Voor een playstation 3 spel wel ja.quote:
Beter dan wat jij vroeger verdiende met je vakkenvuller baantje.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:52 schreef Ascendancy het volgende:
Vrachtwagenwasser verdient niet al te best he
Maar geen hekel aan Fok!quote:
Omdat dit een klacht van grote omvang is.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:53 schreef sinadO het volgende:
Wat ben jij voor kneus dat je dit niet gewoon in het originele topic zet. Wie maakt nou een spin-off topic voor zo een nutteloze kutklacht.
Oei, wat heb jij dan een klein wereldje...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat dit een klacht van grote omvang is.
Achter in Zwolle hequote:Op zondag 31 mei 2009 12:55 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oei, wat heb jij dan een klein wereldje...
Jezus, klein kind. Ga bij je moeder huilen of zo.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die het NIET met mij eens zijn, zijn gewoon een Tweaker.
Fout.quote:
Dan eens...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die het NIET met mij eens zijn, zijn gewoon een Tweaker.
Vroegerquote:Op zondag 31 mei 2009 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter dan wat jij vroeger verdiende met je vakkenvuller baantje.
Dat heb ik ook niet gevraagd aan jouw. Ik zei dat je jezelf voor gek zette, omdat jij met je eigen domheid te koop liep.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die phpmystyle.Het is en blijft ook zoeen kutuser hè.
Me nu niet weer gaan PMen of dat ik normaal wil gaan doen tegen jou.![]()
Zo lang mensen het voor die prijs blijven kopen zal het niet goedkoper worden.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:11 schreef Rio het volgende:
Rijk of arm, ergens heeft TS wel een punt. 70 euro voor een disc is pretty much.
Je kan lezen hequote:
Gcshop.nlquote:Op zondag 31 mei 2009 13:11 schreef Rio het volgende:
Rijk of arm, ergens heeft TS wel een punt. 70 euro voor een disc is pretty much.
Joh.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Zo lang mensen het voor die prijs blijven kopen zal het niet goedkoper worden.
Niet waar, ik heb de PMs zelfs hier nog staan, maar die mag ik natuurlijk niet openbaar maken, geen dingen verdraaien.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gevraagd aan jouw. Ik zei dat je jezelf voor gek zette, omdat jij met je eigen domheid te koop liep.
Games topics in KLB, loopt altijd uit op hoe je moet downloaden + een slotjequote:
Zet ze er maar neer, ik ga niet naar een admin toe hoor. Maar laat me geen oor aan naaien door jouw.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb de PMs zelfs hier nog staan, maar die mag ik natuurlijk niet openbaar maken, geen dingen verdraaien.
Vrachtwagenwasser als bijbaantje zijn de betere betaalde hoor. Daarbij kan ik mischien op TL of Havo beginnen. Dus beter zeg maar niets.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:25 schreef -En4Cer- het volgende:
- VMBO-b
- Vrachtwagenwasser..
70 euro zal voor jou altijd een godsvermogen blijven ja.
Ja vast.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zet ze er maar neer, ik ga niet naar een admin toe hoor. Maar laat me geen oor aan naaien door jouw.
Dat kan jij helemaal nietquote:Op zondag 31 mei 2009 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrachtwagenwasser als bijbaantje zijn de betere betaalde hoor. Daarbij kan ik mischien op TL of Havo beginnen. Dus beter zeg maar niets.
Post ze dan, met je grote bek? Jij zwanst maar wat, jij verdraait mijn woorden gewoon. Wouter bosquote:
TL wel en wellicht havoquote:
Of fokkers die iemand gaan afkraken op beroep of opleiding, maar zelf uit schaamte er helemaal niets hebben staan.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef Falco het volgende:
Fok!kers die andermans Fotoboek helemaal uitpluizen.
Avondje uit is nog duurder, heb je minder lang lol van. Zeventig euro en godsvermogen in één zin.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
70 euro... godsvermogen...
beroep: Advocaatquote:Op zondag 31 mei 2009 13:32 schreef HunterSThompson het volgende:
Hahaha, TS vindt 70 euro een godsvermogen. Pauper. En "wellicht Havo"? Dat is nou niet echt een hoge opleiding.
Ben je een beetje opgefokt, lelijkerd?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Post ze dan, met je grote bek? Jij zwanst maar wat, jij verdraait mijn woorden gewoon. Wouter bos
Nee, maar ik geniet met volle teugen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben je een beetje opgefokt, lelijkerd? [ afbeelding ]
Bijna net zo gek als mensen die Yvonne in hun fotoboek hebben staanquote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef Falco het volgende:
Fok!kers die andermans Fotoboek helemaal uitpluizen.
Zou ik ook zeggen terwijl je met traantjes in je ogen zit!quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar ik geniet met volle teugen.
?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Bijna net zo gek als mensen die Yvonne in hun fotoboek hebben staan![]()
OT: TS is een dief
Aja, je hebt er in de OP niet bijgezet dat je liever voor kopieen gaat, sorry.quote:
Dat is een mooie beredenatiequote:Op zondag 31 mei 2009 13:41 schreef Rosbief het volgende:
Belachelijk idd, 70 euro voor een schijfje dat hooguit 50 cent kost om te produceren.![]()
Vroeger, toen ik nog jong en naïef was kocht ik regelmatig een SNES of N64 spel voor 180 gulden, tegenwoordig rip ik alles van de internets, heb al genoeg geld aan die industrie gedoneerd.
Bill gates, de rijkste man op aarde, heeft zijn opleiding niet af gemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of fokkers die iemand gaan afkraken op beroep of opleiding, maar zelf uit schaamte er helemaal niets hebben staan.
Zoals theme hospital, echte klassiekers.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:55 schreef ScarFace- het volgende:
Vroeger waren games weleens 200 gulden maar dat waren niet die spelletjes met een houdbaarheid van 3 uur.
Dat waren nog eens tijden. Vroeger wisten we niet beter...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef vosss het volgende:
Eik is het nog best goedkoop.
Vroeger betaalde je ook gewoon 130 of 140 euro voor een SNES spel.
Eik is het gezien de inflatie en alles nu zelfs goedkoper dan toen
Gelul, eerder 140 gulden, vaak 180 en hooguit 200 gulden.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef vosss het volgende:
Eik is het nog best goedkoop.
Vroeger betaalde je ook gewoon 130 of 140 euro voor een SNES spel.
Eik is het gezien de inflatie en alles nu zelfs goedkoper dan toen
Nou Bubble game is anders best vet hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Titus-Pullo het volgende:
TS is arm en speelt derhalve slechts flash spelletjes op www.spele.nl
Wat ben jij slim. Mag ik je nu aanraken?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Titus-Pullo het volgende:
TS is arm en speelt derhalve slechts flash spelletjes op www.spele.nl
Adoreer jij mijquote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!
phpmystyle
Maar veel plezier met het bier drinken in je leven. Je zal het immers nodig hebben als je dag in dag uit op de bouw moet zijn, met die geweldige geheimezender muziek. Kan best leuk zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:20 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
ik adoreer euthanasie voor jou
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou Bubble game is anders best vet hoor.
Dat zou je wel willen hè met je smerige vrachtwagenschoonmaakmiddel handjesquote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ben jij slim. Mag ik je nu aanraken?
De bouw?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar veel plezier met het bier drinken in je leven. Je zal het immers nodig hebben als je dag in dag uit op de bouw moet zijn, met die geweldige geheimezender muziek. Kan best leuk zijn.
Derhalve
We hebben daar een jerrycan zwavelzuur staan. Daar kan ik best leuke dingen mee doenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:24 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
[..]
Dat zou je wel willen hè met je smerige vrachtwagenschoonmaakmiddel handjes
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
De bouw?
Ben je mal, die staan al zo vroeg op.
Ik ben werkloos
Zit je nu echt andere baantjes te kleineren?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar veel plezier met het bier drinken in je leven. Je zal het immers nodig hebben als je dag in dag uit op de bouw moet zijn, met die geweldige geheimezender muziek. Kan best leuk zijn.
Derhalve
Drink het opquote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hebben daar een jerrycan zwavelzuur staan. Daar kan ik best leuke dingen mee doen
Ik ga later niet op een bouw werken dat is uitgesloten. Maar wat voor werk doe jij dan? Laat me raden je studeerd op de uni?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Zit je nu echt andere baantjes te kleineren?_!
[..]
Drink het op
Mis geschoten. Analyseren is niet je sterkste kant hequote:Op zondag 31 mei 2009 17:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
De mensen voor de bouw doen tenminste hun werk goed, ongeacht hoe pauper ze zijn, jij hebt van die 2 linkse handen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef kensei het volgende:
Met elke post maakt phpmystyle zichzelf weer belachelijker
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
mis geschoten. Analyseren is niet je sterkste kan he
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef kensei het volgende:
Met elke post maakt phpmystyle zichzelf weer belachelijker
Help!!!! Er mist een T!!!.quote:
Ik leer fins in finlandquote:Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga later niet op een bouw werken dat is uitgesloten. Maar wat voor werk doe jij dan? Laat me raden je studeerd op de uni?
Zwavelzuur opdrinken? Doe ik niet, anders kunnen jullie niet meer genieten van mijn geweldige topics.
Blijf je daar ook wonen?quote:
Help, een aidshond quote mijn!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Help!!!! Er mist een T!!!.
suicide its the only way out!. Benut je laatste kans.
Je bedoeld dat je je vereerd voeltquote:
Welke datums? Stem ik mijn vakantie daarop af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |