Meestal zo rond en nabij de 75 % toch?quote:
Daarom, moet lukken toch, voor een corsaatje ofzo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, dat is nog redelijk fleksibel.
lijkt me ook wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Daarom, moet lukken toch, voor een corsaatje ofzo?
Nee, in 2007 moest mijn oude auto weg, die kwam de APK echt niet meer door. Ik heb er toen nog amper wat voor gekregen, dus zo'n subsidie was welkom geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je net een nieuwe auto gekocht?
Dan ging die regeling alsnog niet op, de auto moet namelijk APK gekeurd zijn..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, in 2007 moest mijn oude auto weg, die kwam de APK echt niet meer door. Ik heb er toen nog amper wat voor gekregen, dus zo'n subsidie was welkom geweest.
Maar goed, er zijn wel meer dingen die te laat worden bedacht. Toen ik in Leiden studeerde, woonde ik in Zandvoort en moest via Heemstede-Aerdenhout naar Leiden met de trein. Nadat ik was afgestudeerd werd de stoptrein Zandvoort-Haarlem doorgetrokken naar Leiden en Den Haag... beetje mosterd na de maaltijd dus.
quote:
Oh, maar op het moment dat ik hem wegdeed, was hij nog goedgekeurd... die APK verliep een ruime maand laterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan ging die regeling alsnog niet op, de auto moet namelijk APK gekeurd zijn..
Ach, vroeger had je nog met paard en wagen gemoeten
Ik ook !quote:
Hij moet nog 3 maanden geldig zijn, dus nog niksquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, maar op het moment dat ik hem wegdeed, was hij nog goedgekeurd... die APK verliep een ruime maand later.
quote:
Ik ook! Waar gaan jullie heen?quote:
Was er zo'n regeling geweest, dan had ik hem uiteraard op tijd ingeleverd... was al wat langer bekend dat hij volgende APK waarschijnlijk niet zou halenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij moet nog 3 maanden geldig zijn, dus nog niks
Ik ben benieuwd of de mijne het haaltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was er zo'n regeling geweest, dan had ik hem uiteraard op tijd ingeleverd... was al wat langer bekend dat hij volgende APK waarschijnlijk niet zou halen.
Goed planquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey moppie
wij moeten nodig eens bijkletsen
Heb je een fietser gekopt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de mijne het haaltmoet sowieso vooraf de voorruit laten verangen
Ja bedoelt mijn "1700, naar huisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je bent zo enthousiast dat je gisteren niet eens kantoor hebt verlaten!
Zulks een toevalquote:
Portugal, omgeving Lissabon. Hierquote:
En heb je je toen wel netjes afgemeld?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ja bedoelt mijn "1700, naar huis" post?
Dat komt omdat ik rond die tijd al thuis was. Ben om 13 uur gestopt met werken gisteren!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, drie Koninginnedagvierders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |