abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2009 @ 17:18:17 #76
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69578451
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Titus-Pullo het volgende:
TS is arm en speelt derhalve slechts flash spelletjes op www.spele.nl
Wat ben jij slim. Mag ik je nu aanraken?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69578453
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:53 schreef neen het volgende:
TS heeft ook al een hekel aan bier
Dat dit kan in Nederland!
phpmystyle
  zondag 31 mei 2009 @ 17:18:56 #78
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69578470
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

Dat dit kan in Nederland!
phpmystyle
Adoreer jij mij
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69578537
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Adoreer jij mij
ik adoreer euthanasie voor jou
  zondag 31 mei 2009 @ 17:23:49 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69578649
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:20 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

ik adoreer euthanasie voor jou
Maar veel plezier met het bier drinken in je leven. Je zal het immers nodig hebben als je dag in dag uit op de bouw moet zijn, met die geweldige geheimezender muziek. Kan best leuk zijn.


Derhalve
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69578680
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:10 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Nou Bubble game is anders best vet hoor.
Met jou kan ik praten
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat ben jij slim. Mag ik je nu aanraken?
Dat zou je wel willen hè met je smerige vrachtwagenschoonmaakmiddel handjes
Thirteen!
pi_69578732
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar veel plezier met het bier drinken in je leven. Je zal het immers nodig hebben als je dag in dag uit op de bouw moet zijn, met die geweldige geheimezender muziek. Kan best leuk zijn.


Derhalve
De bouw?
Ben je mal, die staan al zo vroeg op.
Ik ben werkloos
  zondag 31 mei 2009 @ 17:26:40 #83
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69578748
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:24 schreef Titus-Pullo het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten
[..]

Dat zou je wel willen hè met je smerige vrachtwagenschoonmaakmiddel handjes
We hebben daar een jerrycan zwavelzuur staan. Daar kan ik best leuke dingen mee doen
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 17:27:31 #84
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69578781
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

De bouw?
Ben je mal, die staan al zo vroeg op.
Ik ben werkloos
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69578792
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar veel plezier met het bier drinken in je leven. Je zal het immers nodig hebben als je dag in dag uit op de bouw moet zijn, met die geweldige geheimezender muziek. Kan best leuk zijn.


Derhalve
Zit je nu echt andere baantjes te kleineren? _!
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

We hebben daar een jerrycan zwavelzuur staan. Daar kan ik best leuke dingen mee doen
Drink het op
Thirteen!
  zondag 31 mei 2009 @ 17:29:47 #86
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_69578837
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 31 mei 2009 @ 17:29:59 #87
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69578843
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef Titus-Pullo het volgende:

[..]

Zit je nu echt andere baantjes te kleineren? _!
[..]

Drink het op
Ik ga later niet op een bouw werken dat is uitgesloten. Maar wat voor werk doe jij dan? Laat me raden je studeerd op de uni?

Zwavelzuur opdrinken? Doe ik niet, anders kunnen jullie niet meer genieten van mijn geweldige topics.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69578916
De mensen voor de bouw doen tenminste hun werk goed, ongeacht hoe pauper ze zijn, jij hebt van die 2 linkse handen.
Roken is lekker
pi_69578958
Met elke post maakt phpmystyle zichzelf weer belachelijker
  zondag 31 mei 2009 @ 17:33:48 #90
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69578961
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
De mensen voor de bouw doen tenminste hun werk goed, ongeacht hoe pauper ze zijn, jij hebt van die 2 linkse handen.
Mis geschoten. Analyseren is niet je sterkste kant he
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 17:34:04 #91
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69578970
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef kensei het volgende:
Met elke post maakt phpmystyle zichzelf weer belachelijker
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69578987
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

mis geschoten. Analyseren is niet je sterkste kan he
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef kensei het volgende:
Met elke post maakt phpmystyle zichzelf weer belachelijker
Roken is lekker
  zondag 31 mei 2009 @ 17:35:54 #93
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69579026
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:34 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]


[..]


Help!!!! Er mist een T!!!.

suicide its the only way out!. Benut je laatste kans.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69579033
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik ga later niet op een bouw werken dat is uitgesloten. Maar wat voor werk doe jij dan? Laat me raden je studeerd op de uni?

Zwavelzuur opdrinken? Doe ik niet, anders kunnen jullie niet meer genieten van mijn geweldige topics.
Ik leer fins in finland
Thirteen!
  zondag 31 mei 2009 @ 17:37:47 #95
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69579083
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:36 schreef Titus-Pullo het volgende:

[..]

Ik leer fins in finland
Blijf je daar ook wonen?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69579086
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Help!!!! Er mist een T!!!.

suicide its the only way out!. Benut je laatste kans.
Help, een aidshond quote mijn!
Roken is lekker
pi_69579129
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Blijf je daar ook wonen?
In de zomer ben ik in nederland
Thirteen!
  zondag 31 mei 2009 @ 17:41:35 #98
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69579174
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Help, een aidshond quote mijn!
Je bedoeld dat je je vereerd voelt
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 17:41:57 #99
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69579184
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:39 schreef Titus-Pullo het volgende:

[..]

In de zomer ben ik in nederland
Welke datums? Stem ik mijn vakantie daarop af.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 17:42:00 #100
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_69579187
phpmystyle is sexy
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')