quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:48 schreef Wilskracht het volgende:
Mooi damestennis letterlijk en figuurlijk
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Christea wint.Mar Wozniacki had van mij ook mogen winnen.
![]()
Christea bedankt het publiek precies hetzelfde als Sharapova.
Niet helemaal hetzelfde, ze gaf 1 kushandje, Sharapova geeft er altijd 4quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Christea wint.Mar Wozniacki had van mij ook mogen winnen.
![]()
Christea bedankt het publiek precies hetzelfde als Sharapova.
Ja, het is vanaf nu geloof ik allemaal geweldig, behalve die wedstrijd waarin Robredo speelt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:04 schreef tennisboy het volgende:
Voor morgen is de leukste partij: Davydenko - Verdasco. Dit zal wel een mooie kraker worden.
ja klopt, dus dat wordt smullen de aankomende weekquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is vanaf nu geloof ik allemaal geweldig, behalve die wedstrijd waarin Robredo speelt.
Wat, de bedwinger van Nadal? Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:17 schreef tennisboy het volgende:
[..]
ja klopt, dus dat wordt smullen de aankomende week.
Robredo speelt tegen de bedwinger van Nadal, dat zou ook een mooie wedstrijd kunnen worden![]()
Had je ook gezeurd wanneer een wedstrijd van Roddick niet werd uit gezonden, nee!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef TheGeneral het volgende:
In het sportjournaal zou een samenvatting komen van Federer - Mathieu omdat ze toen ze live waren, geen tijd ervoor hadden,
En dus geen samenvatting van Federer, NOS
Als ze tijdens de middaguitzending duidelijk zeggen dat er 's avonds een samenvatting komt, moeten ze dat gewoon waarmaken...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Had je ook gezeurd wanneer een wedstrijd van Roddick niet werd uit gezonden, nee!
Wees blij dat NOS er is en het moet dealen met tijdschema's etc.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:06 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als ze tijdens de middaguitzending duidelijk zeggen dat er 's avonds een samenvatting komt, moeten ze dat gewoon waarmaken...
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Had je ook gezeurd wanneer een wedstrijd van Roddick niet werd uit gezonden, nee!
Wees blij dat NOS er is en het moet dealen met tijdschema's etc.
Je spreekt jezelf tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |