abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2009 @ 18:41:02 #126
247532 Titus-Pullo
[KLB] Held
pi_69580676
Aan dit topic kun je zien dat TS inderdaad een arme sloeber is.
Thirteen!
  zondag 31 mei 2009 @ 18:42:32 #127
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69580713
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:41 schreef Titus-Pullo het volgende:
Aan dit topic kun je zien dat TS inderdaad een arme sloeber is.
Cliche.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69580840
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Cliche.


Wanneer begin je met de inburgeringscursus?
  zondag 31 mei 2009 @ 18:49:19 #129
247532 Titus-Pullo
[KLB] Held
pi_69580849
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef Genius-F het volgende:

[..]



Wanneer begin je met de inburgeringscursus?
Niks inburgeren, uitzetten die hap.
Thirteen!
  zondag 31 mei 2009 @ 18:51:52 #130
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69580907
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef Titus-Pullo het volgende:

[..]

Niks inburgeren, uitzetten die hap.
Hahahaha, een Geert Wilders stemmer!

Epic fail
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69580911
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Doet het soms zeer onder je voeten? Als je op straat loopt ben je ook in het openbaar, maar dan ga je toch ook niet bemoeien met mensen die je niet mag of aanstaat? Of wel soms? Ook in het openbaar moet je je weten te distantieren van dingen die je niet boeien. Maar ogenschijnlijk boei ik jouw wel dus. Athans je reageert telkens weer op mij, waar ik dus niet om vraag.
Dit beloofd nog heel veel leuke post. Let is op je spelling.
Roken is lekker
  zondag 31 mei 2009 @ 18:55:18 #132
247532 Titus-Pullo
[KLB] Held
pi_69580984
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hahahaha, een Geert Wilders stemmer!

Epic fail
Ik stem nooit want ik ben nooit in het land tijdens de verkiezingen
Thirteen!
  zondag 31 mei 2009 @ 18:56:51 #133
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_69581017
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:55 schreef Titus-Pullo het volgende:

[..]

Ik stem nooit want ik ben nooit in het land tijdens de verkiezingen
Nou dat zal echt een gigantische impact hebben op de uitslag, die ene stem minder
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 31 mei 2009 @ 18:58:22 #134
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69581046
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:52 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Dit beloofd nog heel veel leuke post. Let is op je spelling.
Spelling is redelijk. Daarbij twijfel ik aan je chiromatie, omdat in de FAQ duidelijk staat dat niemand foutloos hoeft te spellen. Derhalve is dit de zoveelste domme post van je. Maargoed we zijn er aan gewend van jou.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 18:59:23 #135
247532 Titus-Pullo
[KLB] Held
pi_69581077
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:56 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Nou dat zal echt een gigantische impact hebben op de uitslag, die ene stem minder
Daar gaat het toch helemaal niet over, losert
Thirteen!
  zondag 31 mei 2009 @ 19:00:46 #136
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69581106
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:59 schreef Titus-Pullo het volgende:

[..]

Daar gaat het toch helemaal niet over, losert
Ga toch op scooterfreaks rondhangen. Want dit gaat niet echt wat worden met jou.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69581353
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ga toch op scooterfreaks rondhangen. Want dit gaat niet echt wat worden met jou.
Zegt zoeen vrachwagen kankerkneus.
Dit word nog vermakelijk.
Roken is lekker
pi_69581367
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Spelling is redelijk. Daarbij twijfel ik aan je chiromatie, omdat in de FAQ duidelijk staat dat niemand foutloos hoeft te spellen. Derhalve is dit de zoveelste domme post van je. Maargoed we zijn er aan gewend van jou.
Kijk hem eens opfokken dan.
Roken is lekker
pi_69581394
TS is een belediging vooor klapmongolen. No troll intended.
pi_69581407
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef Emimich het volgende:
TS is een belediging vooor klapmongolen. No troll intended.
Jij was toch diegene die ervoor heeft gezorgd dat die gek niet in KPD kon komen?
Roken is lekker
  zondag 31 mei 2009 @ 19:15:03 #141
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69581417
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Zegt zoeen vrachwagen kankerkneus.
Dit word nog vermakelijk. [ afbeelding ]
Aha jij bent dus ook een vmbo'r, athans daar beslechten ze ook dingen als ze het niet kunnen winnen. ''kankerkneus'' heel triest. Mij maak je niet wijs dat jij een eigen bedrijf hebt. Laat staan werk hebt. Ja mischien bij de sociale werkplaats maar verder niet.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 19:15:36 #142
247532 Titus-Pullo
[KLB] Held
pi_69581423
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ga toch op scooterfreaks rondhangen. Want dit gaat niet echt wat worden met jou.
Ik heb toen ik 16 werd aan mijn ouders duidelijk gemaakt dat ik geen scooter wilde, aangezien die dingen kansloos zijn en geld vreten

Maar verzin gerust nog een paar stereotypische beledigingen, ze zijn wel schattig
Thirteen!
pi_69581430
Heb vroeger eens 210 gulden betaald voor een import snes game
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_69581432
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Aha jij bent dus ook een vmbo'r, athans daar beslechten ze ook dingen als ze het niet kunnen winnen. ''kankerkneus'' heel triest. Mij maak je niet wijs dat jij een eigen bedrijf hebt. Laat staan werk hebt. Ja mischien bij de sociale werkplaats maar verder niet.
Ik bespreur jaloezie.

Godverdomme ik dacht dat een mens niet dommer kon zijn, je bepaald een niveau op een scheldwoord, tering.
Roken is lekker
  zondag 31 mei 2009 @ 19:16:24 #145
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69581439
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef Emimich het volgende:
TS is een belediging vooor klapmongolen. No troll intended.
En jij voor de 50 plussers op Fok! Ben jij al over de ''diss'' van gister heen?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 19:16:44 #146
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69581445
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik bespreur jaloezie.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 19:17:16 #147
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69581461
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Titus-Pullo het volgende:

[..]

Ik heb toen ik 16 werd aan mijn ouders duidelijk gemaakt dat ik geen scooter wilde, aangezien die dingen kansloos zijn en geld vreten

Maar verzin gerust nog een paar stereotypische beledigingen, ze zijn wel schattig
Stoer man.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69581470
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

EN HIJ TYPTE "JE BEPAALD"!! MET EEN D
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 31 mei 2009 @ 19:19:48 #149
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69581511
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik bespreur jaloezie.

Godverdomme ik dacht dat een mens niet dommer kon zijn, je bepaald een niveau op een scheldwoord, tering.
Jij bent hier de gene die generaliseert, jij beoordeeld mensen immers op hun opleiding. Ik op hun ouvre, en als ik eerlijk ben hoop ik dat jij een kloon bent want als dit echt is
Trouwens gefeliciteerd nog. Met je zoveelste domme post.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69581554
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij bent hier de gene die generaliseert, jij beoordeeld mensen immers op hun opleiding. Ik op hun ouvre, en als ik eerlijk ben hoop ik dat jij een kloon bent want als dit echt is
Trouwens gefeliciteerd nog. Met je zoveelste domme post.
Je jat zinnen wat al tegen je is gebruikt, sneu kind.
Roken is lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')