Kan je er niet nog eentje kopen, gewoon voor de reservequote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
mijn vriendin heeft ook zo'een. handige dingetjes, zeker door dat clipje op de achterkant.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:50 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Kan je er niet nog eentje kopen, gewoon voor de reserve
Hier hetzelfde! En nu is het eindelijk ook mogelijk om even de specificaties te bekijken voordat 'ie weg is of de site weer niet wil laden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:50 schreef rene90 het volgende:
Ik heb er één gekocht even. Mijn moeder zocht er precies één
Hmm ik heb de bestelling niet bij "mijn bestellingen staan". Jij wel? (Ik heb wel de betaling al voldaan via ideal, wat gewoon prima ging en wat eindigde met "u heeft betaald"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:54 schreef Anju-Kafei het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! En nu is het eindelijk ook mogelijk om even de specificaties te bekijken voordat 'ie weg is of de site weer niet wil laden.
Ik wel. Ik zou het dus even in de gaten houden. Heb je wel gewoon een mailtje gekregen waarin bevestigd wordt dat je betaald hebt etc.?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hmm ik heb de bestelling niet bij "mijn bestellingen staan". Jij wel? (Ik heb wel de betaling al voldaan via ideal, wat gewoon prima ging en wat eindigde met "u heeft betaald"
Nope, ik heb wel de bevestiging van ideal dat ik betaald heb uitgeprint...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:20 schreef Anju-Kafei het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zou het dus even in de gaten houden. Heb je wel gewoon een mailtje gekregen waarin bevestigd wordt dat je betaald hebt etc.?
Moet jij niet naar school ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |