Dat is een hele geruststelling.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
Gelukkig heb je mij nog!
Shoo!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een hele geruststelling.oh ja, ik was naar bed.
/hugquote:
Hup, ksst.. naar je bedquote:Op zondag 31 mei 2009 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een hele geruststelling.oh ja, ik was naar bed.
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hup, ksst.. naar je bed! Als je zo gaat doen
![]()
.
Slaap lekker!quote:
Jij dus zo zeggen dat schotland niet warm wordt en bla blaquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 04:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij dus zo zeggen dat schotland niet warm wordt en bla blaMijn gezicht is een kreeft na ongeveer 2 uur
zon
![]()
Mogguhquote:Oja.... goedemorgen enzo![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!
Ja, allemaal mijn schuld. Deed 't expres
. Ik was jaloers omdat we hier in Nederland zo'n kutweer hebben nu
.
Over kreeften gesproken, ondertussen zijn er weer resultaten van een wetenschappelijk onderzoek gepubliceerd die aangeven dat die kreeften wel degelijk pijn voelen. Geldt dat ook voor jouw gezicht
?
[..]
Mogguh. Vandaag dijkjes-dag
.
Lucy.. Lekker geslapen?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
veel plezier over je dijkjes Isdatzo
Cali![]()
![]()
Bootje
jahoor. Toen ik net wakker was, had ik het idee dat ik moeier was dan voor ik naar bed ging.quote:
quote:HEY hon ... My cousin gave me your e-mail an
said ya like To speak foul too horney chicks,
if you can spare time lets chat soo i Can chat dirty
too ya... i desire To finger my self While you choke the chicken,
You can IM Me on YAHOO OR M S N messeng'er
my YAHOO I.D IS,
Shelley92_m231
use The @ Yahoo for msn messeng'er
XOXOXO
Gaar nog. Brandalarm ging af...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor. Toen ik net wakker was, had ik het idee dat ik moeier was dan voor ik naar bed ging.Maar ben nu wel wakker. Merk wel dat het alweer een warme dag gaat worden vandaag.
jij?
Juist wel. In de zorg en welzijn sector werkt met met route/handeling/looplijsten.. wat in feite ook een pickorder voor een magazijn is.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:52 schreef Californium het volgende:
het van een ander oogpunt bekijken is zeker juist punten waard als je de leraar kan overtuigen dat je meerdere oogpunten hebt bekeken en juist deze besloot te kiezen.... Laat zien dat je dat gedaan hebt....?
ik weet niet of dat mogelijk is met waar je mee bezig bent ?
quote:
Ik kon het gewoon voor me zien en dat maakte het grappigquote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!
Ja opzich best grappig.. vertelde 't gisteravond aan m'n halfbroer die toevallig even langs kwam, die lag ook in een deuk![]()
.
Nou, vandaag weer ruim 450km op de teller erbij. Op 't eind van de dag nog ff langs 't flightforum gereden, was een gast bezig.. die wilde zichzelf echt snel dood hebben ofzo. Heb een paar rondjes zijn tempo gevolgd.. damn. Iedere keer bij 't uitkomen van de bocht een zwabberend achterwiel (= te vroeg te veel op 't gas). Op een gegeven moment stond de zon zo laag dat je bij 't invoegen niet meer kon zien of er auto's aan kwamen, kerel ging rustig door
.
Mag hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon voor me zien en dat maakte het grappig![]()
Dus nu vraag je je af wie van ons bij je wil komen wonen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Nieuwbouwappartement gezienBeetje boven mijn budget als ik er in mijn eentje woon
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu vraag je je af wie van ons bij je wil komen wonen.![]()
Waarom komt je vriend er dan niet bij?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef Daph_ het volgende:Nwah, liever niet
Ik vind het wel jammer want het is vlakbij mijn (waarschijnlijke) baan per 1 juli en ook vlakbij m'n vriend.. En daarbij is het gewoon![]()
M'n vriend wil nog niet uit huisquote:Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom komt je vriend er dan niet bij?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
Lief beest
maar serieus... Moet je dat in iedere SC gaan spammen?
lucciequote:
Haha wat bedoel je met 'zo een'? Hij heeft een goede thuissituatie en is jonger dan ik dus begrijp het welquote:
Hoe is het met je bacteriën? En niet te lange dagen maken he, daar is het veel te mooi weer voor...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
luccie![]()
![]()
![]()
ben net thuis van werk
en moet er morgen rond 8-en weer zijn
![]()
quote:/ikbensneu
met mij gaat het wel goed.quote:Hoe is het met u![]()
*checkquote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha wat bedoel je met 'zo een'? Hij heeft een goede thuissituatie en is jonger dan ik dus begrijp het welMijn thuissituatie is verre van ideaal dus ik wil graag het huis uit. Samen een huisje komt dan nog wel
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe is het met je bacteriën? En niet te lange dagen maken he, daar is het veel te mooi weer voor...
[..]
[ afbeelding ]
[..]
met mij gaat het wel goed.Vandaag hele dag zo'n beetje in de zon
gezeten bij verjaardag. Dus ik zal wel verbrand zijn op bepaalde plekken, maar die heb ik nog niet ontdekt.
![]()
En u mag wel je zeggen hoor
Ik wilde graag een algemeen onderwerp voor alle SC's op Fok, namelijk hamsters.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
Lief beest
maar serieus... Moet je dat in iedere SC gaan spammen?
Wel jammer dat het mislukte de eerste keerquote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn bacterien zijn vooralsnog dood op de momenten dat dat moet
haha.... en ik was ook niet van plan om vandaag de halve dag te gaan werke ...maar het mislukte en toen moest ik het tot 2 keer toe herhalen
![]()
Ik denk dat ik mijn oor en mijn nek verbrand zal hebben. Maar vooralsnog dus nog geen last van. En morgen wordt het weer zo'n dag als vandaagquote:En vandaag was echt een mooie dag man! hier ookzelfs
En je bent trouwens niet de enige die dan is verbrand
mijn gezicht
![]()
Ik heb gelukkig nog niet gemorken dat ik gestoken ben. En wilde dat graag zo houdenquote:en gestoken door een stel kutbeesten... dacht eerst dat ik maar 4 keer was gestoken.. maar heb al reeds 10 jeukende bultjes geteld![]()
Maar loop jij iets van stage of volg je een studie? Want je mag hier pas posten nadat je jezelf uitgebreid hebt voorgesteld en dat heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde graag een algemeen onderwerp voor alle SC's op Fok, namelijk hamsters.
verwijder haar post, en geef d'r een banquote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
Stom kutbeest, moet je die opgewaardeerde muis nou overal spammen?
Straks komen ze weer spontaan tot levenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn bacterien zijn vooralsnog dood op de momenten dat dat moet
Ik heb er vandaag een stuk of 200000 uitgemoord denk ik, speciaal voor jou. Maak jij de helm even schoonquote:haha.... en ik was ook niet van plan om vandaag de halve dag te gaan werke ...maar het mislukte en toen moest ik het tot 2 keer toe herhalen![]()
En vandaag was echt een mooie dag man! hier ookzelfs
En je bent trouwens niet de enige die dan is verbrand
mijn gezicht
en gestoken door een stel kutbeesten... dacht eerst dat ik maar 4 keer was gestoken.. maar heb al reeds 10 jeukende bultjes geteld
![]()
Mwah, hier verwijder ik 'm niet. Daar hebben we de lokale modjes voorquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verwijder haar post, en geef d'r een ban
oh, die ban kan ik gevenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verwijder haar post, en geef d'r een ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |