Heb je hem gekozen voor de XL game of ben je gewoon 'fan' van hem?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:25 schreef TheArt het volgende:
GSM Stosur.
Jaja, Jeremy breakt nu zelf naar een 3-1-voorsprong
EDIT: En ja hoor, direct weer teruggebrokenWordt nu meer een WTA-wedstrijd.
EDIT2: En nu 4-3 en een break voor Haas. Jezus Jeremy, faalhaas![]()
![]()
Nee, een fan hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heb je hem gekozen voor de XL game of ben je gewoon 'fan' van hem?
Voor mij zijn er maar twee echte kanshebbers en twee outsiders: Nadal en Federer en Djokovic en Tsonga.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand dit topic nog in de filter zetten?
Klinkt misschien stom, maar ik vind dat er nog zoveel sterke spelers over zijn die ik allemaal wel (van een beetje tot heel erg) in staat zie om het toernooi te winnen:
Nadal
Federer
Djokovic
Murray
Del Potro
Roddick (speciaal voor KZ)
Verdasco
Davydenko
Gonzalez (hoe zonde ook...)
Tsonga
Monfils
Davydenko op Verdasco zie ik in de kwartfinale wel Nadal verslaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Voor mij zijn er maar twee echte kanshebbers en twee outsiders: Nadal en Federer en Djokovic en Tsonga.
Murray: Mist de gravelkwaliteiten
Del Potro: Legt het af tegen óf Tsonga óf Djokovic
Roddick: Op gravel een Grand Slam winnen
Verdasco: Is té wisselvallig
Davydenko: Zie Murray
Gonzalez: Mooie speler, maar te wisselvallig
Monfils: Ook hij is te wisselvallig
Nee johquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het ligt er een beetje aan. In het onwaarschijnlijke geval dat iemand van Nadal weet te winnen voor de semifinale (dat zou dus Verdasco moeten zijn, of Davydenko moet de dag van zijn leven hebben), ligt de draw inderdaad open. Murray/Gonzalez kan best van die semifinalist winnen. Wie dan de finale wint, tja, Gonzalez zie ik het niet redden tegen Federer/Djokovic/Tsonga, maar Murray zou het best eens kunnen lukken.
Maar natuurlijk wint Nadal gewoon waarschijnlijk en verslaat hij ook Federer/Djokovic/Tsonga wel in de finale.
25-8 record op gravel dit jaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:16 schreef groenen het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over Maximo Gonzalez?
Het is ook vrij triest natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
6-2 6-2 Voor Tsonga.
Maar wat is dat commentaar irritant zeg.
Ze zijn nu al bijna een uur constant Rochus af te zeiken
Dat is dan ook wel heel slecht. Als Tsonga wat beter zijn best deed had dit gewoon een triple bagle moeten worden. Snap niet waarom ze dit ipv Del Potro-Andreev of Djokovic-Kohlschreiber uitzenden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
6-2 6-2 Voor Tsonga.
Maar wat is dat commentaar irritant zeg.
Ze zijn nu al bijna een uur constant Rochus af te zeiken
Ik snap ook niet waarom ze juist dit uitzenden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel heel slecht. Als Tsonga wat beter zijn best deed had dit gewoon een triple bagle moeten worden. Snap niet waarom ze dit ipv Del Potro-Andreev of Djokovic-Kohlschreiber uitzenden.
Nadal wint gewoon dit toernooi punt uitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand dit topic nog in de filter zetten?
Klinkt misschien stom, maar ik vind dat er nog zoveel sterke spelers over zijn die ik allemaal wel (van een beetje tot heel erg) in staat zie om het toernooi te winnen:
Nadal
Federer
Djokovic
Murray
Del Potro
Roddick (speciaal voor KZ)
Verdasco
Davydenko
Gonzalez
Tsonga
Monfils
Omdat zijn draw redelijk makkelijk is. Van Nadal zie ik hem niet winnen, maar als Nadal blijkt te verliezen en hij komt door Cilic en Gonzalez heen, dan heeft hij best kans om in de finale te komen. En we weten allemaal hoe goed de Federer-Murray match up is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Nadal wint gewoon dit toernooi punt uit![]()
Waarom Murray trouwens? die weet nog steeds niet hoe die op gravel moet spelen
En Davydonkey zie ik sowieso nooit een Grand Slam winnen, hij mist voor mij net dat beetje extra
Zo hebben alle favorieten al matig (en goed) tennis laten zienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou, Nole verspilt een breakpunt en verliest een set tegen Kohlschreiber. Ben benieuwd.
Ik zie hem op gravel echt niet van Gonzo winnenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat zijn draw redelijk makkelijk is. Van Nadal zie ik hem niet winnen, maar als Nadal blijkt te verliezen en hij komt door Cilic en Gonzalez heen, dan heeft hij best kans om in de finale te komen. En we weten allemaal hoe goed de Federer-Murray match up is.
Ach, het blijft wel Murray he. Ik heb ook Gonzo als halve finalist in mijn bracket, maar Murray is en blijft doortrapt en kan natuurlijk heel goed tennissen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zie hem op gravel echt niet van Gonzo winnen![]()
Hij had al moeite met Starace
Tweede set naar Tommy trouwens
Doe eens een wilde gok:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:29 schreef Szura het volgende:
Robredo inmiddels wel 3-0 voor in de derde set.
Waarom speelt die trouwens op Court 7 terwijl een stom dubbelpartijtje op 2 gaande is
Tja ik vind kwaliteit en het prestige van de wedstrijd toch voor het feit gaan dat ze Frans zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok:
Roland Garros wordt gespeeld in _______?
De spelers zijn ______?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |