Voor een playstation 3 spel wel ja.quote:
Beter dan wat jij vroeger verdiende met je vakkenvuller baantje.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:52 schreef Ascendancy het volgende:
Vrachtwagenwasser verdient niet al te best he
Maar geen hekel aan Fok!quote:
Omdat dit een klacht van grote omvang is.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:53 schreef sinadO het volgende:
Wat ben jij voor kneus dat je dit niet gewoon in het originele topic zet. Wie maakt nou een spin-off topic voor zo een nutteloze kutklacht.
Oei, wat heb jij dan een klein wereldje...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat dit een klacht van grote omvang is.
Achter in Zwolle hequote:Op zondag 31 mei 2009 12:55 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oei, wat heb jij dan een klein wereldje...
Jezus, klein kind. Ga bij je moeder huilen of zo.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die het NIET met mij eens zijn, zijn gewoon een Tweaker.
Fout.quote:
Dan eens...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die het NIET met mij eens zijn, zijn gewoon een Tweaker.
Vroegerquote:Op zondag 31 mei 2009 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter dan wat jij vroeger verdiende met je vakkenvuller baantje.
Dat heb ik ook niet gevraagd aan jouw. Ik zei dat je jezelf voor gek zette, omdat jij met je eigen domheid te koop liep.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die phpmystyle.Het is en blijft ook zoeen kutuser hè.
Me nu niet weer gaan PMen of dat ik normaal wil gaan doen tegen jou.![]()
Zo lang mensen het voor die prijs blijven kopen zal het niet goedkoper worden.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:11 schreef Rio het volgende:
Rijk of arm, ergens heeft TS wel een punt. 70 euro voor een disc is pretty much.
Je kan lezen hequote:
Gcshop.nlquote:Op zondag 31 mei 2009 13:11 schreef Rio het volgende:
Rijk of arm, ergens heeft TS wel een punt. 70 euro voor een disc is pretty much.
Joh.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Zo lang mensen het voor die prijs blijven kopen zal het niet goedkoper worden.
Niet waar, ik heb de PMs zelfs hier nog staan, maar die mag ik natuurlijk niet openbaar maken, geen dingen verdraaien.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gevraagd aan jouw. Ik zei dat je jezelf voor gek zette, omdat jij met je eigen domheid te koop liep.
Games topics in KLB, loopt altijd uit op hoe je moet downloaden + een slotjequote:
Zet ze er maar neer, ik ga niet naar een admin toe hoor. Maar laat me geen oor aan naaien door jouw.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb de PMs zelfs hier nog staan, maar die mag ik natuurlijk niet openbaar maken, geen dingen verdraaien.
Vrachtwagenwasser als bijbaantje zijn de betere betaalde hoor. Daarbij kan ik mischien op TL of Havo beginnen. Dus beter zeg maar niets.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:25 schreef -En4Cer- het volgende:
- VMBO-b
- Vrachtwagenwasser..
70 euro zal voor jou altijd een godsvermogen blijven ja.
Ja vast.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zet ze er maar neer, ik ga niet naar een admin toe hoor. Maar laat me geen oor aan naaien door jouw.
Dat kan jij helemaal nietquote:Op zondag 31 mei 2009 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrachtwagenwasser als bijbaantje zijn de betere betaalde hoor. Daarbij kan ik mischien op TL of Havo beginnen. Dus beter zeg maar niets.
Post ze dan, met je grote bek? Jij zwanst maar wat, jij verdraait mijn woorden gewoon. Wouter bosquote:
TL wel en wellicht havoquote:
Of fokkers die iemand gaan afkraken op beroep of opleiding, maar zelf uit schaamte er helemaal niets hebben staan.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef Falco het volgende:
Fok!kers die andermans Fotoboek helemaal uitpluizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |