Ik vind dan ook dat in een campingwinkel of op de tennisbaan of wat dan ook men wel gewoon een broekje en een shirtje aan zou moeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zat al te denken dat je er wel mooi egaal bruin van wordt! Ik voorzie wel wat problemen bij dagelijkse activiteiten, in de sauna voer je natuurlijk geen flikker uit, maar tijdens een paar dagen kamperen wil je toch ook wel eens wat anders doen dan een boekje lezen en in de zon zitten? Een beetje tennissen zie ik toch niet zo zitten in m'n nakie, en dan heb ik maar een cup A/B. Naakt zwemmen is dan wel weer
En dat dus!quote:
Ja, dat zou wel een mooie oplossing zijn. Als je in de sauna gaat eten doe je toch ook een badjas aan. In dat geval lijkt het me ook wel wat!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat in een campingwinkel of op de tennisbaan of wat dan ook men wel gewoon een broekje en een shirtje aan zou moeten.
In Den Haag heb je een strandtent bij het naaktstrand (genaamd 'Het Puntje'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat in een campingwinkel of op de tennisbaan of wat dan ook men wel gewoon een broekje en een shirtje aan zou moeten.
Het was dus een leuke avond gister?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt nog steeds dronken
en ik heb maar 4 whiskey en 4,5 bier op.. oh.. en een tequilla dus
Zoals ik op MSN al tegen je zeiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt idd erg leuk.. Vik! meer info please!
Die grilldames, da's toch geen personeel dan toch hoop ik?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
In Den Haag heb je een strandtent bij het naaktstrand (genaamd 'Het Puntje') waar je bij de barbecue zicht hebt op alle intieme piercings van de grilldames
Mijn meneer is nog steeds getraumatiseerd!
Ja hoor, voel me prima, thnx!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
XM, heb je wel het idee dat poezzie zelf zich iets beter voelt? Eet ze al wat?
Hihihi!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ja hoor, voel me prima, thnx!![]()
Moet alleen nog even oppas scoren want wil vanavond naar überfoute singlesparty met buikdansworkshop en speeddaten in Alcazar
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heoiiiieiei!!! M'n broekriem kan een gaatje strakker
het was érg gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het was dus een leuke avond gister?![]()
Ik hoop dat je geen college hebt vandaag
Ik ga zo naar de bieb, onderzoeksopzet afmaken.
Je gaf zelf al aan dat je weet dat het calorierijk is, dus dan geloven we het wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik moet wel lachen; als er te magere eetlijstjes zijn, staat iedereen te springen met commentaar. Post ik een fors-calorische lijst met zoet en vet en witbrood... Geen opmerkingen
Of zijn jullie een beetje bang voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |