Heb je hem gekozen voor de XL game of ben je gewoon 'fan' van hem?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:25 schreef TheArt het volgende:
GSM Stosur.
Jaja, Jeremy breakt nu zelf naar een 3-1-voorsprong
EDIT: En ja hoor, direct weer teruggebrokenWordt nu meer een WTA-wedstrijd.
EDIT2: En nu 4-3 en een break voor Haas. Jezus Jeremy, faalhaas![]()
![]()
Nee, een fan hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heb je hem gekozen voor de XL game of ben je gewoon 'fan' van hem?
Voor mij zijn er maar twee echte kanshebbers en twee outsiders: Nadal en Federer en Djokovic en Tsonga.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand dit topic nog in de filter zetten?
Klinkt misschien stom, maar ik vind dat er nog zoveel sterke spelers over zijn die ik allemaal wel (van een beetje tot heel erg) in staat zie om het toernooi te winnen:
Nadal
Federer
Djokovic
Murray
Del Potro
Roddick (speciaal voor KZ)
Verdasco
Davydenko
Gonzalez (hoe zonde ook...)
Tsonga
Monfils
Davydenko op Verdasco zie ik in de kwartfinale wel Nadal verslaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Voor mij zijn er maar twee echte kanshebbers en twee outsiders: Nadal en Federer en Djokovic en Tsonga.
Murray: Mist de gravelkwaliteiten
Del Potro: Legt het af tegen óf Tsonga óf Djokovic
Roddick: Op gravel een Grand Slam winnen
Verdasco: Is té wisselvallig
Davydenko: Zie Murray
Gonzalez: Mooie speler, maar te wisselvallig
Monfils: Ook hij is te wisselvallig
Nee johquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het ligt er een beetje aan. In het onwaarschijnlijke geval dat iemand van Nadal weet te winnen voor de semifinale (dat zou dus Verdasco moeten zijn, of Davydenko moet de dag van zijn leven hebben), ligt de draw inderdaad open. Murray/Gonzalez kan best van die semifinalist winnen. Wie dan de finale wint, tja, Gonzalez zie ik het niet redden tegen Federer/Djokovic/Tsonga, maar Murray zou het best eens kunnen lukken.
Maar natuurlijk wint Nadal gewoon waarschijnlijk en verslaat hij ook Federer/Djokovic/Tsonga wel in de finale.
25-8 record op gravel dit jaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:16 schreef groenen het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over Maximo Gonzalez?
Het is ook vrij triest natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
6-2 6-2 Voor Tsonga.
Maar wat is dat commentaar irritant zeg.
Ze zijn nu al bijna een uur constant Rochus af te zeiken
Dat is dan ook wel heel slecht. Als Tsonga wat beter zijn best deed had dit gewoon een triple bagle moeten worden. Snap niet waarom ze dit ipv Del Potro-Andreev of Djokovic-Kohlschreiber uitzenden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
6-2 6-2 Voor Tsonga.
Maar wat is dat commentaar irritant zeg.
Ze zijn nu al bijna een uur constant Rochus af te zeiken
Ik snap ook niet waarom ze juist dit uitzenden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel heel slecht. Als Tsonga wat beter zijn best deed had dit gewoon een triple bagle moeten worden. Snap niet waarom ze dit ipv Del Potro-Andreev of Djokovic-Kohlschreiber uitzenden.
Nadal wint gewoon dit toernooi punt uitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand dit topic nog in de filter zetten?
Klinkt misschien stom, maar ik vind dat er nog zoveel sterke spelers over zijn die ik allemaal wel (van een beetje tot heel erg) in staat zie om het toernooi te winnen:
Nadal
Federer
Djokovic
Murray
Del Potro
Roddick (speciaal voor KZ)
Verdasco
Davydenko
Gonzalez
Tsonga
Monfils
Omdat zijn draw redelijk makkelijk is. Van Nadal zie ik hem niet winnen, maar als Nadal blijkt te verliezen en hij komt door Cilic en Gonzalez heen, dan heeft hij best kans om in de finale te komen. En we weten allemaal hoe goed de Federer-Murray match up is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Nadal wint gewoon dit toernooi punt uit![]()
Waarom Murray trouwens? die weet nog steeds niet hoe die op gravel moet spelen
En Davydonkey zie ik sowieso nooit een Grand Slam winnen, hij mist voor mij net dat beetje extra
Zo hebben alle favorieten al matig (en goed) tennis laten zienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou, Nole verspilt een breakpunt en verliest een set tegen Kohlschreiber. Ben benieuwd.
Ik zie hem op gravel echt niet van Gonzo winnenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat zijn draw redelijk makkelijk is. Van Nadal zie ik hem niet winnen, maar als Nadal blijkt te verliezen en hij komt door Cilic en Gonzalez heen, dan heeft hij best kans om in de finale te komen. En we weten allemaal hoe goed de Federer-Murray match up is.
Ach, het blijft wel Murray he. Ik heb ook Gonzo als halve finalist in mijn bracket, maar Murray is en blijft doortrapt en kan natuurlijk heel goed tennissen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zie hem op gravel echt niet van Gonzo winnen![]()
Hij had al moeite met Starace
Tweede set naar Tommy trouwens
Doe eens een wilde gok:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:29 schreef Szura het volgende:
Robredo inmiddels wel 3-0 voor in de derde set.
Waarom speelt die trouwens op Court 7 terwijl een stom dubbelpartijtje op 2 gaande is
Tja ik vind kwaliteit en het prestige van de wedstrijd toch voor het feit gaan dat ze Frans zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok:
Roland Garros wordt gespeeld in _______?
De spelers zijn ______?
Zou kunnen. Vond hem ook al slecht tegen Starkovsky (wat ik zag) maar dacht dat dat gewoon aan de matige tegenstand lag...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het weer misschien? Het is warm en we weten dat Djoko daar niet echt tegen kan.
Nah, RG heeft hij al gehad. Was het de USO geweest....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:37 schreef Szura het volgende:
Verrassend als die vandaag uitgeschakeld zou worden.
Zou ie nog op gaan geven in de derde set?
Vorig jaar in de halve finale kwam hij wel terug van een dergelijke achterstand, tegen Nadal nota bene.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
5-1. Gaat Djokovic een Murray/Fedje maken? Lijkt me niet echt het type...
Wat een gewaagde voorspellingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik denk nog steeds dat Nadal het toernooi gaat winnen.
Geen, http://app.nos.nl/tennis/quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:55 schreef Mannekino het volgende:
Op welke zender kan ik Federer nu zien? NOS is weg opeens.
Sport1 zendt Federer-Mathieu uit. Op het 4e kanaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Geen, http://app.nos.nl/tennis/
Alleen doet hier het geluid het niet.
Oke, die heb ik niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sport1 zendt Federer-Mathieu uit. Op het 4e kanaal.
tenminste ook geen irritante commentatoren.. (:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Geen, http://app.nos.nl/tennis/
Alleen doet hier het geluid het niet.
quote:Court Philippe Chatrier
11:00 Start
1 Men's Singles - 4th Rnd.
Fernando Gonzalez (CHI)[12]
v. Victor Hanescu (ROU)[30]
followed by
2 Women's Singles - 4th Rnd.
Dinara Safina (RUS)[1]
v. Aravane Rezai (FRA)
3 Men's Singles - 4th Rnd.
Rafael Nadal (ESP)[1]
v. Robin Soderling (SWE)[23]
4 Women's Singles - 4th Rnd.
Maria Sharapova (RUS)
v. Na Li (CHN)[25]
Court Suzanne Lenglen
11:00 Start
1 Women's Singles - 4th Rnd.
Agnes Szavay (HUN)[29]
v. Dominika Cibulkova (SVK)[20]
followed by
2 Men's Singles - 4th Rnd.
Andy Murray (GBR)[3]
v. Marin Cilic (CRO)[13]
3 Women's Singles - 4th Rnd.
Victoria Azarenka (BLR)[9]
v. Ana Ivanovic (SRB)[8]
4 Men's Singles - 4th Rnd.
Nikolay Davydenko (RUS)[10]
v. Fernando Verdasco (ESP)[8]
Ik!quote:
quote:
Is dat onterecht ?quote:
Nou ja, ze staat een break voor in de 3e set.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat onterecht ?
Ze is aan het verliezen man.
Genieten toch ?
Nee, normaal werkt het wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef Mannekino het volgende:
is het geluid altijd uit ofzo bij die stream?
Nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef Szura het volgende:
Zeg Fed-fan, is misschien al voorbij gekomen maar heb je nog antwoord gekregen op die e-mail naar Eurosport
De mix. Bestaat dat ook nog?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:11 schreef NY_Giant het volgende:
Rik de Voest pakt de eerste set in de mixed met 6-1! Het bliijft een held... Zou Rodionova eigenlijk Martin zijn?
Ja, misschien komt het nog.quote:
Goeie tip.quote:
Zou mooi zijn ja. En dan doorstomen in set 4.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef Szura het volgende:
Als Fed nou ff een snelle game aflevert komt de druk meteen weer bij Mathieu te liggen en kan ie misschien een break maken
Teletekst ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
Atptennis.com is eigenlijk best traag. Er staat nog niks op over Djokovic. Op tennis.com stond het er meteen na de wedstrijd op.
Ze gaan doorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
Zendt Eurosport maar tot 20.30 uur uit en gaan ze dan naar Game Set & Mats? Of maken ze Federers partij af (weet niet hoe dat de andere dagen ging)..
Ja hij verrast mij ook in positieve zin.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
*2-3 Federer nu. Mooie slagen heeft Mathieu eigenlijk.
En ze stond nog 5-2 voor ofzo. in ieder geval 4-1quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:02 schreef Wilskracht het volgende:
Wozniacki verliest eerste set
Help het oog wil ook wat.
Ja, schitterend punt.quote:
Bakker is met Hans van Zetten de bestequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:11 schreef Szura het volgende:
Bakker heeft gelijk dat we prachtig tennis te zien krijgen.![]()
Mannentennis is zoveel beter
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:23 schreef TheGeneral het volgende:
Federer en Mathieu staan ze goed te raken hoor![]()
quote:*5-4 Federer, uitserveren please.
Wat een verschil met die dikke varkens zoals Krajicek ze noemdequote:
Tis dan ook belachelijk dat de prijzengelden gelijk zijn getrokken. Dit soort partijen zie je al nooit bij vrouwentennis, laat staan een wedstrijd als Verdasco - Nadal. Ik zap ook bijna altijd weg bij vrouwentennisquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wat een verschil met die dikke varkens zoals Krajicek ze noemde
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:48 schreef Wilskracht het volgende:
Mooi damestennis letterlijk en figuurlijk
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Christea wint.Mar Wozniacki had van mij ook mogen winnen.
![]()
Christea bedankt het publiek precies hetzelfde als Sharapova.
Niet helemaal hetzelfde, ze gaf 1 kushandje, Sharapova geeft er altijd 4quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Christea wint.Mar Wozniacki had van mij ook mogen winnen.
![]()
Christea bedankt het publiek precies hetzelfde als Sharapova.
Ja, het is vanaf nu geloof ik allemaal geweldig, behalve die wedstrijd waarin Robredo speelt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:04 schreef tennisboy het volgende:
Voor morgen is de leukste partij: Davydenko - Verdasco. Dit zal wel een mooie kraker worden.
ja klopt, dus dat wordt smullen de aankomende weekquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is vanaf nu geloof ik allemaal geweldig, behalve die wedstrijd waarin Robredo speelt.
Wat, de bedwinger van Nadal? Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:17 schreef tennisboy het volgende:
[..]
ja klopt, dus dat wordt smullen de aankomende week.
Robredo speelt tegen de bedwinger van Nadal, dat zou ook een mooie wedstrijd kunnen worden![]()
Had je ook gezeurd wanneer een wedstrijd van Roddick niet werd uit gezonden, nee!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef TheGeneral het volgende:
In het sportjournaal zou een samenvatting komen van Federer - Mathieu omdat ze toen ze live waren, geen tijd ervoor hadden,
En dus geen samenvatting van Federer, NOS
Als ze tijdens de middaguitzending duidelijk zeggen dat er 's avonds een samenvatting komt, moeten ze dat gewoon waarmaken...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Had je ook gezeurd wanneer een wedstrijd van Roddick niet werd uit gezonden, nee!
Wees blij dat NOS er is en het moet dealen met tijdschema's etc.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:06 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als ze tijdens de middaguitzending duidelijk zeggen dat er 's avonds een samenvatting komt, moeten ze dat gewoon waarmaken...
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Had je ook gezeurd wanneer een wedstrijd van Roddick niet werd uit gezonden, nee!
Wees blij dat NOS er is en het moet dealen met tijdschema's etc.
Je spreekt jezelf tegenquote:
Dat is precies hetzelfde als wat TheGeneral ook al zei..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:14 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Fijn, ik blijk geen robot te zijn.
Ik wist niks van een aangekondigde samenvatting.
Mooi, want met robots kunnen we hier niets.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:14 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Fijn, ik blijk geen robot te zijn.
Ja dat was inderdaad gezegd. NOS.quote:Ik wist niks van een aangekondigde samenvatting.
Enigszins,quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde als wat TheGeneral ook al zei..
De wedstrijd Federer - Mathieu stond op het punt te beginnen, de NOS kapte ermee en zei: Vanavond in het sportjournaal van 22.30 een samenvatting van de partij Federer - Mathieu, tevreden?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:21 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Enigszins,
maar je kan het uitleggen als:
Ze hadden expliciet gezegd dat er er een samenvatting van Federer op zou komen.
Of dat die samenvatting niet expliciet is aangekondigd.
Wanneer men zegt, vanavond kan je kijken naar een samenvatting van Federer, dan moeten ze het waar maken, wanneer dit niet is gezegd, heb je pech gehad dat die van Federer gesneuvelt is.
Nee man, is toch interessant om te zien of Kohlschreiber zijn stunt een vervolg kan geven. Nadal - Soderling verwacht ik weinig van, Murray - Cilic en Haas - Federer hoef ik ook niet te zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is vanaf nu geloof ik allemaal geweldig, behalve die wedstrijd waarin Robredo speelt.
Ja, da's waar. Ik vind Robredo alleen zo suf. Maar je hebt gelijk dat dat waarschijnlijk veel meer een wedstrijd is dan de andere drie die je noemt.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee man, is toch interessant om te zien of Kohlschreiber zijn stunt een vervolg kan geven. Nadal - Soderling verwacht ik weinig van, Murray - Cilic en Haas - Federer hoef ik ook niet te zien.
Je bent helemaal niet Federer-fan. Dat ben ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 08:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Federer-Haas op de Australian Open 2002 was overigens één van de mooiste wedstrijden ooit en tevens het moment dat ik Federerfan werd.
Wie weet.quote:Op zondag 31 mei 2009 08:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Omdat Cilic Murray van de baan gaat meppen?
Zonder streepje! Ik zou niet durven mezelf met jou te vergelijkenquote:Op zondag 31 mei 2009 08:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet Federer-fan. Dat ben ik.
neujquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De wedstrijd Federer - Mathieu stond op het punt te beginnen, de NOS kapte ermee en zei: Vanavond in het sportjournaal van 22.30 een samenvatting van de partij Federer - Mathieu, tevreden?![]()
En ik had het ook willen zien als het Nadal was, of Roddick of Tsonga of wie dan ook. Misschien raar, maar ik zit in dit topic omdat ik van tennis houd. Dus als je alleen maar komt irriteren, blijf dan maar lekker weg
sorry, bedoel uiteraard de bedwinger van Djokovicquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat, de bedwinger van Nadal? Wie is dat dan?
Op de Online Stream is nu gewoon Gonzo - Hanescu te zien..quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef tennisboy het volgende:
Volgens het schema, stoppen ze al om 12.00, en beginnen ze weer om 17.30 met Nadal. Vandaag dus er dus helaas heel weining tennis te zien bij de NOS.
De online stream van de nos doet het in Duitsland nietquote:Op zondag 31 mei 2009 11:40 schreef senswal het volgende:
[..]
Op de Online Stream is nu gewoon Gonzo - Hanescu te zien..
Op de tv zelf stoppen ze om 12.00 met tennis, de stream zal waarschijnlijk wel gewoon doorgaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:40 schreef senswal het volgende:
[..]
Op de Online Stream is nu gewoon Gonzo - Hanescu te zien..
Het gaat wel erg goed voor haar, kijken hoe het in set 2 gaatquote:
Ik weet het niet hoor, volgens mij ben jij stiekem een Nadal-fan die nog niet uit de kast is gekomen.quote:Op zondag 31 mei 2009 08:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet Federer-fan. Dat ben ik.
Nee, da's nie waar.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, volgens mij ben jij stiekem een Nadal-fan die nog niet uit de kast is gekomen.
Da's wel fantastisch ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:56 schreef TheArt het volgende:
Nando Gonzalez staat echt briljant te spelen. Die stats ook tot nu toe. 30 winners en maar 8 UE's.
Het is een combinatie van twee dingen. Bij Agi loopt het slecht en Dominika heeft dan ook nog eens een spelletje dat de tegenstandster nog slechter laat spelen. Ze slaat echt zoveel terug, ze stuurt een tegenstandster op de baan van links naar rechts en driekwart van de ballen zo diep dat het wachten is op de fout van Agi.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:20 schreef qonmann het volgende:
Cibulkova weer break voor.
Wat loopt het slecht bij de Venus-bedwingster
Ik heb het gisteren nog gemeld.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:21 schreef Cavalier1 het volgende:
Zijn er nog Nederlandse deelnemers aan het junioren toernooi?
Vind het wel meevallen. Speelt eigenlijk best goed, zeer degelijk. Tweede set 6 winners en maar 1-3 unforced errors of zo. Heeft alleen niet de wapens tegen Gonzo's vuurkracht. Daar redt hij het met die degelijkheid niet van.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:23 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Die Roemeen oogt al de hele tijd zo sloom zeg.. heeft nog geen dropshot gehaald van gonzalez volgens mij
Laten we relativeren, hij speelt tegen Hanescu. Het wordt hem dus ook niet moeilijk gemaaktquote:
Vind je dat echt? Ik vind ze allebei dramatisch slecht, dit tennis is niet om aan te zien.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is een combinatie van twee dingen. Bij Agi loopt het slecht en Dominika heeft dan ook nog eens een spelletje dat de tegenstandster nog slechter laat spelen. Ze slaat echt zoveel terug, ze stuurt een tegenstandster op de baan van links naar rechts en driekwart van de ballen zo diep dat het wachten is op de fout van Agi.
Oh ja, da's waar.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:29 schreef XL het volgende:
[..]
Laten we relativeren, hij speelt tegen Hanescu. Het wordt hem dus ook niet moeilijk gemaakt
Nou nou, je kan ook overdrijven hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:35 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind ze allebei dramatisch slecht, dit tennis is niet om aan te zien.
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
Is de OOP van Chatrier voor vandaag veranderd? Gonzalez stond toch als tweede op het programma?
Oké, bedankt.quote:
Over het algemeen ben ik het er wel mee eens, alleen Roddick zou ook kunnen winnen van Monfils.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de wedstrijden van morgen:
Robredo-Kohlschreiber
Haas-Federer
Monfils-Roddick
Tsonga-Del Potro...
Persoonlijk ga ik voor Kohlschreiber, Federer, Monfils, Tsonga, maar alleen van Federer ben ik redelijk zeker...
Ik denk Kohlschreiber, Federer, Monfils, Del Potro.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de wedstrijden van morgen:
Robredo-Kohlschreiber
Haas-Federer
Monfils-Roddick
Tsonga-Del Potro...
Persoonlijk ga ik voor Kohlschreiber, Federer, Monfils, Tsonga, maar alleen van Federer ben ik redelijk zeker...
Iddquote:Op zondag 31 mei 2009 12:50 schreef tennisboy het volgende:
nu dan een mooie wedstrijd tussen Cilic en Marray, jammer dat die wedstrijd niet op tv te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |