Zoiets zou ik dus helemaal niet leuk vindenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef FANN het volgende:
Hij; als ik zou vragen om met me te trouwen zou je dan ja zeggen?
Ik; mja... denk het wel...
3 dagen later;
Hij; dan en dan moeten we naar het gemeentehuis want je moet eerst in ondertrouw.
Ik; Owkee.....
![]()
paar weken later getrouwd
Nou het heeft in ieder geval gewerkt zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dus helemaal niet leuk vindenDoe mij maar een lekker romantisch aanzoek waarbij ik helemaal weg kan zwijmelen ( maar dan niet zoiets standaards als bovenop de Eiffeltoren ofzo)
Och het zal mij echt een worst wezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dus helemaal niet leuk vindenDoe mij maar een lekker romantisch aanzoek waarbij ik helemaal weg kan zwijmelen ( maar dan niet zoiets standaards als bovenop de Eiffeltoren ofzo)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Och het zal mij echt een worst wezen.
Ik heb het helemaal niet zo op geplande aanzoeken met 'grootse gebaren'. Ik zou echt nachtmerries kunnen hebben over aanzoeken tijdens een concert en dat hij dan ineens het podium op zou lopen en god verhoedde een liedje zou gaan zingen en me dan ten overstaan van een volledig stadion ten huwelijk zou vragen.
Of vliegtuigen die 'wil je trouwen' in de lucht schrijven, in een vol restaurant met een ring onderin je crème brûlee vinden, met champagne op de Eiffeltoren naast al die andere 300 stellen die ook zo origineel en romantisch hun geliefde ten huwelijk vragen, dat hij je vraagt door een zelf gefiguurzaagd en met sierlijke letters ingebrande bordje tussen de andere troep op de uitmarkt te leggen.
*gruwel*
dat jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Och het zal mij echt een worst wezen.
Ik heb het helemaal niet zo op geplande aanzoeken met 'grootse gebaren'. Ik zou echt nachtmerries kunnen hebben over aanzoeken tijdens een concert en dat hij dan ineens het podium op zou lopen en god verhoedde een liedje zou gaan zingen en me dan ten overstaan van een volledig stadion ten huwelijk zou vragen.
Of vliegtuigen die 'wil je trouwen' in de lucht schrijven, in een vol restaurant met een ring onderin je crème brûlee vinden, met champagne op de Eiffeltoren naast al die andere 300 stellen die ook zo origineel en romantisch hun geliefde ten huwelijk vragen, dat hij je vraagt door een zelf gefiguurzaagd en met sierlijke letters ingebrande bordje tussen de andere troep op de uitmarkt te leggen.
*gruwel*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Same here. Het gedoe!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
al dat gedoe, ik ben blij dat hij geenspeurtocht iets met betrokkenen en samenzweringen picknick weekendje weg speciale avond met eten voetbalwedstrijdpauze ( )
moeilijkdoen
heeft gedaanDit vond ik véél leuker
Goeie!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik was enorm hitsig, dus ik moest snel iets liefs verzinnen. Nou ja, zo gaan die dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |