je lijkt indah wel.quote:
Nee, want ik heb de laatste tijd nogal problemen met het afsluiten van internet. Telkens als ik dat doe, loopt de boel vast.Toen ik me dus bedacht dat ik nog "1300, naar huis, vakantiequote:
Smoes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de laatste tijd nogal problemen met het afsluiten van internet. Telkens als ik dat doe, loopt de boel vast.Toen ik me dus bedacht dat ik nog "1300, naar huis, vakantie" moest posten, bedacht ik me nogmaals dat dat heel lang zou gaan duren
Nee, een paar keer over de A2 naar mijn ouders gereden. Toen er voor de 3e keer een barst in mijn ruit kwam van die steentjes die daar liggen door de wegwerkzaamheden dacht ik: ik wacht dit keer wel even met vervangen..quote:
Portugal lijkt mij ook gaafquote:
wat, ga je nou alweer op vakantie?quote:
Kudo's!quote:
je mag wel zwaaien hoor, maar ik ben vrij vandaagquote:
ik heb hier nog een kaartje van jou liggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel plezier, en vergeet niet om ons een kaartje te sturen!
Kerstkaart zeker?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hier nog een kaartje van jou liggen
Nu welquote:heb je al bij de medjes gekeken toevallig?
verhalen op Rijkswaterstaat kan zeker nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, een paar keer over de A2 naar mijn ouders gereden. Toen er voor de 3e keer een barst in mijn ruit kwam van die steentjes die daar liggen door de wegwerkzaamheden dacht ik: ik wacht dit keer wel even met vervangen..
[..]
* Papierversnipperaar gaat snel bij het raam wegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag wel zwaaien hoor, maar ik ben vrij vandaag
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* Papierversnipperaar gaat snel bij het raam weg
[..]
nijnsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef Nijns het volgende:
Muck
Oh, ik was net even buiten, jammer dat ik weer naar binnen moest
Dat dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef Nijns het volgende:
Muck