Wilders stemmer!quote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Niks inburgeren, uitzetten die hap.
Dit beloofd nog heel veel leuke post. Let is op je spelling.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doet het soms zeer onder je voeten? Als je op straat loopt ben je ook in het openbaar, maar dan ga je toch ook niet bemoeien met mensen die je niet mag of aanstaat? Of wel soms? Ook in het openbaar moet je je weten te distantieren van dingen die je niet boeien. Maar ogenschijnlijk boei ik jouw wel dus. Athans je reageert telkens weer op mij, waar ik dus niet om vraag.
Ik stem nooit want ik ben nooit in het land tijdens de verkiezingenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hahahaha, een Geert Wilders stemmer!
Epic fail
Nou dat zal echt een gigantische impact hebben op de uitslag, die ene stem minderquote:Op zondag 31 mei 2009 18:55 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik stem nooit want ik ben nooit in het land tijdens de verkiezingen
Spelling is redelijk. Daarbij twijfel ik aan je chiromatie, omdat in de FAQ duidelijk staat dat niemand foutloos hoeft te spellen. Derhalve is dit de zoveelste domme post van je. Maargoed we zijn er aan gewend van jou.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit beloofd nog heel veel leuke post. Let is op je spelling.
Daar gaat het toch helemaal niet over, losertquote:Op zondag 31 mei 2009 18:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nou dat zal echt een gigantische impact hebben op de uitslag, die ene stem minder
Ga toch op scooterfreaks rondhangen. Want dit gaat niet echt wat worden met jou.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:59 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet over, losert
Zegt zoeen vrachwagen kankerkneus.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga toch op scooterfreaks rondhangen. Want dit gaat niet echt wat worden met jou.
Kijk hem eens opfokken dan.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Spelling is redelijk. Daarbij twijfel ik aan je chiromatie, omdat in de FAQ duidelijk staat dat niemand foutloos hoeft te spellen. Derhalve is dit de zoveelste domme post van je. Maargoed we zijn er aan gewend van jou.
Jij was toch diegene die ervoor heeft gezorgd dat die gek niet in KPD kon komen?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef Emimich het volgende:
TS is een belediging vooor klapmongolen. No troll intended.
Aha jij bent dus ook een vmbo'r, athans daar beslechten ze ook dingen als ze het niet kunnen winnen. ''kankerkneus'' heel triest. Mij maak je niet wijs dat jij een eigen bedrijf hebt. Laat staan werk hebt. Ja mischien bij de sociale werkplaats maar verder niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zegt zoeen vrachwagen kankerkneus.
Dit word nog vermakelijk. [ afbeelding ]
Ik heb toen ik 16 werd aan mijn ouders duidelijk gemaakt dat ik geen scooter wilde, aangezien die dingen kansloos zijn en geld vretenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga toch op scooterfreaks rondhangen. Want dit gaat niet echt wat worden met jou.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aha jij bent dus ook een vmbo'r, athans daar beslechten ze ook dingen als ze het niet kunnen winnen. ''kankerkneus'' heel triest. Mij maak je niet wijs dat jij een eigen bedrijf hebt. Laat staan werk hebt. Ja mischien bij de sociale werkplaats maar verder niet.
En jij voor de 50 plussers op Fok! Ben jij al over de ''diss'' van gister heen?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef Emimich het volgende:
TS is een belediging vooor klapmongolen. No troll intended.
quote:
Stoer man.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 16 werd aan mijn ouders duidelijk gemaakt dat ik geen scooter wilde, aangezien die dingen kansloos zijn en geld vreten![]()
Maar verzin gerust nog een paar stereotypische beledigingen, ze zijn wel schattig
EN HIJ TYPTE "JE BEPAALD"!! MET EEN Dquote:
Jij bent hier de gene die generaliseert, jij beoordeeld mensen immers op hun opleiding. Ik op hun ouvre, en als ik eerlijk ben hoop ik dat jij een kloon bent want als dit echt isquote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik bespreur jaloezie.
Godverdomme ik dacht dat een mens niet dommer kon zijn, je bepaald een niveau op een scheldwoord, tering.![]()
Je jat zinnen wat al tegen je is gebruikt, sneu kind.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent hier de gene die generaliseert, jij beoordeeld mensen immers op hun opleiding. Ik op hun ouvre, en als ik eerlijk ben hoop ik dat jij een kloon bent want als dit echt is![]()
Trouwens gefeliciteerd nog. Met je zoveelste domme post.
Weer dom van je. Jij bent echt zo dom, als jij dat is wist zou je acuut zelfmoord plegen. Maar ik zei iets totaal anders. Anders citeer de zin even.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je jat zinnen wat al tegen je is gebruikt, sneu kind.
Ik ga stoppen met domme mensen te praten.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor antwoord, kun je niks anders verzinnen
Doodverwensing, ik hoop dat je gebanned word, gore kutuser, je bent nog erger dan Damsco als ik daar een woordenwisseling mee heb. Tering zeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weer dom van je. Jij bent echt zo dom, als jij dat is wist zou je acuut zelfmoord plegen. Maar ik zei iets totaal anders. Anders citeer de zin even.
Mag ik je IQ weten? Onee doe maar niet, ik heb een zwak voor zwakbegaafden.
Je bent gewoon bang de discussie te verliezen, wat triest zegquote:Op zondag 31 mei 2009 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met domme mensen te praten.
Bij deze.
Waarin ga jij er vanuit dat ik jou dood wens?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Doodverwensing, ik hoop dat je gebanned word, gore kutuser, je bent nog erger dan Damsco als ik daar een woordenwisseling mee heb. Tering zeg.
Dan had je moeten zeiken, kom is een keer voor jezelf op, autist.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarin ga jij er vanuit dat ik jou dood wens?
Ik zeur toch ook niet, omdat hij tegen mij zegt dat hij een euthanasie adoreerd voor mij.
Nee ik wil me niet gedragen als een kleuter.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeiken, kom is een keer voor jezelf op, autist.
Je hebt je eigen topic verneukt en nu vraag je of wij weer ontopic willen gaan?quote:
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:08 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je hebt je eigen topic verneukt en nu vraag je of wij weer ontopic willen gaan?![]()
![]()
Doe maar slotje.
Dat was ikquote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeur toch ook niet, omdat hij tegen mij zegt dat hij een euthanasie adoreerd voor mij.
Nee. Het ging erom dat ik dan naar de admins zou kunnen gaan om een ban aan te vragen. Maar dat doe ik niet. Lief he?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:25 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Dat was ik! Moet je nu een traantje wegpinken, poepchinees?
Bedankt!quote:Op zondag 31 mei 2009 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. Het ging erom dat ik dan naar de admins zou kunnen gaan om een ban aan te vragen. Maar dat doe ik niet. Lief he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Bedankt!Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Ga een Wadloper koppen, ontiechelijke broodmongool.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. Het ging erom dat ik dan naar de admins zou kunnen gaan om een ban aan te vragen. Maar dat doe ik niet. Lief he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |