oh jee, da's best wel een anti climax jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef French het volgende:
Ik wacht al heeeeeel lang op een aanzoek.Ik was laatst met manlief op duikvakantie, en was toevallig jarig. Gaat hij naast me zitten aan het strand (voor de duidelijkheid, het was net iets TE perfect: fakkels, champagne, ondergaande zon...) en toen zou ik mijn cadeau krijgen. Ik zag een klein doosje en dacht: nu komt het. Ik maak het open: wit gouden ring met 5 diamanten. Ging bijna hyperventileren! Zegt manlief doodleuk: "Nou schatje, gefeliciteerd met je verjaardag!"
.......
![]()
Superdesuperschattig natuurlijk dat hij zo zijn best heeft gedaan op mijn verjaardagscadeau, maar toch een beetje een anticlimax... Daarom teer ik maar op deze verhalen en is dit een ordinair tvp'tje
Maar dat is toch fantastisch? Een huwelijksaanzoek op die manier was vele malen voor de hand liggender geweest, als ik je goed beluister. Geweldig hoe hij jouw verjaardag heeft gevierd en ik snap de teleurstelling niet. Alsof hij nou nooit iets kan doen dat een eventueel aanzoek zou overtreffen, wat jammer!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef French het volgende:
Ik wacht al heeeeeel lang op een aanzoek.Ik was laatst met manlief op duikvakantie, en was toevallig jarig. Gaat hij naast me zitten aan het strand (voor de duidelijkheid, het was net iets TE perfect: fakkels, champagne, ondergaande zon...) en toen zou ik mijn cadeau krijgen. Ik zag een klein doosje en dacht: nu komt het. Ik maak het open: wit gouden ring met 5 diamanten. Ging bijna hyperventileren! Zegt manlief doodleuk: "Nou schatje, gefeliciteerd met je verjaardag!"
.......
![]()
Superdesuperschattig natuurlijk dat hij zo zijn best heeft gedaan op mijn verjaardagscadeau, maar toch een beetje een anticlimax... Daarom teer ik maar op deze verhalen en is dit een ordinair tvp'tje
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
die van mij..
waren aan het stoeien zei ik ineens: ik vind je nooit meer lief.. nu moet je het goed maken..
Mijn verloofde zei is goed..
Ik: dan ga ik naar de wc en als ik terug kom hoor ik wel hoe je het goed gaat maken
ik kom terug
Verloofde: ga in eens zitten..
dus ik ga zitten
verloofde: zit je goed??
Hij gaat op zijn knietjes tovert een ring te voorschijn en vraagt wil je met me trouwen??
Ja natuurlijk... en de tranen biggelde over mijn wangen
Ik kan nu nooit meer zeggen ik vind je niet meer lief natuurlijk![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:08 schreef Thorical het volgende:
Ach het was een ideetje van mijn schoonvader.
Zo ging het bij ons.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:21 schreef Duderella het volgende:
* Koffie inschenkt *
-Zeg lief?
* Krantenpagina omslaat *
Hm?
* Zaterdagbijlage confisceert *
-We motten echt dat erfrecht eens gaan regelen bij de notaris.
* Zucht *
Gedoe, kan dat niet simpeler?
* Nadenkt *
-Mja, gratis trouwen.
* Krant dichtslaat en kat onder de kin kriebelt
Nou, opgelost toch.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef lidewyz het volgende:
Ik ben gevraagd in de McDonalds onder het eten van een McChicken Menu Medium.
serieus?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb m'n meisje laatst gevraagd !
Ze dacht dat we met mijn werk een weekend weg zouden gaan, maar daar had ik ons expres vakkundig niet voor opgegeven.
Toen op vrijdagavond 18:30 naar huis gebeld dat ze de koffer nog even kon laten staan,
en dat ze even achter het schilderij in de woonkamer moest kijken, snel de telefoon opgehangen.
Achter het schilderij zat de eerste envelop, met aanwijzingen.
Die verwees naar een regel in een gedicht wat ooit over ons geschreven is door een onbekend iemand toen we samen in een cafe zaten. (Dit gedicht werd bij ons op tafel gelegd, de schrijver is er snel vandoor gegaan, we hebben het ingelijst op de schouw staan)
Kortom, zij naar dat cafe. Daar had het personeel instructies gekregen om haar een wijntje te geven en de volgende envelop.
Zo langs het vroegere huis van haar vriendin waar ik haar ophaalde met ons eerste afspraakje, langs het restaurant waar we voor het eerst samen uit eten zijn geweest, naar de bioscoop waar we voor het eerst naar de film zijn geweest - die niet meer bestaat.
Om dat af te vangen heb ik grote filmposters ontworpen en gedrukt over "How _Led_ met Maud, a romantic love-comedy" en die daar overal op straat opgehangen.
Op die filmposters stond weer de laatste aanwijzing om naar het Vondelpark te komen, waar ik klaarstond met de ring bij een bankje vol rozen en een fles champagne
Zoiets zou ik dus helemaal niet leuk vindenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef FANN het volgende:
Hij; als ik zou vragen om met me te trouwen zou je dan ja zeggen?
Ik; mja... denk het wel...
3 dagen later;
Hij; dan en dan moeten we naar het gemeentehuis want je moet eerst in ondertrouw.
Ik; Owkee.....
![]()
paar weken later getrouwd
Nou het heeft in ieder geval gewerkt zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dus helemaal niet leuk vindenDoe mij maar een lekker romantisch aanzoek waarbij ik helemaal weg kan zwijmelen ( maar dan niet zoiets standaards als bovenop de Eiffeltoren ofzo)
Och het zal mij echt een worst wezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dus helemaal niet leuk vindenDoe mij maar een lekker romantisch aanzoek waarbij ik helemaal weg kan zwijmelen ( maar dan niet zoiets standaards als bovenop de Eiffeltoren ofzo)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Och het zal mij echt een worst wezen.
Ik heb het helemaal niet zo op geplande aanzoeken met 'grootse gebaren'. Ik zou echt nachtmerries kunnen hebben over aanzoeken tijdens een concert en dat hij dan ineens het podium op zou lopen en god verhoedde een liedje zou gaan zingen en me dan ten overstaan van een volledig stadion ten huwelijk zou vragen.
Of vliegtuigen die 'wil je trouwen' in de lucht schrijven, in een vol restaurant met een ring onderin je crème brûlee vinden, met champagne op de Eiffeltoren naast al die andere 300 stellen die ook zo origineel en romantisch hun geliefde ten huwelijk vragen, dat hij je vraagt door een zelf gefiguurzaagd en met sierlijke letters ingebrande bordje tussen de andere troep op de uitmarkt te leggen.
*gruwel*
dat jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Och het zal mij echt een worst wezen.
Ik heb het helemaal niet zo op geplande aanzoeken met 'grootse gebaren'. Ik zou echt nachtmerries kunnen hebben over aanzoeken tijdens een concert en dat hij dan ineens het podium op zou lopen en god verhoedde een liedje zou gaan zingen en me dan ten overstaan van een volledig stadion ten huwelijk zou vragen.
Of vliegtuigen die 'wil je trouwen' in de lucht schrijven, in een vol restaurant met een ring onderin je crème brûlee vinden, met champagne op de Eiffeltoren naast al die andere 300 stellen die ook zo origineel en romantisch hun geliefde ten huwelijk vragen, dat hij je vraagt door een zelf gefiguurzaagd en met sierlijke letters ingebrande bordje tussen de andere troep op de uitmarkt te leggen.
*gruwel*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Same here. Het gedoe!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
al dat gedoe, ik ben blij dat hij geenspeurtocht iets met betrokkenen en samenzweringen picknick weekendje weg speciale avond met eten voetbalwedstrijdpauze ( )
moeilijkdoen
heeft gedaanDit vond ik véél leuker
Goeie!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik was enorm hitsig, dus ik moest snel iets liefs verzinnen. Nou ja, zo gaan die dingen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof je dáár niet bij 'weg kunt zwijmelen',SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]Jij riep JAAAAAAAAAAAAAAHH en hij dacht: Oh. Laat ik de bijbehorende vraag dan ook maar stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij riep JAAAAAAAAAAAAAAHH en hij dacht: Oh. Laat ik de bijbehorende vraag dan ook maar stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef Tammymara het volgende:
Of zoals mijn schoonmoeder, wanneer we nou eens uit elkaar zouden gaan), we kochten een huis etc
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
dat jaal dat geplan
niets voor mij
Lein liep een tijd geleden voor het aanzoek van haar broer ofzo in de duinen met een picknickmand, 's nachts. Wilde het 'slachtoffer' geen strandwandeling maken..Sta je daar, met je picknickmand
![]()
Aanzoeken die 'zomaar' gebeuren vind ik wel prima... van die momenten waarop je beseft 'ja, met jou wil ik mn leven delen'![]()
Het is ook niet alsof je dáár niet bij 'weg kunt zwijmelen',Nee, zwager wilde een aanzoek doen aan zus, op het strand van Zandvoort. En ik ging dus met een picknick mand met champagne en lekkers en een olielampje. Die stonden al een tijdje klaar want zwager heild me op de hoogte wanneer ie zus naar het strand kon krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen de dag van het aanzoek daar was, verdwaalde ik in de duinenMar ze zei wel ja en het was wel super romantisch
![]()
Ja maar hij kon haar al een paar maande en dan kun je heus wel vrage als iemand met jouw wilt trouwe!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom de fuck vraag je iemand die niet je partner is/zeg je 'ja' tegen iemand die niet je partner is?
Dacht zij niet heel anders over jullie relatie dan jij?
Ooit gehoord :quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
is weer 's wat anders dan 'ik moet 't vuilnis nog buiten zetten'
Over twee weken om deze tijd ben ik getrouwd!quote:
Leuk meid dat je dan getrouwd bent..quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Over twee weken om deze tijd ben ik getrouwd!
Really?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb m'n meisje laatst gevraagd !
Ze dacht dat we met mijn werk een weekend weg zouden gaan, maar daar had ik ons expres vakkundig niet voor opgegeven.
Toen op vrijdagavond 18:30 naar huis gebeld dat ze de koffer nog even kon laten staan,
en dat ze even achter het schilderij in de woonkamer moest kijken, snel de telefoon opgehangen.
Achter het schilderij zat de eerste envelop, met aanwijzingen.
Die verwees naar een regel in een gedicht wat ooit over ons geschreven is door een onbekend iemand toen we samen in een cafe zaten. (Dit gedicht werd bij ons op tafel gelegd, de schrijver is er snel vandoor gegaan, we hebben het ingelijst op de schouw staan)
Kortom, zij naar dat cafe. Daar had het personeel instructies gekregen om haar een wijntje te geven en de volgende envelop.
Zo langs het vroegere huis van haar vriendin waar ik haar ophaalde met ons eerste afspraakje, langs het restaurant waar we voor het eerst samen uit eten zijn geweest, naar de bioscoop waar we voor het eerst naar de film zijn geweest - die niet meer bestaat.
Om dat af te vangen heb ik grote filmposters ontworpen en gedrukt over "How _Led_ met Maud, a romantic love-comedy" en die daar overal op straat opgehangen.
Op die filmposters stond weer de laatste aanwijzing om naar het Vondelpark te komen, waar ik klaarstond met de ring bij een bankje vol rozen en een fles champagne
Dan moet je natuurlijk wel vertellen hoe het aanzoek ging hè?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk meid dat je dan getrouwd bent..
Wij zijn in december 29 jaar getrouwd..Wij trouwde toen wij een huur huis toe gewezen kregen. Voor de wet en voor de kerkEn daarna feest
Was geen echte aanzoek..wij zeiden beiden, dan gaan wij trouwen als wij een huis hebben. Wij gingen gelijk de zaal bespreken waar wij de bruiloft was en muziek regelen ..Natuurlijk het gemeente huis en de kerk.. de jurk kreeg ik van mijn moeder.. mijn man( toen nog vriend) moest zelf een pak kopen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel vertellen hoe het aanzoek ging hè?
Nou, een aanzoek is vast ook helemaal niet nodig hoor, om gelukkig te worden! Ik teken voor 29 jaar huwelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was geen echte aanzoek..wij zeiden beiden, dan gaan wij trouwen als wij een huis hebben. Wij gingen gelijk de zaal bespreken waar wij de bruiloft was en muziek regelen ..Natuurlijk het gemeente huis en de kerk.. de jurk kreeg ik van mijn moeder.. mijn man( toen nog vriend) moest zelf een pak kopen..Geen aanzoek
Maar was wel een mooie dag.
Thnx Dudequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, een aanzoek is vast ook helemaal niet nodig hoor, om gelukkig te worden! Ik teken voor 29 jaar huwelijk.
Ik was er ooit bijna, 16 jaar volgemaaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Duderella het volgende:
Nou, een aanzoek is vast ook helemaal niet nodig hoor, om gelukkig te worden! Ik teken voor 29 jaar huwelijk.
Ja ik zou dan weer voor hem kiezen..heb een lieve man. Hij is keigoed voor mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was er bijna, 16 jaar volgemaakt
29 jaar Haaibaaike, zou je hem wéér kiezen?
Fijn te horen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja ik zou dan weer voor hem kiezen..heb een lieve man. Hij is keigoed voor mij.
Ja golfer, jij hebt ook een lieve man!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt ook een lieve man Golfer
Wat bedoel je dude..ik bedoelde dat Bluezz aan Golfer een lieve man heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja golfer, jij hebt ook een lieve man!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:25 schreef Duderella het volgende:
Ja golfer, jij hebt ook een lieve man!
Oeps!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat bedoel je dude..ik bedoelde dat Bluezz aan Golfer een lieve man heeft.
Ik vind 'm eigenlijk haske romantisch!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:01 schreef DarkElf het volgende:
Ik stond ergens in 2000 in mijn ondergoed mijn tanden te poetsen, de mr was zijn kleding aan het uitzoeken en we babbelden wat over het nieuwe huis wat we gekocht hadden en ook over andere dingen zoals ringen kopen, gewoon voor de leuk .. toen stelde de mr ineens voor om dan maar verlovingsringen te kopen en al tandpasta uitspuwend vond ik dat een goed idee. En toen hebben we druk gezoendmaar ja dat deden we sowieso al vaak (en nog
en dat was t ..
![]()
en in 2002 zijn we getrouwd
Tis lief he?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk haske romantisch!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
wel fijn dat je een schone adem had op dat momentquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:01 schreef DarkElf het volgende:
Ik stond ergens in 2000 in mijn ondergoed mijn tanden te poetsen, de mr was zijn kleding aan het uitzoeken en we babbelden wat over het nieuwe huis wat we gekocht hadden en ook over andere dingen zoals ringen kopen, gewoon voor de leuk .. toen stelde de mr ineens voor om dan maar verlovingsringen te kopen en al tandpasta uitspuwend vond ik dat een goed idee. En toen hebben we druk gezoendmaar ja dat deden we sowieso al vaak (en nog
en dat was t ..
![]()
en in 2002 zijn we getrouwd
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tis lief he?en verrassend.. heeft ie soms...
Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat ook niet om elke vrijdag een bossie ruikers. Het gaat juist om dit soort grote of kleine verrassingen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Zoals vandaag... en lekker stukkie vis in de panquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:23 schreef Duderella het volgende:
Geweldig!
Het gaat ook niet om elke vrijdag een bossie ruikers. Het gaat juist om dit soort grote of kleine verrassingen.
ja, hoe heb je haar gevraagd dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:34 schreef draaijer het volgende:
Ik heb haar gevraagd en ze zei JADaarom zijn we bijna 2 jaar geleden getrouwd yeah
![]()
Fantastisch om het voor te bereiden..
Mijn langste relatie was 6 jaar. Toen we dat moment bereikte, was ze wel een beetje trots. Dus zeiden we, zullen we rond die datum een hapje gaan eten. Dat vond ze leuk en ik vroeg of zij een voorkeur had. Nee, zei ze dus ik was blij. Ik hoopte dat al.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, hoe heb je haar gevraagd dan?
romantiek willen we!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |