abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69579212
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je bedoeld dat je je vereerd voelt
Grappig dat je in elke post toch een spelfout maakt, hoe kort de post ook is.
  zondag 31 mei 2009 @ 17:43:00 #102
247532 Titus-Pullo
[KLB] Held
pi_69579215
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Welke datums? Stem ik mijn vakantie daarop af.
Vanaf vrijdag tot 1 augustus
Thirteen!
  zondag 31 mei 2009 @ 17:44:15 #103
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69579260
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:42 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Grappig dat je in elke post toch een spelfout maakt, hoe kort de post ook is.

Ga je nog scoren? Is je tot nog toe niet gelukt.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69579393
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ga je nog scoren? Is je tot nog toe niet gelukt.
hij heeft Yolanthe gescored, dat kan jij niet zeggen
  zondag 31 mei 2009 @ 17:54:28 #105
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69579513
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:50 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

hij heeft Yolanthe gescored, dat kan jij niet zeggen
Meenje Ik ga straks scoren met een prachtig mooi uitgekiend klb topic. Het zal veel weerzin gaan oproepen maargoed Dat gaat een topic van niveau worden al zeg ik het zelf
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69579583
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Meenje Ik ga straks scoren met een prachtig mooi uitgekiend klb topic. Het zal veel weerzin gaan oproepen maargoed Dat gaat een topic van niveau worden al zeg ik het zelf
pi_69579599
Als ik sommige reacties van je lees denk ik echt dat je niet helemaal gezond bent.
Roken is lekker
pi_69579618
Enig idee wat het kost om een beetje Playstation 3 titel te maken?

Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 31 mei 2009 @ 17:58:41 #109
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69579630
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als ik sommige reacties van je lees denk ik echt dat je niet helemaal gezond bent.
Ik heb inderdaad 1 griepje onder de leden. Maar ik krijg de indruk dat je me geen geweldige user vind. Maar toch blijf je posten en om aandacht zeuren bij mij? Waarom? Omdat je domme mensen interessant vind? Kom maar met een serieus antwoord.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69579638
veel spellen zijn hun geld niet waard, gta was ook 1 grote hype
vond saints row beter
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_69579688
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad 1 griepje onder de leden. Maar ik krijg de indruk dat je me geen geweldige user vind. Maar toch blijf je posten en om aandacht zeuren bij mij? Waarom? Omdat je domme mensen interessant vind? Kom maar met een serieus antwoord.
pi_69579706
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:49 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]


Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69579805
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad 1 griepje onder de leden. Maar ik krijg de indruk dat je me geen geweldige user vind. Maar toch blijf je posten en om aandacht zeuren bij mij? Waarom? Omdat je domme mensen interessant vind? Kom maar met een serieus antwoord.
_! Ik vind je inderdaad geen geweldige user, en het griepje heeft er niets mee te maken dat ik je niet 100% gezond vind. __!
Roken is lekker
  zondag 31 mei 2009 @ 18:07:53 #114
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69579842
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:06 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

__________! Serieus antwoord geven op zoeen kutuser. _! Ik vind je inderdaad geen geweldie user, en het griepje heeft er niets mee te maken dat ik je niet 100% gezond vind. __!
Bemoei je je altijd zo met mensen die je dom vind niet geweldig vind of zelfs haat? Of is dit sporadisch?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 18:08:11 #115
247532 Titus-Pullo
[KLB] Held
pi_69579859
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad 1 griepje onder de leden.
Dit vond jij een slimme opmerking?
Thirteen!
pi_69579930
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Bemoei je je altijd zo met mensen die je dom vind niet geweldig vind of zelfs haat? Of is dit sporadisch?
Wow Fok! is een openbaar Forum. Gast denk eerst is een keer na voordat je wat post.
Roken is lekker
pi_69580002
Dit moet gewoon een geweldige kloon zijn...
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  zondag 31 mei 2009 @ 18:15:06 #118
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69580040
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:10 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Wow Fok! is een openbaar Forum. Gast denk eerst is een keer na voordat je wat post.
Doet het soms zeer onder je voeten? Als je op straat loopt ben je ook in het openbaar, maar dan ga je toch ook niet bemoeien met mensen die je niet mag of aanstaat? Of wel soms? Ook in het openbaar moet je je weten te distantieren van dingen die je niet boeien. Maar ogenschijnlijk boei ik jouw wel dus. Athans je reageert telkens weer op mij, waar ik dus niet om vraag.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 18:28:00 #119
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_69580392
Idd wie gaat er nou een ps3 kopen

Xbox FTW
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zondag 31 mei 2009 @ 18:29:53 #120
247532 Titus-Pullo
[KLB] Held
pi_69580427
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Doet het soms zeer onder je voeten? Als je op straat loopt ben je ook in het openbaar, maar dan ga je toch ook niet bemoeien met mensen die je niet mag of aanstaat? Of wel soms? Ook in het openbaar moet je je weten te distantieren van dingen die je niet boeien. Maar ogenschijnlijk boei ik jouw wel dus. Athans je reageert telkens weer op mij, waar ik dus niet om vraag.
''jouw''

Breezert
Thirteen!
  zondag 31 mei 2009 @ 18:32:16 #121
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69580488
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:29 schreef Titus-Pullo het volgende:

[..]

''jouw''

Breezert
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 31 mei 2009 @ 18:37:58 #122
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69580605
Ik koop heel veel PS3 spellen, dat het voor jou een 'godsvermogen' is betekent niet dat iedereen een sloeber is jong.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_69580610
Slotje?
Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
  zondag 31 mei 2009 @ 18:38:36 #124
247532 Titus-Pullo
[KLB] Held
pi_69580620
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]


Bezittelijk voornaamwoord, jungske
Thirteen!
  zondag 31 mei 2009 @ 18:40:46 #125
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69580668
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:37 schreef Jajong het volgende:
Ik koop heel veel PS3 spellen, dat het voor jou een 'godsvermogen' is betekent niet dat iedereen een sloeber is jong.
Jajong.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')