Dat kan nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens! Ik had nog een vraag. Wordt kaas vetter wanneer je het smelt? Het lijkt mij zo vreemd namelijk, maar ze zeggen altijd dat gesmolten kaas erg vet is. Of heeft het te maken met verzadigde en onverzadigde vetten?
Met hoeveel mensen ga je dat opeten? Het klinkt wel lekker, en hartige taart ook!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:47 schreef Ek-Mei het volgende:
Hallo,
Net een toetje gemaakt voor vanavond, lange vingers met aardbeien, griekse yoghurt en veeeeel slagroom (500 ml, en 300 yoghurt) en pure chocoladerasp erover heen, volgens mij gigantisch calorierijk en net al behoorlijk gesnoept onder het maken ervan![]()
en het hoofdgerecht is een hartige taart![]()
nouja afvallen lukt toch niet meer afgelopen tijdna pinksteren maar weer een poging
met 4, en wat over is neem ik mee naar mn ouders morgen, het is zoveel omdat mn ovenschaal zo groot is en ik geen andere schaal had, wat een excuusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga je dat opeten? Het klinkt wel lekker, en hartige taart ook!
Oh, maar dan valt het per persoon nog reuze mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:51 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
met 4, en wat over is neem ik mee naar mn ouders morgen, het is zoveel omdat mn ovenschaal zo groot is en ik geen andere schaal had, wat een excuus
Da's ook wel ideaal katervoer ja...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
oh, godver, weet je waar ik nu trek in krijg?
nachos con todos...
met zelfgemaakte guacamole en zure room en veel kaas en gehakt en paprika's..
ik ga 't NU op 't whiteboard zetten om deze week een keer te maken
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, maar dan valt het per persoon nog reuze mee.
ja...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's ook wel ideaal katervoer ja...
Ik heb zin gekregen in broodjes van Burger King bij de gedachte aan het station in combinatie met "eten dat je altijd wel lust".Maar ik doe het niet!
Bij dit soort dingen moet je juist niet rekenen want daar word je vast niet blij van...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:56 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
ik heb laatst besloten om niet meer zo gefixeerd te zijn op kcal, alles nakijken in de supermarkt, sloeg een beetje door en
werd er nog al gek van, maar ik zat nu wel ff stiekem te rekenen
Klopt, fouter dan dat is er bijna niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi!
Alcazar, da's toch Puttershoek? Of is dat een andere Alcazar?
Dan zal dat het zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Lastpost het volgende:
Oja over die kaas kwestie, het lijkt inderdaad enkel vetter omdat de vetten die in de kaas zitten duidelijker zichtbaar worden bij het verwarmen van de kaas in kwestie.
Mooi toch, als dat kan... avonden waarbij je niet verwacht dat het laat wordt zijn vaak de leukstequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was érg gezelligwas half 5 thuis geloof ik
en geen college vandaaggelukkig
Ik ging daar vroeger wel eens uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
Klopt, fouter dan dat is er bijna niet.
heb je niet een flesje water mee ofzo? en dan lekker in een parkje gaan zitten in de zon, of juist in de schaduw!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef Daph_ het volgende:
Dikke fail trouwens: Ik ben vergeten de sleutel van mijn vriend zijn huis te vragen (daar ga ik vandaag heen). Ik kan nu weg, maar mijn vriend en zijn zus zijn pas om 17.00/17.30 thuis en nu kan ik het huis niet in
En aangezien ik niet weet hoeveel geld er nog op mijn rekening staat durf ik ook niet op een terras te gaan zitten om wat te drinkenStandaard begint ie dan te piepen dat ik onvoldoende saldo heb
Nee helaas niet.. Ik denk dat ik naar een terrasje ga aan het water en dan gewoon onder de parasol een boekje ga lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
heb je niet een flesje water mee ofzo? en dan lekker in een parkje gaan zitten in de zon, of juist in de schaduw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |