quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Greysie, wat fijn dat je moeder weer thuis is! Ze heeft mooi weer om van alles bij te komen.
Lola maakt het al wel iets beter. Nog wel érg duf van 2x narcose, maar heeft net goed gedronken en ik geef haar nu elke keer hele kleine porties eten. Als ze nu ineens veel eet, kan ze misselijk worden en dat lijkt me niet zo'n goed plan. En wat ik net al postte, ze heeft volgens mij vooral last van die lampenkap om haar kop. Wond ziet er goed en rustig uit.
Ga rennen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
zomggoedemorgen!
ik ben nog steeds dronken
Whoeoeoehquote:Ik ben tevreden over het eerste artikel dat je geschreven hebt. Ik ben altijd erg kritisch, dus dat zeg ik niet snel.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt uber-preuts opgevoed! Ik durf inmiddels naar de sauna, maar ik geloof niet dat ik al klaar ben voor naaktcampings
Wow, goed zegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whoeoeoeh.
Slechts minimale aanpassingen.
Wat goed!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
En ik mag nu dus ook een interview gaan doen!![]()
.
Terwijl ze eerst nog zei: "Je hebt geen schrijfervaring (buiten m'n studie dus), dus dat is meer iets voor later."
Echt, ik ben zó blij!.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
.
Terwijl ze eerst nog zei: "Je hebt geen schrijfervaring (buiten m'n studie dus), dus dat is meer iets voor later."
Echt, ik ben zó blij!.
Gefeliciteerd! Je hebt het verdiend! Je stuk was inderdaad best goed (sorry dat ik niet gereageerd hebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
.
Echt, ik ben zó blij!.
waar ben je voor wat aangenomen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
.
Echt, ik ben zó blij!.
nu wil ik 'm ook lezen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt het verdiend! Je stuk was inderdaad best goed (sorry dat ik niet gereageerd heb). Je maakt mooie zinnen. Ik had nog één tipje: het einde van het artikel was het "spannendste" om te lezen. Probeer ook in het begin van de tekst een beetje meer te triggeren.
Ik zat al te denken dat je er wel mooi egaal bruin van wordt! Ik voorzie wel wat problemen bij dagelijkse activiteiten, in de sauna voer je natuurlijk geen flikker uit, maar tijdens een paar dagen kamperen wil je toch ook wel eens wat anders doen dan een boekje lezen en in de zon zitten? Een beetje tennissen zie ik toch niet zo zitten in m'n nakie, en dan heb ik maar een cup A/B. Naakt zwemmen is dan wel weerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Blurred86 het volgende:
Naaktkamperen lijkt me trouwens best leuk, alleen ben ik daar een beetje te preuts voor![]()
+ dan moet ik vast heel de dag in de schaduw zitten omdat ik anders verbrand![]()
Ik weet het ook niet helemaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar ben je voor wat aangenomen?
Ik vind dan ook dat in een campingwinkel of op de tennisbaan of wat dan ook men wel gewoon een broekje en een shirtje aan zou moeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zat al te denken dat je er wel mooi egaal bruin van wordt! Ik voorzie wel wat problemen bij dagelijkse activiteiten, in de sauna voer je natuurlijk geen flikker uit, maar tijdens een paar dagen kamperen wil je toch ook wel eens wat anders doen dan een boekje lezen en in de zon zitten? Een beetje tennissen zie ik toch niet zo zitten in m'n nakie, en dan heb ik maar een cup A/B. Naakt zwemmen is dan wel weer
En dat dus!quote:
Ja, dat zou wel een mooie oplossing zijn. Als je in de sauna gaat eten doe je toch ook een badjas aan. In dat geval lijkt het me ook wel wat!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat in een campingwinkel of op de tennisbaan of wat dan ook men wel gewoon een broekje en een shirtje aan zou moeten.
In Den Haag heb je een strandtent bij het naaktstrand (genaamd 'Het Puntje'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat in een campingwinkel of op de tennisbaan of wat dan ook men wel gewoon een broekje en een shirtje aan zou moeten.
Het was dus een leuke avond gister?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt nog steeds dronken
en ik heb maar 4 whiskey en 4,5 bier op.. oh.. en een tequilla dus
Zoals ik op MSN al tegen je zeiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt idd erg leuk.. Vik! meer info please!
Die grilldames, da's toch geen personeel dan toch hoop ik?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
In Den Haag heb je een strandtent bij het naaktstrand (genaamd 'Het Puntje') waar je bij de barbecue zicht hebt op alle intieme piercings van de grilldames
Mijn meneer is nog steeds getraumatiseerd!
Ja hoor, voel me prima, thnx!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
XM, heb je wel het idee dat poezzie zelf zich iets beter voelt? Eet ze al wat?
Hihihi!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ja hoor, voel me prima, thnx!![]()
Moet alleen nog even oppas scoren want wil vanavond naar überfoute singlesparty met buikdansworkshop en speeddaten in Alcazar
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heoiiiieiei!!! M'n broekriem kan een gaatje strakker
het was érg gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het was dus een leuke avond gister?![]()
Ik hoop dat je geen college hebt vandaag
Ik ga zo naar de bieb, onderzoeksopzet afmaken.
Je gaf zelf al aan dat je weet dat het calorierijk is, dus dan geloven we het wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik moet wel lachen; als er te magere eetlijstjes zijn, staat iedereen te springen met commentaar. Post ik een fors-calorische lijst met zoet en vet en witbrood... Geen opmerkingen
Of zijn jullie een beetje bang voor me?
klinkt goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha, ik moet lachen om jou MoBlo... Beetje te herkenbaar ben ik bang
Wij gaan vanavond ook in het feestgedruis
Ik ga zometeen mijn nieuwe auto halen
Duur dagje
Lijst:
O (om 11 uur) 2 boterhammen osseworst, 2 beschuitjes 20+ kaas, gekookt eitje, glas optimel framboos.
T: appel
L: 2 broodjes osseworst
T: Halve meloen, kiwi
D: spaghetti
T: Bier, veel bier
laat je eetpatroon niet volledig controleren door je eetlust, zegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfff, ik ben echt helemaal kapot, eetlust is ook echt foetsie.
this is soooooo true!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar deze lijst is echt dikke bullshit, dame
Dan eet je maar makkelijke dingen, soep ofzo. Dat glijdt vanzelf naar binnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als het maar gezellig was moblo![]()
. Je weet nog wel hoe je thuisgekomen bent?
Pfff, ik ben echt helemaal kapot, eetlust is ook echt foetsie.
O: bakje yoghurt
T: droog knackebrödje
D: griekse salade
Mên
Met zulke lijsten verlies je ook nog eens het kleine beetje regelmaat dat je nog hebt! Je propt maar wat naar binnen. Dan maar geen zinquote:
Alle soep?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je nog bij zinnen was om je fiets op slót te zetten, dan viel het allemaal nog wel mee![]()
.
Mini: soep is fieeeesssssssss!! Nouja, dat vind ik dan tenminste. Ik wurg zo nog wel 2 boterhammen ofzo naar binnen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moblo: Als je nog bij zinnen was om je fiets op slót te zetten, dan viel het allemaal nog wel mee![]()
.
Je bedenkt maar watquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een gezond BMIZit eindelijk onder de 25
(inmiddels 11,5 KG afgevallen). Ik denk dat ik nu het cardi cardioën wat rustiger aan ga doen en iets meer kracht oefeningen ga doen.
Stuur maar een PB, zet ik de PS wel even aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Is hier iemand die een beetje handig is met Photoshop? Ze willen graag een foto van mij bij het artikel zetten en ik heb een leuke foto, maar op die foto heb ik oordopjes in en dat ziet er een beetje raar uit. Dus als iemand hier zin heeft om die oordopjes even weg te werken, graag!.
Dat zat ik ook te bedenken ja! Er zijn best wel dingen die ik zo lekker vind dat ik ze altijd wel lust. Veel ervan eet ik normaal niet vaak omdat het te ongezond is, maar bij gebrek aan eetlust zijn die dingen juist het enige wat er wel nog in gaat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bedenkt maar watZelfs speculoospasta is beter dan niets.
Ik vind dit trouwens best verbazingwekkend, dat je niets kunt bedenken. Tenzij ik ziek ben of een kater heb, kan ik altijd wel iets bedenken waar ik zin in heb. De ene kee gezonder dan de andere, dat wel. Maar nooit niets
Dat kan nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens! Ik had nog een vraag. Wordt kaas vetter wanneer je het smelt? Het lijkt mij zo vreemd namelijk, maar ze zeggen altijd dat gesmolten kaas erg vet is. Of heeft het te maken met verzadigde en onverzadigde vetten?
Met hoeveel mensen ga je dat opeten? Het klinkt wel lekker, en hartige taart ook!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:47 schreef Ek-Mei het volgende:
Hallo,
Net een toetje gemaakt voor vanavond, lange vingers met aardbeien, griekse yoghurt en veeeeel slagroom (500 ml, en 300 yoghurt) en pure chocoladerasp erover heen, volgens mij gigantisch calorierijk en net al behoorlijk gesnoept onder het maken ervan![]()
en het hoofdgerecht is een hartige taart![]()
nouja afvallen lukt toch niet meer afgelopen tijdna pinksteren maar weer een poging
met 4, en wat over is neem ik mee naar mn ouders morgen, het is zoveel omdat mn ovenschaal zo groot is en ik geen andere schaal had, wat een excuusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga je dat opeten? Het klinkt wel lekker, en hartige taart ook!
Oh, maar dan valt het per persoon nog reuze mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:51 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
met 4, en wat over is neem ik mee naar mn ouders morgen, het is zoveel omdat mn ovenschaal zo groot is en ik geen andere schaal had, wat een excuus
Da's ook wel ideaal katervoer ja...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
oh, godver, weet je waar ik nu trek in krijg?
nachos con todos...
met zelfgemaakte guacamole en zure room en veel kaas en gehakt en paprika's..
ik ga 't NU op 't whiteboard zetten om deze week een keer te maken
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, maar dan valt het per persoon nog reuze mee.
ja...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's ook wel ideaal katervoer ja...
Ik heb zin gekregen in broodjes van Burger King bij de gedachte aan het station in combinatie met "eten dat je altijd wel lust".Maar ik doe het niet!
Bij dit soort dingen moet je juist niet rekenen want daar word je vast niet blij van...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:56 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
ik heb laatst besloten om niet meer zo gefixeerd te zijn op kcal, alles nakijken in de supermarkt, sloeg een beetje door en
werd er nog al gek van, maar ik zat nu wel ff stiekem te rekenen
Klopt, fouter dan dat is er bijna niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi!
Alcazar, da's toch Puttershoek? Of is dat een andere Alcazar?
Dan zal dat het zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Lastpost het volgende:
Oja over die kaas kwestie, het lijkt inderdaad enkel vetter omdat de vetten die in de kaas zitten duidelijker zichtbaar worden bij het verwarmen van de kaas in kwestie.
Mooi toch, als dat kan... avonden waarbij je niet verwacht dat het laat wordt zijn vaak de leukstequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was érg gezelligwas half 5 thuis geloof ik
en geen college vandaaggelukkig
Ik ging daar vroeger wel eens uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
Klopt, fouter dan dat is er bijna niet.
heb je niet een flesje water mee ofzo? en dan lekker in een parkje gaan zitten in de zon, of juist in de schaduw!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef Daph_ het volgende:
Dikke fail trouwens: Ik ben vergeten de sleutel van mijn vriend zijn huis te vragen (daar ga ik vandaag heen). Ik kan nu weg, maar mijn vriend en zijn zus zijn pas om 17.00/17.30 thuis en nu kan ik het huis niet in
En aangezien ik niet weet hoeveel geld er nog op mijn rekening staat durf ik ook niet op een terras te gaan zitten om wat te drinkenStandaard begint ie dan te piepen dat ik onvoldoende saldo heb
Nee helaas niet.. Ik denk dat ik naar een terrasje ga aan het water en dan gewoon onder de parasol een boekje ga lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
heb je niet een flesje water mee ofzo? en dan lekker in een parkje gaan zitten in de zon, of juist in de schaduw!
Ja, 't is prachtig weerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:49 schreef Ek-Mei het volgende:
is het eigelijk warm? ik woon op een zoldertje, en buiten ff voelen is zo'n onderneming, 3 trappen naar benenden
Stuur maar en dan kijk ik wat ik kan doen. Niet héél veel ervaring met Photoshop, maar een beetje dingen wegwerken lukt meestal nog welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Is hier iemand die een beetje handig is met Photoshop? Ze willen graag een foto van mij bij het artikel zetten en ik heb een leuke foto, maar op die foto heb ik oordopjes in en dat ziet er een beetje raar uit. Dus als iemand hier zin heeft om die oordopjes even weg te werken, graag!.
Jeejquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
.
Echt, ik ben zó blij!.
ah mooi, jammer dat ik moet schoonmaken, en moet als in MOET, want het is hier een bende en ik heb alleen vandaag tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, 't is prachtig weer(iig hier in Amsterdam, iedereen loopt met korte mouwen en zonder jas)
quote:Note: Do not delete the citation in Word using the backspace or delete key. Special EndNote codes associated with the citation may not be erased and as a result your document file could become corrupted.
oh..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:04 schreef Daph_ het volgende:
Blurred dat heb ik een keer gehad, dat mijn bestand corrupt was. Toen kon ik het gewoon niet meer openen en was al mijn werk van die dag voor niks
Ik ga me naar het terras begeven
chocolate chocolate chip cookies, met amandelen. Dat laatste maakt natuurlijk dat ze gezond zijn he!quote:
Nieuw woord?quote:
gisteren ziet er prima uit, op de overbodige balisto naquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:31 schreef Miss_S het volgende:
Nou het lijstje van gisteren![]()
7uur: boterham met pindakaas
9 uur: boterham met magere smeerkaas
11/12uur: groenteomelet (3 eieren)
17uur: 6 tapasgerechtjes als voorgerecht, spaghetti met vis (maar voor een kwart op, mijn buik zat nog vol van de tapas) en toetje: 2 sorbetijsbolletejs en vers fruit + glaasje roze
23uur: balisto reepje
Vandaag
11uur: 2 boterhammen met magere smeerkaas
14.30uur: 7 sushi hapjes
18.00uur: nog meer sushi en salade
20 uur: handje noten
22uur: stokbrood met wijn
Ja op een gegeven moment kreeg ik zo'n trek op het station en dan vind ik dat stiekem wel lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
gisteren ziet er prima uit, op de overbodige balisto navandaag vind ik behoorlijk karig
Ik dacht aan een tiepvaut. Vond het wel grappig.quote:
Dat had ik twee weken geleden!! Het is mij wel een keer gelukt om op te nemen, maar toen hoorde ik niets. Het was steeds precies elk half uur, dus waarschijnlijk per computer gestuurd. Het hield na twee dagen vanzelf op, maar irritant is het zeker!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, ik word al tijden steeds gebeld door een onbekend nummer maar diegene laat de telefoon echt net aan één keer overgaan - ik ben dus hoe dan ook altijd te laat met opnemen. En ik heb nogal nare ervaringen met zoiets, dus ik word er een beetje pissig van.
Waaromquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:31 schreef Miss_S het volgende:
Nou het lijstje van gisteren![]()
7uur: boterham met pindakaas
9 uur: boterham met magere smeerkaas
11/12uur: groenteomelet (3 eieren)
17uur: 6 tapasgerechtjes als voorgerecht, spaghetti met vis (maar voor een kwart op, mijn buik zat nog vol van de tapas) en toetje: 2 sorbetijsbolletejs en vers fruit + glaasje roze
23uur: balisto reepje
Vandaag
11uur: 2 boterhammen met magere smeerkaas
14.30uur: 7 sushi hapjes
18.00uur: nog meer sushi en salade
20 uur: handje noten
22uur: stokbrood met wijn
Ik weet niet.....die rose is zo nutteloos en tapas is nu niet echt een magere voorgerecht. En de balisto inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarommiss_s? Zouden mijn lijstjes kunnen zijn, al eet ik wat meer en wat meer fruit en groente.
Roze? Wat is dat? Geen rosé neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet niet.....die roze is zo nutteloos en tapas is nu niet echt een magere voorgerecht. En de balisto inderdaad
Oops....grote kans dat er nu in een mailtje rose jurk staatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Roze? Wat is dat? Geen rosé neem ik aan?
Net op tijd blijkbaar, mijn videokaart is het aan het begeven .. allemaal gekleurde strepen en blokjes in m'n scherm hehe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef Viking84 het volgende:
En Lastpost heeft mijn foto heel goed gesoept!.
Met witte choco?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Mijn frambozen-blauwebessen-wittechoco-cheesecake staat in de oven!
Huuuuuu? Als in fiesssssssss?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met witte choco?. Huuu.
Ik ga ook geen lijstje posten, want die van mij is ook niet zo denderend. Maar wel spinaziewraps straks
.
De enige fruit / choco-combi die ik me kan voorstellen is banaan en choco, maar verder echt niet hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuu? Als in fiesssssssss?
Frambozen met witte choco, da's echt de ultieme combi!![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuu? Als in fiesssssssss?
Frambozen met witte choco, da's echt de ultieme combi!![]()
Er kan maar één combi de ultieme combi zijn, damesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Frambozen met pure choco trouwens ook
Ik hou absoluut niet van witte choco, maar in een cheesecake is het echt lekker!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met witte choco?. Huuu.
Ik ga ook geen lijstje posten, want die van mij is ook niet zo denderend. Maar wel spinaziewraps straks
.
Dat klopt. En dus kun je uit deze post opmaken dat frambozen en chocolade de ultieme combi isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er kan maar één combi de ultieme combi zijn, dames.
No way dat jij je hier nog uit kunt kletsenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat klopt. En dus kun je uit deze post opmaken dat frambozen en chocolade de ultieme combi isPfff, beetje logisch nadenken, zeg!
Ik doe wel alsof ik het niet gehoord hebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb in restaurants al meer dan eens een witte chocolade met frambozen combi bij de desserts zien staan.
Nou ja, laten we eerlijk zijn, niet alleen zien stáán
Echt zálig!
Co, op de volgende Puppel-get-together neem ik er eentje mee!
En ik hoef er niet eens een schilderij voor terug!
Grapje Muis!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |