Waarom reageer ik dan net op je in de KPD-SC?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben Ilse, ik ben 17 (bijna 18), ik ben zo vrijgezel als het maar kan, en ik ga geen foto postenals je die wil zien moet je maar zoeken
!
Als je alleen dat had gezegd, was het ook al goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen heeft veel leuke studenten... de leukste kroegen en de Nijmeegse vierdaagse feestenen ze hebben mij.... Elke stad zuigt vergeleken met Nijmegen
![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom reageer ik dan net op je in de KPD-SC?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Studenten, heuleboel. - Heeft Eindhoven ook.
Tof park in het centrum en er net even buiten- Heeft Eindhoven ook
.
Lekker rustig op de weg. - Heeft Eindhoven niet![]()
.
Ik ken elke straat. - Heeft Eindhoven ook.
Centrum is uitgebreid, erg chill - Heeft Eindhoven ook.
Grote terrassen - Heeft Eindhoven ook.
Aardige mensen die tegen een stootje kunnen, en wanneer je ze aanstoot niet in alle talen alle kwaadheid norsigheid je helemaal de vinketering uitschelden. - Geloof er geen biet van![]()
.
Ach, gewoon- Heeft Eindhoven ook
.
geslacht: Vrouwquote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Snel, schop een FA wakkerquote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb jij die rar niet gezien? Stond ze in heurrrrr.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:43 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
briljant...
Als ze nu nog een foto van zichzelf heeft neergegooid dan kunnen we pula2 rel maken
Grunn heeft iets dat Eindhovuh niet heeft en dat is een leuke voetbalclubquote:
Laat glowwie / puala het niet maar niet horen die stond er ook in maar is ook geen 18 en is uit KDP geschoptquote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb jij die rar niet gezien? Stond ze in heurrrrr.
Het zit wel in mijn relbloed om dat te doen, maar om de een of andere reden mogen de FA's me niet. Typisch geval van ''don't shoot the messenger''.quote:
Matige tetten hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
Heb jij die rar niet gezien? Stond ze in heurrrrr.
Da's dan ook de enige pre voor Groningenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Grunn heeft iets dat Eindhovuh niet heeft en dat is een leuke voetbalclub
Groningen heeft de Martinitorenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef Californium het volgende:
Nijmeegse vierdaagse (feesten) kan geen enkele stad tegenop
Heb de rar met drie van je foto'squote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben Ilse, ik ben 17 (bijna 18), ik ben zo vrijgezel als het maar kan, en ik ga geen foto postenals je die wil zien moet je maar zoeken
!
Die ben ik eventjes expres vergeten wb. NAC unde ensoquote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's dan ook de enige pre voor Groningen.
ooit op de Nijmeegse vierdaagse geweestquote:
We gaan niet wegjagen doenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb de rar met drie van je foto's![]()
![]()
Ik ken Groningen niet, en zal er ook nooit komen, veel te ver wegquote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's dan ook de enige pre voor Groningen.
4Mei Keiweek nooit de cafés dicht op zaterdagavond/nachtquote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef Californium het volgende:
[..]
ooit op de Nijmeegse vierdaagse geweestNijmeegse vierdaagse feesten
![]()
iedereen heeft ze gezienquote:
Ik ken trouwens nog een geheimpje over Breathtaking.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
Vond ze wel leuk eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joy. Eindhoven heeft de Vestedaquote:
Hebben we in Ehv ookquote:Groningen heeft Beerenburg
Grotere dichtheid dan op Stratumseind? Betwijfel ikquote:Groningen heeft de grootste dichtheid van cafés in een buurt
Eindhoven ook.quote:Groningen heeft historie
Eindhoven ook.quote:Groningen heeft een centrumrol in de buurt wat betekend dat er altijd wel iets is te doen.
Prima, mogen julie hebben hoorquote:Groningen heeft straks de serious request!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |