abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2009 @ 10:40:04 #51
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_69788359
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb m'n meisje laatst gevraagd !

dinsdag 9 juni 2009 @ 13:14:42 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69859210
Ik vind zulke verhalen wel leuk om te lezen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_69860249
Nou Ik wil ook trouwen
pi_69861057
Eigenlijk vrij standaard.

M'n (toen nog) meisje was jarig, maar moest werken. Dus had ik mooi tijd om alles klaar te zetten.
CD'tje aan, en zo getimed dat, als lief binnenkomt 'ons' nummer begon. (iig ongeveer),
doosje met ring netjes ingepakt, beetje gezellig gemaakt in huis.
Meisje komt thuis en met zachte hand geleid ik haar naar de sofa, alwaar ik haar laat plaatsnemen.
Toen haar het kado gegeven. Zij openmaken, ziet ring, ziet hoe ik op m'n knie zakt, de ring uit het doosje pak, die om haar vinger schuif en de vraag stel.

Onnodig te zeggen dat ze positief antwoordde.
13-03-2009 was onze dag!
pi_69868725
Erg leuk om de aanzoeken te lezen. Erg romantisch hoe sommige het hebben aangepakt

Ben/ heb niet gevraagd, maar waren het er wel over eens dat we met elkaar wilden trouwen.
Heb hem gezegd (voor de gein) dat ie dan wel op z'n knieën moest om me te vragen.... Tot op de dag van vandaag is dat nog steeds niet gebeurt En zijn nu zo'n 5 jaar 'verloofd'

Een ding is zeker, trouwen gaan we..Wanneer weten we nog niet, maar het gaat wel in de nabije toekomst gebeuren
pi_69871052
Oeh leuk om te lezen!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:09:12 #57
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_69872175
Mijn lief heeft mij gevraagd in ons nieuwe huis (nog niet opgeleverd). Op een zaterdag fietsen we erheen om te kijken hoe ver de bouw al was gevorderd. We zagen dat de trap van ons huis erin zat en daar werden we super nieuwsgierig van. Daarna gingen we op zoek naar een opening in het hek, meestal goed afgesloten. Gelukkig waren er werklui bezig dus konden we naar binnen sneaken. Samen snel naar ons huisje, zonder gezien te worden. We mogen namelijk echt niet op het bouwterrein. In ons huisje eerst de trap op naar de 1e verdieping en rondgekeken, daarna samen naar de tweede. Er lagen alvast binnenmuren klaar om gemonteerd te worden. En mijn lief zei ineens dat ik moest gaan zitten. Dat deed ik en toen ging hij op z'n knieën en vroeg me of ik met hem wil trouwen! Hij had ook voor ons beide een verlovingsring! Wauw! In oktober gaan we trouwen!
Life is what happens to you when you're busy making other plans
pi_69904802
Wat een leuk topic Sommigen hebben het echt romantisch aangepakt, zo wil ik het ook
pi_69904918
al dat gedoe, ik ben blij dat hij geen

• speurtocht
  • iets met betrokkenen en samenzweringen
  • picknick
  • weekendje weg
  • speciale avond met eten
  • voetbalwedstrijdpauze ( )
  • moeilijkdoen

heeft gedaan Dit vond ik véél leuker
  • Ja doei.
    pi_69904963
    Hij; als ik zou vragen om met me te trouwen zou je dan ja zeggen?

Ik; mja... denk het wel...

3 dagen later;

Hij; dan en dan moeten we naar het gemeentehuis want je moet eerst in ondertrouw.
    Ik; Owkee.....

paar weken later getrouwd
    pi_69904988
    heerlijk
    Ja doei.
    pi_69905289
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef FANN het volgende:
    Hij; als ik zou vragen om met me te trouwen zou je dan ja zeggen?

Ik; mja... denk het wel...

3 dagen later;

Hij; dan en dan moeten we naar het gemeentehuis want je moet eerst in ondertrouw.
    Ik; Owkee.....

paar weken later getrouwd
    Zoiets zou ik dus helemaal niet leuk vinden Doe mij maar een lekker romantisch aanzoek waarbij ik helemaal weg kan zwijmelen ( maar dan niet zoiets standaards als bovenop de Eiffeltoren ofzo)
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 juni 2009 @ 18:00:48 #63
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_69905301
    Bij ons ging het ook bijzonder romantisch

We zaten bij de notaris om te informeren naar een testament. We wonen in DLD en we wisten niet precies hoe we alles moesten regelen. Dat was allemaal niet zo eenvoudig, aan wederzijdse testamenten zaten nogal wat haken en ogen; een samenlevingscontract zou wel handig zijn maar dat kennen ze hier alleen voor stellen van hetzelfde geslacht. Gemengde paren moeten maar trouwen, vindt de Duitse wet.

Notaris gaat even de kamer uit om iets op te zoeken.

We kijken elkaar aan en zeggen ongeveer tegelijkertijd: "Dan kunnen we net zo goed gaan trouwen..."

"Okee."
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_69905355
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zoiets zou ik dus helemaal niet leuk vinden Doe mij maar een lekker romantisch aanzoek waarbij ik helemaal weg kan zwijmelen ( maar dan niet zoiets standaards als bovenop de Eiffeltoren ofzo)
    Nou het heeft in ieder geval gewerkt zullen we maar zeggen
    pi_69905899
    Hier zijn er een paar aanzoeken geweest voor we er daadwerkelijk toe kwamen om de plannen door te zetten. Het waren eigenlijk altijd meer een soort van bevestigingen dat het nog goed zat tussen ons. Nooit iets speciaal gepland maar allemaal spontane opwellingen.
    Een was op vakantie in Denemarken op een kleine camping waar we bovenaan een heuvel een eigen veldje hadden met uitzicht op het fjord(je) en de zonsondergang. Het was stervenskoud en we zaten met dekentjes om en een glas wijn bij het kampvuurtje voor de tent met de hond aan onze voeten toen hij ineens aan kwam lopen met een zelf gefabriceerde ring van gras met een bloemetje. Hij ging niet op zijn knieën (want koud!) maar vroeg gewoon of ik wilde trouwen. En toen heb ik nog een week met uitslag van een allergische reactie op het bloemetje rondgelopen.

De tweede keer was een jaar of wat later, gewoon thuis tijdens het afwassen. We waren aan het ouwehoeren, zaten helemaal onder het schuim en waren zeiknat, de hond stond hysterisch tegen ons op te springen en toen vroeg hij het.

Later nog een keer tijdens een knallende ruzie. "Omdat we zo lekker ruzie konden maken zonder gelijk uit elkaar te gaan en omdat hij daarom van me hield"

En ik heb het ook twee keer gevraagd maar die waren niet zo bijzonder.

Maar we hebben nu eindelijk een datum gepland. Volgend jaar op 12 april zijn we 10 jaar samen en dan gaan we echt trouwen. Valt ook nog op maandag dus kan mooi gratis en zonder allerlei poespas.
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_69906272
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Och het zal mij echt een worst wezen.
    Ik heb het helemaal niet zo op geplande aanzoeken met 'grootse gebaren'. Ik zou echt nachtmerries kunnen hebben over aanzoeken tijdens een concert en dat hij dan ineens het podium op zou lopen en god verhoedde een liedje zou gaan zingen en me dan ten overstaan van een volledig stadion ten huwelijk zou vragen.
    Of vliegtuigen die 'wil je trouwen' in de lucht schrijven, in een vol restaurant met een ring onderin je crème brûlee vinden, met champagne op de Eiffeltoren naast al die andere 300 stellen die ook zo origineel en romantisch hun geliefde ten huwelijk vragen, dat hij je vraagt door een zelf gefiguurzaagd en met sierlijke letters ingebrande bordje tussen de andere troep op de uitmarkt te leggen.
    *gruwel*
    pi_69906378
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet zo op geplande aanzoeken met 'grootse gebaren'. Ik zou echt nachtmerries kunnen hebben over aanzoeken tijdens een concert en dat hij dan ineens het podium op zou lopen en god verhoedde een liedje zou gaan zingen en me dan ten overstaan van een volledig stadion ten huwelijk zou vragen.
    Of vliegtuigen die 'wil je trouwen' in de lucht schrijven, in een vol restaurant met een ring onderin je crème brûlee vinden, met champagne op de Eiffeltoren naast al die andere 300 stellen die ook zo origineel en romantisch hun geliefde ten huwelijk vragen, dat hij je vraagt door een zelf gefiguurzaagd en met sierlijke letters ingebrande bordje tussen de andere troep op de uitmarkt te leggen.
    *gruwel*

precies...
    pi_69906862
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

*gruwel*
    dat ja al dat geplan niets voor mij

Lein liep een tijd geleden voor het aanzoek van haar broer ofzo in de duinen met een picknickmand, 's nachts. Wilde het 'slachtoffer' geen strandwandeling maken.. Sta je daar, met je picknickmand

Aanzoeken die 'zomaar' gebeuren vind ik wel prima... van die momenten waarop je beseft 'ja, met jou wil ik mn leven delen'

Het is ook niet alsof je dáár niet bij 'weg kunt zwijmelen',
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ja doei.
    pi_69906930
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:02:48 #70
    252240 Duderella
    Snobs have more fun
    pi_69907372
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
    al dat gedoe, ik ben blij dat hij geen

• speurtocht
  • iets met betrokkenen en samenzweringen
  • picknick
  • weekendje weg
  • speciale avond met eten
  • voetbalwedstrijdpauze ( )
  • moeilijkdoen

heeft gedaan Dit vond ik véél leuker
  • Same here. Het gedoe!
    Ik denk dat de Scheveningse zeelucht nuchtere types van ons heeft gemaakt.
    Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
    pi_69907415
    en dan ook nog dezelfde trouwdatum
    Ja doei.
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:04:34 #72
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_69907448
    Ik was enorm hitsig, dus ik moest snel iets liefs verzinnen. Nou ja, zo gaan die dingen.
    Intelligent, but fucked up.
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:05:44 #73
    252240 Duderella
    Snobs have more fun
    pi_69907484
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 19:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
    Ik was enorm hitsig, dus ik moest snel iets liefs verzinnen. Nou ja, zo gaan die dingen.
    Goeie!
    Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
    pi_69907508
    is weer 's wat anders dan 'ik moet 't vuilnis nog buiten zetten'

Ja doei.
    pi_69907664
    Die standaard dingen zijn dan ook weer niet leuk. Maar het boven een bord boerenkool afspreken is weer het andere uiterste Nee een mooi romantisch aanzoek op een ordinaire zondag met een lekker ontbijt of tijdens een boswandeling ofzo is toch geweldig?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2009 19:10:49 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')