Ik wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij verteld dat je bijna verkracht bent! Ik privé het alleen ff op
jij vertelt jaja..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wat?
Laatste keer dat ik 't keek deed ik 't zonder taalfouten.
prettig weekendquote:
duurt wel lang hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht nou op mijn verhaal, hij is er bjina!
het kan wel, maar het is een plaatje, dus dat wordt painten..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie kan die tekst boven de UI's aanpassen?
Moet je 't plaatje voor aanpassen.. kan wel, maar nu geen zin inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie kan die tekst boven de UI's aanpassen?
veel te lang.. dat ga ik toch niet lezen op mijn (bijna) vrije vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk dat verhaal dan! Gek dat dat lang duurt hè.
Fuck youquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
veel te lang.. dat ga ik toch niet lezen op mijn (bijna) vrije vrijdagmiddag
Brabolandquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar dat gebeurde zomaar daar in Limboland?
nou ja.. blijkbaar ging zijn gaydar toch af bij jouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Braboland.
En er gebeurde vrij weinig...
waarschijnlijk zit jna nu dus ook bij hem in de kastquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Isdatzo is in trek bij negermannen
![]()
Waarom wist ik nou dat ik dit niet had moeten postenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. blijkbaar ging zijn gaydar toch af bij jou
Maar Braboland is goed
Niet alleen negersquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Isdatzo is in trek bij negermannen
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit jna nu dus ook bij hem in de kast
gelukkig maar dan hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet alleen negers.
En niet alleen mannen.
!
.
niets mis mee hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom wist ik nou dat ik dit niet had moeten posten.
Vriend van mij had dat ook een keer. Vraagt zo'n kerel aan hem of die dansende meid zijn vriendin was. Dat was het wel, maar heel onverschillig zegt tie nee. Vraagt die kerel aan hem of tie wil dansen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had echt zo'n: WTF![]()
moment. Best wel awkward kan ik je vertellen
.
ik vind het vooral jammer dat je er niet op in bent gegaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stiekem vind je 't wel jammer hè?
Mag je zelf invullen wát.
fijne dagen!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
Maar guess what.. tijd voor weekend.
Hopelijk geen homofiele negermannen op m'n fietspad.
jij ook fijne dagen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ook eens alles afsluiten en richting mijn busje
Want dan was er voor jou nog hoopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind het vooral jammer dat je er niet op in bent gegaan.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:58 schreef MarijeH het volgende:hoe gaat het? Morgen even aardbeien uit onze moestuin proberen.
Met mij gaat het ook goed. Lekker lang weekend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marije
hier goed, met jou?
aardbeien
Net even driver van DVD-speler geüpdateHopelijk werkt ie nu wel goed
lucky youquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:52 schreef PieterBas het volgende:
en ik moet/mag het hele weekend gaan leren... en voorbereiden...
Dan maar in het zonnetje.quote:
oh ja.. dat is ook morgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:26 schreef PieterBas het volgende:
Ja.. Morgen 3FM aan zetten.. en dan Pinkpop dan maar luisteren
nee EENquote:
Rare lui die Belgen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee EEN
Niet dat ik de film (Pearl Harbor) verder kijk, Had 'em er net opgezet toen ze net richting de Japanse aanval gingen. De vliegtuigjes stegen net op van de schepen, toen ze er uit gingen. Moet ik dus een halfuur wachten om dat deel te kijken. Om vervolgens weer verder te gaan met leuke dingen.
Anders is het late journaal nog veel later.quote:
Kwam je zeker op het verkeerde momentquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
Kwam er in Gent niet zo heel veel leuke tegen
Alweer
Ik denk dat ik inderdaad op het verkeerde moment was..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kwam je zeker op het verkeerde moment
Toen ik er was, was er genoeg uitzicht
Bij SBS is dat soms nog wel eens de vraagquote:
ik probeer zoveel mogelijk sbs te mijden eigenlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij SBS is dat soms nog wel eens de vraag
Slaap lekker!quote:
straks bij de Griek eten, morgen verjaardag.quote:
Gefeliciteerd. Ik ga om half 3 naar Boekelo. Kijken bij een toernooi van Twente/Heracles B2.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
straks bij de Griek eten, morgen verjaardag.
jij?
Aangezien ik echt geen flauw idee heb, wat ik kan verwachten. Heb mijn scriptie nu belicht uit de zorg en welzijn hoek.. De sector waar ik nu zeg maar ik voor werk... en dat weer teruggekoppeld aan de bevindingen van het onderzoek.quote:
Nicequote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
.
Was prachtig weer idd, zo'n 400km op de teller erbij gezet![]()
.
Niets van gemerktquote:
De hele dag binnen gezeten?quote:
quote:
Veel grote branden de laatste paar dagenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, 't staat ook op de FP[UPD] Grote brand bij houtbedrijf in Valkenswaard
Was een flinke fik.. idd veel brandweer gezien.. ook Belgische.
Wie was de gelukkige..?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
terug van de Griek.Het was lekker, dus zal zeker vaker gedaan gaan worden. En niet geheel onbelangrijk. Het uitzicht was er ook goed
Was het lannen leuk, of was het zonde van de tijd om binnen te blijven.quote:
quote:
...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
terug van de Griek.Het was lekker, dus zal zeker vaker gedaan gaan worden. En niet geheel onbelangrijk. het uitzicht was er ook goed
Mn videokaart vindt UT3 niet tof. Mn videokaart werd dermate warm, dat ik mn vinger niet langer dan 2 seconde op de kaart kon leggen zonder em te verbranden. Beeld viel dus ook een paar keer uit....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was het lannen leuk, of was het zonde van de tijd om binnen te blijven.
Hoeft niet meteen een lekker wijf te zijn...quote:
Waar was je lan dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mn videokaart vindt UT3 niet tof. Mn videokaart werd dermate warm, dat ik mn vinger niet langer dan 2 seconde op de kaart kon leggen zonder em te verbranden. Beeld viel dus ook een paar keer uit....
Bij Neal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar was je lan dan?
Voor gaming kan ik ook mijn laptop van mijn werk gebruiken...![]()
Die heb je ff op zn Grieks genomen?quote:
Oh bij Jamaiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij Neal.
[..]
Die heb je ff op zn Grieks genomen?
je kent me tochquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij Neal.
[..]
Die heb je ff op zn Grieks genomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je kent me toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
enNou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten luctor.
Huilen dan.
Grieks etenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef PieterBas het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit Grieks gegeten..
en nee, het is niet wat de boer niet kent, dat eet hij niet..
Ik had voor vandaag ook nog nooit Grieks op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik één keer.. was wel goed te doen, wel voor herhaling vatbaar. 't Is er alleen nooit meer van gekomenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef PieterBas het volgende:
papakondebalweeruithetnetjeshalenkos....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gyros tellen we even niet mee trouwens. Met 't EK had ik m'n Griek boos gemaakt, toen ze eruit geknikkerd werden. Weet niet eens meer wat ik voor grap maakte alleen hij werd me een partij boos zeg
!
Nee hij was beduidend sterker dan datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
papakondebalweeruithetnetjeshalenkos....
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je kent me toch
Tussen de blanke bergen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hij was beduidend sterker dan dat. Griek vond van niet though
.
Dat is een hele geruststelling.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
Gelukkig heb je mij nog!
Shoo!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een hele geruststelling.oh ja, ik was naar bed.
/hugquote:
Hup, ksst.. naar je bedquote:Op zondag 31 mei 2009 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een hele geruststelling.oh ja, ik was naar bed.
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hup, ksst.. naar je bed! Als je zo gaat doen
![]()
.
Slaap lekker!quote:
Jij dus zo zeggen dat schotland niet warm wordt en bla blaquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 04:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij dus zo zeggen dat schotland niet warm wordt en bla blaMijn gezicht is een kreeft na ongeveer 2 uur
zon
![]()
Mogguhquote:Oja.... goedemorgen enzo![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!
Ja, allemaal mijn schuld. Deed 't expres
. Ik was jaloers omdat we hier in Nederland zo'n kutweer hebben nu
.
Over kreeften gesproken, ondertussen zijn er weer resultaten van een wetenschappelijk onderzoek gepubliceerd die aangeven dat die kreeften wel degelijk pijn voelen. Geldt dat ook voor jouw gezicht
?
[..]
Mogguh. Vandaag dijkjes-dag
.
Lucy.. Lekker geslapen?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
veel plezier over je dijkjes Isdatzo
Cali![]()
![]()
Bootje
jahoor. Toen ik net wakker was, had ik het idee dat ik moeier was dan voor ik naar bed ging.quote:
quote:HEY hon ... My cousin gave me your e-mail an
said ya like To speak foul too horney chicks,
if you can spare time lets chat soo i Can chat dirty
too ya... i desire To finger my self While you choke the chicken,
You can IM Me on YAHOO OR M S N messeng'er
my YAHOO I.D IS,
Shelley92_m231
use The @ Yahoo for msn messeng'er
XOXOXO
Gaar nog. Brandalarm ging af...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor. Toen ik net wakker was, had ik het idee dat ik moeier was dan voor ik naar bed ging.Maar ben nu wel wakker. Merk wel dat het alweer een warme dag gaat worden vandaag.
jij?
Juist wel. In de zorg en welzijn sector werkt met met route/handeling/looplijsten.. wat in feite ook een pickorder voor een magazijn is.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:52 schreef Californium het volgende:
het van een ander oogpunt bekijken is zeker juist punten waard als je de leraar kan overtuigen dat je meerdere oogpunten hebt bekeken en juist deze besloot te kiezen.... Laat zien dat je dat gedaan hebt....?
ik weet niet of dat mogelijk is met waar je mee bezig bent ?
quote:
Ik kon het gewoon voor me zien en dat maakte het grappigquote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!
Ja opzich best grappig.. vertelde 't gisteravond aan m'n halfbroer die toevallig even langs kwam, die lag ook in een deuk![]()
.
Nou, vandaag weer ruim 450km op de teller erbij. Op 't eind van de dag nog ff langs 't flightforum gereden, was een gast bezig.. die wilde zichzelf echt snel dood hebben ofzo. Heb een paar rondjes zijn tempo gevolgd.. damn. Iedere keer bij 't uitkomen van de bocht een zwabberend achterwiel (= te vroeg te veel op 't gas). Op een gegeven moment stond de zon zo laag dat je bij 't invoegen niet meer kon zien of er auto's aan kwamen, kerel ging rustig door
.
Mag hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon voor me zien en dat maakte het grappig![]()
Dus nu vraag je je af wie van ons bij je wil komen wonen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Nieuwbouwappartement gezienBeetje boven mijn budget als ik er in mijn eentje woon
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu vraag je je af wie van ons bij je wil komen wonen.![]()
Waarom komt je vriend er dan niet bij?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef Daph_ het volgende:Nwah, liever niet
Ik vind het wel jammer want het is vlakbij mijn (waarschijnlijke) baan per 1 juli en ook vlakbij m'n vriend.. En daarbij is het gewoon![]()
M'n vriend wil nog niet uit huisquote:Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom komt je vriend er dan niet bij?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
Lief beest
maar serieus... Moet je dat in iedere SC gaan spammen?
lucciequote:
Haha wat bedoel je met 'zo een'? Hij heeft een goede thuissituatie en is jonger dan ik dus begrijp het welquote:
Hoe is het met je bacteriën? En niet te lange dagen maken he, daar is het veel te mooi weer voor...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
luccie![]()
![]()
![]()
ben net thuis van werk
en moet er morgen rond 8-en weer zijn
![]()
quote:/ikbensneu
met mij gaat het wel goed.quote:Hoe is het met u![]()
*checkquote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha wat bedoel je met 'zo een'? Hij heeft een goede thuissituatie en is jonger dan ik dus begrijp het welMijn thuissituatie is verre van ideaal dus ik wil graag het huis uit. Samen een huisje komt dan nog wel
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe is het met je bacteriën? En niet te lange dagen maken he, daar is het veel te mooi weer voor...
[..]
[ afbeelding ]
[..]
met mij gaat het wel goed.Vandaag hele dag zo'n beetje in de zon
gezeten bij verjaardag. Dus ik zal wel verbrand zijn op bepaalde plekken, maar die heb ik nog niet ontdekt.
![]()
En u mag wel je zeggen hoor
Ik wilde graag een algemeen onderwerp voor alle SC's op Fok, namelijk hamsters.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
Lief beest
maar serieus... Moet je dat in iedere SC gaan spammen?
Wel jammer dat het mislukte de eerste keerquote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn bacterien zijn vooralsnog dood op de momenten dat dat moet
haha.... en ik was ook niet van plan om vandaag de halve dag te gaan werke ...maar het mislukte en toen moest ik het tot 2 keer toe herhalen
![]()
Ik denk dat ik mijn oor en mijn nek verbrand zal hebben. Maar vooralsnog dus nog geen last van. En morgen wordt het weer zo'n dag als vandaagquote:En vandaag was echt een mooie dag man! hier ookzelfs
En je bent trouwens niet de enige die dan is verbrand
mijn gezicht
![]()
Ik heb gelukkig nog niet gemorken dat ik gestoken ben. En wilde dat graag zo houdenquote:en gestoken door een stel kutbeesten... dacht eerst dat ik maar 4 keer was gestoken.. maar heb al reeds 10 jeukende bultjes geteld![]()
Maar loop jij iets van stage of volg je een studie? Want je mag hier pas posten nadat je jezelf uitgebreid hebt voorgesteld en dat heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde graag een algemeen onderwerp voor alle SC's op Fok, namelijk hamsters.
verwijder haar post, en geef d'r een banquote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
Stom kutbeest, moet je die opgewaardeerde muis nou overal spammen?
Straks komen ze weer spontaan tot levenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn bacterien zijn vooralsnog dood op de momenten dat dat moet
Ik heb er vandaag een stuk of 200000 uitgemoord denk ik, speciaal voor jou. Maak jij de helm even schoonquote:haha.... en ik was ook niet van plan om vandaag de halve dag te gaan werke ...maar het mislukte en toen moest ik het tot 2 keer toe herhalen![]()
En vandaag was echt een mooie dag man! hier ookzelfs
mijn gezicht
en gestoken door een stel kutbeesten... dacht eerst dat ik maar 4 keer was gestoken.. maar heb al reeds 10 jeukende bultjes geteld
![]()
Mwah, hier verwijder ik 'm niet. Daar hebben we de lokale modjes voorquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verwijder haar post, en geef d'r een ban
oh, die ban kan ik gevenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verwijder haar post, en geef d'r een ban
Jij ook alquote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh, die ban kan ik gevenIk ben ubermod jeweet.
Jah.... zelfs hier wordt hetquote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel jammer dat het mislukte de eerste keer![]()
En vandaag was echt een mooie dag man! hier ookzelfs
mijn gezicht
![]()
Ik denk dat ik mijn oor en mijn nek verbrand zal hebben. Maar vooralsnog dus nog geen last van. En morgen wordt het weer zo'n dag als vandaag![]()
[..]
Ik heb gelukkig nog niet gemorken dat ik gestoken ben. En wilde dat graag zo houden
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh, die ban kan ik gevenIk ben ubermod jeweet.
Ik reed vandaag nog bijna over een pluisbeest. Het leeft nog.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had jij geen last van pluis op de weg Isdatzo? Want wij reden af en toe gewoon in pluis-stormen
Komt van de populierenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had jij geen last van pluis op de weg Isdatzo? Want wij reden af en toe gewoon in pluis-stormen
noesquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Straks komen ze weer spontaan tot leven![]()
!
[..]
Ik heb er vandaag een stuk of 200000 uitgemoord denk ik, speciaal voor jou. Maak jij de helm even schoon?
Dat is meestal het verradelijkste. Als het niet warm is of als er een fris windje staat.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah.... zelfs hier wordt hetweer en ik moet weer de hele dag werken
En verbranden
normaal leef ik ik in de lente / zomer / nazomer / whenever het warm is
met zonnebrandcreme... maar dit is schotland...het is niet warm.... ik had het niet verwacht...
![]()
quote:O en gemorken?
hoe kleiner het steekbeestje, hoe erger ze jeuken, lijkt het soms wel.quote:maar echt zo irritant.... en lelijke bulten man! dat die kleine kutvliegjes zulke bulten kunnen achterlatenen jeuken
![]()
ben ik ookquote:Wees blij
Ik weet verdomme hoe ze heten, kom ff niet op de naam. En ja, je hebt ze óók in Nederland. Van die hele kleine toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef Californium het volgende:
[..]
noes![]()
![]()
En dankjemaar ik heb deze beestjes in Nederland nog nooit gezien
Dus hopelijk is dat probleem met een maandje opgelost
Ja, het is echt feest voor de hooikoorst patiënten nuquote:Op zondag 31 mei 2009 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik reed vandaag nog bijna over een pluisbeest. Het leeft nog.
Maar idd, pluis overal pluis pluis en pluis! Hooikoorts patiënten (present!) hadden feest vandaag
!
idd... gister dus naar het strand geweest... koud en dus met de jas aan... de enige reden dat de rest van mij lichaam dus nog gewoon mooi spookywit isquote:Op zondag 31 mei 2009 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is meestal het verradelijkste. Als het niet warm is of als er een fris windje staat.
[..]
Dat is gewoon correct Zeeuws
![]()
[..]
hoe kleiner het steekbeestje, hoe erger ze jeuken, lijkt het soms wel.![]()
[..]
ben ik ookmaar niet voor jou
iddquote:Op zondag 31 mei 2009 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet verdomme hoe ze heten, kom ff niet op de naam. En ja, je hebt ze óók in Nederland. Van die hele kleine toch?
Alleen in de SC'squote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
Stom kutbeest, moet je die opgewaardeerde muis nou overal spammen?
Gquote:
ik ben normaal gesproken ook altijd wit, niet echt dat Brits-wit, maar meer Nederlands-witquote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef Californium het volgende:
[..]
idd... gister dus naar het strand geweest... koud en dus met de jas aan... de enige reden dat de rest van mij lichaam dus nog gewoon mooi spookywit is![]()
![]()
en klopt idd... zo innieminnie klein en steken dat ze doen
Joah, ik ga volgend jaar International business & management studeren in Groningen. En ik ben nu aan het hopen dat ik geslaagd ben voor mn vwo!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar loop jij iets van stage of volg je een studie? Want je mag hier pas posten nadat je jezelf uitgebreid hebt voorgesteld en dat heb ik nog niet gezien.
echt wel.... en die bulten man.... lelijkquote:
ik dus ookquote:Op zondag 31 mei 2009 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben normaal gesproken ook altijd wit, niet echt dat Brits-wit, maar meer Nederlands-wit
Zoals mijn onderarmen zijn, die dus nog nooit zonlicht hebben gehad,zo is de rest van mijn lichaam ook meestal. Maar als ik morgen de deur uit ga, dan doe ik wel even een petje op.
wilde je hier alleen spammen of was je van plan te blijven hangen ?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, ik ga volgend jaar International business & management studeren in Groningen. En ik ben nu aan het hopen dat ik geslaagd ben voor mn vwo!
Wil je nog meer weten?
Waar je in Groningen gaat wonen. Groningen rocks.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, ik ga volgend jaar International business & management studeren in Groningen. En ik ben nu aan het hopen dat ik geslaagd ben voor mn vwo!
Wil je nog meer weten?
Groningen,quote:Op zondag 31 mei 2009 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar je in Groningen gaat wonen. Groningen rocks.
Ik ben Bootje nietquote:Op zondag 31 mei 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je nog meer weten?
Bootje heeft die rar vast wel gezien hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben Bootje niet, maar gewoon wie ben je, waarom ga je die studie volgen, hoe jong ben je, heb je een vriend... en dat soort info. En Bootje wil ook altijd een foto van je zien.
ik heb de tijd.lquote:Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Groningen,!!!!!!!!!!!!!
Kutstad.
Lang verhaal.
passen we perfect bij elkaar. geen hete vakantie voor onsquote:
Maar ik nietquote:Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bootje heeft die rar vast wel gezien hoor.
Ik heb de tijd voor je uitlegquote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef Californium het volgende:
Groningen
Nijmegen
* is nog nooit in groningen geweest, maar vind Nijmegen gewoon![]()
Nooit echt in Nijmegen geweest (wel doorheen geredenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef Californium het volgende:
Groningen
Nijmegen
Ik kan wachten. PM me tzt.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik geen zin om een lang verhaal te typen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
passen we perfect bij elkaar. geen hete vakantie voor ons![]()
![]()
* Ook nog nooit in Grunn geweest, ook niet in Nijmegen volgens mijquote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef Californium het volgende:
Groningen
Nijmegen
Het lijkt me wel gezellig, dus ik sluit het niet uit dat ik nog eens terug komquote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef Californium het volgende:
[..]
wilde je hier alleen spammen of was je van plan te blijven hangen ?
Waar moet ik gaan wonen, you tell me?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar je in Groningen gaat wonen. Groningen rocks.
Oooh, het rijden in Groningen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nooit echt in Nijmegen geweest (wel doorheen gereden), maar erger dan groningen kan 't iig niet zijn.
Begin jij nou maar eerst eens met waarom Groningen zo geweldig is, want dat is 't namelijk heul nietquote:
Ik ga volgend jaar weer naarquote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeker niet nee
wat dan weer verschrikkelijk kut is... want landen zoals australie en landen in afrika zou ik graag nog eens bezoeken
Nijmegen heeft veel leuke studenten... de leukste kroegen en de Nijmeegse vierdaagse feestenquote:
Ik ben Ilse, ik ben 17 (bijna 18), ik ben zo vrijgezel als het maar kan, en ik ga geen foto postenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben Bootje niet, maar gewoon wie ben je, waarom ga je die studie volgen, hoe jong ben je, heb je een vriend... en dat soort info. En Bootje wil ook altijd een foto van je zien.
Het is wel vaker iets drukker (geweest) Blijf vooral plakken!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gezellig, dus ik sluit het niet uit dat ik nog eens terug komis het hier altijd zo druk?
[..]
Waar moet ik gaan wonen, you tell me?
Nee, alleen als mensen plaatjes van knaagdieren posten.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gezellig, dus ik sluit het niet uit dat ik nog eens terug komis het hier altijd zo druk?
Brabantquote:[..]
's nachts en in het weekend is het meestal vrij stilletjes. Doordeweeks, als ik er niet benquote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
tis zondag avondquote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Studenten, heuleboel.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin jij nou maar eerst eens met waarom Groningen zo geweldig is, want dat is 't namelijk heul niet.
Waarom reageer ik dan net op je in de KPD-SC?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben Ilse, ik ben 17 (bijna 18), ik ben zo vrijgezel als het maar kan, en ik ga geen foto postenals je die wil zien moet je maar zoeken
!
Als je alleen dat had gezegd, was het ook al goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen heeft veel leuke studenten... de leukste kroegen en de Nijmeegse vierdaagse feestenen ze hebben mij.... Elke stad zuigt vergeleken met Nijmegen
![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom reageer ik dan net op je in de KPD-SC?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Studenten, heuleboel. - Heeft Eindhoven ook.
Tof park in het centrum en er net even buiten- Heeft Eindhoven ook
.
Lekker rustig op de weg. - Heeft Eindhoven niet![]()
.
Ik ken elke straat. - Heeft Eindhoven ook.
Centrum is uitgebreid, erg chill - Heeft Eindhoven ook.
Grote terrassen - Heeft Eindhoven ook.
Aardige mensen die tegen een stootje kunnen, en wanneer je ze aanstoot niet in alle talen alle kwaadheid norsigheid je helemaal de vinketering uitschelden. - Geloof er geen biet van![]()
.
Ach, gewoon- Heeft Eindhoven ook
.
geslacht: Vrouwquote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Snel, schop een FA wakkerquote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb jij die rar niet gezien? Stond ze in heurrrrr.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:43 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
briljant...
Als ze nu nog een foto van zichzelf heeft neergegooid dan kunnen we pula2 rel maken
Grunn heeft iets dat Eindhovuh niet heeft en dat is een leuke voetbalclubquote:
Laat glowwie / puala het niet maar niet horen die stond er ook in maar is ook geen 18 en is uit KDP geschoptquote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb jij die rar niet gezien? Stond ze in heurrrrr.
Het zit wel in mijn relbloed om dat te doen, maar om de een of andere reden mogen de FA's me niet. Typisch geval van ''don't shoot the messenger''.quote:
Matige tetten hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
Heb jij die rar niet gezien? Stond ze in heurrrrr.
Da's dan ook de enige pre voor Groningenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Grunn heeft iets dat Eindhovuh niet heeft en dat is een leuke voetbalclub
Groningen heeft de Martinitorenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef Californium het volgende:
Nijmeegse vierdaagse (feesten) kan geen enkele stad tegenop
Heb de rar met drie van je foto'squote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben Ilse, ik ben 17 (bijna 18), ik ben zo vrijgezel als het maar kan, en ik ga geen foto postenals je die wil zien moet je maar zoeken
!
Die ben ik eventjes expres vergeten wb. NAC unde ensoquote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's dan ook de enige pre voor Groningen.
ooit op de Nijmeegse vierdaagse geweestquote:
We gaan niet wegjagen doenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb de rar met drie van je foto's![]()
![]()
Ik ken Groningen niet, en zal er ook nooit komen, veel te ver wegquote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's dan ook de enige pre voor Groningen.
4Mei Keiweek nooit de cafés dicht op zaterdagavond/nachtquote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef Californium het volgende:
[..]
ooit op de Nijmeegse vierdaagse geweestNijmeegse vierdaagse feesten
![]()
iedereen heeft ze gezienquote:
Ik ken trouwens nog een geheimpje over Breathtaking.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
Vond ze wel leuk eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joy. Eindhoven heeft de Vestedaquote:
Hebben we in Ehv ookquote:Groningen heeft Beerenburg
Grotere dichtheid dan op Stratumseind? Betwijfel ikquote:Groningen heeft de grootste dichtheid van cafés in een buurt
Eindhoven ook.quote:Groningen heeft historie
Eindhoven ook.quote:Groningen heeft een centrumrol in de buurt wat betekend dat er altijd wel iets is te doen.
Prima, mogen julie hebben hoorquote:Groningen heeft straks de serious request!
Lief doenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:49 schreef Californium het volgende:
[..]
iedereen heeft ze gezienwe willen dr niet wegjagen ofzo hoor
Wat zei ik nou netquote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef Californium het volgende:
[..]
ooit op de Nijmeegse vierdaagse geweestNijmeegse vierdaagse feesten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |