Heb je dan het geld om een nieuwe te kopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als dat zo is en ik kom nog in aanmerking (dat duurt dan dus nog 4 maanden) dan doe ik die auto echt meteen wegheb ik wel een hele gunstige deal gemaakt
* LL geeft snelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
Doe mij 's koffie! Heet graag! Het is hier 8 graden en 't regent!
* indahnesia.com schuift hete koffie doorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
Doe mij 's koffie! Heet graag! Het is hier 8 graden en 't regent!
Dankquote:
En dankquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift hete koffie door
NEEquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dank
[..]
En dankDoet dr ook maar een bietje zon bij
Dan verloopt ook je APK denk ik? Dan moet je hem eerst laten keuren en dan kom je gewoon in aanmerking voor de premie. MAAR NU NOG NIET, NEE!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, daar had ik dus gezien dat ik niets kreeg.. Anders had ik 1000 euro gekregen, 2 keer zoveel dan hij me heeft gekostmaar de tenaamstelling van mijn auto is in juli 2008... Zou die datum veranderen na gelang de tijd verloopt? Er is 65 miljoen aan premies te verdelen, als dit potje leeg is, vervalt de regeling..
Waarom niet?quote:
Als ik 1000 euro voor mijn auto krijg in die regeling (wat ik never nooit meer krijg als ik hem gewoon zo verkoop) en er wat bij leg uit mijn spaarpotje kan ik best een corsaatje kopen ja..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb je dan het geld om een nieuwe te kopen?
Moet ik sowieso, APK loopt in juli af..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan verloopt ook je APK denk ik? Dan moet je hem eerst laten keuren en dan kom je gewoon in aanmerking voor de premie. MAAR NU NOG NIET, NEE!
Dat soort regelingen komen ook altijd te laat hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als ik 1000 euro voor mijn auto krijg in die regeling (wat ik never nooit meer krijg als ik hem gewoon zo verkoop) en er wat bij leg uit mijn spaarpotje kan ik best een corsaatje kopen ja..
hier ookquote:
Hoezo? Heb je net een nieuwe auto gekocht?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat soort regelingen komen ook altijd te laat he.
In Indonesie is het dat altijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom niet?Eergisteren was het hier 35 graden
Goed puntquote:
Dan is het een mooie deal, maar mag je er ook weer een 2ehandsje voor terug kopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als ik 1000 euro voor mijn auto krijg in die regeling (wat ik never nooit meer krijg als ik hem gewoon zo verkoop) en er wat bij leg uit mijn spaarpotje kan ik best een corsaatje kopen ja..
[..]
Met een luchtvochtigheid van >50...quote:
Uit 2001 of jonger.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan is het een mooie deal, maar mag je er ook weer een 2ehandsje voor terug kopen?
Meestal zo rond en nabij de 75 % toch?quote:
Daarom, moet lukken toch, voor een corsaatje ofzo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, dat is nog redelijk fleksibel.
lijkt me ook wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Daarom, moet lukken toch, voor een corsaatje ofzo?
Nee, in 2007 moest mijn oude auto weg, die kwam de APK echt niet meer door. Ik heb er toen nog amper wat voor gekregen, dus zo'n subsidie was welkom geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je net een nieuwe auto gekocht?
Dan ging die regeling alsnog niet op, de auto moet namelijk APK gekeurd zijn..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, in 2007 moest mijn oude auto weg, die kwam de APK echt niet meer door. Ik heb er toen nog amper wat voor gekregen, dus zo'n subsidie was welkom geweest.
Maar goed, er zijn wel meer dingen die te laat worden bedacht. Toen ik in Leiden studeerde, woonde ik in Zandvoort en moest via Heemstede-Aerdenhout naar Leiden met de trein. Nadat ik was afgestudeerd werd de stoptrein Zandvoort-Haarlem doorgetrokken naar Leiden en Den Haag... beetje mosterd na de maaltijd dus.
quote:
Oh, maar op het moment dat ik hem wegdeed, was hij nog goedgekeurd... die APK verliep een ruime maand laterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan ging die regeling alsnog niet op, de auto moet namelijk APK gekeurd zijn..
Ach, vroeger had je nog met paard en wagen gemoeten
Ik ook !quote:
Hij moet nog 3 maanden geldig zijn, dus nog niksquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, maar op het moment dat ik hem wegdeed, was hij nog goedgekeurd... die APK verliep een ruime maand later.
quote:
Ik ook! Waar gaan jullie heen?quote:
Was er zo'n regeling geweest, dan had ik hem uiteraard op tijd ingeleverd... was al wat langer bekend dat hij volgende APK waarschijnlijk niet zou halenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij moet nog 3 maanden geldig zijn, dus nog niks
Ik ben benieuwd of de mijne het haaltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was er zo'n regeling geweest, dan had ik hem uiteraard op tijd ingeleverd... was al wat langer bekend dat hij volgende APK waarschijnlijk niet zou halen.
Goed planquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey moppie
wij moeten nodig eens bijkletsen
Heb je een fietser gekopt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de mijne het haaltmoet sowieso vooraf de voorruit laten verangen
Ja bedoelt mijn "1700, naar huisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je bent zo enthousiast dat je gisteren niet eens kantoor hebt verlaten!
Zulks een toevalquote:
Portugal, omgeving Lissabon. Hierquote:
En heb je je toen wel netjes afgemeld?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ja bedoelt mijn "1700, naar huis" post?
Dat komt omdat ik rond die tijd al thuis was. Ben om 13 uur gestopt met werken gisteren!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, drie Koninginnedagvierders.
je lijkt indah wel.quote:
Nee, want ik heb de laatste tijd nogal problemen met het afsluiten van internet. Telkens als ik dat doe, loopt de boel vast.Toen ik me dus bedacht dat ik nog "1300, naar huis, vakantiequote:
Smoes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de laatste tijd nogal problemen met het afsluiten van internet. Telkens als ik dat doe, loopt de boel vast.Toen ik me dus bedacht dat ik nog "1300, naar huis, vakantie" moest posten, bedacht ik me nogmaals dat dat heel lang zou gaan duren
Nee, een paar keer over de A2 naar mijn ouders gereden. Toen er voor de 3e keer een barst in mijn ruit kwam van die steentjes die daar liggen door de wegwerkzaamheden dacht ik: ik wacht dit keer wel even met vervangen..quote:
Portugal lijkt mij ook gaafquote:
wat, ga je nou alweer op vakantie?quote:
Kudo's!quote:
je mag wel zwaaien hoor, maar ik ben vrij vandaagquote:
ik heb hier nog een kaartje van jou liggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel plezier, en vergeet niet om ons een kaartje te sturen!
Kerstkaart zeker?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hier nog een kaartje van jou liggen
Nu welquote:heb je al bij de medjes gekeken toevallig?
verhalen op Rijkswaterstaat kan zeker nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, een paar keer over de A2 naar mijn ouders gereden. Toen er voor de 3e keer een barst in mijn ruit kwam van die steentjes die daar liggen door de wegwerkzaamheden dacht ik: ik wacht dit keer wel even met vervangen..
[..]
* Papierversnipperaar gaat snel bij het raam wegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag wel zwaaien hoor, maar ik ben vrij vandaag
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* Papierversnipperaar gaat snel bij het raam weg
[..]
nijnsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef Nijns het volgende:
Muck
Oh, ik was net even buiten, jammer dat ik weer naar binnen moest
Dat dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef Nijns het volgende:
Muck
Oh, ik was net even buiten, jammer dat ik weer naar binnen moest
Ja, hier kan het raam dus niet openquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
nijns
ik heb hier helaas geen buiten, maar het raam staat lekker open
Je mag wel hier op balkon komen zitten hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
nijns
ik heb hier helaas geen buiten, maar het raam staat lekker open
ik heb geen buiten bij mijn huisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, hier kan het raam dus niet opendat vind ik nog erger dan geen buiten hebben op je werk..
oehquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag wel hier op balkon komen zitten hoor!
Haha!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb geen buiten bij mijn huis
mja, ik kan bij de onderburen onder de carport gaan zitten
[..]
haiquote:
Same herequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hai
pff heb het druk maar geen zin om iets te doen
ik kijk meestal hier, maar zo vaak heb ik zo´n site niet nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat is een aardige website om prijzen van mobieltjes te achterhalen?
Ik heb iig wel al heel veel gedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Same herenog nooit zo'n vrijdag-gevoel gehad als vandaag..
Mooi! Ik kan eerlijk gezegd wel wat nuttiger zijn..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb iig wel al heel veel gedaan
dat maakt me iig wel nuttig hier
Ik kan gewoon aan jou vragen wat een Blackberry Storm 9500 kost?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kijk meestal hier, maar zo vaak heb ik zo´n site niet nodig
http://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/
[..]
Ik heb iig wel al heel veel gedaan
dat maakt me iig wel nuttig hier
http://www.pdashop.nl/pro(...)m-9500-vodafone.htmlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kan gewoon aan jou vragen wat een Blackberry Storm 9500 kost?
Iets met mosterd en maaltijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
't Was lekker weer buiten. Jammer genoeg moest ik weer naar binnen om verder te werken.
oh, da's ook geen geld.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.2call.nl/telefoons/blackberry/storm_9500_vodafone
Goedkoper; 338 euro.
geef het geld dan maar aan mijquote:
Nee mij!!quote:
denk dat je dan geld moet lenen voor dat ijsjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als ik het weg moet geven aan 100 man dan krijg je net genoeg om een ijsje te kopen.
ik niet, ik heb immers al geld uitgedeeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat je dan geld moet lenen voor dat ijsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |