We waren 5 jaartjes bij elkaar en gingen een weekend naar Groningen om dat te vieren

Hotelletje enzo, beetje de stad verkennen, gezellig eten, etc.
Ik had van te voren een ring uitgezocht: titanium met witgoud, echt supermooi

Het was helaas wel een dummy omdat ik zijn maat niet wist en echt niks wilde verklappen.
Later natuurlijk wel de goeie maat voor 'm uitgezocht. 
We hadden allebei kadootjes voor elkaar omdat we dus 5 jaar hadden, hij had ook wat voor mij en ik had dus het aanzoek met de ring. Het was 's ochtends in bed, voor het ontbijt. Ik zei dat hij eerst maar zijn kado moest geven

Een heel mooi horloge btw dat supergoed paste! (heb heel dunne polsen dus komt niet zo vaak voor dat een horloge me goed past)
Ohja, nog even een tussendoor; ik ging dus naar de juwelier om die ring te halen, zei tegen die verkoopster dat ik een ring wilde voor mijn vriend omdat ik hem ten huwelijk wilde vragen. Nadat ze 5 minuten aan het brabbelen was ("jij? jij wil je vriend ten huwelijk vragen? jij. ja? echt? oke. ja? echt?" etc.

) kon ik er dus 1 uitzoeken
Magoed, we lagen in bed dus. De ring was zorgvuldig verpakt zodat hij niet meer te herkennen was als een ring-doosje (raar groot stuk karton eromheen enzo

) en toen hij het eenmaal had uitgepakt en het doosje opendeed zei ik: Wil je met me trouwen?
Hij keek me even met een mengeling van

aan en zei toen heel overtuigend 'JA!'
Echt heel leuk. En hij vond het helemaal jammer dat het een dummy was en hij de ring niet gelijk om kon doen

Magoed, zeer geslaagd weekend dus

Mensen zijn tegenwoordig nog steeds verbaasd dat ik 'm als vrouw ten huwelijk heb gevraagd, ik snap niet waarom dat zo raar is. Waarom al die tradities, het kan toch ook anders?

Als dat voor jou werkt natuurlijk

Maar voor ons zeker wel
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥