Weer dom van je. Jij bent echt zo dom, als jij dat is wist zou je acuut zelfmoord plegen. Maar ik zei iets totaal anders. Anders citeer de zin even.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je jat zinnen wat al tegen je is gebruikt, sneu kind.
Ik ga stoppen met domme mensen te praten.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor antwoord, kun je niks anders verzinnen
Doodverwensing, ik hoop dat je gebanned word, gore kutuser, je bent nog erger dan Damsco als ik daar een woordenwisseling mee heb. Tering zeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weer dom van je. Jij bent echt zo dom, als jij dat is wist zou je acuut zelfmoord plegen. Maar ik zei iets totaal anders. Anders citeer de zin even.
Mag ik je IQ weten? Onee doe maar niet, ik heb een zwak voor zwakbegaafden.
Je bent gewoon bang de discussie te verliezen, wat triest zegquote:Op zondag 31 mei 2009 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met domme mensen te praten.
Bij deze.
Waarin ga jij er vanuit dat ik jou dood wens?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Doodverwensing, ik hoop dat je gebanned word, gore kutuser, je bent nog erger dan Damsco als ik daar een woordenwisseling mee heb. Tering zeg.
Dan had je moeten zeiken, kom is een keer voor jezelf op, autist.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarin ga jij er vanuit dat ik jou dood wens?
Ik zeur toch ook niet, omdat hij tegen mij zegt dat hij een euthanasie adoreerd voor mij.
Nee ik wil me niet gedragen als een kleuter.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeiken, kom is een keer voor jezelf op, autist.
Je hebt je eigen topic verneukt en nu vraag je of wij weer ontopic willen gaan?quote:
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:08 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je hebt je eigen topic verneukt en nu vraag je of wij weer ontopic willen gaan?![]()
![]()
Doe maar slotje.
Dat was ikquote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeur toch ook niet, omdat hij tegen mij zegt dat hij een euthanasie adoreerd voor mij.
Nee. Het ging erom dat ik dan naar de admins zou kunnen gaan om een ban aan te vragen. Maar dat doe ik niet. Lief he?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:25 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Dat was ik! Moet je nu een traantje wegpinken, poepchinees?
Bedankt!quote:Op zondag 31 mei 2009 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. Het ging erom dat ik dan naar de admins zou kunnen gaan om een ban aan te vragen. Maar dat doe ik niet. Lief he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Bedankt!Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ga een Wadloper koppen, ontiechelijke broodmongool.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. Het ging erom dat ik dan naar de admins zou kunnen gaan om een ban aan te vragen. Maar dat doe ik niet. Lief he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |