Dudette!!quote:
Dat staat er bij mij echt nietquote:
Jaja, aandachtshoer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:50 schreef Prowl het volgende:
[TK] 8 inch Digitale Fotolijst Compositor PF 10.246
ik refresh om de 5 sec.. dus dat zal ook wel goed zijn voor de serverloadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:50 schreef W00fer het volgende:
Waarom refresh je het fucking artikel zelf, ik refresh de product lijst continue.
Daarom is die tering serverload zo hoog !
Fucking ibood, had maar een tekst only versie gemaakt ! Stelletje prutz0rs.
ja heuj ik wil meteen de rijs weten!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:50 schreef W00fer het volgende:
Waarom refresh je het fucking artikel zelf, ik refresh de product lijst continue.
Daarom is die tering serverload zo hoog !
Fucking ibood, had maar een tekst only versie gemaakt ! Stelletje prutz0rs.
Ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:51 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik refresh om de 5 sec.. dus dat zal ook wel goed zijn voor de serverload
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:52 schreef Tankdop het volgende:
MP3 speler ook besteld, balkje nog steeds helemaal blauw
ctrl F5 en hij wordt niet legerderderquote:
Ah ok, bij mij gaat dat vanzelf bij F5quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:51 schreef Nizno het volgende:
Na een ctrl F5 zie ik ook een halvig balkje
1 2 3 4 5 6 | De details van je bestelling Aantal: 4 Korting: ¤ 0,00 Subtotaal: ¤ 51,80 Verzend en transactie kosten: ¤ 4,95 Totaal: ¤ 56,75 |
Echt wel, dat wil je wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:56 schreef W00fer het volgende:
En nee, ik wilde geen Sansa kopen, maar ik las het op het ibood forum.
Dan is er weer een nieuwe aanbieding. Het is een soort van 'investeren'.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:57 schreef W00fer het volgende:
Waarom eigenlijk, wat moet je met 4 van die kutdingen ?
Dat is bijna elke nacht zo... Ben daarom ook bij met mn MC en paypal.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:56 schreef W00fer het volgende:
Ideal van ABNAMRO ligt eruit, juist nu.
Ik had het kunnen wetenAltijd ABN werkzaamheden 's nachts.
Omdat we dan verder kunnen, gesealed op marktplaats plempen ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:57 schreef W00fer het volgende:
Dus als de volgende aanbieding een Bravia van 800 euro is, dan gaan we ook die ff 4 afnemen ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:57 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Dan is er weer een nieuwe aanbieding. Het is een soort van 'investeren'.
geen ideequote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:57 schreef W00fer het volgende:
Ze hebben gewoon te veel van deze krengen!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:57 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Nee man, het is maar een paar mm in t balkje, dus voor ons hoef je t niet te doen
Ken het hele systeem niet.. maar ja heb dan ook niets van applequote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:57 schreef iThink het volgende:
Heb het Roth Alfie systeem te pakken weten te krijgen . Zat laatst in winkel nog te twijfelen tussen deze set en die van Bowser Wilkinson. Ben blij dat ik besluiteloos was, heeft me 300E opgeleverd(en ik ga nooit meer in Apple winkels shoppen, online is gewoon veel goedkoper merk ik).
Gewoon morgenochtend annuleren/binnen 7 dagen de teringzooi terugsturen. Bewijs je de community een grote dienst mee! ;-)quote:
jij wel toch??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:58 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dus als de volgende aanbieding een Bravia van 800 euro is, dan gaan we ook die ff 4 afnemen ?
Nou ik weet wat voor ramp ibood is met retourneren en defecte artikelen... als ik het koop zet ik ze op ebay in verpakking.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:59 schreef iThink het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend annuleren/binnen 7 dagen de teringzooi terugsturen. Bewijs je de community een grote dienst mee! ;-)
djiez... hoe veel van die &^*&^%*% hebben ze??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:59 schreef Gibeon het volgende:
Oeh, ik zag het balkje een mm bewegen, dat waren er weer 50!
ik zou zeggen: doen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou ik weet wat voor ramp ibood is met retourneren en defecte artikelen... als ik het koop zet ik ze op ebay in verpakking.
Werk met FF en moet ook ctrl F5 doen om t balkje te verkleinen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:00 schreef hmmmz het volgende:
bij mij beweegt heel dat balkje niet, zou dat aan IE liggen ?
heb jij gekoopt??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:01 schreef Gibeon het volgende:
Balkje loopt alleen als je koopt, test t maar!
die kinderwagens vorige keer duurden urenquote:
ctrl+f5 werkt wel idd.... wat is precies het verschil met de gewone f5 knopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Werk met FF en moet ook ctrl F5 doen om t balkje te verkleinen.
Nee, maar hij loopt wel weer iets. Volgens mij kopen nu serieus mensen om te dumpenquote:
Dat is hard verversen ofzo... Heb ik ook ooit eens op Fok geleerd.. omdat dan het topic of de lijst er heel vreemd uit zag.. F5 en het bleef vreemd.. ctrl F5 en ik had weer normaal beeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:03 schreef aardappel het volgende:
[..]
ctrl+f5 werkt wel idd.... wat is precies het verschil met de gewone f5 knop
wat is een archos?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:04 schreef W00fer het volgende:
Als iemand een Archos heeft weten te bemachtigen (Duitse ibood) dan wil ik hem wel overnemen.
ctrl f5 werkt idd beterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is hard verversen ofzo... Heb ik ook ooit eens op Fok geleerd.. omdat dan het topic of de lijst er heel vreemd uit zag.. F5 en het bleef vreemd.. ctrl F5 en ik had weer normaal beeld.
die hebben ze daar om hun oren gekregen net als wij de weerstationsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:05 schreef W00fer het volgende:
Dit is een archos
http://www.ibood.com/de/d(...)ts.php?product=11566
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:06 schreef W00fer het volgende:
Volgens mij is dit de plas / pijpbeurt pauze van het ibood personeel.
Dat dacht ik zo net ook een keer en toen floepte het alsnog heel rap door naar de volgende....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:08 schreef Mindstate het volgende:
maar hij gaat pas naar de volgende als het balkje leeg is?
dus als er nog een keer zoveel worden verkocht als in het afgelopen uur?
Neukbeurt van het vrouwelijk ibood personeel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:14 schreef swarmahoer het volgende:
dit is voor de slaappauze dus
welterusten
dan ga ik slapen, duurt me te langquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:16 schreef Gibeon het volgende:
Gaat gewoon door, tot alles op is. Dat balkje stelt de voorraad van het actuele product voor.
je weet nog niet wat voor luchtje dus.... hmz.... okequote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:23 schreef Gibeon het volgende:
M/V, niet onzijdig. Dat was t wel ongeveer :$
Ik ben morgen ongeveer de hele dag online verder, geen examens morgen. Dus ik kan ook wel wat kopen evt![]()
nee ken alleen mn eigen luchtjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:27 schreef Gibeon het volgende:
Ik heb geen verstand van luchtjes, helaas... Jij wel?
Dan is hugo wel geschiktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:27 schreef Gibeon het volgende:
Ik heb geen verstand van luchtjes, helaas... Jij wel?
M'n vriendin houd van fris en fruitig iig![]()
Indeedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ken alleen mn eigen luchtjes
heb momenteel hugo bos purple... bevalt goed...
Bij Ibood op forum zijn ze melig aan het worden....
http://www.thelunatick.com/ems/images/lullig.jpg
quote:ik ga maar tegen mijn slapende vriendin aanrijden, als we dan nog niets anders is ga ik ook maar snurken
weinigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:31 schreef YourBuddy het volgende:
Ik heb net 2 minuten niet gekeken. Hoeveel zal ik er gemist hebben?
iddquote:[img=12,12]http]http://www.patjuhsplace.nl/downloads/files/taser.JPG[quote][img=12,12]http[/url]://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op vrijdag 29 mei 2009 03:31 schreef Gibeon het volgende:
Ik zie t ja, vind die tazer wel netjes
Maargoed, simpel gezegd ben ik snel tevreden, als het maar niet van die sterke, hoe zeg je dat, van die geur die opgetutte wijven altijd hebben die je een kilometer van tevoren ruikt aankomen...
je denkt toch niet serieus dat ik op ga blijven om voor jou een luchtje te kunnen kopen he?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:35 schreef Gibeon het volgende:
Ja zoiets ja, dat moeten we niet hebben xD En toch, als je iets koopt wat me niet bevalt, niet jouw probleem tochHad ik maar op moeten blijven.
quote:
trustequote:
you don't know mequote:
ja, zojuist de mp3-speler! ideaal om mee te hardlopenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:23 schreef Werewolf het volgende:
Is het al iemand gelukt iets leuks te bemachtigen?
Feli! Die er nu op staat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ja, zojuist de mp3-speler! ideaal om mee te hardlopen
(tevens ook net een half uur wakker.)
Kan je er niet nog eentje kopen, gewoon voor de reservequote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
mijn vriendin heeft ook zo'een. handige dingetjes, zeker door dat clipje op de achterkant.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:50 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Kan je er niet nog eentje kopen, gewoon voor de reserve
Hier hetzelfde! En nu is het eindelijk ook mogelijk om even de specificaties te bekijken voordat 'ie weg is of de site weer niet wil laden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:50 schreef rene90 het volgende:
Ik heb er één gekocht even. Mijn moeder zocht er precies één
Hmm ik heb de bestelling niet bij "mijn bestellingen staan". Jij wel? (Ik heb wel de betaling al voldaan via ideal, wat gewoon prima ging en wat eindigde met "u heeft betaald"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:54 schreef Anju-Kafei het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! En nu is het eindelijk ook mogelijk om even de specificaties te bekijken voordat 'ie weg is of de site weer niet wil laden.
Ik wel. Ik zou het dus even in de gaten houden. Heb je wel gewoon een mailtje gekregen waarin bevestigd wordt dat je betaald hebt etc.?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hmm ik heb de bestelling niet bij "mijn bestellingen staan". Jij wel? (Ik heb wel de betaling al voldaan via ideal, wat gewoon prima ging en wat eindigde met "u heeft betaald"
Nope, ik heb wel de bevestiging van ideal dat ik betaald heb uitgeprint...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:20 schreef Anju-Kafei het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zou het dus even in de gaten houden. Heb je wel gewoon een mailtje gekregen waarin bevestigd wordt dat je betaald hebt etc.?
Moet jij niet naar school ofzo?quote:
Die balk is gewoon een heel slecht iets..... Hij wordt iets minder en dan ineens is hij weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alweer bijna weg! 40% op het balkje nog maar
neujquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Postaantalopkrikker!Dat kan wel in 1 post he
maar voor de helft van de prijs zijn er leukere =)quote:
pimpen met je eigen housemuziekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef aardappel het volgende:
maar wat moet je met een rugtas met speakers
had je vannacht bij moeten zijn... zijn meerdere tv's op mn beeldscherm belandquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
tvhunt, eens kijken of ik een mooi verjaardagskado voor mezelf kan vinden
pff... die weerstations hebben we al genoeg gezien vannachtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Nizno het volgende:
bijna op... op naar de volgende..... een weerstation!!
ik wil er 1 die zorgt dat het nooit meer regentquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef aardappel het volgende:
[..]
pff... die weerstations hebben we al genoeg gezien vannacht
indeedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Chuphinh het volgende:
Waar zijn de toffe gadgets en electronica. Dit lijkt wel ibood Blokker.
dit is heul geen blender... maar een Foodprocessor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:05 schreef Rejected het volgende:
Als ik nog geen blender had was dit wel een mooie.
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Chuphinh het volgende:
Waar zijn de toffe gadgets en electronica. Dit lijkt wel ibood Blokker.
met geheugen niet te vergeten!!quote:
ja heuj hij heeft anders wel een digitale klok hoor!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:10 schreef Sjeen het volgende:
Beetje jammer dat het niet meteen ook temperatuur weergeeft...
quote:* Merk: Oregon Scientific
* Type: Oregon Scientific wireless RGR682 regenmeter met geheugen en digitale klok
* Geeft de totale regenval weer per dag
* Regenval-alarm instelbaar
* Regencollector leegt automatisch het reservoir
* Geheugen voor maar liefst 9 dagen
* Kalender en alarm klok
* Regenval sensor
* Stroomvoorziening regenval sensor: 2 x UM-4 AAA 1.5V batterijen (meegeleverd)
* Stroomvoorziening main-unit: 2 x UM-3 AA 1.5V batterijen (meegeleverd
* Ontvangstbereik: 30 meter
* 2 jaar garantie
Ik snap echt niets van dat balkje eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef Nizno het volgende:
zo te zien hebben ze hier weer een flink aantal van... dat balkje wordt maar een klein beetje blauw
Als dat balkje echt werkt dan hebben ze nu nog de helft van de voorraad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van dat balkje eigenlijk...
heeej gidjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef Gibeon het volgende:
Goeiemorgen, hebbes! Daar word mn vader heel blij van!
Nou ja door die mp3spelert heb ik maar een paar iboodjes gemistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef _martijn_ het volgende:
Als het maar niet weer zo lang duurt als met die fisherprice mp3 speler van gisternacht.
wrom heb je niet al eerder een weerstation gekocht dan??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:17 schreef Gibeon het volgende:
Inderdaad, en dan eigenlijk nog niks gemist ^^ Deze moest ik net hebben!
Nou koop er dan nog 4 dan kunnen we weer verderquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef Gibeon het volgende:
Dit is een draadloze regenmeter, die anderen nietEn daar ging t juist om.
Bij mij issie gewoon helemaal blauw, al de hele tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als dat balkje echt werkt dan hebben ze nu nog de helft van de voorraad.
[..]
heeej gidje
mogge
ctrl F5 dan vernieuwd ook het balkjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij mij issie gewoon helemaal blauw, al de hele tijd
Lekker aan het F5'en met z'n allenquote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
ik ga ontbijtenquote:
Abtin& zegt (10:25):quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ibood
Sorry, dit is een onbekende foutmelding. Neem alsjeblieft contact met ons op op via het contactformulier.
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ctrl F5 dan vernieuwd ook het balkje
Sorry, dit is een onbekende foutmelding. Neem alsjeblieft contact met ons op op via het contactformulier.
Klik je op contactformulier en krijg je overload melding... Gaat lekker
Toen dat stationnetje dreigde af te lopen was iedereen als een idioot aan het f5en gegaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Chuphinh het volgende:
Juist als het weerstationnetje komt, dan crashed hun site. De populariteit van die dingen. Amazing!
Ik heb 2 keer iets geprobeerd te kopen.. Gaf de site even 10sec. geen reactie en vervolgens was het product uitverkochtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Dingetjedattes het volgende:
Echt naaiend. De hele hunt ben je wakker, komt er een aanbieding voorbij, is de server overbelast en is alles in 2 sec. uitverkocht.
Een gloeiende serverquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:37 schreef Dingetjedattes het volgende:
Weet iemand al wat het nieuwe product is?
Ik hoop het voor je..............................quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Hmm, net wakker, vandaag vrij. Ik zoek eigenlijk een bescheiden mp3 spelertje. Van 2 GB ofzo. Hopelijk komen die ook langs.....
quote:Sorry, dit is een onbekende foutmelding. Neem alsjeblieft contact met ons op op via het contactformulier.
waar was je vannacht dan??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef drummerdude het volgende:
Ik had eigenlijks die mp3 speler van vannacht gewild
Toen sliep ik netquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar was je vannacht dan??
Hoefden wij niet zoveel uren tegen dat ding aan te kijken.....
Balen manquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik had die 120 cm. lcd TV gister bijna en toen faalde de server..![]()
Koopjes gaan voor hygiëne!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef Chuphinh het volgende:
Ah kut hij doet het weer. Ik wilde net gaan douchen.
Het zal vast wel weer een uur duren voordat deze 'aanbieding' weg is...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef Chuphinh het volgende:
Ah kut hij doet het weer. Ik wilde net gaan douchen.
Een Tarzan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:13 schreef aardappel het volgende:
ik zit nog te wachten op dat tijgerding =)
Dat balkje laten ze nu natuurlijk bewust niet werken om te voorkomen dat tegen het einde van de aanbieding de boel vastloopt.quote:
Je smeert het op je gezicht, not for the pussy.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Kan die kutcreme weg..
Kan me geen reet schelen, we moeten door.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je smeert het op je gezicht, not for the pussy.
1000quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:26 schreef _martijn_ het volgende:
hoeveel pallets van die cremezooi hebben ze wel niet ?
Als die weer komt is ie van mij!!!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ben nogal een Ibood n00b, is er ergens te zien wat er aan zit te komen aan aanbiedingen?
nee dat is juist de hunt.... herladen tot je een ons weegtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ben nogal een Ibood n00b, is er ergens te zien wat er aan zit te komen aan aanbiedingen?
Oooh ok ja ik dacht het al, maar dit idee kreeg ik als ik die berichten zo hier een beetje lasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat is juist de hunt.... herladen tot je een ons weegt
tot ze geen hunts meer hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oooh ok ja ik dacht het al, maar dit idee kreeg ik als ik die berichten zo hier een beetje las
dat wordt de hele dag F5'en op het werk
Wordt er wel aangegeven wanneer zo'n hunt eindigd? Of is dat gewoon 12 uur vanacht?
Ok thanks voor de infoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
tot ze geen hunts meer hebben.
Het zijn min of meer restjes die ze willen verkopen...
Daarna komt er gewoon weer een IBOOD van de dag
Was dat maar zo... ik heb hem net gemist. Ik wilde dat ding!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef aardappel het volgende:
je kunt het wel zien hoor, het volgende product is een stoomstrijkijzer!
koop er nog 2 jih.. tis geen geld... Electro toppie toppie online!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef iThink het volgende:
Heb mijn bijdrage geleverd, en twee setjes Lancome erbij besteld. In de winkel is alleen de anti-age al 59 euro, prima deal dus! Is ook lekker na een dagje stress/nachtje door halen.
ideal of paypal moet meteen. CC kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef EDMAN- het volgende:
Had ik nog een vraag:
ik zit op m'n werk hier, als ik een product wil bestellen, moet ik dan meteen Idealen? Of wordt mn order vastgehouden tot ik heb betaald (thuis vanavond)
je kan zo de markt opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
koop er nog 2 jih.. tis geen geld... Electro toppie toppie online!!
Meteen betalenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef EDMAN- het volgende:
Had ik nog een vraag:
ik zit op m'n werk hier, als ik een product wil bestellen, moet ik dan meteen Idealen? Of wordt mn order vastgehouden tot ik heb betaald (thuis vanavond)
Nooit meer het gevecht tegen de ouderdom. Rimpels en wallen behoren tot het verleden... Nog slechts een paar setjes over... Dus op is op!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |