Ik weet niet.....die rose is zo nutteloos en tapas is nu niet echt een magere voorgerecht. En de balisto inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarommiss_s? Zouden mijn lijstjes kunnen zijn, al eet ik wat meer en wat meer fruit en groente.
Roze? Wat is dat? Geen rosé neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet niet.....die roze is zo nutteloos en tapas is nu niet echt een magere voorgerecht. En de balisto inderdaad
Oops....grote kans dat er nu in een mailtje rose jurk staatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Roze? Wat is dat? Geen rosé neem ik aan?
Net op tijd blijkbaar, mijn videokaart is het aan het begeven .. allemaal gekleurde strepen en blokjes in m'n scherm hehe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef Viking84 het volgende:
En Lastpost heeft mijn foto heel goed gesoept!.
Met witte choco?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Mijn frambozen-blauwebessen-wittechoco-cheesecake staat in de oven!
Huuuuuu? Als in fiesssssssss?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met witte choco?. Huuu.
Ik ga ook geen lijstje posten, want die van mij is ook niet zo denderend. Maar wel spinaziewraps straks
.
De enige fruit / choco-combi die ik me kan voorstellen is banaan en choco, maar verder echt niet hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuu? Als in fiesssssssss?
Frambozen met witte choco, da's echt de ultieme combi!![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuu? Als in fiesssssssss?
Frambozen met witte choco, da's echt de ultieme combi!![]()
Er kan maar één combi de ultieme combi zijn, damesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Frambozen met pure choco trouwens ook
Ik hou absoluut niet van witte choco, maar in een cheesecake is het echt lekker!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met witte choco?. Huuu.
Ik ga ook geen lijstje posten, want die van mij is ook niet zo denderend. Maar wel spinaziewraps straks
.
Dat klopt. En dus kun je uit deze post opmaken dat frambozen en chocolade de ultieme combi isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er kan maar één combi de ultieme combi zijn, dames.
No way dat jij je hier nog uit kunt kletsenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat klopt. En dus kun je uit deze post opmaken dat frambozen en chocolade de ultieme combi isPfff, beetje logisch nadenken, zeg!
Ik doe wel alsof ik het niet gehoord hebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb in restaurants al meer dan eens een witte chocolade met frambozen combi bij de desserts zien staan.
Nou ja, laten we eerlijk zijn, niet alleen zien stáán
Echt zálig!
Co, op de volgende Puppel-get-together neem ik er eentje mee!
En ik hoef er niet eens een schilderij voor terug!
Grapje Muis!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |