abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2009 @ 13:05:07 #26
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_69572572
Verkapt Help van mn krantenwijk kan ik net geen PS3 spel kopen topic
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 31 mei 2009 @ 13:06:48 #27
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_69572616
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
VMBO ICT
Hij zit op VMBO-B .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_69572639
Games is geldverspilling en tijdverspilling maar als je toch van games houdt dan kan je ook wel wachten totdat ze 20 euro zijn dus terechte klacht.
pi_69572640
gelukkig zijn ze via internet goedkoper te krijgen


en ik kan niet wachten tot gt5 komt
  zondag 31 mei 2009 @ 13:11:29 #31
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_69572699
Rijk of arm, ergens heeft TS wel een punt. 70 euro voor een disc is pretty much.
Ik heb al een boek.
  zondag 31 mei 2009 @ 13:17:42 #32
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69572832
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die phpmystyle. Het is en blijft ook zoeen kutuser hè.

Me nu niet weer gaan PMen of dat ik normaal wil gaan doen tegen jou.
Dat heb ik ook niet gevraagd aan jouw. Ik zei dat je jezelf voor gek zette, omdat jij met je eigen domheid te koop liep.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69572835
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:11 schreef Rio het volgende:
Rijk of arm, ergens heeft TS wel een punt. 70 euro voor een disc is pretty much.
Zo lang mensen het voor die prijs blijven kopen zal het niet goedkoper worden.
  zondag 31 mei 2009 @ 13:18:25 #34
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69572850
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:06 schreef -SG- het volgende:

[..]

Hij zit op VMBO-B .
Je kan lezen he
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69572874
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:11 schreef Rio het volgende:
Rijk of arm, ergens heeft TS wel een punt. 70 euro voor een disc is pretty much.
Gcshop.nl

Doei.
Roken is lekker
  zondag 31 mei 2009 @ 13:20:07 #36
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_69572893
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Zo lang mensen het voor die prijs blijven kopen zal het niet goedkoper worden.
Joh.
Ik heb al een boek.
  Redactie Games zondag 31 mei 2009 @ 13:20:14 #37
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69572898
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Gcshop.nl

Doei.
amazon.co.uk

Doei.
.....Kennedy
pi_69572904
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet gevraagd aan jouw. Ik zei dat je jezelf voor gek zette, omdat jij met je eigen domheid te koop liep.
Niet waar, ik heb de PMs zelfs hier nog staan, maar die mag ik natuurlijk niet openbaar maken, geen dingen verdraaien.
Roken is lekker
pi_69572927
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef Wessiej het volgende:

[..]

amazon.co.uk

Doei.
Ja dat kan natuurlijk ook.

Doei.
Roken is lekker
  Redactie Games zondag 31 mei 2009 @ 13:21:53 #40
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69572940
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk ook.

Doei.
Games topics in KLB, loopt altijd uit op hoe je moet downloaden + een slotje

Doei.
.....Kennedy
  zondag 31 mei 2009 @ 13:24:41 #41
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69573011
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Niet waar, ik heb de PMs zelfs hier nog staan, maar die mag ik natuurlijk niet openbaar maken, geen dingen verdraaien.
Zet ze er maar neer, ik ga niet naar een admin toe hoor. Maar laat me geen oor aan naaien door jouw.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 13:25:31 #42
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_69573025
- VMBO-b
- Vrachtwagenwasser..

70 euro zal voor jou altijd een godsvermogen blijven ja.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  zondag 31 mei 2009 @ 13:26:29 #43
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69573047
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:25 schreef -En4Cer- het volgende:
- VMBO-b
- Vrachtwagenwasser..

70 euro zal voor jou altijd een godsvermogen blijven ja.
Vrachtwagenwasser als bijbaantje zijn de betere betaalde hoor. Daarbij kan ik mischien op TL of Havo beginnen. Dus beter zeg maar niets.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69573053
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zet ze er maar neer, ik ga niet naar een admin toe hoor. Maar laat me geen oor aan naaien door jouw.
Ja vast. __!

Faaldwaas. __!
Roken is lekker
  zondag 31 mei 2009 @ 13:27:23 #45
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_69573063
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Vrachtwagenwasser als bijbaantje zijn de betere betaalde hoor. Daarbij kan ik mischien op TL of Havo beginnen. Dus beter zeg maar niets.
Dat kan jij helemaal niet _!
A little knowledge is a dangerous thing.
  zondag 31 mei 2009 @ 13:28:39 #46
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69573086
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:26 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ja vast. __!

Faaldwaas. __!
Post ze dan, met je grote bek? Jij zwanst maar wat, jij verdraait mijn woorden gewoon. Wouter bos
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 13:28:56 #47
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69573091
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef -SG- het volgende:

[..]

Dat kan jij helemaal niet _!
TL wel en wellicht havo
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 13:28:58 #48
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69573093
Fok!kers die andermans Fotoboek helemaal uitpluizen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_69573115
Eik is het nog best goedkoop.

Vroeger betaalde je ook gewoon 130 of 140 euro voor een SNES spel.

Eik is het gezien de inflatie en alles nu zelfs goedkoper dan toen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 31 mei 2009 @ 13:30:13 #50
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69573117
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef Falco het volgende:
Fok!kers die andermans Fotoboek helemaal uitpluizen .
Of fokkers die iemand gaan afkraken op beroep of opleiding, maar zelf uit schaamte er helemaal niets hebben staan.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')