Legendary Genakt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat de europacup 2 niet meer bestaat of 2 europese toernooien zijn genoeg
Mooi dat de CL op TV bij de NOS blijft of Mooi Dat langs de lijn de rechten houdt
Ryan Giggs of Paolo MaldiniMessin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
Aan zijn AT te zien, kijkt hij alleen nog maar wielrennen (quote:Op maandag 6 juli 2009 17:58 schreef Dynastic het volgende:
tonggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
waar is de nieuwe
ga jij een nieuwe makenquote:
Help jij me mee dan?quote:
neequote:
quote:
probeert het gewoonquote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Was ik maar half zo briljant als Tong
quote:
Als spits wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[
Hele lap dilemma'sHad je er zin in Tong?
Ik weet waarom je voor luie veel scorende spits koos![]()
DAT WAS JIJ VROEGERToch?
Ik ging zelfs twijfelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Dynastic het volgende:
Hoffenheim kan weer Duits kampioen worden of Dat blijft een one hit wonder ? Het was toch Wolfsburg?
zo snel tongquote:
Ach vanaf woensdag was er niet meer gepost.quote:
Wat zeggen mensen die dit gestemd hebben over de wedstrijd van gisteren?quote:VVV - Feijenoord 2-2 zegt alles over het niveau van Feijenoord momenteel of Die uitslag zegt helemaal niks
Moest ik ook aan denken.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:09 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wat zeggen mensen die dit gestemd hebben over de wedstrijd van gisteren?
Tasmania Berlin of Union Berlinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef fanneke het volgende:
Dynamo Berlin of Hertha BSC waarom geen Union?
Maak dan een nieuwe!quote:
Zo goed ?quote:
Je bent weer fantastisch Tongquote:
Dat was daar zeer zeker het gevalquote:Op woensdag 2 september 2009 19:11 schreef Anonymousz het volgende:
10 wedstrijden schorsing is te weinig voor het opzettelijk breken van iemands been (opzettelijk wel, maar dat was niet het geval)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Feijenoorders die verantwoordelijk zijn voor de rellen in Hoek van Holland moeten een stadionverbod krijgen of Die rellen hadden niks met voetbal te maken
In Argentinië heb je de fanatiekste suporters of Die komen uit een ander land
Mooi nu al die Nederlandse spelers bij topclubs in europa of Ik had ze liever bij Real Madrid gezien
De diverse supercups moeten worden afgeschaft of Het is een leuk begin van de competities
Liverpool is gewoon te hoog gegrepen voor Ryan Babel of Hij heeft daar wel de kwaliteiten voor
Absurd dat Engeland een Italiaanse bondscoach heeft of Dat is nu eenmaal een toptrainer
Vreemd dat Sollied al zo snel is ontslagen of Daar zal wel een goede reden voor zijn
Leuk dat de dames de kwartfinale hebben gehaald op het EK of Dat interesseert me niet
Ik weet wie de coach is van het Nederlands dames-elftal of Ik heb geen idee
Het onderkoelde commentaar van Theo Reitsma of Het enthousiasme van Jack van Gelder
Co Adriaanse is een aanwinst voor Studio Voetbal of Hij voegt niks toe
AZ heeft met Arsenal een mooie tegenstander geloot of Jammer alweer Arsenal
Luinge vindt zichzelf te belangrijk of Leuk zo'n flamboyante scheidsrechter
Met 5 gelijke spelen schiet VVV niks op of Knap dat ze 5 keer gelijk speeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Den Bosch moet uitkijken dat ze niet degraderen of Dat zal niet gebeuren
Leuk zaterdag Nederland-Japan of Wat heeft zo'n interland op dit moment voor nut
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Van Gaal spreekt na 2 maanden al goed Duits of Zijn Duits is nog niet goedLouis van Gaal laat nog steeds lange stiltes vallen en zoekt altijd de eenvoudigste woorden op (lees: woorden die Nederlands klinken.).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vera Pauwquote:Op woensdag 2 september 2009 14:13 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wie de coach is van het Nederlands dames-elftal of Ik heb geen idee
Er was al 24 uur niet gepostquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 18:14 schreef tong80 het volgende:
Ronald Koeman heeft een te dikke reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |