oh jee, da's best wel een anti climax jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef French het volgende:
Ik wacht al heeeeeel lang op een aanzoek.Ik was laatst met manlief op duikvakantie, en was toevallig jarig. Gaat hij naast me zitten aan het strand (voor de duidelijkheid, het was net iets TE perfect: fakkels, champagne, ondergaande zon...) en toen zou ik mijn cadeau krijgen. Ik zag een klein doosje en dacht: nu komt het. Ik maak het open: wit gouden ring met 5 diamanten. Ging bijna hyperventileren! Zegt manlief doodleuk: "Nou schatje, gefeliciteerd met je verjaardag!"
.......
![]()
Superdesuperschattig natuurlijk dat hij zo zijn best heeft gedaan op mijn verjaardagscadeau, maar toch een beetje een anticlimax... Daarom teer ik maar op deze verhalen en is dit een ordinair tvp'tje
Maar dat is toch fantastisch? Een huwelijksaanzoek op die manier was vele malen voor de hand liggender geweest, als ik je goed beluister. Geweldig hoe hij jouw verjaardag heeft gevierd en ik snap de teleurstelling niet. Alsof hij nou nooit iets kan doen dat een eventueel aanzoek zou overtreffen, wat jammer!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef French het volgende:
Ik wacht al heeeeeel lang op een aanzoek.Ik was laatst met manlief op duikvakantie, en was toevallig jarig. Gaat hij naast me zitten aan het strand (voor de duidelijkheid, het was net iets TE perfect: fakkels, champagne, ondergaande zon...) en toen zou ik mijn cadeau krijgen. Ik zag een klein doosje en dacht: nu komt het. Ik maak het open: wit gouden ring met 5 diamanten. Ging bijna hyperventileren! Zegt manlief doodleuk: "Nou schatje, gefeliciteerd met je verjaardag!"
.......
![]()
Superdesuperschattig natuurlijk dat hij zo zijn best heeft gedaan op mijn verjaardagscadeau, maar toch een beetje een anticlimax... Daarom teer ik maar op deze verhalen en is dit een ordinair tvp'tje
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
die van mij..
waren aan het stoeien zei ik ineens: ik vind je nooit meer lief.. nu moet je het goed maken..
Mijn verloofde zei is goed..
Ik: dan ga ik naar de wc en als ik terug kom hoor ik wel hoe je het goed gaat maken
ik kom terug
Verloofde: ga in eens zitten..
dus ik ga zitten
verloofde: zit je goed??
Hij gaat op zijn knietjes tovert een ring te voorschijn en vraagt wil je met me trouwen??
Ja natuurlijk... en de tranen biggelde over mijn wangen
Ik kan nu nooit meer zeggen ik vind je niet meer lief natuurlijk![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:08 schreef Thorical het volgende:
Ach het was een ideetje van mijn schoonvader.
Zo ging het bij ons.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:21 schreef Duderella het volgende:
* Koffie inschenkt *
-Zeg lief?
* Krantenpagina omslaat *
Hm?
* Zaterdagbijlage confisceert *
-We motten echt dat erfrecht eens gaan regelen bij de notaris.
* Zucht *
Gedoe, kan dat niet simpeler?
* Nadenkt *
-Mja, gratis trouwen.
* Krant dichtslaat en kat onder de kin kriebelt
Nou, opgelost toch.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef lidewyz het volgende:
Ik ben gevraagd in de McDonalds onder het eten van een McChicken Menu Medium.
serieus?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb m'n meisje laatst gevraagd !
Ze dacht dat we met mijn werk een weekend weg zouden gaan, maar daar had ik ons expres vakkundig niet voor opgegeven.
Toen op vrijdagavond 18:30 naar huis gebeld dat ze de koffer nog even kon laten staan,
en dat ze even achter het schilderij in de woonkamer moest kijken, snel de telefoon opgehangen.
Achter het schilderij zat de eerste envelop, met aanwijzingen.
Die verwees naar een regel in een gedicht wat ooit over ons geschreven is door een onbekend iemand toen we samen in een cafe zaten. (Dit gedicht werd bij ons op tafel gelegd, de schrijver is er snel vandoor gegaan, we hebben het ingelijst op de schouw staan)
Kortom, zij naar dat cafe. Daar had het personeel instructies gekregen om haar een wijntje te geven en de volgende envelop.
Zo langs het vroegere huis van haar vriendin waar ik haar ophaalde met ons eerste afspraakje, langs het restaurant waar we voor het eerst samen uit eten zijn geweest, naar de bioscoop waar we voor het eerst naar de film zijn geweest - die niet meer bestaat.
Om dat af te vangen heb ik grote filmposters ontworpen en gedrukt over "How _Led_ met Maud, a romantic love-comedy" en die daar overal op straat opgehangen.
Op die filmposters stond weer de laatste aanwijzing om naar het Vondelpark te komen, waar ik klaarstond met de ring bij een bankje vol rozen en een fles champagne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |