abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69907686
nou ja, als je op de eerste date boerenkool hebt gegeten
Ja doei.
pi_69907706
En dan zeker de ring in de rookworst gepield?
pi_69907732
ja!

in het kontje

Ja doei.
pi_69907768
Ohja, precies zoals de avond eindigde na dat bord boerenkool op de eerste date?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2009 19:12:54 ]
pi_69907795
alles draait om symboliek
Ja doei.
pi_69907847
Hoe ga je dat ooit verklaren aan de buitenwereld
pi_69907894
symboliek en cryptogrammen
Ja doei.
pi_69908006
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is ook niet alsof je dáár niet bij 'weg kunt zwijmelen',
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:26:05 #84
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69908306
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef FANN het volgende:

[..]
SPOILER
Jij riep JAAAAAAAAAAAAAAHH en hij dacht: Oh. Laat ik de bijbehorende vraag dan ook maar stellen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_69908500
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:26 schreef Duderella het volgende:

[..]

Jij riep JAAAAAAAAAAAAAAHH en hij dacht: Oh. Laat ik de bijbehorende vraag dan ook maar stellen.
ik geef geen kik joh...

ik lag al half in coma
pi_69909071
whehehe
SPOILER
Ja doei.
pi_69909435
Geniaal, stelletje viespeuken
pi_69970516
10 jaar geleden, we hadden net grote ruzie gehad, ik zat met van die wasbeerogen ( Géén waterproof mascara!) op de rand van het bed, hij op zijn knieën voor me.Ik weet geeneens meer waar die ruzie over ging maar het zal wel iets onnozels zijn geweest,Toen zei ik "Ik vraag me af of je wel echt van me houdt" Waarop hij (op zijn knieen nog steeds haha) tegen me zei "Ja natuurlijk wel, ik wilde je vragen of je met me wil trouwen!!!!" (euh, ergens die week dus , meneer was al bezig met vanalles bedenken maar kon zich niet meer inhouden)..............

Ik heb ja gezegd (uiteraard!)
Dat was in december. In februari kreeg ik op valentijnsdag ineens van hem "de"ring.
Door omstandigheden gebeurde er toen lange tijd niks, We gingen samenwonen,werd zwanger, kreeg kindje, en ondertussen bleven mensen vragen wanneer het nou eens zou gebeuren. Of zoals mijn schoonmoeder, wanneer we nou eens uit elkaar zouden gaan ), we kochten een huis etc

Vijf jaar geleden in juni overleed onverwachts mijn schoonmoeder, en wij hadden net dat huis gekocht,En eigenlijk moest er nog vanalles geregeld worden, Omdat we NOG STEEDS NIET getrouwd waren.maar wanneer dan zoiets gebeurd,dan ga je daar wel over nadenken ( "wat nou als een van ons straks ook onverwachts dood gaat,dan is de helft niet eens geregeld!") Na wat rondbellen bleek dat al dat papierwerk op orde krijgen hetzelfde zou gaan kosten als wat ik in gedachten had voor een bruiloft.Toen vroeg ie het weer "zullen we het dan maar doen nu! voor er weer iets tussenkomt!!!"

Toen hebben we een week later de gemeente gebeld, datum vastgelegd,een dag later in ondertrouw gegaan en de eerste vrije datum ( 24 augustus 2004) vastgelegd en toen met een rotgang alles gaan regelen (en dat valt niet mee binnen twee maanden waar andere mensen veel langer over doen )

Alles was perfect, en komende 24 augustus zijn we dus al vijf jaar getrouwd
  woensdag 1 juli 2009 @ 01:12:54 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70534459
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef Tammymara het volgende:
Of zoals mijn schoonmoeder, wanneer we nou eens uit elkaar zouden gaan ), we kochten een huis etc
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70535821
zwijmel
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:30:58 #91
134538 chansadres
Black & White
pi_70769344
Ik kon mijn meisje voor een jaar. We wisten dat we elkaar leuk vonden maar we waren eigenlijk beide te nerveus en verlegen om elkaar iets te vragen. We konden steeds beter met elkaar vinden maar vragen als ze mijn vriendin wilde zijn was het moeilijkste. Ik wilde de perfecte timing hebben.

Toen ging haar favoriete band op tour en daar wilde ze bij zijn. Het was alleen in Engeland. Nou, dan gaan we toch een weekje naar Engeland. Paar maanden later zaten we op het vliegveld. Naar Sheffield. Mijn vriendin had een Bed & Breakfast geregeld. Was niet duur dus verwachte vrij weinig. We kwamen aan, het was een prachtig huis. Oud Engelse stijl. We gaan naar binnen en de slaapkamers waren kitch maar wel erg mooi. De liefste oude dametje heette ons welkom. Ze deed 's ochtends een maaltijd serveren waar we 's middags geen honger van hadden. Zoals je ziet, het ging gewoon perfect. Rond gekeken, veel gedaan en op de laatste dag gingen we haar bandje kijken. Ze viel bijna flauw van gelukkigheid. En toen was het afgelopen. We zaten in de bus van Sheffield naar he vliegveld. We waren over koetjes en kalfjes aan het praten. En ineens:
"Wil je met me trouwen?". En ik met mijn duffe kop "Ja hoor, dat gaan we doen". Toen ik haar aankeek begreep ik pas wat ze bedoelde en was meteen sprakeloos. Heb nog maar een keer serieus Ja gezegd. Let op, we hadden dus toen geen relatie maar het huwelijk was al gepland. Grappig genoeg had ik toen al een tripje gepland naar de Efteling en wilde haar daar 's avonds bij het kasteel vragen als ze mijn vriendin was. Een maand later heb ik dat alsnog gedaan. Terwijl we al een maand verloofd waren dus.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_70769951
Waarom de fuck vraag je iemand die niet je partner is/zeg je 'ja' tegen iemand die niet je partner is?
Dacht zij niet heel anders over jullie relatie dan jij?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70770243
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef motorbloempje het volgende:

dat ja al dat geplan niets voor mij

Lein liep een tijd geleden voor het aanzoek van haar broer ofzo in de duinen met een picknickmand, 's nachts. Wilde het 'slachtoffer' geen strandwandeling maken.. Sta je daar, met je picknickmand

Aanzoeken die 'zomaar' gebeuren vind ik wel prima... van die momenten waarop je beseft 'ja, met jou wil ik mn leven delen'

Het is ook niet alsof je dáár niet bij 'weg kunt zwijmelen',
SPOILER
Nee, zwager wilde een aanzoek doen aan zus, op het strand van Zandvoort. En ik ging dus met een picknick mand met champagne en lekkers en een olielampje. Die stonden al een tijdje klaar want zwager heild me op de hoogte wanneer ie zus naar het strand kon krijgen.

En toen de dag van het aanzoek daar was, verdwaalde ik in de duinen Mar ze zei wel ja en het was wel super romantisch
pi_70770283
awh, ok
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:43:18 #95
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70774819
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom de fuck vraag je iemand die niet je partner is/zeg je 'ja' tegen iemand die niet je partner is?
Dacht zij niet heel anders over jullie relatie dan jij?
Ja maar hij kon haar al een paar maande en dan kun je heus wel vrage als iemand met jouw wilt trouwe!!

O en ze trouwen in de Efteling, lees ik net in het andere topic. Toepasselijke locatie.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:54:20 #96
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70778418
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
is weer 's wat anders dan 'ik moet 't vuilnis nog buiten zetten'

Ooit gehoord :
Hij zat op de WC, kwam de kamer weer binnen en zei tegen zijn vriendin :
Schat? Ik zat net onder het poepen te bedenken dat we eigenlijk net zo goed kunnen gaan trouwen als dit halfbakken samenwonen. Zoek jij ff het telnr van het gemeentehuis op?

Echt gebeurd
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:25:15 #98
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70778830
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Dude zijn jullie al getrouwd?
Over twee weken om deze tijd ben ik getrouwd!
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:30:28 #99
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70779048
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Duderella het volgende:

[..]

Over twee weken om deze tijd ben ik getrouwd!
Leuk meid dat je dan getrouwd bent..
Wij zijn in december 29 jaar getrouwd..Wij trouwde toen wij een huur huis toe gewezen kregen. Voor de wet en voor de kerk En daarna feest
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:31:53 #100
261384 Brook
Yo-ho-ho!
pi_70779111
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb m'n meisje laatst gevraagd !

Ze dacht dat we met mijn werk een weekend weg zouden gaan, maar daar had ik ons expres vakkundig niet voor opgegeven.

Toen op vrijdagavond 18:30 naar huis gebeld dat ze de koffer nog even kon laten staan,
en dat ze even achter het schilderij in de woonkamer moest kijken, snel de telefoon opgehangen.

Achter het schilderij zat de eerste envelop, met aanwijzingen.
Die verwees naar een regel in een gedicht wat ooit over ons geschreven is door een onbekend iemand toen we samen in een cafe zaten. (Dit gedicht werd bij ons op tafel gelegd, de schrijver is er snel vandoor gegaan, we hebben het ingelijst op de schouw staan)

Kortom, zij naar dat cafe. Daar had het personeel instructies gekregen om haar een wijntje te geven en de volgende envelop.

Zo langs het vroegere huis van haar vriendin waar ik haar ophaalde met ons eerste afspraakje, langs het restaurant waar we voor het eerst samen uit eten zijn geweest, naar de bioscoop waar we voor het eerst naar de film zijn geweest - die niet meer bestaat.
Om dat af te vangen heb ik grote filmposters ontworpen en gedrukt over "How _Led_ met Maud, a romantic love-comedy" en die daar overal op straat opgehangen.
Op die filmposters stond weer de laatste aanwijzing om naar het Vondelpark te komen, waar ik klaarstond met de ring bij een bankje vol rozen en een fles champagne
Really? . En dat vond ze leuk? .
Hanauta Sanchou: Yahazu Giri!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')