quote:Op zondag 31 mei 2009 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!
Ja, allemaal mijn schuld. Deed 't expres
. Ik was jaloers omdat we hier in Nederland zo'n kutweer hebben nu
.
Over kreeften gesproken, ondertussen zijn er weer resultaten van een wetenschappelijk onderzoek gepubliceerd die aangeven dat die kreeften wel degelijk pijn voelen. Geldt dat ook voor jouw gezicht
?
[..]
Mogguh. Vandaag dijkjes-dag
.
Lucy.. Lekker geslapen?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
veel plezier over je dijkjes Isdatzo
Cali![]()
![]()
Bootje
jahoor. Toen ik net wakker was, had ik het idee dat ik moeier was dan voor ik naar bed ging.quote:
quote:HEY hon ... My cousin gave me your e-mail an
said ya like To speak foul too horney chicks,
if you can spare time lets chat soo i Can chat dirty
too ya... i desire To finger my self While you choke the chicken,
You can IM Me on YAHOO OR M S N messeng'er
my YAHOO I.D IS,
Shelley92_m231
use The @ Yahoo for msn messeng'er
XOXOXO
Gaar nog. Brandalarm ging af...quote:Op zondag 31 mei 2009 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor. Toen ik net wakker was, had ik het idee dat ik moeier was dan voor ik naar bed ging.Maar ben nu wel wakker. Merk wel dat het alweer een warme dag gaat worden vandaag.
jij?
Juist wel. In de zorg en welzijn sector werkt met met route/handeling/looplijsten.. wat in feite ook een pickorder voor een magazijn is.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:52 schreef Californium het volgende:
het van een ander oogpunt bekijken is zeker juist punten waard als je de leraar kan overtuigen dat je meerdere oogpunten hebt bekeken en juist deze besloot te kiezen.... Laat zien dat je dat gedaan hebt....?
ik weet niet of dat mogelijk is met waar je mee bezig bent ?
quote:
Ik kon het gewoon voor me zien en dat maakte het grappigquote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!
Ja opzich best grappig.. vertelde 't gisteravond aan m'n halfbroer die toevallig even langs kwam, die lag ook in een deuk![]()
.
Nou, vandaag weer ruim 450km op de teller erbij. Op 't eind van de dag nog ff langs 't flightforum gereden, was een gast bezig.. die wilde zichzelf echt snel dood hebben ofzo. Heb een paar rondjes zijn tempo gevolgd.. damn. Iedere keer bij 't uitkomen van de bocht een zwabberend achterwiel (= te vroeg te veel op 't gas). Op een gegeven moment stond de zon zo laag dat je bij 't invoegen niet meer kon zien of er auto's aan kwamen, kerel ging rustig door
.
Mag hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon voor me zien en dat maakte het grappig![]()
Dus nu vraag je je af wie van ons bij je wil komen wonen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Nieuwbouwappartement gezienBeetje boven mijn budget als ik er in mijn eentje woon
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu vraag je je af wie van ons bij je wil komen wonen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |