Oké ik ging dus een blokje lopen hè.. nouja dat werd een stukje fietsen. Random een kant uit gefietst en kwam in min of meer in de buurt van het 'gat van Waalre' (hebben ze zand gewonnen voor de A67 ofzo, flinke plas water dus). Nouja, why not.. dacht: eens kijken of ik daar een hendig sjiek bankje kan vinden om ff wat overheerlijke broodjes naar binnen te werken

.
Ik dus rustig door 't rulle zand fietsen (=kut).. ligt daar zo'n bijna-neger (dacht nog: heb ik nou JNA gespot!!

!!) te zonnen, nouja.. hij doet maar natuurlijk

. Of ik een vuurtje heb.. ik rook dan wel niet, maar ik heb wel vuurtjes natuurlijk

. Nouja, vroeg wat ik daar kwam doen... verteld dat ik gewoon even een stukje ging fietsen in m'n lunchpauze. Of ik niet even wilde chillen met hem. Tja, why not eigenlijk.
Kerel kwam blijkbaar uit Curacao, *jaloers*, 28 jaar en was electricien (geloofde van dat laatste geen biet eigenlijk

). Vraagt 'ie op een gegeven moment of ik ook bier lust

. WTF, of ik bier lust

.
Doet 'ie, trekt ie een stapel lauwe blikjes uit 't water

. Hmm right

.
Anyway, op een gegeven moment (nadat 't over m'n ex ging

, heel niet-boeiend) ging 't over mijn fiets (ja, typisch hè.. negers die 't over mijn fiets hebben

).. en daarna vroeg 'ie ineens of ik bi was.. errrr WTf

? Nou, misschien weten julie 't nog niet maar nee, Isdatzo is niet bi en heeft ook geen zin in seks met negermannen

. Zegt 'ie van: ja, weet je.. je hebt mooie armen man *Isdatzo's arm met vinger streelt* terwijl ie steeds dichter bij kwam zitten. Hmm..
>>

!! <<
Nohh, dat ging me toch iets te ver eigenlijk. Toen maar gezegd dat ik maar weer eens ging werken.. of ik niet nog héél even wilde blijven (nee

).. of ik een telefoon had (doh), of hij m'n nummer mocht (errr, nee?). Nouja hij vond dat ik een leuke kop had (doh

maar ik zit nou eigenlijk niet op dat soort complimenten te wachten

) enzo en of hij me nog een keer zou zien (errr.. "Misschien, wie weet".. niet dus).
Nou, toen maar richting stage gefietst.