Ik ga Nederland volgen op het EK voor vrouwen of Dat gaat langs me heen
Ik weet in welke interland een debutant afgelopen woensdag 2 keer scoorde of Ik heb geen idee
Vreemd dat er geen interesse is voor Ruud van Nistelrooij of Dat is niet vreemd
Stom dat Sneijder niet naar Inter wil of Dat is niet stom
Ik kijk op vrijdagavond naar de jupiler wedstrijd op TV of Dat doe ik niet
Absurd een interland terwijl de competitie in Engeland nog niet is begonnen of Dat is niet raar
Leuk Co Adriaanse als analist bij Studio Voetbal of Dat is niet leuk
Iedere andere coach dan Maradona zou al ontslagen zijn bij Argentinië of Daar ben ik niet van overtuigd
Het blauw wit van Argentinië of Het geel van Brazilië
Belachelijk dat Advocaat is ontslagen bij Zenith of Resultaten uit het verleden tellen niet
Ronaldo gaat met Brazilië mee naar het WK of Dat zie ik niet gebeuren
1-1 uit bij Hoffenheim is geen slecht resultaat voor Bayern of Dat is een slechte start voor van Gaal
Ik weet welk land kampioen van midden - en Noord Amerika is geworden of Ik heb geen idee
Mooi dat Dender degradeerde na het ontslag van Jan Boskamp of Wat is daar mooi aan
Mooi dat er 10000 Engelsen naar een vriendschappelijke uitwedstrijd van hun land gaan of Wat is daar mooi aan
De aankoop van NEC van de Belgische spits is de beste aankoop van het jaar of Dat moet nog blijken
Ik weet welke vrouw van een trainer ooit in de Playboy stond of Ik heb geen idee
Hopen dat Guus het WK haalt of Hopen dat Leo het WK haalt
Ben Haverkort of Pieter Vink
[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 14-08-2009 16:03:08 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !