Cliche.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:41 schreef Titus-Pullo het volgende:
Aan dit topic kun je zien dat TS inderdaad een arme sloeber is.
Niks inburgeren, uitzetten die hap.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
![]()
Wanneer begin je met de inburgeringscursus?
Hahahaha, een Geert Wilders stemmer!quote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Niks inburgeren, uitzetten die hap.
Dit beloofd nog heel veel leuke post. Let is op je spelling.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doet het soms zeer onder je voeten? Als je op straat loopt ben je ook in het openbaar, maar dan ga je toch ook niet bemoeien met mensen die je niet mag of aanstaat? Of wel soms? Ook in het openbaar moet je je weten te distantieren van dingen die je niet boeien. Maar ogenschijnlijk boei ik jouw wel dus. Athans je reageert telkens weer op mij, waar ik dus niet om vraag.
Ik stem nooit want ik ben nooit in het land tijdens de verkiezingenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hahahaha, een Geert Wilders stemmer!
Epic fail
Nou dat zal echt een gigantische impact hebben op de uitslag, die ene stem minderquote:Op zondag 31 mei 2009 18:55 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik stem nooit want ik ben nooit in het land tijdens de verkiezingen
Spelling is redelijk. Daarbij twijfel ik aan je chiromatie, omdat in de FAQ duidelijk staat dat niemand foutloos hoeft te spellen. Derhalve is dit de zoveelste domme post van je. Maargoed we zijn er aan gewend van jou.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit beloofd nog heel veel leuke post. Let is op je spelling.
Daar gaat het toch helemaal niet over, losertquote:Op zondag 31 mei 2009 18:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nou dat zal echt een gigantische impact hebben op de uitslag, die ene stem minder
Ga toch op scooterfreaks rondhangen. Want dit gaat niet echt wat worden met jou.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:59 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet over, losert
Zegt zoeen vrachwagen kankerkneus.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga toch op scooterfreaks rondhangen. Want dit gaat niet echt wat worden met jou.
Kijk hem eens opfokken dan.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Spelling is redelijk. Daarbij twijfel ik aan je chiromatie, omdat in de FAQ duidelijk staat dat niemand foutloos hoeft te spellen. Derhalve is dit de zoveelste domme post van je. Maargoed we zijn er aan gewend van jou.
Jij was toch diegene die ervoor heeft gezorgd dat die gek niet in KPD kon komen?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef Emimich het volgende:
TS is een belediging vooor klapmongolen. No troll intended.
Aha jij bent dus ook een vmbo'r, athans daar beslechten ze ook dingen als ze het niet kunnen winnen. ''kankerkneus'' heel triest. Mij maak je niet wijs dat jij een eigen bedrijf hebt. Laat staan werk hebt. Ja mischien bij de sociale werkplaats maar verder niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zegt zoeen vrachwagen kankerkneus.
Dit word nog vermakelijk. [ afbeelding ]
Ik heb toen ik 16 werd aan mijn ouders duidelijk gemaakt dat ik geen scooter wilde, aangezien die dingen kansloos zijn en geld vretenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga toch op scooterfreaks rondhangen. Want dit gaat niet echt wat worden met jou.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aha jij bent dus ook een vmbo'r, athans daar beslechten ze ook dingen als ze het niet kunnen winnen. ''kankerkneus'' heel triest. Mij maak je niet wijs dat jij een eigen bedrijf hebt. Laat staan werk hebt. Ja mischien bij de sociale werkplaats maar verder niet.
En jij voor de 50 plussers op Fok! Ben jij al over de ''diss'' van gister heen?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef Emimich het volgende:
TS is een belediging vooor klapmongolen. No troll intended.
quote:
Stoer man.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 16 werd aan mijn ouders duidelijk gemaakt dat ik geen scooter wilde, aangezien die dingen kansloos zijn en geld vreten![]()
Maar verzin gerust nog een paar stereotypische beledigingen, ze zijn wel schattig
EN HIJ TYPTE "JE BEPAALD"!! MET EEN Dquote:
Jij bent hier de gene die generaliseert, jij beoordeeld mensen immers op hun opleiding. Ik op hun ouvre, en als ik eerlijk ben hoop ik dat jij een kloon bent want als dit echt isquote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik bespreur jaloezie.
Godverdomme ik dacht dat een mens niet dommer kon zijn, je bepaald een niveau op een scheldwoord, tering.![]()
Je jat zinnen wat al tegen je is gebruikt, sneu kind.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent hier de gene die generaliseert, jij beoordeeld mensen immers op hun opleiding. Ik op hun ouvre, en als ik eerlijk ben hoop ik dat jij een kloon bent want als dit echt is![]()
Trouwens gefeliciteerd nog. Met je zoveelste domme post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |