Was geen echte aanzoek..wij zeiden beiden, dan gaan wij trouwen als wij een huis hebben. Wij gingen gelijk de zaal bespreken waar wij de bruiloft was en muziek regelen ..Natuurlijk het gemeente huis en de kerk.. de jurk kreeg ik van mijn moeder.. mijn man( toen nog vriend) moest zelf een pak kopen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel vertellen hoe het aanzoek ging hè?
Nou, een aanzoek is vast ook helemaal niet nodig hoor, om gelukkig te worden! Ik teken voor 29 jaar huwelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was geen echte aanzoek..wij zeiden beiden, dan gaan wij trouwen als wij een huis hebben. Wij gingen gelijk de zaal bespreken waar wij de bruiloft was en muziek regelen ..Natuurlijk het gemeente huis en de kerk.. de jurk kreeg ik van mijn moeder.. mijn man( toen nog vriend) moest zelf een pak kopen..Geen aanzoek
Maar was wel een mooie dag.
Thnx Dudequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, een aanzoek is vast ook helemaal niet nodig hoor, om gelukkig te worden! Ik teken voor 29 jaar huwelijk.
Ik was er ooit bijna, 16 jaar volgemaaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Duderella het volgende:
Nou, een aanzoek is vast ook helemaal niet nodig hoor, om gelukkig te worden! Ik teken voor 29 jaar huwelijk.
Ja ik zou dan weer voor hem kiezen..heb een lieve man. Hij is keigoed voor mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was er bijna, 16 jaar volgemaakt
29 jaar Haaibaaike, zou je hem wéér kiezen?
Fijn te horen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja ik zou dan weer voor hem kiezen..heb een lieve man. Hij is keigoed voor mij.
Ja golfer, jij hebt ook een lieve man!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt ook een lieve man Golfer
Wat bedoel je dude..ik bedoelde dat Bluezz aan Golfer een lieve man heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja golfer, jij hebt ook een lieve man!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:25 schreef Duderella het volgende:
Ja golfer, jij hebt ook een lieve man!
Oeps!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat bedoel je dude..ik bedoelde dat Bluezz aan Golfer een lieve man heeft.
Ik vind 'm eigenlijk haske romantisch!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:01 schreef DarkElf het volgende:
Ik stond ergens in 2000 in mijn ondergoed mijn tanden te poetsen, de mr was zijn kleding aan het uitzoeken en we babbelden wat over het nieuwe huis wat we gekocht hadden en ook over andere dingen zoals ringen kopen, gewoon voor de leuk .. toen stelde de mr ineens voor om dan maar verlovingsringen te kopen en al tandpasta uitspuwend vond ik dat een goed idee. En toen hebben we druk gezoendmaar ja dat deden we sowieso al vaak (en nog
en dat was t ..
![]()
en in 2002 zijn we getrouwd
Tis lief he?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk haske romantisch!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
wel fijn dat je een schone adem had op dat momentquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:01 schreef DarkElf het volgende:
Ik stond ergens in 2000 in mijn ondergoed mijn tanden te poetsen, de mr was zijn kleding aan het uitzoeken en we babbelden wat over het nieuwe huis wat we gekocht hadden en ook over andere dingen zoals ringen kopen, gewoon voor de leuk .. toen stelde de mr ineens voor om dan maar verlovingsringen te kopen en al tandpasta uitspuwend vond ik dat een goed idee. En toen hebben we druk gezoendmaar ja dat deden we sowieso al vaak (en nog
en dat was t ..
![]()
en in 2002 zijn we getrouwd
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tis lief he?en verrassend.. heeft ie soms...
Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat ook niet om elke vrijdag een bossie ruikers. Het gaat juist om dit soort grote of kleine verrassingen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Zoals vandaag... en lekker stukkie vis in de panquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:23 schreef Duderella het volgende:
Geweldig!
Het gaat ook niet om elke vrijdag een bossie ruikers. Het gaat juist om dit soort grote of kleine verrassingen.
ja, hoe heb je haar gevraagd dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:34 schreef draaijer het volgende:
Ik heb haar gevraagd en ze zei JADaarom zijn we bijna 2 jaar geleden getrouwd yeah
![]()
Fantastisch om het voor te bereiden..
Mijn langste relatie was 6 jaar. Toen we dat moment bereikte, was ze wel een beetje trots. Dus zeiden we, zullen we rond die datum een hapje gaan eten. Dat vond ze leuk en ik vroeg of zij een voorkeur had. Nee, zei ze dus ik was blij. Ik hoopte dat al.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, hoe heb je haar gevraagd dan?
romantiek willen we!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |