quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Greysie, wat fijn dat je moeder weer thuis is! Ze heeft mooi weer om van alles bij te komen.
Lola maakt het al wel iets beter. Nog wel érg duf van 2x narcose, maar heeft net goed gedronken en ik geef haar nu elke keer hele kleine porties eten. Als ze nu ineens veel eet, kan ze misselijk worden en dat lijkt me niet zo'n goed plan. En wat ik net al postte, ze heeft volgens mij vooral last van die lampenkap om haar kop. Wond ziet er goed en rustig uit.
Ga rennen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
zomggoedemorgen!
ik ben nog steeds dronken
Whoeoeoehquote:Ik ben tevreden over het eerste artikel dat je geschreven hebt. Ik ben altijd erg kritisch, dus dat zeg ik niet snel.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt uber-preuts opgevoed! Ik durf inmiddels naar de sauna, maar ik geloof niet dat ik al klaar ben voor naaktcampings
Wow, goed zegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whoeoeoeh.
Slechts minimale aanpassingen.
Wat goed!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
En ik mag nu dus ook een interview gaan doen!![]()
.
Terwijl ze eerst nog zei: "Je hebt geen schrijfervaring (buiten m'n studie dus), dus dat is meer iets voor later."
Echt, ik ben zó blij!.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
.
Terwijl ze eerst nog zei: "Je hebt geen schrijfervaring (buiten m'n studie dus), dus dat is meer iets voor later."
Echt, ik ben zó blij!.
Gefeliciteerd! Je hebt het verdiend! Je stuk was inderdaad best goed (sorry dat ik niet gereageerd hebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
.
Echt, ik ben zó blij!.
waar ben je voor wat aangenomen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
.
Echt, ik ben zó blij!.
nu wil ik 'm ook lezen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt het verdiend! Je stuk was inderdaad best goed (sorry dat ik niet gereageerd heb). Je maakt mooie zinnen. Ik had nog één tipje: het einde van het artikel was het "spannendste" om te lezen. Probeer ook in het begin van de tekst een beetje meer te triggeren.
Ik zat al te denken dat je er wel mooi egaal bruin van wordt! Ik voorzie wel wat problemen bij dagelijkse activiteiten, in de sauna voer je natuurlijk geen flikker uit, maar tijdens een paar dagen kamperen wil je toch ook wel eens wat anders doen dan een boekje lezen en in de zon zitten? Een beetje tennissen zie ik toch niet zo zitten in m'n nakie, en dan heb ik maar een cup A/B. Naakt zwemmen is dan wel weerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Blurred86 het volgende:
Naaktkamperen lijkt me trouwens best leuk, alleen ben ik daar een beetje te preuts voor![]()
+ dan moet ik vast heel de dag in de schaduw zitten omdat ik anders verbrand![]()
Ik weet het ook niet helemaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar ben je voor wat aangenomen?
Ik vind dan ook dat in een campingwinkel of op de tennisbaan of wat dan ook men wel gewoon een broekje en een shirtje aan zou moeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zat al te denken dat je er wel mooi egaal bruin van wordt! Ik voorzie wel wat problemen bij dagelijkse activiteiten, in de sauna voer je natuurlijk geen flikker uit, maar tijdens een paar dagen kamperen wil je toch ook wel eens wat anders doen dan een boekje lezen en in de zon zitten? Een beetje tennissen zie ik toch niet zo zitten in m'n nakie, en dan heb ik maar een cup A/B. Naakt zwemmen is dan wel weer
En dat dus!quote:
Ja, dat zou wel een mooie oplossing zijn. Als je in de sauna gaat eten doe je toch ook een badjas aan. In dat geval lijkt het me ook wel wat!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat in een campingwinkel of op de tennisbaan of wat dan ook men wel gewoon een broekje en een shirtje aan zou moeten.
In Den Haag heb je een strandtent bij het naaktstrand (genaamd 'Het Puntje'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat in een campingwinkel of op de tennisbaan of wat dan ook men wel gewoon een broekje en een shirtje aan zou moeten.
Het was dus een leuke avond gister?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt nog steeds dronken
en ik heb maar 4 whiskey en 4,5 bier op.. oh.. en een tequilla dus
Zoals ik op MSN al tegen je zeiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt idd erg leuk.. Vik! meer info please!
Die grilldames, da's toch geen personeel dan toch hoop ik?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
In Den Haag heb je een strandtent bij het naaktstrand (genaamd 'Het Puntje') waar je bij de barbecue zicht hebt op alle intieme piercings van de grilldames
Mijn meneer is nog steeds getraumatiseerd!
Ja hoor, voel me prima, thnx!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
XM, heb je wel het idee dat poezzie zelf zich iets beter voelt? Eet ze al wat?
Hihihi!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ja hoor, voel me prima, thnx!![]()
Moet alleen nog even oppas scoren want wil vanavond naar überfoute singlesparty met buikdansworkshop en speeddaten in Alcazar
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heoiiiieiei!!! M'n broekriem kan een gaatje strakker
het was érg gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het was dus een leuke avond gister?![]()
Ik hoop dat je geen college hebt vandaag
Ik ga zo naar de bieb, onderzoeksopzet afmaken.
Je gaf zelf al aan dat je weet dat het calorierijk is, dus dan geloven we het wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik moet wel lachen; als er te magere eetlijstjes zijn, staat iedereen te springen met commentaar. Post ik een fors-calorische lijst met zoet en vet en witbrood... Geen opmerkingen
Of zijn jullie een beetje bang voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |