quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:58 schreef MarijeH het volgende:hoe gaat het? Morgen even aardbeien uit onze moestuin proberen.
Met mij gaat het ook goed. Lekker lang weekend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marije
hier goed, met jou?
aardbeien
Net even driver van DVD-speler geüpdateHopelijk werkt ie nu wel goed
lucky youquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:52 schreef PieterBas het volgende:
en ik moet/mag het hele weekend gaan leren... en voorbereiden...
Dan maar in het zonnetje.quote:
oh ja.. dat is ook morgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:26 schreef PieterBas het volgende:
Ja.. Morgen 3FM aan zetten.. en dan Pinkpop dan maar luisteren
nee EENquote:
Rare lui die Belgen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee EEN
Niet dat ik de film (Pearl Harbor) verder kijk, Had 'em er net opgezet toen ze net richting de Japanse aanval gingen. De vliegtuigjes stegen net op van de schepen, toen ze er uit gingen. Moet ik dus een halfuur wachten om dat deel te kijken. Om vervolgens weer verder te gaan met leuke dingen.
Anders is het late journaal nog veel later.quote:
Kwam je zeker op het verkeerde momentquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
Kwam er in Gent niet zo heel veel leuke tegen
Alweer
Ik denk dat ik inderdaad op het verkeerde moment was..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kwam je zeker op het verkeerde moment
Toen ik er was, was er genoeg uitzicht
Bij SBS is dat soms nog wel eens de vraagquote:
ik probeer zoveel mogelijk sbs te mijden eigenlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij SBS is dat soms nog wel eens de vraag
Slaap lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |